een baasquote:
Of tijdens werktijd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
Juist, Fok!ken doe je maar in je vrije tijd
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
Juist, Fok!ken doe je maar in je vrije tijd
Elke tijd is vrije tijd !quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dagBobbyB en ik zijn hier de basen
Nou vooruit, gullie zijn opperbaas, wij zijn gewone bazenquote:
En wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:07 schreef IQM het volgende:
Jullie kunnen wel zeiken op mij en "m'n nieuwe slachtoffer", maar vooralsnog ben ík niet diegene die de hele tijd bedelt om foto's en tekeningen.
Nee, jij bent voetvolk. Kanonnenvoer zoals ze bij de landmacht zeggenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou vooruit, gullie zijn opperbaas, wij zijn gewone bazen
Wie wel dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:07 schreef IQM het volgende:
Jullie kunnen wel zeiken op mij en "m'n nieuwe slachtoffer", maar vooralsnog ben ík niet diegene die de hele tijd bedelt om foto's en tekeningen.
Hij weet altijd alles zo te lullen zodat ie er goed mee weg komt.quote:
De infanterie zijn de echte helden, de strijders, het voetvolk dus !quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, jij bent voetvolk. Kanonnenvoer zoals ze bij de landmacht zeggen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij weet altijd alles zo te lullen zodat ie er goed mee weg komt.
Je zeikt nu zelf toch ook? Daarbij blijft het nogal typisch dat je ineens terug bent als er een nieuw chickie is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat dat gezeik van die mensen die zaten te zeiken nergens op slaat.
Je moet niet alles serieus nemen wat Jitzzzze en ik zeggen.quote:
Misschien is ze wel zijn kloon..quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zeikt nu zelf toch ook? Daarbij blijft het nogal typisch dat je ineens terug bent als er een nieuw chickie is.
Zoek jij daar maar lekker wat achter dan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zeikt nu zelf toch ook? Daarbij blijft het nogal typisch dat je ineens terug bent als er een nieuw chickie is.
Dat dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet niet alles serieus nemen wat Jitzzzze en ik zeggen.
Ik zoek er niks achter, ik vind het gewoon erg toevallig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Zoek jij daar maar lekker wat achter dan.
Nee, je hapt constant, dat is wat anders.quote:En ik zeik niet. Ik weerleg het gezeik van anderen.
Jank niet, net zei je nog dat het niet snel genoeg ging.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je hem weer bannen? Ik hou het niet bij zo.
Jij relt, ik rel terug door er serieus op in te gaan. Jij blij, ik blij, KLBSC weer levend.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zoek er niks achter, ik vind het gewoon erg toevallig.
[..]
Nee, je hapt constant, dat is wat anders.
Hap liever in een lekkere Berenklauw, dat is veel beterquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zoek er niks achter, ik vind het gewoon erg toevallig.
[..]
Nee, je hapt constant, dat is wat anders.
Soms kan ik 10 min wachten en soms kan ik het niet bijhouden. Ik wordt ook een dagje ouderquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jank niet, net zei je nog dat het niet snel genoeg ging.
Ik rel helemaal niet, ik geef alleen maar feiten weer. Het is gewoon altijd weer grappig om te zien hoe hard jij je best doet om het te ontkennen dan wel goed te praten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij relt, ik rel terug door er serieus op in te gaan. Jij blij, ik blij, KLBSC weer levend.
En? Moet ik nou alles uitleggen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:16 schreef IQM het volgende:
tieten van jaloerse ex?
Laat ik nou net die post + foto hebben opgeslagen.
Ik rel niet zegt iequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik rel helemaal niet, ik geef alleen maar feiten weer. Het is gewoon altijd weer grappig om te zien hoe hard jij je best doet om het te ontkennen dan wel goed te praten.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hap liever in een lekkere Berenlul, dat is veel beter
Dat is meer iets voor Maurits, dat is de frituur fan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hap liever in een lekkere Berenklauw, dat is veel beter
Dude, zo ben ik gewoon. Ik had jullie toch dat verhaal verteld van die docent op school en mijn bijna-voor-de-rechter-ervaring?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik rel helemaal niet, ik geef alleen maar feiten weer. Het is gewoon altijd weer grappig om te zien hoe hard jij je best doet om het te ontkennen dan wel goed te praten.
Gaat dat over dat ene topic die ook iedereen via de PM kreeg?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:16 schreef IQM het volgende:
tieten van jaloerse ex?
Laat ik nou net die post + foto hebben opgeslagen.
Precies, frituren is een achterhaald principe wat alleen nog gebezigd wordt door de financieel minder toebedeelde mensch.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor Maurits, dat is de frituur fan.
Frituur
frituur !quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor Maurits, dat is de frituur fan.
Frituur![]()
Ik kreeg nietsquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gaat dat over dat ene topic die ook iedereen via de PM kreeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |