Geniet er dan nog maar ff van jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe
Lang leve de 36 urige werkweek
en ik geniet er van zolang hij nog duurt![]()
wrs alleen deze maand nog
mogguh
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
dat brengt de spirit wel omlaag in het topic
sorry mevrouw de barvrouwquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
Dan hadden jullie maar een vak moeten leren
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig
En tenslotte...iemand moet het werk doen he
ben jij natuurlijk wel gewend met m'n moeder
Faal: Ik zie nu pas je edit
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar een klaplong, hoe kom je daar opeens aan?
Is al weer 2 weken geleden ofzo, maar kan nog een paar weken flink zeer doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar een klaplong, hoe kom je daar opeens aan?
Spreek mijn zoon...quote:
ik heb een andere theoriequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is al weer 2 weken geleden ofzo, maar kan nog een paar weken flink zeer doen
Hoe ik er aan kom? Door .. je gelooft het niet... gewoon te niezen
sgele kan niet niezenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toch blij dat jij het zegt, in plaats van iemand met haar volle verstandquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb een andere theorie
quote:
nou, volgens mij...probeerde jij met een compressor in je neusgat je oog weer recht te krijgen, maar..dit lukte uiteraard niet..hierdoor ging de lucht naar beneden en kreeg je een klaplongquote:
Crackhoerquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sgele kan niet niezen
sgele kan er niet mee omgaan
Jij moet boeken gaan schrijven, echt waarquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nou, volgens mij...probeerde jij met een compressor in je neusgat je oog weer recht te krijgen, maar..dit lukte uiteraard niet..hierdoor ging de lucht naar beneden en kreeg je een klaplong
thnx, ik wil dan ook journalistiek gaan studerenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij moet boeken gaan schrijven, echt waar
Da's minder!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's een understatement!quote:
Zitten we opeens in KLB ofzo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sgele kan niet niezen
sgele kan er niet mee omgaan
Dat verklaard een hoop! Je gaat, gezien je verzinsels, waarschijnlijk bij de Telegraaf werken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
thnx, ik wil dan ook journalistiek gaan studeren
Gezien zijn ervaring met je moeder, waarschijnlijk het NRC Handelsbladquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoop! Je gaat, gezien je verzinsels, waarschijnlijk bij de Telegraaf werken?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's meer!
Het aantal letters dan he
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
nee, in kranten zit geen toekomstquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoop! Je gaat, gezien je verzinsels, waarschijnlijk bij de Telegraaf werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |