Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:50 schreef Klonk het volgende:
ik zei toch tot komend weekend...
ik ben het talent kwijtquote:Op maandag 9 februari 2009 11:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Perongeluk
Ik kan er niks aan doen
Morguh BarraObamma !quote:
het is maandag dudequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
JA HAFAHFAHHAHAHAHAHH AHAHHAHAHquote:Op maandag 9 februari 2009 11:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
een paar hersencellen, maar die mis je al langer
quote:Op maandag 9 februari 2009 11:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
JA HAFAHFAHHAHAHAHAHH AHAHHAHAH
grappig
quote:Op maandag 9 februari 2009 11:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vond het wel fijn dat hij even weg was
Ik mis er een paar en jij hebt er maar een paarquote:Op maandag 9 februari 2009 11:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
een paar hersencellen, maar die mis je al langer
scherpquote:Op maandag 9 februari 2009 11:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik mis er een paar en jij hebt er maar een paar
+2 scherpquote:
Im sorry for youquote:Op maandag 9 februari 2009 11:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben het talent kwijt
de gave, het is weg
quote:Op maandag 9 februari 2009 11:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]dat zegt je vriendin ook altijd
nog een beetje geslapen?quote:
sorry dudequote:
koffie doet wonderenquote:
moe moe en moe...quote:
lol, serieus ?quote:
****** ****** ****** junkies op het centraalquote:Op maandag 9 februari 2009 12:04 schreef Runx het volgende:
Ik liep laatst door het centraal
komt er een junkie naar me toe voor een euro
een euro?
Ik zeg hier heb je twintig cent, zegt-ie nee hoef je niet
hoezo... pesten ze je?quote:
de enige vette plek is de fucking pizzahut en en en de meeting point maar ****** die is dicht.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:04 schreef Runx het volgende:
Ik liep laatst door het centraal
komt er een junkie naar me toe voor een euro
een euro?
Ik zeg hier heb je twintig cent, zegt-ie nee hoef je niet
ja ben er niet speciaal op zoek naar maar wil er wel een kopen, al ik geld heb ga ik dat denk ik wel halen, bokzak van 1.20 rond de 45kg kost 100 euro.quote:
ja niemand mag mijquote:
ach ja veel plezier in ieder geval nogquote:Op maandag 9 februari 2009 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
moe moe en moe...
slapen wat is dat barra?
zandquote:Op maandag 9 februari 2009 12:07 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ben er speciaal op zoek naar maar wil er wel een kopen, al ik geld heb ga ik dat denk ik wel halen, bokzak van 1.20 rond de 45kg kost 100 euro.
maar die zijn zal gevuld,maar ik wil misschien zelf vullen en zwaarder maken, dus ben op het internet een beetje aan het zoeken met wat ik hem het beste kan vullen
het kan wel maar dan moet je een buisje met zand vullen en rond om heen kleren die versnipperd zijnquote:
que ?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:09 schreef Runx het volgende:
[..]
het kan wel maar dan moet je een buisje met zand vullen en rond om heen kleren die versnipperd zijn
wedden dat ik dan nog winquote:Op maandag 9 februari 2009 12:08 schreef Runx het volgende:
[..]
ja niemand mag mijdaarom ga ik net als rocky trainen en ga ik ze allemaal inelkaar slaan
oja wacht en dan speelt er dit nummer natuurlijk op de achtergrondquote:Op maandag 9 februari 2009 12:08 schreef Runx het volgende:
[..]
ja niemand mag mijdaarom ga ik net als rocky trainen en ga ik ze allemaal inelkaar slaan
for the record, ik pest hem nietquote:Op maandag 9 februari 2009 12:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wedden dat ik dan nog win
jij hebt nadelen
ik word je coachquote:Op maandag 9 februari 2009 12:12 schreef Runx het volgende:
[..]
oja wacht en dan speelt er dit nummer natuurlijk op de achtergrond
als je, je bokzak wilt vullen kan je dat het beste boen met oude kleren, die versnipperen een goed aanstampen.quote:
mijn andere zintuigen zijn beter dusquote:Op maandag 9 februari 2009 12:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wedden dat ik dan nog win
jij hebt nadelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |