een baasquote:
Of tijdens werktijd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
Juist, Fok!ken doe je maar in je vrije tijd
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
Juist, Fok!ken doe je maar in je vrije tijd
Elke tijd is vrije tijd !quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dagBobbyB en ik zijn hier de basen
Nou vooruit, gullie zijn opperbaas, wij zijn gewone bazenquote:
En wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:07 schreef IQM het volgende:
Jullie kunnen wel zeiken op mij en "m'n nieuwe slachtoffer", maar vooralsnog ben ík niet diegene die de hele tijd bedelt om foto's en tekeningen.
Nee, jij bent voetvolk. Kanonnenvoer zoals ze bij de landmacht zeggenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou vooruit, gullie zijn opperbaas, wij zijn gewone bazen
Wie wel dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:07 schreef IQM het volgende:
Jullie kunnen wel zeiken op mij en "m'n nieuwe slachtoffer", maar vooralsnog ben ík niet diegene die de hele tijd bedelt om foto's en tekeningen.
Hij weet altijd alles zo te lullen zodat ie er goed mee weg komt.quote:
De infanterie zijn de echte helden, de strijders, het voetvolk dus !quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, jij bent voetvolk. Kanonnenvoer zoals ze bij de landmacht zeggen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij weet altijd alles zo te lullen zodat ie er goed mee weg komt.
Je zeikt nu zelf toch ook? Daarbij blijft het nogal typisch dat je ineens terug bent als er een nieuw chickie is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat dat gezeik van die mensen die zaten te zeiken nergens op slaat.
Je moet niet alles serieus nemen wat Jitzzzze en ik zeggen.quote:
Misschien is ze wel zijn kloon..quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zeikt nu zelf toch ook? Daarbij blijft het nogal typisch dat je ineens terug bent als er een nieuw chickie is.
Zoek jij daar maar lekker wat achter dan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zeikt nu zelf toch ook? Daarbij blijft het nogal typisch dat je ineens terug bent als er een nieuw chickie is.
Dat dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet niet alles serieus nemen wat Jitzzzze en ik zeggen.
Ik zoek er niks achter, ik vind het gewoon erg toevallig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Zoek jij daar maar lekker wat achter dan.
Nee, je hapt constant, dat is wat anders.quote:En ik zeik niet. Ik weerleg het gezeik van anderen.
Jank niet, net zei je nog dat het niet snel genoeg ging.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je hem weer bannen? Ik hou het niet bij zo.
Jij relt, ik rel terug door er serieus op in te gaan. Jij blij, ik blij, KLBSC weer levend.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zoek er niks achter, ik vind het gewoon erg toevallig.
[..]
Nee, je hapt constant, dat is wat anders.
Hap liever in een lekkere Berenklauw, dat is veel beterquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zoek er niks achter, ik vind het gewoon erg toevallig.
[..]
Nee, je hapt constant, dat is wat anders.
Soms kan ik 10 min wachten en soms kan ik het niet bijhouden. Ik wordt ook een dagje ouderquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jank niet, net zei je nog dat het niet snel genoeg ging.
Ik rel helemaal niet, ik geef alleen maar feiten weer. Het is gewoon altijd weer grappig om te zien hoe hard jij je best doet om het te ontkennen dan wel goed te praten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij relt, ik rel terug door er serieus op in te gaan. Jij blij, ik blij, KLBSC weer levend.
En? Moet ik nou alles uitleggen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:16 schreef IQM het volgende:
tieten van jaloerse ex?
Laat ik nou net die post + foto hebben opgeslagen.
Ik rel niet zegt iequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik rel helemaal niet, ik geef alleen maar feiten weer. Het is gewoon altijd weer grappig om te zien hoe hard jij je best doet om het te ontkennen dan wel goed te praten.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hap liever in een lekkere Berenlul, dat is veel beter
Dat is meer iets voor Maurits, dat is de frituur fan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hap liever in een lekkere Berenklauw, dat is veel beter
Dude, zo ben ik gewoon. Ik had jullie toch dat verhaal verteld van die docent op school en mijn bijna-voor-de-rechter-ervaring?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik rel helemaal niet, ik geef alleen maar feiten weer. Het is gewoon altijd weer grappig om te zien hoe hard jij je best doet om het te ontkennen dan wel goed te praten.
Gaat dat over dat ene topic die ook iedereen via de PM kreeg?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:16 schreef IQM het volgende:
tieten van jaloerse ex?
Laat ik nou net die post + foto hebben opgeslagen.
Precies, frituren is een achterhaald principe wat alleen nog gebezigd wordt door de financieel minder toebedeelde mensch.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor Maurits, dat is de frituur fan.
Frituur
frituur !quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Frituur![]()
Ik kreeg nietsquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gaat dat over dat ene topic die ook iedereen via de PM kreeg?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, frituren is een achterhaald principe wat alleen nog gebezigd wordt door de financieel minder toebedeelde mensch.
Weet ik niet. Ik was er niet bij, had ook geen PM gekregen. Iets met bettyjansen in ieder geval.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gaat dat over dat ene topic die ook iedereen via de PM kreeg?
quote:
En daar ging het laatste beetje geloofwaardigheid van IQMquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben geniaal en als mensen dat niet zien, ga ik er tegenin.
Ja, dat was hetquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik was er niet bij, had ook geen PM gekregen. Iets met bettyjansen in ieder geval.
En nu hap jij dus weer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En daar ging het laatste beetje geloofwaardigheid van IQM
Daarom is het nog wel grappig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, zo ben ik gewoon. Ik had jullie toch dat verhaal verteld van die docent op school en mijn bijna-voor-de-rechter-ervaring?Ik ben geniaal en als mensen dat niet zien, ga ik er tegenin.
Dat jij niets krijgt snap ik wel, maar dat ik als baaz wordt overgeslagen vindt ik wel kwalijk te noemen.quote:
Nee, Jitzzzze hapt niet, die gaat er ook altijd gewoon leuk in mee.quote:
WORD!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat jij niets krijgt snap ik wel, maar dat ik als baaz wordt overgeslagen vindt ik wel kwalijk te noemen.
Ik ga nergens mee naartoe, ik boycot niet voor niets al die meetsquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, Jitzzzze hapt niet, die gaat er ook altijd gewoon leuk in mee.
Wat een IQM-antwoord.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, Jitzzzze hapt niet, die gaat er ook altijd gewoon leuk in mee.
En terecht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga nergens mee naartoe, ik boycot niet voor niets al die meets
Nee. Ik wilde er alleen even stoer mee doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, taalnazi, ga eens snel die foto posten
PM hem dan, mietjequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. Ik wilde er alleen even stoer mee doen.En ik wil geen ban.
Hij is alleen gestuurd naar de mensen die op dat tijdstip actief waren in de SC.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat jij niets krijgt snap ik wel, maar dat ik als baaz wordt overgeslagen vindt ik wel kwalijk te noemen.
Van jou geleerd he.quote:
Ja, nep hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij is alleen gestuurd naar de mensen die op dat tijdstip actief waren in de SC.
Breathtaking, BobbyB, bloodysunday, Lakitu, wolvendagen, Gupje, De_Ananas en behangplakker.
En zo boeiend is die foto niet. Je ziet niet eens een hoofd dus is het ook niet introdusant.
Ontbijten om half 11.quote:
Wie is dat dan? Ik wil graag user FOK!crew zelf sprekenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:23 schreef Adelante het volgende:
foto posten mag niet van de FOK! crew
Waarom?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk je eraan om om 12 uur te bukken?
Dan komt Meneer Zaagmans de week doormidden zagen, en als je dan nog rechtop staat dan zaagt hij jou ook doormiddenquote:
Riiiight.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan komt Meneer Zaagmans de week doormidden zagen, en als je dan nog rechtop staat dan zaagt hij jou ook doormidden
Ik ga toch door het raam naar buiten. Deur kan niet, want daar staat het weekend voor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En kijk je vrijdag uit als je naar buiten gaat?
Goed zoquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga toch door het raam naar buiten. Deur kan niet, want daar staat het weekend voor.
Het schijnt een vrij groot collectief te zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Ik wil graag user FOK!crew zelf spreken
Toch zou ik graag de user FOK!crew willen sprekenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het schijnt een vrij groot collectief te zijn
Ik ga altijd met de auto. Want het weekend zit erop.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed zo![]()
En als je maandag weer terug komt he? Dan kan je niet op de fiets komen, mits je een tandem hebt?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga altijd met de auto. Want het weekend zit erop.
Zo, genoeg flauwe grappen voor vandaag.
Plaats de foto, dan spreek je hem vanzelf wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Toch zou ik graag de user FOK!crew willen spreken
School lijkt me.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, waar is BT bijvoorbeeld?
Ik heb die foto dus heul nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Plaats de foto, dan spreek je hem vanzelf wel.
Taylor Swift.quote:
Inderdaad, dan zie ik liever monique smitquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Taylor Swift.Maar ik weet niet, moet altijd lachen als ik haar gezicht zie.
Het is net een muis.
Wellicht kunnen ze samen een dieren duetje doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad, dan zie ik liever monique smit
Alleen naaktquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze samen een dieren duetje doen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Frituur
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:45 schreef BobbyB het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe plafondventilator?
[ afbeelding ]
Ik kom je opzoeken in Watergraafsmeer hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
Frituur is voor homo's
Gezelligquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kom je opzoeken in Watergraafsmeer hoor
Hij had per ongeluk de frituur uit gezetquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:46 schreef BobbyB het volgende:
Heeft IQM een 3-gangen ontbijt of zo?
En daarvoor geef ik je mijn linkerhartklepje.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:07 schreef IQM het volgende:
quote:
Hoi is zonder j.quote:
quote:
Zeg, Florian, heb jij nog een tietenpic ontvangen of zijn we nou in de maling genomen?quote:
Ik denk eerder slapen.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:46 schreef BobbyB het volgende:
Heeft IQM een 3-gangen ontbijt of zo?
Lief.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En daarvoor geef ik je mijn linkerhartklepje.
Doe dan gewoon een echte banaan. Kun je hem nog opeten als je klaar bent.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:05 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Valentijnscadeau van jitzeee voor z'n vriendin
Dat gezichtje ook echt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:05 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zie je me voor aan? Vodka, whiskey en bier.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:02 schreef De_Ananas het volgende:
Wolvendagen drink jij weleens breezers?
serieus, waarom zoek jij zulke dingen op?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:05 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind je stiekem een beetje leukquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan? Vodka, whiskey en bier.
Ik zie je aan voor een breezersletjequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ik veel, zo lijkt het soms welquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik geen frikandeldildo kon vinden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
serieus, waarom zoek jij zulke dingen op?
Meisjes die bier drinken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gat in de markt, wat ik je brom.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat ik geen frikandeldildo kon vinden.
Bahquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet ik veel, zo lijkt het soms wel
Ik heb ook nog steeds niets ontvangenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zeg, Florian, heb jij nog een tietenpic ontvangen of zijn we nou in de maling genomen?
Waar doel je op?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ken nog een legendarische foto van een meisje wat bier drinkt
quote:
Nee, meisjes moeten meisjesdranken drinken. Zoals mixdrankjes.quote:
Of spermaquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:12 schreef Lakitu het volgende:
Nee, meisjes moeten meisjesdranken drinken. Zoals mixdrankjes.
Ikke?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ken nog een legendarische foto van een meisje wat bier drinkt
Of sperma.quote:
Vrouwen die bier drinkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Hoe cliché.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Helemaal niet. Er was zelfs een heel topic over waar elke Fokker het met mij en Bobby eens was;quote:
quote:
Volgens mij woont ze nog thuis, dus zal het wel de voorgevel van haar ouders worden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zeg, wanneer krijgen lakitu en ik de foto van onze naam op jouw voorgevel?
Pijpen en een drankje drinken tegelijk wordt moeilijk, maar hey, als jij het kan; wie ben ik om je tegen te houden?quote:
daar moet ik dan ook een keer heenquote:
Ik had de rechter, he.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zeg, wanneer krijgen lakitu en ik de foto van onze naam op jouw voorgevel?
Ik wil d'r linkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had de rechter, he.Rechts voor ons dus, dus haar linker.
Fijn om te horenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Pijpen en een drankje drinken tegelijk wordt moeilijk, maar hey, als jij het kan; wie ben ik om je tegen te houden?
Je krijgt niksquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wil d'r linker [ afbeelding ]
Nee, ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wil d'r linker [ [url=[http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/8.gif]afbeelding[/url] ]
Klopt. Alleen ik.quote:
CTR?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:37 schreef NoelGallagher het volgende:
hihi, live @ school, over 8 minuten CTR
hihi jij kent alleen maar smaatjesquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:37 schreef NoelGallagher het volgende:
hihi, live @ school, over 8 minuten CTR
Smatjes, gers. Smatjes.quote:
Ach so.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Communicatie training, op m'n rooster staat dat als CTR aangegeven
NG is dus autistquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Net alsof jij ooit zal leren normaal te communicerenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je daar aardig over zal verbazenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof jij ooit zal leren normaal te communiceren
eigenlijk welquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die ga ik even quoten!
Je weet zelf dondersgoed dat ik een sociaal wonder ben.
Ik daag je uitquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je daar aardig over zal verbazen.
Iemand riep?quote:
Ik zeg ook dat je een autist bentquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als zelfs een autist zegt dat ik autist ben
Ja, was je weer aan het fappen op plaatjes van hayden?quote:
NG is een makkelijk doelwitquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, was je weer aan het fappen op plaatjes van hayden?
Ik heb zin om iemand belachelijk te maken. En niet mijzelf of koningbaaz bobbyb
BT, SC-sloeriequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Komt vast door je geweldige gevoel voor timingkuch kuch
!
En hoi snoesjes!
Wat geef je jezelf weer veel eer zeg..quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij relt, ik rel terug door er serieus op in te gaan. Jij blij, ik blij, KLBSC weer levend.
Ze was toch afgeschreven?quote:
Voor mij nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze was toch afgeschreven?![]()
En hoi.
En dr tieten zijn lelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij is alleen gestuurd naar de mensen die op dat tijdstip actief waren in de SC.
Breathtaking, BobbyB, bloodysunday, Lakitu, wolvendagen, Gupje, De_Ananas en behangplakker.
En zo boeiend is die foto niet. Je ziet niet eens een hoofd dus is het ook niet introdusant.
Ik was aan het leren, dat snap je toch wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, waar is BT bijvoorbeeld?
Jezelf eer geven is jou natuurlijk volkomen vreemd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat geef je jezelf weer veel eer zeg..
Niet door mij hoor.quote:
Die kan ik niet eens goed zien.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat geef je jezelf weer veel eer zeg..
NG is een makkelijk doelwitquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, was je weer aan het fappen op plaatjes van hayden?
Ik heb zin om iemand belachelijk te maken. En niet mijzelf of koningbaaz bobbyb
Bacardi razz met 7upquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Leren, was da?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was aan het leren, dat snap je toch wel.
Ik had wel zo'n vermoeden jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was aan het leren, dat snap je toch wel.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bacardi razz met 7upkan het nog vrouwelijker
Aangezien NG weg is, is IQM de sigaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NG is een makkelijk doelwit![]()
Of IQM.
En dat geloof je zelf ook?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:57 schreef BobbyB het volgende:
En nee ik was niet fappen op hayden, ik was gewoon aan het werk.
Oh noes, nu heb je me.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aangezien NG weg is, is IQM de sigaar
IQM, je bent lelijk.
Wat een rare naam.quote:
Nou ja, de momenten dat ik werk heb moet ik koesteren natuurlijk.quote:
Beetje een dagdagpost dit.quote:
Ik kan me leukere begroetingen bedenken, maar toch halloquote:
Mezélf eer geven? Zoiets is zelfs nog nooit in me opgekomen joh, doe niet zo raar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Jezelf eer geven is jou natuurlijk volkomen vreemd.
Dat noem je belachelijk maken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aangezien NG weg is, is IQM de sigaar
IQM, je bent lelijk.
Ik zeg het maar tegen jou: vanaf half 2 vanmiddag heb ik alleen maar vergaderingen. En morgen ben ik bij de Marine. Dus vrijdag ben ik er weer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, de momenten dat ik werk heb moet ik koesteren natuurlijk.
Volgens mij is het gewoon dagdag.quote:
Ik vertel alleen maar de waarheidquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan me leukere begroetingen bedenken, maar toch hallo!
Zou me niets verbazen, of reetveterquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon dagdag.
Nou, lekker dan! Hoef ik hier morgen ochtend ook niet te komen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zeg het maar tegen jou: vanaf half 2 vanmiddag heb ik alleen maar vergaderingen. En morgen ben ik bij de Marine. Dus vrijdag ben ik er weer.
Dan weet je het vastquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, lekker dan! Hoef ik hier morgen ochtend ook niet te komen.
Ja, of dagdag is gewoon altijd wolvendagen geweest, dat kan ook. Dagdag is gewoon de hoax van Sanna.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, of reetveter
Pics van Pauline?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:03 schreef jitzzzze het volgende:
![]()
Ik kreeg een smsje van Pauline, of ik morgen ook naar de infodag van de Marine kom
Dat kan ook nogquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, of dagdag is gewoon altijd wolvendagen geweest, dat kan ook. Dagdag is gewoon de hoax van Sanna.
Ik ben een SC-Sloeriequote:Op woensdag 11 februari 2009 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vertel alleen maar de waarheid
Dat wil ik wel even meemaken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:05 schreef wolvendagen het volgende:
Nog 1 post met wolvendagen = kloon/hoax en ik ga kankeren
JE BENT EEN KLOONquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:05 schreef wolvendagen het volgende:
Jammer dat zij er niet geil uitzietquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zo'n geil uniform erbij
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zo'n geil uniform erbij
Ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jammer dat zij er niet geil uitziet
Overmatig gebruik van kanker in mijn posts is niet liev.quote:
Sommige siert het, andere niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk welMaar vrouwen in uniform zijn vaak wel geil om te zien
Vrouwen achter het fornuis met een stofzuiger in de hand, da's pas geilquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk welMaar vrouwen in uniform zijn vaak wel geil om te zien
Eigenlijk heb je nog gelijk ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:09 schreef McFearless het volgende:
[..]
Sommige siert het, andere niet.
Kankeren staat niet per definitie gelijk aan met 'kanker' smijten, hè.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Overmatig gebruik van kanker in mijn posts is niet liev.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vrouwen achter het fornuis met een stofzuiger in de hand, da's pas geil
Komt hij weerquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
JE BENT EEN KLOONquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Overmatig gebruik van kanker in mijn posts is niet liev.
Dit is pas geilquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geeft meer aroma bij het druivenstampen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Komt hij weerDan weet je vast ook wel waarom vrouwen kleinere voeten hebben dan mannen?
Nee, dan kunnen ze dichter bij het aanrecht staanquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geeft meer aroma bij het druivenstampen?
Eerder omdat je rebels bent en je weigert te conformeren in een wereld waarin dat soms nodig is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk dat ik nooit carrière zal kunnen maken omdat ik een vrouw ben. Wat denken jullie?
Ga daar maar even over discussiëren terwijl ik weg ben
Oh, da's wel een goeie! Die ga ik aan mn vriendin vertellenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dan kunnen ze dichter bij het aanrecht staan
Weet ik. Maar zo bedoelde ik het wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Kankeren staat niet per definitie gelijk aan met 'kanker' smijten, hè.
Ga je sterretje verkopen achter Amsterdam CS en jij zal carrière maken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk dat ik nooit carrière zal kunnen maken omdat ik een vrouw ben. Wat denken jullie?
Ga daar maar even over discussiëren terwijl ik weg ben
Dat kan ze vast wel waarderen. Maak je wel foto's van de verpleegsters vannacht?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh, da's wel een goeie! Die ga ik aan mn vriendin vertellen
Met kanker schelden is niet zo lief, nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ik. Maar zo bedoelde ik het wel.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ga je sterretje verkopen achter Amsterdam CS en jij zal carrière maken.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ga je sterretje verkopen achter Amsterdam CS en jij zal carrière maken.
Daarom. Maar ik ben wel lief dus ik houd me in.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Met kanker schelden is niet zo lief, nee.
Je hebt je fiets gemist?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Gisteren alles gemist, wat ik maar kon missen in het OV
Volgens mij ben je een hoax EN een kloon.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:05 schreef wolvendagen het volgende:
Dat denk ik dus ook nog steeds. Vooral omdat ze steeds haar tekening voor mij niet wil posten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een hoax EN een kloon.
Nee, door vertraging van de trein, haalde ik geen enkele aansluitingquote:
TS GAAT MET HET OVquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, door vertraging van de trein, haalde ik geen enkele aansluiting
Rotjong, Sterf. Je hebt m'n foto's. Trap in je pik tot het een kut is en dan een trap in je kut!!1!!!11!!!einz!!!1!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een hoax EN een kloon.
De andere SCers.quote:
Rot op met je poep-scheld-postsquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rotjong, Sterf. Je hebt m'n foto's. Trap in je pik tot het een kut is en dan een trap in je kut!!1!!!11!!!einz!!!1!!
Ooit in amsterdam geprobeerd fatsoenlijk je auto kwijt te kunnen?quote:
Mja, geloofwaardigheid -1quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rotjong, Sterf. Je hebt m'n foto's. Trap in je pik tot het een kut is en dan een trap in je kut!!1!!!11!!!einz!!!1!!
Echte newbies doen niet aan overdreven ge-einz!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doodverwensing. Ban.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat dus. Conclusie, het is een hoax. net als Dynd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Echte newbies doen niet aan overdreven ge-einz!
Bijna elke dag, hoezo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ooit in amsterdam geprobeerd fatsoenlijk je auto kwijt te kunnen?
Oldbies ook niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Echte newbies doen niet aan overdreven ge-einz!
Zo makkelijk is dat nog nooit gegaan dus nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Webcammen als ik thuis ben?
Niet waar ik moet zijn.quote:
Gaat makkelijk hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ooit in amsterdam geprobeerd fatsoenlijk je auto kwijt te kunnen?
TS? Dat is IQM .quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet waar ik moet zijn.
Besides, ik kwam vanaf Nijmegen, heb gratis OV, weet je hoe kankerduur het dan is om met de auto te gaan elke keer
Maar idd TS GAAT MET HET OV
IQM gaat met het OV? Dat meen je niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet waar ik moet zijn.
Besides, ik kwam vanaf Nijmegen, heb gratis OV, weet je hoe kankerduur het dan is om met de auto te gaan elke keer
Maar idd TS GAAT MET HET OV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |