sorry ik wou er niet naar kijkenquote:
Ow :pquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt ook echt alleen het plaatje gekeken he
ik snapte niets van de tekst
t ging over -Blurk- ofzo... nooit gezien
Voetbalschoenen maat 48.5 ftwquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry ik wou er niet naar kijken
maar ze waren best groot "met flinken noppen erop"
Komt iequote:Op woensdag 11 februari 2009 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
en waarom krijg ik die pm niet
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
en waarom krijg ik die pm niet
YOU SLUT! O wacht...quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alsof ik dat soort dingen niet deel met jullie
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
thx![]()
volgens mij heb je perongeluk debbie_19 gemaild lol
wat een lap tekst hequote:Op woensdag 11 februari 2009 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alsof ik dat soort dingen niet deel met jullie
t is maar goed dat ze die tietenlink er aan het begin in hadden gezet want na de helft ben ik de tekst gaan scannen omdat ik het echt saai vondquote:
onder de tietenquote:
ik ken ook helemaal geen blurkquote:
ik ook nietquote:
quote:
quote:
Oeh thanxquote:
quote:
Goede morgen, overmorgenquote:
het is alweer woensdag he pff gister niet naar werk geweest ben in de warquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Oeh thanx
Jij weet wel wat ik wil![]()
[..]
Gaat wel goed.. ventje heeft gisteren hele huis gepoetst en mn gordijnen opgehangen (ipv die lelijke kale/koude lamellen)
[..]
Goede morgen, overmorgen
gaat eigenlijk alleen om het linkje met de tietenfotoquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
Jezus barra wat een lap tekstik kijk vanaaf wel...kan niet in de showroom hier dat gaan checken
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is alweer woensdag he pff gister niet naar werk geweest ben in de war
ik had een cremati aftands stuk vretenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
werken zal je!
[ afbeelding ]
Hé, dat gereedschap heeft je moeder ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
werken zal je!
[ afbeelding ]
nu je het zegtquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, dat gereedschap heeft je moeder ook
ja klopt, ik heb nog een foto van je.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, dat gereedschap heeft je moeder ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja klopt, ik heb nog een foto van je.
nfswHou ook even rekening met mensen die nog de oude layout hebben, en dus gewoon de plaatjes zien ondanks alle spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
das lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef Ladylike het volgende:
Gaat wel goed.. ventje heeft gisteren hele huis gepoetst en mn gordijnen opgehangen (ipv die lelijke kale/koude lamellen)
ik kan ook nooit wat goed doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hou ook even rekening met mensen die nog de oude layout hebben, en dus gewoon de plaatjes zien ondanks alle spoilers
Mogguh Tripack!quote:
quote:
Jawel hoor, jij hebt het gepresteerd om uit je moeder te komen. Normaliter kunnen daar alleen maar dingen naar binnenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan ook nooit wat goed doen
Barra!quote:
He gadver..quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit een taart in Sgele's gezicht
Koffie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |