Heb ik ook al mee gespeeld jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:30 schreef saaw het volgende:
one life
one chance
Twee woorden onder elkaar dikgedrukt staat imho niet mooi en one chance is toch wat de uiteindelijke boodschap is dus zo zou ik het doen.
En op de pols is wel lastig inderdaad maar ga eens langs een shop zou ik zeggen.
Vind het wel mooi!
Heb 3 sterretjes waarvan 2 een beetje uitgelopen zijn, ga 1tje de lijnen dikker van laten maken, en 1 helemaal in laten kleuren. Zodra ik het ga laten fiksen maak ik wel voor en na foto.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Is dat moeilijk om te herstellen?
Wil je pics posten?![]()
Tof idee!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:10 schreef Shrien het volgende:
Ik had vandaag opeens weer de impuls om een (eerste) tattoo te nemen, na het bekijken van de tattoo pagina van de band H2O.
[ afbeelding ]
Dit zelf even in elkaar gegooid op een pols met Photoshop, zal dit wat zijn ? Niet al te opvallend enzo.
Of zal ik de andere woorden dik gedrukt doenIk weet het allemaal niet..
Ik twijfel niet of ik er spijt van ga krijgen, maar de toekomst voorspellen kan ik niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:49 schreef loowie het volgende:
Als je nu al twijfelt of je er misschien spijt van krijgt zou ik er helemaal geen nemen.
Al begrijp ik je punt.
Ik heb een globaal idee van wat ik wil. Alleen ik moet het concept nog verder uitwerken.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:29 schreef Conekiller het volgende:
"misschien" en "weet nog niet precies wat" zijn 2 delen die uit de zin moeten wil je sowieso een tattoo nemen.
Je moet zeker weten dat je een tattoo wil (da's 1) en dan in ieder geval ongeveer weten wat je wil hebben.
Ga eens bij wat shops langs om een praatje te maken en fotoboeken in te kijken.
Whoa wat een vette stijl!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:57 schreef crrrN het volgende:
Deze gister laten afmaken door Martien van Wild things tattoo.
[ afbeelding ]
Grote versie: http://www.excessum.nl/tattoo_skull_nieuw1.jpg
Ik heb zelf geen tattoo onder mn bh-bandje zeg maar, maar op de tattoos die ik heb laten zetten doe ik altijd de eerste dagen een stuk folie als ik het heb ingevet, dan weet ik zeker dat het vet blijft plus je kleding schuurt niet zo.. Weet niet of dat ook werkt onder je BH maar het valt misschien te proberenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:35 schreef sproetjes het volgende:
ik ga het ook even hier vragen, misschien hebben er nog meer dames ervaring
27 maart word mn backpiece dus afgemaakt, ik heb het gedeelte op mn onderrug en tussen mn schouderbladen al staan, de rest komt dus over mn ruggenwervels naar onderen, recht ónder mn bh
ik ben ik al mn enthousiasme bij mn afspraak vergeten te vragen wat ik daar nou mee moet, ik weet uit ervaring dat je (sowieso de eerste paar dagen) niks straks of schurends aan mag op je bh, maar ik heb een vrije grote cup, en helemaal zonder bh is ook niet echt fijn (of representatief, werkzaam in eem winkel namelijk)
zat al te denken om dan maar een paar dagen met een bikini top ofzo rond te lopen, maar misschien hebben heir nog andere mensen tips?
Je kan er gewoon huishoudfolie op doen en vastplakken met pleistertape. Dan schuurt het niet. Mijn tattoo zit precies onder mijn broekrand en ik moest de eerste 2 dagen ook folie erop houden. (wel een paar keer per dag wassen en nieuw folie erop). Ik mocht er ook juist niks op te smeren de eerste dagen. Pas toen de folie eraf moch moest ik er spul op smeren. En hij is mooi genezenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:35 schreef sproetjes het volgende:
27 maart word mn backpiece dus afgemaakt, ik heb het gedeelte op mn onderrug en tussen mn schouderbladen al staan, de rest komt dus over mn ruggenwervels naar onderen, recht ónder mn bh
ik ben ik al mn enthousiasme bij mn afspraak vergeten te vragen wat ik daar nou mee moet, ik weet uit ervaring dat je (sowieso de eerste paar dagen) niks straks of schurends aan mag op je bh, maar ik heb een vrije grote cup, en helemaal zonder bh is ook niet echt fijn (of representatief, werkzaam in eem winkel namelijk)
zat al te denken om dan maar een paar dagen met een bikini top ofzo rond te lopen, maar misschien hebben heir nog andere mensen tips?
Ik heb (wel bij m'n schouders, maar bh is bhquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:35 schreef sproetjes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |