abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:28:19 #176
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_67239123
Weet er iemand een verhuurder van MODERNE trouwautos regio Breda/Tilburg?

Al die oldtimers.. blegh.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 16:40:17 #177
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67243400
en als er dan eenmaal getrouwd is, zijn er natuurlijk wel dingen waar je rekening mee moet houden

dames.. lees en leer Uittreksel van een huishoudschoolboek
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 20 maart 2009 @ 18:19:53 #178
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_67246268
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 13:25 schreef bigbird het volgende:

[..]

Mijne snapte het wel Hij vroeg me heel lief toen we weekend weg waren en we op de buitenplaats van een kasteel stonden met een prachtig uitzicht
BB.. waarom snapt jou R. het in hemelsnaam wel
Kan hij mijn lief nog even aansporen.. Straks krijg ik nog een aanzoek op de dag zelf whehehe
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_67258691
Sterkte zoeperzazke. Vervelende situatie.
Is het wel mogelijk om reserveringen enzo te verzetten?

En verder natuurlijk gefeliciteerd aan de nieuwkomers!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_67269366
zoeperzaske sterkte gewenst!
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 18:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

BB.. waarom snapt jou R. het in hemelsnaam wel
Kan hij mijn lief nog even aansporen.. Straks krijg ik nog een aanzoek op de dag zelf whehehe
Dat zou dan wel weer leuk zijn, dat de ambtenaar begint met zijn/haar riedel en dat hij dan onderbreekt zo van, HO wacht even, éérst moet er nog iets gebeuren! En dat 'ie dan in de trouwzaal alsnog op zijn knieën gaat
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zaterdag 21 maart 2009 @ 16:39:10 #181
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_67271143
Allan, eerlijk? Hij is zo gek om dat nog te doen ook he !
Hij heeft wel meer zotte acties, en dit zou er zomaar 1 van kunnen zijn..

OwMyGawd, als ik er aan denk.. oefoef ..
pi_67273027
Hier zijn Julie gebleven!

Hier alles wel klaar, Maand voor de bruiloft weer verder om de puntjes op de I te zetten!
Nu eerst revalideren van mijn operatie anders kan ik niet lopen op mijn eige. Bruiloft
  zaterdag 21 maart 2009 @ 19:14:20 #183
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_67274588
Gisteren heel subtiel middels een kaartje mijn beste vriendin in het Italiaans gevraagd ;-)

Vuoi essere la mia testimone?

Haar antwoord was natuurlijk: Si!

Dus 1 getuige is een feit... en dat op de dag af dat het nog 6 maanden duurt. Nu m'n vriend, ahum..., verloofde nog zijn beste vriend laten vragen en dan zijn we rond
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_67294312
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 16:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Allan, eerlijk? Hij is zo gek om dat nog te doen ook he !
Hij heeft wel meer zotte acties, en dit zou er zomaar 1 van kunnen zijn..

OwMyGawd, als ik er aan denk.. oefoef ..
Hahaha Dat zou een strakke actie zijn
O+ 11-06-2009 O+
  zondag 22 maart 2009 @ 17:04:53 #185
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67298331
We hebben gisteren de eerste offerte binnengehad van een verhuurservice. Dat wordt wat overuurtjes wegwerken de komende tijd
Nu wachten op nummer 2 en dan kiezen
Saartje
pi_67301644
wat bedoel je met een verhuurservice?

Wat is een beetje gangbaar met het vragen van getuigen/ceremeniemeester? Gelijk als je de trouwdatum weet? Of een jaar voor de datum?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_67301914
Wij hebben het gedaan toen we de trouwdatum hadden vastgelegd. Volgens mij zijn er niet echt regels voor, di leek ons het makkelijkste/logische.
  zondag 22 maart 2009 @ 21:08:15 #188
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_67305716
Wat NelisB zegt ..

Toen onze datum 1maal vast lag, heb ik mijn getuigen gevraagd!
Die volmondig ja riepen natuurlijk..

Ik heb een kopie van hun ID gemaakt, en de dag erop zijn we naar het Gemeentehuis gegaan..
Toen hebben we alles vast laten zetten, omdat we gelijk een rats een papieren moesten invullen..

De ceremoniemeesters hebben we later gevraagd..
pi_67306484
Net de thuiskapster maar eens gemaild dat het mogelijk niet doorgaat 15 mei en de afspraak voor een proefkapsel maar uit te stellen.... Het is hier nog steeds heel rot allemaal. Enerzijds willen we de hoop niet opgeven dat we onze datum gaan halen, anderzijds gaan we er ook al heel erg van uit dat het niet meer haalbaar is en het verzet moet worden zodat mijn schoonvader erbij kan zijn. Zijn situatie is nog steeds niet verbeterd en iedere dag slinken natuurlijk de kansen dat 15 mei nog een haalbaar streven is. Het is zo ontzettend moeilijk, in het begin kon ik mezelf nog sussen dat het wel goed zou komen allemaal, maar nu door begint te dringen dat onze dag op onze supermooie datum het niet gaat worden heb ik het er toch steeds moeilijker mee... Hoewel het herstel van mijn schoonvader het allerbelangrijkste is, is het verzetten van 'je grote dag' natuurlijk geen kleinigheidje....

Dankjewel voor jullie lieve sterktewensen, het is toch een fijne steun in deze rottige situatie...
I had a signature once. It was awful.
  zondag 22 maart 2009 @ 22:39:57 #190
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67308855
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:02 schreef _aurum_ het volgende:
wat bedoel je met een verhuurservice?

Wat is een beetje gangbaar met het vragen van getuigen/ceremeniemeester? Gelijk als je de trouwdatum weet? Of een jaar voor de datum?
wij kiezen voor een feest in eigen achtertuin, dus dan is een verhuurservice voor stoelen en tafels wel handig
Saartje
  Hoofdredactie Fotografie maandag 23 maart 2009 @ 08:10:53 #191
95752 crew  Chell
Kluns
pi_67314100
zoeperzazke, wat rot allemaal zeg! Sterkte!
  maandag 23 maart 2009 @ 10:13:58 #192
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67316318
Zoeperzazke, heel veel sterkte.... Is het geenoptie om nu heel klein te trouwen, zodat je schoonvader er zeker bij kan zijn. En dan het feest wat jullie voor ogen hadden op jullie 1 jarig jubileum te vieren? Het is natuurlijk allemaal echt niet wat je wilt, maar gezien de omstandigheden?

Maneki, ik kan echt,echt, echt niet wachten op de foto's van jullie feest. Ik denk dat je een beetje hetzelfde denkt erover als wij, maar wij hebben niet zo'n grote tuin.

En ik mocht met mijn nichtje mee naar haar jurk kijken. Cool! Echt een andere wereld, zo'n winkel. Heb me ziek gelachen toen ze op een soort van podium moest om haar jurk korter te maken. Ik vind de jurk en al het gedoe eromheen echt heel leuk, maar ze nemen het in zo'n winkel wel erg serieus! ("Niet achteruit lopen, dadelijk val je. Eeerst je schoenen aan, dan pas de jurk, dadelijk komt er een vouw in.")
En ik heb natuurlijk mijn droomjurk gezien. Dusch tja. Ik denk dat ik toch maar geduldig wacht tot oktober. Maar mooooi!!! En helemaal anders dan ik eigenlijk dacht.

Reinhilde, laat jullie zoon het vragen! Trek hem een shirt aan met Trouwen? erop, geen gedoe meer over wie wie vraagt.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 23 maart 2009 @ 10:15:57 #193
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67316362
Zal ik laten zien wat voor tent we willen? Hij is zo leuk
Lishe nu al je jurk gezien Ga hem halen gek, je komt toch niets mooiers meer tegen als je eenmaal die klik hebt gehad
Zoeperzaske sterkte met alles
Saartje
  maandag 23 maart 2009 @ 10:22:16 #194
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67316506
Jamaar Maneki, je weet toch, zulke dingen kunnen nog 100 keer veranderen. (Ik zou ook nooit trouwen, ooit.) En ik moet nog ruim een jaar.
Laat zien die tent!
pi_67316514
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:13 schreef Lishe het volgende:
Zoeperzazke, heel veel sterkte.... Is het geenoptie om nu heel klein te trouwen, zodat je schoonvader er zeker bij kan zijn. En dan het feest wat jullie voor ogen hadden op jullie 1 jarig jubileum te vieren? Het is natuurlijk allemaal echt niet wat je wilt, maar gezien de omstandigheden?
We vieren het al heel klein, nog kleiner kan haast niet, of je houdt helemaal alleen het gemeentehuis over.... Nu is de planning 11:30 naar het gemeentehuis, daarna een lunch in een zaaltje en om een uur of 3 zijn we daar klaar, gaan we nog wat foto's maken samen en is de dag om....
I had a signature once. It was awful.
  maandag 23 maart 2009 @ 10:25:03 #196
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67316567
O, daar heb je gelijk in. Ik hoop dat het ondanks alles gewoon een hele mooie dag wordt. Sterkte hoor.
pi_67317017
#^&*^$*! Ik probeer mijn fotograaf al anderhalve week te bereiken, per mail. telefoon, Hyves... maar ik krijg ze niet te pakken ben ook al op het werk langsgeweest (is een oud-collega van mijn vorige werk) maar toen was ze er niet. En een collega zou vragen of ze mij wilde bellen, maar dat is nog niet gebeurd. En ze is niet eens op vakantie ofzo.

Ik hoop dat het niet zo'n gedoe wordt als met mijn CM, ik wil niet óók nog eens op zoek naar een andere fotograaf!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 23 maart 2009 @ 11:43:22 #198
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67318922
tent

17 meter diameter

balen Allan! Hoop dat je snel contact hebt met je fotograaf!
Saartje
  Hoofdredactie Fotografie maandag 23 maart 2009 @ 11:54:00 #199
95752 crew  Chell
Kluns
pi_67319279
Jeetje Allan, wat een geprut met de voorbereidingen zo! Raar dat die fotograaf ook echt helemaal niet bereikbaar is Ze zeiden ook niet dat er iets aan de hand was ofzo op haar werk?

Maneki, die tent! Gaaf zeg!
pi_67320641
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
wij kiezen voor een feest in eigen achtertuin, dus dan is een verhuurservice voor stoelen en tafels wel handig

Nice!!

Ik wou dat wij een tuin hadden ipv Balkonia

Zou ons iig handen vol geld schelen. Dus lucky you!!

En gave tent.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')