dan gebruik je een kut lay-outquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand die spoilers van swarmahoer weghalen, want m'n pagina is nu 2 meter lang...
Ik gebruik silverquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
dan gebruik je een kut lay-out![]()
Bagger layout ftw
ok, dan maakt het voor jou niks uit of de OP in spoiler komt of niet, maar voor de bagger layout users is het erg handigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik gebruik silver
en ik ga ook geen andere gebruiken....
Ja, maar dan moeten ze niet buiten de OP om spoilers van 10 km gaan plaatsenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ok, dan maakt het voor jou niks uit of de OP in spoiler komt of niet, maar voor de bagger layout users is het erg handig
Hobbel!quote:Op woensdag 11 februari 2009 03:33 schreef MissHobje het volgende:
Oe leukie.. enne verkapte TVP natuurlijk..
Moet toch een auto inrijden aanstonds.. dus wie weet..
Je moet wat toch.. mare als ie nou iets meer in de buurt komt dan euh..zal ik eens.. "aanrijden"quote:Op woensdag 11 februari 2009 03:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hobbel!
'Aanstonds' klinkt dan wel weer net als een Belg....
Aanrijden is brabants ofzo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je moet wat toch.. mare als ie nou iets meer in de buurt komt dan euh..zal ik eens.. "aanrijden"
Dat is toch gewoon net zoals bij een ongelukquote:
Dat snap ik uiteraard, alleen in deze context is het niet op die manier bedoeltquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon net zoals bij een ongeluk
aan komen rijden, denk...quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat snap ik uiteraard, alleen in deze context is het niet op die manier bedoelt
Dacht dat "dan zal ik eens aanrijden" iets vanuit die streek was ofzo
6 hoekig bord, niet op de grond?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:00 schreef Bill_E het volgende:
Ik sta nu bij de stok
SLEUTEL IS WEG!!!
Mijn handen zijn al vuil van zoeken![]()
Iemand advies? Foto's uploaden is geen optie aangezien ik alleen gprs heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |