Romantischquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk dat we voor overkill gaan, en dan de metallica versiebij het binnenkomen
Helemaal mee eensch isquote:
Mee eens hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
We hebben beide geen opa`s en oma`s meer en verder zal iedereen zich wel de tandjes schrikkenmaar ik hou al lang geen rekening meer met wat mijn familie denkt of wil
Tis ons feestje
Ik wilde eigenlijk Ever dream van Nightwish, maar heb wel een behoorlijk aantal oudere mensen in ons midden die dagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk dat we voor overkill gaan, en dan de metallica versiebij het binnenkomen
Wemoeten het er nog ff goed over hebben iig
Waarom niet? Het is toch jóśw dag??quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:01 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk Ever dream van Nightwish, maar heb wel een behoorlijk aantal oudere mensen in ons midden die dagDus dat wordt hem maar niet
Ja dat had ik nou ook. Eerst leuk, mooie jurk, mooi pak en mooie ringen (even makkelijk gezegd) en dan ga je kijken naar wat je allemaal moet regelen en dat er dingen van elkaar afhankelijk zijn etcquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:09 schreef teamlead het volgende:
is het normaal dat als je dema besloten hebt te gaan trouwen, dat je vervolgens iedere dag denkt "oh ja, dat moet ook geregeld worden"? We hebben nog meer dan genoeg tijd natuurlijk, maar damn wat een gedoe
Ja dat is helemaal waar maar toch.... ik weet het niet...quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is toch jóśw dag??
Whehe tof!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wemoeten het er nog ff goed over hebben iig
die lijstjes zijn helemaal een rampquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef Chell het volgende:
Er zijn toch ook wel van die kant en klare lijstjes enzo met alles wat je zou moeten regelen erop?
Mij lijkt het heeeeerlijk om een bruiloft te plannen. Lekker dromen en leuke dingen bedenken
Spannend! Veel plezier!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:55 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jeuj! 27 maart ga ik voor het eerst jurken passenIk heb er zin in!
6 maanden - 1 dag and counting....
Dat was mijn probleem ook met al die lijstjes, hoop "algemene" dingen, en op geen enkel lijstje staan dezelfde dingen, dus heb nog niet mijn ideale lijst gevonden. Wel geprobeerd om er zelf een te maken aan de hand van voorbeeldlijsten maar nog niet gelukt naar mijn zinquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
die lijstjes zijn helemaal een rampStaan dingen op waarvan ik denk "wtf
"
En elk lijstje is weer langer dan het vorige lijstje
Is een weddingplanner duur?
Klinkt eigenlijk wel heel gaafquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
We zijn er uit
Binnenkomst gaat bij Symphony & Metallica - Nothing else matters
Bij het tekenen Boudewijn de Groot - Avond
Weglopenmet Jaydee - Plastic Dreams
Het lijkt een allegaartje maar het zijn nummers met een speciale betekenis voor ons
Vanmorgen in ondertrouw gegaan en meteen even afgerekend met de gemeente. Meteen de helft van ons budget opgeslokt![]()
Onze weddingplanner kost 1200 euro. daarvoor regelt ze wel alles voor ons in Italiė. Additionele kosten komen hier wel bij zoals het gemeentehuis (1100 euro) en allerlei documentkosten. de 1200 is dus alleen het regelwerk, verder niets en bovendien is het in Italiėquote:
Hehehe, ik vind duiven zelf gewoon ontzettend mooie dieren.... als kleindierliefhebbers past het ook wel bij onsquote:Op maandag 16 maart 2009 10:55 schreef Guess. het volgende:
Leuk duiven,dat wilde ik ook![]()
Maar mijn man vond het te Frans Bouwer-achtig
quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:41 schreef Allan24 het volgende:
We hebben een nieuwe ceremoniemeester
En de pakken zijn binnen
En het duurt nog maar 79 dagen
Mooi is dat he? Als dingen form beginnen te krijgenquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:43 schreef _aurum_ het volgende:
Wij zijn al zover dat we een datum hebben en dat we een idee hebben van wat we willen. De trouwdatum en tijd is nog beschikbaar bij het stadhuis, dus dat is iig goed nieuws en ik heb al een aantal offertes aangevraagd voor de lokaties.
Het begint langzaamaan wat concreter te worden allemaal
He gatsie, wat een naar nieuwsquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Het wordt hier steeds somberder..... Mijn schoonvader ligt in het ziekenhuis en het gaat veel en veel langer duren dan verwacht, hij ligt al ruim 2 weken in een kunstmatige slaap omdat hij té ziek is om wakker te zijn. Aangezien we in mei trouwen, is de kans aanwezig dat alles verplaatst moet gaan worden omdat hij er anders niet bij kan zijnVind het zo'n vreselijke situatie, maar ik vind het heel belangrijk dat hij erbij is (mijn vriend is zijn moeder 5 jaar geleden al verloren) dus als het niet anders kan, zal het wel moeten....
Dan moet je hem héél duidelijk maken dat je op een aanzoek wacht, anders gaat het er niet van komen..quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:05 schreef Reinhilde het volgende:
mijn lief en ik willen ook trouwen met elkaar, alleen wil ik graag dat hij me echt vraagt.
Alleen... ik ben het wachten beetje beu![]()
Zal ik hem vragen?
duidelijk gemaakt alsquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:54 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb het hem echt wel duidelijk gemaakt al hoor!![]()
Mannen..
Doe es een telefoonnummer of een emailadres? Dan hinten wij welquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:54 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb het hem echt wel duidelijk gemaakt al hoor!![]()
Mannen..
ik begon met het tweede, maar nu heb ik het eerste al gezegd!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
duidelijk gemaakt als
"ik zou het heel leuk vinden als ik een echt aanzoek krijg"
of
"hey, gozer.. als je met me wil trouwen, moet je wel eerst een echt aanzoek doen, anders gebeurt het niet"
is voor ons een wereld van verschil
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:59 schreef droomvrouwtje het volgende:
hmm wist niet of ik moest reageren of niet maar doe het toch:
ik ga namelijk ook trouwen![]()
en wel 14-05-2010 en ik vind het super spannend ben al
bezig met lijstjes waar mijn verloofde volgens mij van denkt wat moet ik hiermee.. ben gewoon bang
dat ik er op het laatste moment er achter kom dat ik nog dingen moet regelen, heb dit gewoon het liefst op tijd gedaan..![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
geeft niet lekker dinggewoon lekker lijstjes verzamelen
hahaha nee ik hoef geen dinky toy als auto leek wel of hij zo uit de playmobil fabriek kwam whahahaquote:
dat was toch geen subtiel verpakte klacht he?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
das wel lang 3 jaar... je moet ze het zo wat op een briefje schrijven voordat ze het eindelijk snappen, maar als ze het dan eindelijk snappen![]()
![]()
nee hoor... maar het gewoon een vast staand feit mannen snappen hints nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat was toch geen subtiel verpakte klacht he?![]()
dankjewel nog.. het duurt nog wel ruim een jaar voordat ik trouw maar tis voorbij voordat je het weetquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb hem gewoon gezegd dat ik onderhand eens een aanzoek verwachtte, en dan wel een beetje leuk graag. Hij heeft de hint gesnopenHeeft maar 3 jaar geduurd ofzo
droomvrouwtje gefeliciteerd!
Mijne snapte het welquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Droomvrouwtje.. Welke auto zoek je?
En ik weet ook niet wat je budget is..
Ik weet dat Willysauto's een goede is..
Ik ben der zelf ook geweest, en ze zijn heel persoonlijk daar !
Reinhilde, je wil niet weten hoeveel hints ik al gegeven heb aan Rijstelief
Van Valentijnsdag tot onze verlovingsdag..
Helaas snapt hij t nog steeds niet, en verwacht ik ook bijna geen aanzoek meer...ergens nog wel, in het diepste van mijn hart
We trouwen nu al over 3 maanden en 4 dagen![]()
BB..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:25 schreef bigbird het volgende:
[..]
Mijne snapte het welHij vroeg me heel lief toen we weekend weg waren en we op de buitenplaats van een kasteel stonden met een prachtig uitzicht
Dat zou dan wel weer leuk zijn, dat de ambtenaar begint met zijn/haar riedel en dat hij dan onderbreekt zo van,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
BB..waarom snapt jou R. het in hemelsnaam wel
![]()
Kan hij mijn lief nog even aansporen.. Straks krijg ik nog een aanzoek op de dag zelf whehehe
Hahahaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Allan, eerlijk? Hij is zo gek om dat nog te doen ook he !![]()
Hij heeft wel meer zotte acties, en dit zou er zomaar 1 van kunnen zijn..
OwMyGawd, als ik er aan denk..oefoef ..
wij kiezen voor een feest in eigen achtertuin, dus dan is een verhuurservice voor stoelen en tafels wel handigquote:Op zondag 22 maart 2009 19:02 schreef _aurum_ het volgende:
wat bedoel je met een verhuurservice?![]()
Wat is een beetje gangbaar met het vragen van getuigen/ceremeniemeester? Gelijk als je de trouwdatum weet? Of een jaar voor de datum?
We vieren het al heel klein, nog kleiner kan haast niet, of je houdt helemaal alleen het gemeentehuis over.... Nu is de planning 11:30 naar het gemeentehuis, daarna een lunch in een zaaltje en om een uur of 3 zijn we daar klaar, gaan we nog wat foto's maken samen en is de dag om....quote:Op maandag 23 maart 2009 10:13 schreef Lishe het volgende:
Zoeperzazke, heel veel sterkte.... Is het geenoptie om nu heel klein te trouwen, zodat je schoonvader er zeker bij kan zijn. En dan het feest wat jullie voor ogen hadden op jullie 1 jarig jubileum te vieren? Het is natuurlijk allemaal echt niet wat je wilt, maar gezien de omstandigheden?
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
wij kiezen voor een feest in eigen achtertuin, dus dan is een verhuurservice voor stoelen en tafels wel handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |