In Breda hebben we 2 koningen zitten.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nee dicky is vreselijk, peter tattoeerd wel strak maar het schijnt dat die van mij veel te diep is gezet? ik raad gewoon aan om te reizen voor een goede tattoo, in Utrecht zitten meer huis,tuin en keuken tattoerders.
vanwaar buitenkant-onderarm en dan op z'n kop?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:24 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
En dit is dan mijn derde
gedaan door Janpaul Jansen van Rob Admiraal Tattoo in amsterdam
[ afbeelding ]
Het kan schijnbaar wel, maar zal wel een risico zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef Thijs045 het volgende:
Vraagje: is het mogelijk om een tattoo over een litteken te zetten? Of hangt dit af van het litteken zelf? Bijvoorbeeld een tattoo over een litteken van een chirurgische ingreep of over allemaal kleine littekens van acne/puistjes op iemands schouders?
quote:Normally, I don't work on scar tissue because it can irritate the tissue and make it worse or the tissue may reject the ink entirely.
o.a bunker zeker? ben daar gisteren geweest voor een piercing, echt hele fijne shop is datquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
In Breda hebben we 2 koningen zitten.
nou omdat als ik gewoon sta, met me armen onstpannen naar beneden, dan vind ik het raar als de afbeelding op zn kop is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef Da_Ripper het volgende:
vanwaar buitenkant-onderarm en dan op z'n kop?
de skull is ook een beetje gestolen van mike giant, alleen kon ik die gast niet toen ik met mijn ontwerp kwam aankakken bij Janpaul.quote:
Whaha!! Die is grappig! Ben er nog niet helemaal over uit of ik hem nu ook direct mooi vind.. Hij is wel knap gezet..quote:
Dacht ook al aan Markus idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:25 schreef crrrN het volgende:
Markus van Lux Altera Tattoo in Rotterdam kan dat soort dingen erg goed.
Site: www.toetagtattoo.com/
Wachttijd weet ik echt niet, maar ik zou toch wel op een flinke wachttijd rekenen.
Niet gruwelijk, maar ik moet wel wat laten herstellen ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:18 schreef EggsTC het volgende:
Is bij hier iemand wel ns een tattoo gruwelijk mislukt?
tevens tvp.
Is dat moeilijk om te herstellen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet gruwelijk, maar ik moet wel wat laten herstellen ja.
Alleen de Bunker. Dr zit ook nog een kroonprins.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:10 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
o.a bunker zeker? ben daar gisteren geweest voor een piercing, echt hele fijne shop is dat
http://www.anilgupta.com/quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:15 schreef Da_Ripper het volgende:
In NL weet ik zo niet ... een tijdje terug zijn er hier een aantal tats van een artiest uit NewYork geplaatst. Deze waren echt magistraal goed. Weet zo de link niet meer, misschien later nog.
Hee thanks, ja zoiets maar ietsjes minder detail mag ookquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://www.anilgupta.com/![]()
[ afbeelding ]
zoiets?
Wowquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://www.anilgupta.com/![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoiets?