Zoeperzazke, heel veel sterkte.... Is het geenoptie om nu heel klein te trouwen, zodat je schoonvader er zeker bij kan zijn. En dan het feest wat jullie voor ogen hadden op jullie 1 jarig jubileum te vieren? Het is natuurlijk allemaal echt niet wat je wilt, maar gezien de omstandigheden?
Maneki, ik kan echt,echt, echt niet wachten op de foto's van jullie feest. Ik denk dat je een beetje hetzelfde denkt erover als wij, maar wij hebben niet zo'n grote tuin.

En ik mocht met mijn nichtje mee naar haar jurk kijken. Cool! Echt een andere wereld, zo'n winkel. Heb me ziek gelachen toen ze op een soort van podium moest om haar jurk korter te maken. Ik vind de jurk en al het gedoe eromheen echt heel leuk, maar ze nemen het in zo'n winkel wel erg serieus! ("Niet achteruit lopen, dadelijk val je. Eeerst je schoenen aan, dan pas de jurk, dadelijk komt er een vouw in.")
En ik heb natuurlijk mijn droomjurk gezien. Dusch tja. Ik denk dat ik toch maar geduldig wacht tot oktober. Maar mooooi!!! En helemaal anders dan ik eigenlijk dacht.
Reinhilde, laat jullie zoon het vragen! Trek hem een shirt aan met Trouwen? erop, geen gedoe meer over wie wie vraagt.
Geluk zit in een klein
WolkjeWil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?