Om Monique een aandenken/'kunst van zijn hand' mee te geven, legde hij hem op tafel .. pakte een pen .. om er een mooie overtrek van te maken.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:20 schreef mrcool het volgende:
...Je ziet weleens van die blaadjes waar kinderen hun handjes op overtrekken,
Duidelijk!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Om Monique een aandenken/'kunst van zijn hand' mee te geven, legde hij hem op tafel .. pakte een pen .. om er een mooie overtrek van te maken.
[..]
de combinatie lichaamsdelen-overtrekken-tattoo
My Ruin ... recovering alcoholic of als in http://www.myspace.com/myruin?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:52 schreef Sjeunie het volgende:
De finishing touch vandaag ;
[ afbeelding ]
nu mn rug nog is afmaken
Net gezalfd....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:20 schreef loowie het volgende:
tvp
Afgelopen vrijdag een gekko (tribal style ingeschaduwd) op mijn rug laten zetten bij Needle art in Breda.
Ik zal een foto plaatsen als de tattoo genezen is.
...rijdag een gekko (tribal style ingeschaduwd) op mijn rug late...quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:46 schreef Oproerkraaier het volgende:
Horen er schaduwen in te zitten of is het niet goed ingekleurd?
Het hoort zo vind em ook wel vetquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:46 schreef Oproerkraaier het volgende:
Horen er schaduwen in te zitten of is het niet goed ingekleurd?
Dikke tat, mooi groot .. nice manquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:29 schreef loowie het volgende:
[..]
Net gezalfd....
[ link | afbeelding ]
Ja inderdaad, Yin-Yang eigen inbreng.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dikke tat, mooi groot .. nice man![]()
Ook polynesisch/oceania toch, net als de zee-schildpad oa.
Yin-Yang eigen inbreng?
en goed bezig, Sjeunie![]()
opzich goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:30 schreef MarMar het volgende:
YAY volgende week mag ik weer.
Een tattoo naar aanleiding van een tekening van m'n dochter van 9, die wilde wel ff een tattoo ontwerpen voor mams.
[ afbeelding ]
das de tekening van kiddo
[ afbeelding ]
dat heb ik er van gebouwd in schets
et wordt ongeveer twee handjes groot en komt tussen mn schouderbladen, net boven et bhbandje en ongeveer in dezelfde kleuren als tekening van kiddo
fotos volgen natuurlijk over een paar weekjes als et een beetje mooi genezen is
Om die ander de mond te snoeren hoop ik. Gaat je eigen tat toch niet haten omdat anderen het vergelijken met <vul maar in>quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:24 schreef Conekiller het volgende:
Ik heb al bijna 8 jaar een nautische ster op m'n elleboog. En elke keer als er wer zo'n bakvisje zegt: dat hep die-en-die van direct ook zo'n ster!
Krijg ik de drang om een kaasschaaf te pakken
Heey, heb ik deze hier niet n keer voorbij zien komen als schetsquote:
Jep! Dit is het voorlopige resultaat van de hieronderstaande, zelfgemaakte schets. In overleg zo gelaten (dus wat details weggelaten), anders zou de tattoo te vol zitten, zeg maar. (hij is best klein)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Heey, heb ik deze hier niet n keer voorbij zien komen als schets
Nee maar het is wel heel irritantquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Om die ander de mond te snoeren hoop ik. Gaat je eigen tat toch niet haten omdat anderen het vergelijken met <vul maar in>
Fuck wat andere mensen zeggen, die tattoo is van jou en staat op jou, punt. Baas over eigen lichaam!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef Conekiller het volgende:
[..]
Nee maar het is wel heel irritant
Teken je ze zelf?quote:Op zondag 1 maart 2009 10:38 schreef dreeske het volgende:
Toch maar eens een foto maken van mijn tattoo's en hier plaatsen.
Nu wel alweer bezig met mijn volgende te tekenen
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:57 schreef crrrN het volgende:
Deze gister laten afmaken door Martien van Wild things tattoo.
[ afbeelding ]
Grote versie: http://www.excessum.nl/tattoo_skull_nieuw1.jpg
Top!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:57 schreef crrrN het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste 15 jaar geleden niet en die vind ik dus ook niet mooi.quote:
Heeel erg nice. Mooie compositie.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:57 schreef crrrN het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |