jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:35 schreef Rossdale het volgende:
Ik had hem idd echt even vol moeten maken
mogguh !quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:37 schreef tripack het volgende:
morgen iedereen
ik ben zowaar op tijd
ja, stomme rossquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:38 schreef Friday12 het volgende:
22 posts 1 onderbreking![]()
morgen allen
neeeeeehquote:
hwhahaaquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:53 schreef tripack het volgende:
logo tijdens de creditcrises
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ey, smokezquote:
Hé kerelquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:54 schreef tripack het volgende:
Sm0keZ jongen
goedemorgen
hoe gaat het?
Hé meneer vrijdagquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:53 schreef tripack het volgende:
logo tijdens de creditcrises
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé kerel
Ja gaat z'n gangetje!
Three months, five days, 9 hours, 59 minutes and 28 seconds. 2435 cigarettes not smoked, saving ¤576,81. Life saved: 1 week, 1 day, 10 hours, 55 minutes.
Met jou?
[..]
Hé meneer vrijdag
En de rest
quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé kerel
Ja gaat z'n gangetje!
Three months, five days, 9 hours, 59 minutes and 28 seconds. 2435 cigarettes not smoked, saving ¤576,81. Life saved: 1 week, 1 day, 10 hours, 55 minutes.
Met jou?
[..]
Hé meneer vrijdag
En de rest
Patrickquote:
Nog steedsquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:04 schreef crazy987 het volgende:
goedemorgen ^^
nog steeds gestopt met roken Sm0keZ ?
Je moeder binnenstebuiten trekken met een gootsteenontstopperquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
madz , wat is je missie ?
Debbiequote:Op woensdag 11 februari 2009 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Patrick![]()
ik mag toch Patrick zeggen???
Ja doei, dat kost geld enzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:04 schreef tripack het volgende:
[..]
gaat de goede kant op
wanneer verander je je naam
in non-smokez
jah weer lekker aan het werk.
zie vorige topicquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
madz , wat is je missie ?
jij wel hoor debsquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Patrick![]()
doe je het beter als mijquote:
ij mag dat debora(h)quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Patrick![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder binnenstebuiten trekken met een gootsteenontstopper
Goffer hoe weet jij dat nou weerquote:
je mag wel eens van email veranderen danquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Goffer hoe weet jij dat nou weerwel zonder h he ben geen jood
![]()
Mja ik weet zelf nu ook niet meer of ik wel zo blij ben dat ik ben gestopt eigenlijk, hoe langer ik stop hoe chagrijniger ik er van word... Maar goed, ik blijf mezelf gewoon voorhouden dat dat vanzelf weer over gaat!quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:09 schreef crazy987 het volgende:
[..]
doe je het beter als mij
ik hield t nog geen halve dag vol
ja mn moeder vroeg al naar je, waar je bleef!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja ik weet zelf nu ook niet meer of ik wel zo blij ben dat ik ben gestopt eigenlijk, hoe langer ik stop hoe chagrijniger ik er van word... Maar goed, ik blijf mezelf gewoon voorhouden dat dat vanzelf weer over gaat!
Wat is het ook een schatje hequote:Op woensdag 11 februari 2009 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja mn moeder vroeg al naar je, waar je bleef!!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je mag wel eens van email veranderen dan
nou ze loopt aardig wat inkomsten mis zo. ik bedoel een 50 rittenkaart in de week. das niet misquote:
Ja serieus, dat waren beste klappers zeg... van wie waren die?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hebben jullie ook die PM gekregen van 2 paginas lang met die dikke tetten erin?
neequote:Op woensdag 11 februari 2009 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
neequote:Op woensdag 11 februari 2009 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je hebt ook echt alleen het plaatje gekeken hequote:Op woensdag 11 februari 2009 09:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja serieus, dat waren beste klappers zeg... van wie waren die?
sorry ik wou er niet naar kijkenquote:
Ow :pquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt ook echt alleen het plaatje gekeken he
ik snapte niets van de tekst
t ging over -Blurk- ofzo... nooit gezien
Voetbalschoenen maat 48.5 ftwquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry ik wou er niet naar kijken
maar ze waren best groot "met flinken noppen erop"
Komt iequote:Op woensdag 11 februari 2009 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
en waarom krijg ik die pm niet
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
en waarom krijg ik die pm niet
YOU SLUT! O wacht...quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alsof ik dat soort dingen niet deel met jullie
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
thx![]()
volgens mij heb je perongeluk debbie_19 gemaild lol
wat een lap tekst hequote:Op woensdag 11 februari 2009 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alsof ik dat soort dingen niet deel met jullie
t is maar goed dat ze die tietenlink er aan het begin in hadden gezet want na de helft ben ik de tekst gaan scannen omdat ik het echt saai vondquote:
onder de tietenquote:
ik ken ook helemaal geen blurkquote:
ik ook nietquote:
quote:
quote:
Oeh thanxquote:
quote:
Goede morgen, overmorgenquote:
het is alweer woensdag he pff gister niet naar werk geweest ben in de warquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Oeh thanx
Jij weet wel wat ik wil![]()
[..]
Gaat wel goed.. ventje heeft gisteren hele huis gepoetst en mn gordijnen opgehangen (ipv die lelijke kale/koude lamellen)
[..]
Goede morgen, overmorgen
gaat eigenlijk alleen om het linkje met de tietenfotoquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
Jezus barra wat een lap tekstik kijk vanaaf wel...kan niet in de showroom hier dat gaan checken
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is alweer woensdag he pff gister niet naar werk geweest ben in de war
ik had een cremati aftands stuk vretenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
werken zal je!
[ afbeelding ]
Hé, dat gereedschap heeft je moeder ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
werken zal je!
[ afbeelding ]
nu je het zegtquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, dat gereedschap heeft je moeder ook
ja klopt, ik heb nog een foto van je.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, dat gereedschap heeft je moeder ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja klopt, ik heb nog een foto van je.
nfswHou ook even rekening met mensen die nog de oude layout hebben, en dus gewoon de plaatjes zien ondanks alle spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
das lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef Ladylike het volgende:
Gaat wel goed.. ventje heeft gisteren hele huis gepoetst en mn gordijnen opgehangen (ipv die lelijke kale/koude lamellen)
ik kan ook nooit wat goed doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hou ook even rekening met mensen die nog de oude layout hebben, en dus gewoon de plaatjes zien ondanks alle spoilers
Mogguh Tripack!quote:
quote:
Jawel hoor, jij hebt het gepresteerd om uit je moeder te komen. Normaliter kunnen daar alleen maar dingen naar binnenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan ook nooit wat goed doen
Barra!quote:
He gadver..quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit een taart in Sgele's gezicht
Koffie?
Mogguh WL!quote:
knollenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:06 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg Sgele...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alweer aant werk?quote:
Godsammequote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:06 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg Sgele...Ik zit nog ziek thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus ik vind het allemaal best hoor
Mocht niet van m'n baas.quote:
Belde 'm op gisteren zegt ie doodleuk
"als jij je zo voelt zoals je klinkt, dan blijf je maar thuis"
Ok dan..
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Mogguh Fridayquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godsamme![]()
![]()
[..]
Ik zit nog ziek thuis![]()
[..]
Mocht niet van m'n baas.
Belde 'm op gisteren zegt ie doodleuk
"als jij je zo voelt zoals je klinkt, dan blijf je maar thuis"
Ok dan..
Godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodver2quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zit nog ziek thuis![]()
Men neme:quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodver2
Dat wil ik ook!
Heuh Mads!quote:
oke en waar kan ik het ophalenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Men neme:
1x klaplong
1x verkoudheid
1x keelonsteking
3x per dag een koortsaanval
en je zit gebeiteld!
Sgelequote:
Mja, ik zal ook wel op moeten knappen voor we weer richting het Oostblok moetenquote:
Eerhm.. goeie vraag eigenlijkquote:
Tja, ik dacht "ik kom weer eens ff kijken"quote:
Klaploper!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
Jeej![]()
over 2 uur al naar huis
1 uur en 45 minuten zelfs
dat brengt de spirit wel omlaag in het topicquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
Jeej![]()
over 2 uur al naar huis
Hm, laat maar, ik blijf wel werken vandaagquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Men neme :
1x mij klaphard in mijn long
1x verbouwdheid
1x veel-kont-steking
3x per dag een swaffelaanval
en je zit gebeiteld!
Whehequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Klaploper!![]()
Oh wacht ff ..Mogguh LL
![]()
Tja Droxz is er niet meer om ons te demotiverenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
dat brengt de spirit wel omlaag in het topic
trutquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
Jeej![]()
over 2 uur al naar huis
Lijkt me verstandigquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, laat maar, ik blijf wel werken vandaag
Geniet er dan nog maar ff van jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe
Lang leve de 36 urige werkweek
en ik geniet er van zolang hij nog duurt![]()
wrs alleen deze maand nog
mogguh
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
dat brengt de spirit wel omlaag in het topic
sorry mevrouw de barvrouwquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
Dan hadden jullie maar een vak moeten leren
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig
En tenslotte...iemand moet het werk doen he
ben jij natuurlijk wel gewend met m'n moeder
Faal: Ik zie nu pas je edit
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar een klaplong, hoe kom je daar opeens aan?
Is al weer 2 weken geleden ofzo, maar kan nog een paar weken flink zeer doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar een klaplong, hoe kom je daar opeens aan?
Spreek mijn zoon...quote:
ik heb een andere theoriequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is al weer 2 weken geleden ofzo, maar kan nog een paar weken flink zeer doen
Hoe ik er aan kom? Door .. je gelooft het niet... gewoon te niezen
sgele kan niet niezenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toch blij dat jij het zegt, in plaats van iemand met haar volle verstandquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb een andere theorie
quote:
nou, volgens mij...probeerde jij met een compressor in je neusgat je oog weer recht te krijgen, maar..dit lukte uiteraard niet..hierdoor ging de lucht naar beneden en kreeg je een klaplongquote:
Crackhoerquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sgele kan niet niezen
sgele kan er niet mee omgaan
Jij moet boeken gaan schrijven, echt waarquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nou, volgens mij...probeerde jij met een compressor in je neusgat je oog weer recht te krijgen, maar..dit lukte uiteraard niet..hierdoor ging de lucht naar beneden en kreeg je een klaplong
thnx, ik wil dan ook journalistiek gaan studerenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij moet boeken gaan schrijven, echt waar
Da's minder!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's een understatement!quote:
Zitten we opeens in KLB ofzo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sgele kan niet niezen
sgele kan er niet mee omgaan
Dat verklaard een hoop! Je gaat, gezien je verzinsels, waarschijnlijk bij de Telegraaf werken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
thnx, ik wil dan ook journalistiek gaan studeren
Gezien zijn ervaring met je moeder, waarschijnlijk het NRC Handelsbladquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoop! Je gaat, gezien je verzinsels, waarschijnlijk bij de Telegraaf werken?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's meer!
Het aantal letters dan he
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
nee, in kranten zit geen toekomstquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoop! Je gaat, gezien je verzinsels, waarschijnlijk bij de Telegraaf werken?
ze is wel stilquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]![]()
of juist geen en van een uitkering leven dan is het elke dag weekend
Jawelquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, in kranten zit geen toekomst
maar..die halen het gewoon ergens anders vandaanquote:
Bron: Weathernewsquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar..die halen het gewoon ergens anders vandaan
ja, ik wil wel als redacteur voor the naked news gaan werkenquote:
Boeie, het is de toekomst, én het staat in de krantquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar..die halen het gewoon ergens anders vandaan
oh zo, dudequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Boeie, het is de toekomst, én het staat in de krant
Koffie dan maar?quote:
heroine danquote:
of koffie natuurlijkquote:
Dude..quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Boeie, het is de toekomst, én het staat in de krant
quote:
quote:
ik dus ook nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dude..Zo had ik het nog niet eens bekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik dus ook nietKeep it to yourselfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben al ziek genoeg
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Das mn bijbaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sorry mevrouw de barvrouw
Dat betekend?quote:
Ben ik weerquote:
hap hap hapquote:
IS IT A BIRD, IS IT A PLANE, NO It's DEBSquote:
Dat maak ik nog altijd zelf wel uitquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben ik weer
ken je internettaal
Gezellig zegquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Gezellig bij je schoonfamillie op bezoek
http://www.nu.nl/algemeen(...)igt-in-bloedbad.html
Till death do us partquote:
ja hequote:
LOL, er staat niks over de bruidegom zelf inquote:
Wat heeft die ermee te maken?quote:
misschien was die daar ookquote:
WOAH !quote:
Jij dacht...wat ze in India kunnen, kan ik ook?quote:
en zeker z'n bloed gedronken?quote:
Ja die vieze slet (thee) ging trouwen zonder mijn toestemmingquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij dacht...wat ze in India kunnen, kan ik ook?
Wat een hoer!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja die vieze slet (thee) ging trouwen zonder mijn toestemming
Indeed...ik vind het niet kunnenquote:
wat een niveauquote:
Aaah meiske tochquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Indeed...ik vind het niet kunnen
Doe er eens wat aan!quote:
Dat jij niveau zomaar goed spelt zegquote:
daarmee krik ik het niveau gelijk mee omhoogquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat jij niveau zomaar goed spelt zeg![]()
Oja? Doe eens?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:55 schreef tripack het volgende:
[..]
daarmee krik ik het niveau gelijk mee omhoog
ik kan ook cadeau spellen
K van Kolerequote:
uhmz okee...quote:
Hij doet weinig z'n best hequote:
ik wordt er neit voor betaaldquote:
En het spellen gaat ook meteen de mist inquote:
Fout!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
K van Kolere
A van Anaal
D van Doorneucken
O van Ooooo die is groot!
Toch?
En onze spellingskampioen van 2009 is...quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Fout!
Het is natuurlijk;
K van Klavots
A van Afwasmiddel
D van Druiper
O van Prostaatontsteking
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
En onze spellingskampioen van 2009 is...
dat is goed, de spelling is weer veranderdquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
En onze spellingskampioen van 2009 is...
Godver...ik ga accuut m'n medicijnen pakkenquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godver...ik ga accuut een medicijnman pakken
geil pijpmondje tochquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
T is maar net waar je je leuter in wil hangen he
2 minuten stil en jij gelijk topickiller roepenquote:
ik heb cocaine en heroine in de aanbiedingquote:
Echte bazen roepen na 2 minuten altijd 'topickiller'quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
2 minuten stil en jij gelijk topickiller roepen
Heb je geen MDMA ofzo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb cocaine en heroine in de aanbieding
volgens smokez wel:Dquote:
en weerquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij heeft er zelfs al 3 minuten tussen zitten
nu ben ik eindelijk alleenquote:
nee, wel pesquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zijn er hier meer mensen die Fallout 3 spelen?
quote:
fifaquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
al had je nou fifa genoemd, waren we al 3 topics verder
klopt, maar vooralsnog beter dan fifaquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
maar pes is ook niet meer wat het geweest is hoor!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:38 schreef Friday12 het volgende:
wat is pes ook alweer?![]()
owja ik ben veel afwezig hierzo de laatste tijd ben druk![]()
nu ben ik wel benieuwd hoe jij aan die baan ben gekomen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
er staat hier een of andere meid met een vent..
ze had een sollicitatiebrief gestuurd en vroeg zich af of die wel aangekomen was...
okay, je wordt al niet aangenomen
Als je toch hulp nodig hebt (is een meid van rond de 20) om te durven vragen of een brief aangekomen is....
Dag meidjezeker als secretaresse zal ze dus falen
![]()
Je moet wel lef tonen in deze job
ze was zeker knapper dan jij, en daarom maak je haar nu belachelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
ze had een sollicitatiebrief gestuurd en vroeg zich af of die wel aangekomen was...
Als je toch hulp nodig hebt (is een meid van rond de 20) om te durven vragen of een brief aangekomen is....
![]()
Goed zuigenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu ben ik wel benieuwd hoe jij aan die baan ben gekomen!![]()
![]()
wat ben je tog evilquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
![]()
dat nog niet eens, en dat is niet moeilijk...quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ze was zeker knapper dan jij, en daarom maak je haar nu belachelijk
ehhhmm misschien zeg ik iets raar maar kan het niet zo zijn dat ze samen ergens heen moesten en dit op de route ligt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
![]()
wat nou als ze haar kerel opbelt of die willen bellen dan ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat nog niet eens, en dat is niet moeilijk...
neeze stond hier echt met een vent...
en die vent vroeg het ook nog" ze heeft gesolliciteerd en vroeg zich af of haar brief wel aangekomen was"
Ja sorrie, maar als je DAT nieteens durft te vragen, hoe durf je dan belangrijke managers te bellen om te vragen of ze dingen hebben geregeld?
Ik heb net ook zelf naar mensen gebeld waar ik al op gesprek ben geweest maar niets gehoord heb.
Initiatief tonen is super belangrijk
Ik zei nietsquote:
klinkt niet raar, maar waarom vraagt die vent van 40 het dan voor haar en niet zijzelf?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ehhhmm misschien zeg ik iets raar maar kan het niet zo zijn dat ze samen ergens heen moesten en dit op de route ligt?
jammer dat je mijn secretaresse niet wilt wezen. ik had zo 12 sollicitatie rondes met je willen doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goed zuigen
ow wacht.. mn baas is een vrouw
Okay dan heb ik gewoon een perfect CV en werkervaring
alleen klote dat het allemaal tijdelijke banen waren
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jammer dat je mijn secretaresse niet wilt wezen. ik had zo 12 sollicitatie rondes met je willen doen.
echt hequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
Zolang ik reiskosten vergoed krijg...
Gelukkig ben ik niet echt zo'n sletquote:
vind het maar gelukkig jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet echt zo'n slet
dat was vorige week wel andersquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet echt zo'n slet
die komt zo, als het topic aan het einde komtquote:
Tease ben ik toch hequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vind het maar gelukkig ja
beetje gouden bergen beloven![]()
SSSSSt.. das ook alleen omdat jij zo gezellig aant doen wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat was vorige week wel anders
Om um dicht te gooien?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die komt zo, als het topic aan het einde komt
losertquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:50 schreef Friday12 het volgende:
sry maar pes is voetbal ofzo toch? dat soort crap speel ik niet
ik ben altijd gezellig tochquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tease ben ik toch he
[..]
SSSSSt.. das ook alleen omdat jij zo gezellig aant doen was
dat kun je wel zeggen ja!quote:
Kom, dan gaan wij wat anders doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:50 schreef Friday12 het volgende:
sry maar pes is voetbal ofzo toch? dat soort crap speel ik niet
Vooral in bedquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben altijd gezellig toch
AUWquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kun je wel zeggen ja!
* WhiteLightning zet 2 tepelklemmen op LL haar neus
lekker hoorquote:
Grrraaauuuuwwwwquote:
SPAMquote:
jaquote:
Dat zou ik nooit doenquote:
oew ik nog 4 minuten en 5 uurquote:
Jij doet alleen maar trio's?quote:
ik heb het over spamquote:
nee jij ontwijkt de vraagquote:
ik doe alleen mij als het met 2 vrouwen isquote:
volgens mij bedoel je te zeggen dat als er alleen maar vrouwen bijkomen is het goedquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik doe alleen mij als het met 2 vrouwen is
Ik ookquote:
bitsquote:
mooie stad aachter de duinenquote:
ik heb mijn eigen versie, maar die zal ik je maar besparenquote:
mar mads jij komt toch helemaal niet uit den haag?quote:
neequote:Op woensdag 11 februari 2009 12:33 schreef tripack het volgende:
[..]
mar mads jij komt toch helemaal niet uit den haag?
gewoon JOODquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee
ey, hoe zeggen jullie Amsterdammer in het haags ?
nee hij bedoeld uit dat stukkie van haags leren oidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:46 schreef tripack het volgende:
[..]
nee hij bedoeld uit dat stukkie van haags leren oid
ff in spoilerlol das toch niet speciaal voor een amsterdammer, maar gewoon algemeen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol das toch niet speciaal voor een amsterdammer, maar gewoon algemeen ?
nee alleen als ze op dehaagse markt met zo'n kutkarretje voor je poten lopenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol das toch niet speciaal voor een amsterdammer, maar gewoon algemeen ?
das wel lef hebben om als amsterdammer in den haag te gaan lopenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:54 schreef tripack het volgende:
[..]
nee alleen als ze op dehaagse markt met zo'n kutkarretje voor je poten lopen
zeg je bent toch niet zon voetbal supporter met zon waas voor zn hoofd ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
das wel lef hebben om als amsterdammer in den haag te gaan lopen
Ik ben wel een voetbal supporter, maar heb geen waas voor mijn hoofdquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je bent toch niet zon voetbal supporter met zon waas voor zn hoofd ?
* WhiteLightning roept Pannekoek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |