abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2009 @ 18:10:42 #151
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_66803718
Ik had vandaag opeens weer de impuls om een (eerste) tattoo te nemen, na het bekijken van de tattoo pagina van de band H2O.

Dit zelf even in elkaar gegooid op een pols met Photoshop, zal dit wat zijn ? Niet al te opvallend enzo .
Of zal ik de andere woorden dik gedrukt doen Ik weet het allemaal niet..
pi_66810571
denk dat t iets groter moet wil 't mooi blijven na lange tijd. zo ie zo is de pols n klote plek voor zoveel lettertjes vooral in dit specifieke lettertype. Wordt n behoorlijke uitdaging om dit zo perfect erop te krijgen.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:28:28 #153
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66811806
ik vind de andere woorden dikgedrukt wel mooier zegt t meer zegmaar.
wel mooi zo, dunne letters denk alleen dat bij het draaien van je hand en pols de letters raar worden maarja dat kan altijd natuurlijk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:30:17 #154
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66813579
one life
one chance

Twee woorden onder elkaar dikgedrukt staat imho niet mooi en one chance is toch wat de uiteindelijke boodschap is dus zo zou ik het doen.
En op de pols is wel lastig inderdaad maar ga eens langs een shop zou ik zeggen.
Vind het wel mooi!
an urge to help mankind overcomes me
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:54:34 #155
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_66814193
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:30 schreef saaw het volgende:
one life
one chance

Twee woorden onder elkaar dikgedrukt staat imho niet mooi en one chance is toch wat de uiteindelijke boodschap is dus zo zou ik het doen.
En op de pols is wel lastig inderdaad maar ga eens langs een shop zou ik zeggen.
Vind het wel mooi!
Heb ik ook al mee gespeeld ja maar dat vond ik niet zó.
Ik denk dat ik het hou op
ONE LIFE
ONE CHANCE
Is er nog een bepaalde shop die jullie kunnen aanraden die werkelijk rechte lijnen kan plaatsen ?
  zondag 8 maart 2009 @ 10:45:36 #156
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_66819228
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Is dat moeilijk om te herstellen?

Wil je pics posten?
Heb 3 sterretjes waarvan 2 een beetje uitgelopen zijn, ga 1tje de lijnen dikker van laten maken, en 1 helemaal in laten kleuren. Zodra ik het ga laten fiksen maak ik wel voor en na foto.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 8 maart 2009 @ 13:34:58 #157
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_66823548
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 18:10 schreef Shrien het volgende:
Ik had vandaag opeens weer de impuls om een (eerste) tattoo te nemen, na het bekijken van de tattoo pagina van de band H2O.

[ afbeelding ]
Dit zelf even in elkaar gegooid op een pols met Photoshop, zal dit wat zijn ? Niet al te opvallend enzo .
Of zal ik de andere woorden dik gedrukt doen Ik weet het allemaal niet..
Tof idee!

Ik vind het eigenlijk wel mooi met twee keer One in bold. Verder inderdaad zoeken naar een artist die echt goed is in lettering. De enige waarvan ik heb gezien dat hij het echt goed kan is Dave Nice, werkte eerst bij de Bunker, nu bij Dragon Tattoo in Eindhoven.

Er zijn er vast nog veel meer, goed rondvragen, werk van artiesten bekijken, en dan vooral naar voorbeelden die veel op de jouwe lijken.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_66845599
tvp
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  maandag 9 maart 2009 @ 14:59:24 #159
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_66860818
Ik wil misschien ook wel een tattoo laten zetten. Maar ik weet nog niet precies wat.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:29:45 #160
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_66861934
"misschien" en "weet nog niet precies wat" zijn 2 delen die uit de zin moeten wil je sowieso een tattoo nemen.

Je moet zeker weten dat je een tattoo wil (da's 1) en dan in ieder geval ongeveer weten wat je wil hebben.

Ga eens bij wat shops langs om een praatje te maken en fotoboeken in te kijken.
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
pi_66882459
Ik wil graag mijn eerste tattoo op de onderkant van mijn grote teen zetten, voor mij een speciaal plekje.

Is dit voor shops een gebruikelijke plek? Of word er per definitie geen tattoo onder de hiel gezet?
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
  dinsdag 10 maart 2009 @ 09:07:11 #162
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66886230
onder je teen is toch niet onder je hiel?

een vriendin van me heeft een tattoo onder haar voet, het werd wel afgeraden omdat 'ie er zo weer af is' maar dat valt wel mee geloof ik. als jij t wil kan t hoor. ze heeft m geloof ik vanaf juni/juli ofzo en hij zit er nog prachtig op. ohja, t doet pijn. héel veel pijn
  dinsdag 10 maart 2009 @ 09:51:38 #163
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_66887327
Die tattoos onder je voet / je handpalm zijn er idd zo weer af. Nouja; ze slijten iig een heeeeel stuk sneller dan op andere huid, omdat die huid continue en veel meer wrijving ondervindt dan andere stukken huid. Bedenk maar eens hoeveel je met je handen doet, vastpakt etc. Daarom tattoeeren ze ook nooit een ring helemaal om je vinger, maar alleen aan de bovenkant.
Succes met zoeken van een tattooeerder die zoiets doet, die zijn schaars...
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_66892471
Dat is dan ook juist de reden dat ik hem op de onderkant van mijn voet wil, dat hij er bij spijt toch wel weer snel er vanaf is.
pi_66892992
Als je nu al twijfelt of je er misschien spijt van krijgt zou ik er helemaal geen nemen.
Al begrijp ik je punt.
pi_66893229
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:49 schreef loowie het volgende:
Als je nu al twijfelt of je er misschien spijt van krijgt zou ik er helemaal geen nemen.
Al begrijp ik je punt.
Ik twijfel niet of ik er spijt van ga krijgen, maar de toekomst voorspellen kan ik niet.
pi_66898111
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:29 schreef Conekiller het volgende:
"misschien" en "weet nog niet precies wat" zijn 2 delen die uit de zin moeten wil je sowieso een tattoo nemen.

Je moet zeker weten dat je een tattoo wil (da's 1) en dan in ieder geval ongeveer weten wat je wil hebben.

Ga eens bij wat shops langs om een praatje te maken en fotoboeken in te kijken.
Ik heb een globaal idee van wat ik wil. Alleen ik moet het concept nog verder uitwerken.
En dat was ik zeker van plan om een keer te gaan kijken bij een tattooshop. En dan gelijk een goede vinden.
Wat is een goede tattooshop in de buurt van Dordrecht?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:54:04 #168
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_66902039
Dat zal ook afhangen van wat je wil. De een is beter in Z/W, de ander in kleur, die weer in oldschool en de ander weer in traditioneel tribal spul
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:35:51 #169
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_66916340
ik ga het ook even hier vragen, misschien hebben er nog meer dames ervaring
27 maart word mn backpiece dus afgemaakt, ik heb het gedeelte op mn onderrug en tussen mn schouderbladen al staan, de rest komt dus over mn ruggenwervels naar onderen, recht ónder mn bh
ik ben ik al mn enthousiasme bij mn afspraak vergeten te vragen wat ik daar nou mee moet, ik weet uit ervaring dat je (sowieso de eerste paar dagen) niks straks of schurends aan mag op je bh, maar ik heb een vrije grote cup, en helemaal zonder bh is ook niet echt fijn (of representatief, werkzaam in eem winkel namelijk)

zat al te denken om dan maar een paar dagen met een bikini top ofzo rond te lopen, maar misschien hebben heir nog andere mensen tips?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:41:04 #170
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66916616
kan je niet iets ónder je bhband doen? geen idee wat verder iets glads ofzo. trouwens, doe je er geen folie ofzo op?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 23:14:04 #171
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_66918463
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:57 schreef crrrN het volgende:
Deze gister laten afmaken door Martien van Wild things tattoo.

[ afbeelding ]

Grote versie: http://www.excessum.nl/tattoo_skull_nieuw1.jpg
Whoa wat een vette stijl!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 10 maart 2009 @ 23:33:39 #172
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_66919331
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:35 schreef sproetjes het volgende:
27 maart word mn backpiece dus afgemaakt, ik heb het gedeelte op mn onderrug en tussen mn schouderbladen al staan, de rest komt dus over mn ruggenwervels naar onderen, recht ónder mn bh
ik ben ik al mn enthousiasme bij mn afspraak vergeten te vragen wat ik daar nou mee moet, ik weet uit ervaring dat je (sowieso de eerste paar dagen) niks straks of schurends aan mag op je bh, maar ik heb een vrije grote cup, en helemaal zonder bh is ook niet echt fijn (of representatief, werkzaam in eem winkel namelijk)

zat al te denken om dan maar een paar dagen met een bikini top ofzo rond te lopen, maar misschien hebben heir nog andere mensen tips?
Ik heb zelf geen tattoo onder mn bh-bandje zeg maar, maar op de tattoos die ik heb laten zetten doe ik altijd de eerste dagen een stuk folie als ik het heb ingevet, dan weet ik zeker dat het vet blijft plus je kleding schuurt niet zo.. Weet niet of dat ook werkt onder je BH maar het valt misschien te proberen
Anders misschien gewoon een paar dagen thuisblijven en zonder bh rondlopen?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_66919532
-edit: offtopic

[ Bericht 97% gewijzigd door Mylene op 11-03-2009 05:39:33 ]
pi_66920110
quote:

Je kan er gewoon huishoudfolie op doen en vastplakken met pleistertape. Dan schuurt het niet. Mijn tattoo zit precies onder mijn broekrand en ik moest de eerste 2 dagen ook folie erop houden. (wel een paar keer per dag wassen en nieuw folie erop). Ik mocht er ook juist niks op te smeren de eerste dagen. Pas toen de folie eraf moch moest ik er spul op smeren. En hij is mooi genezen
pi_66926322
quote:

Ik heb (wel bij m'n schouders, maar bh is bh ) mijn bhbandjes zelf rondgewikkeld met folie als ik hem aanmoest (kan ook niet zonder) en een iets wijder shirt aangedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')