Ik gokte: Freddie Mercuryquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh oke, dan doe ik er wel eentje. Wie moet dit voorstellen?
Je zegt het en zij ook: http://www.plazm.com/index.php?cID=11174quote:
Ook dat blijkt te kloppen volgens Google...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:01 schreef WeezerButler het volgende:
En de dame is Teena Marie toch ??
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:01 schreef WeezerButler het volgende:
En de dame is Teena Marie toch ??
We hebben 'm eindelijk, de eiergooierquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:24 schreef Burnett het volgende:
1998, ei, rood
Dat belooft weinig goedsquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:51 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht, werkelijk nog nooit van gehoord.
Hij komt wel uit dezelfde stadquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:48 schreef bukgeit het volgende:
[..]
We hebben 'm eindelijk, de eiergooier
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:57 schreef WeezerButler het volgende:
David Byrne
quote:
Welke band gaat aan de wilgen?quote:Beste fans,
Na bijna 15 jaar hebben we besloten een punt te zetten achter een mooie en spannende tijd. We zijn ontzettend trots op wat we bereikt hebben, en vooral op de manier waarop we dat hebben gedaan.is nooit een band geweest die zichzelf herhaalde, we hebben altijd nieuwe dingen geprobeerd ook al was dat niet altijd de meest voor de hand liggende keuze. Juist daarom kregen we respect van de vele fans die ons zo gesteund hebben.
De break die we in 2008 hebben genomen heeft ons des te meer laten waarderen wat we met zijn allen hebben mogen meemaken, we kunnen op ontzettend veel fantastische momenten terugkijken, iets waarvan we vantevoren nooit hadden verwacht deel van te mogen uitmaken.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:02 schreef Burnett het volgende:
after forever
Burnett +1quote:We zullen jullie allemaal missen,
Floor, Sander, Joost, Bas, Andre and Luuk
After Forever
... ook al verneukt door Timbaland. Ik las ergens dat het klonk als de nieuwe Britney Spears maar dan met zang van Chris Cornell. Ik heb 'm vandaag gehoord en you better believe it: dat klopt!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:38 schreef Burnett het volgende:
Chris Cornell - Scream
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:53 schreef bartrid het volgende:
Ik heb de single pas gezien en het is inderdaad zwaar kut.
En Jeff Ament maakt het 6-tal vol.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:11 schreef WeezerButler het volgende:
Chris Cornell
Matt Cameron
Stone Gossard
Mike McCready
Eddie Vedder
't is Dave Abbruzzese maar ik reken het goed ...quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:28 schreef schaap001 het volgende:
Dave Abrezeze
Jack Irons
Matt Cameron
maar dan eerder op d'r moederquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:11 schreef Gehenna het volgende:
die middelste heeft wel wat weg van Angelina Jolie, maar verder kom ik niet
hm. tis gewoon een beroerde foto, die bovenste want dit is 'r ook:quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:16 schreef schaap001 het volgende:
maar dan eerder op d'r moedergeen best vooruitzicht voor Brad
quote:“, musician extraordinaire, former actress, singer of the ground-breaking band
, and one-time Queens Of The Stone Age keyboard player, died today July 2, 2008 at 11:11am of cancer. She was a brilliant, beautiful and ballsy woman who will be missed deeply by all those who knew her. Send your loving thoughts her way in the universe."
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:12 schreef WeezerButler het volgende:
Eleven (met Jack Irons. Die zangeres is toch in 2008 overleden ?)
Beregd +1quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:10 schreef Beregd het volgende:
goeiemorgen:
moondog jr
zita swoon
vive la fête
magnus
millionaire
???
tuurlijk welquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef ranja het volgende:
Ik moest denken aan Mazzy Star maar geen idee of de mannelijke helft daarvan ook een solo carriere heeft, laat staan dat die bekender zou zijn dan de vrouwelijk helft
Sarah?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:11 schreef WeezerButler het volgende:
Haar achter is Hannigan
is juist hoor, doe maar de volgendequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:19 schreef ScottTracy het volgende:
Damien Rice en Lisa Hannigan
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:38 schreef Burnett het volgende:
Denvis Trio?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:59 schreef Burnett het volgende:
aqua?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Ace Of Base?
6. Meat Puppets - The Shipquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:34 schreef schaap001 het volgende:
1. Rod Stewart - Sailing
2. Piet Veerman - Sailing Home
3. Queen - Sail Away Sweet Sister
4. Forrest - Rock The Boat
5. Madness - Night Boat To Cairo
7. Christopher Cross - Sailing
8. Wind In My Sails
9. The Doors - The Crystal Ship
10. Robert Plant - Ship Of Fools
Maar dat had ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:37 schreef schaap001 het volgende:
[..]
6. Meat Puppets - The Ship
ik kan niet meer tellen ook, geloof ik...
Sorry schaap, maar belsen was de eerste met 10....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:35 schreef belsen het volgende:Birgit Kaandorp - Zeilboot The Surfers - Windsurfing Rod Steward - Sailing Gebroeders Ko - Ik heb een boot (Boten Anna) Fungus - Alle mannen die kap'ren varen Frans van Schaik (De Zingende Zwerver) - Ketelbinkie Drs. P - De veerpont George McRae - Rock the boat Boudewijn de Groot - The captain's table Tower - Captain Decker
geeft niet: het was een volslagen kansloze postquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:39 schreef Mark het volgende:
Sorry schaap, maar belsen was de eerste met 10....
Ik kan het ook wel gebruiken...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:41 schreef schaap001 het volgende:
[..]
geeft niet: het was een volslagen kansloze post
belsen: tis je gegund![]()
Welk nummer en van wie is het origineel?quote:Je hebt vast gelijk
Als je 't zo bekijkt
Dat ik me soms aanstel
Maar 't voelt alsof ik kapot ga deze week
Ik heb 't geprobeerd
Maar het resulteert
Nooit in een goed voorstel
En de pijn komt en gaat als een jojo tot ik breek
Dus ik vond iets om te zoeken
Maar wat wil ik nu?
Pas ik me aan?
Doe langzaam aan?
Of ga ik recht door zee, zoals ik altijd deed
't Zou niet eerlijk zijn
Voor jou ook maar schijn
Als ik bij je zou blijven
Als ik toch om me heen blijf kijken, tot ik iets beters vind
Want ik blijf alom
Links- of rechts om
Het flirten bedrijven
Omdat ik me na elke hard klap toch weer hervind
We doen niet meer wat wordt verwacht
Wat er ooit was, verloor zijn kracht
De woorden vloeien wel, maar spreken niet
En wordt het minder, zeg het
En gaat het door, hak dan de knoop
Waar ooit iets was, is nu alleen verdriet
Je hebt vast gelijk
Dat ik je ontwijk
Zo hier vanavond
En ik vraag me af wat jij hoopt dat ik denk
We kijken een film
Daarna gaan we chillen
Of waar het op uitkomt
En ik glim toch als jij me een glimlach schenkt
Want het is niet mijn stijl, om nu op te geven
En die pijn in mijn lijf, die ben ik zat
Ik blijf op het gebaande pad
Dit leven is een slap excuus
Voor al het cru's en voor bemoedering
De muggen op de vooruit
De pislucht in de hal blijft toch
Hangen hier, hangen hier
Maar ik moet gaan, maar ik moet gaan...
Dank, dank.quote:
Tis niet gezegd dat de dame op de hoes ook de zangeres is. Denk 't niet eigenlijk...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zoek ook de 2 verschillen tussen de hoes en foto 1..
misschien zo?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die eerste foto komt me wel heel bekend voor, maar kom er zo 1-2-3 niet op..
nou moet ie toch te doen zijnquote:My head is in a spin
My feet don't touch the ground.
Because your near to me
My head goes round and round.
My knees are shaking
baby
quote:My heart
it beats like a drum
![]()
Ain't felt this way before
But I know I'm turned on.
This time it's something
baby
I can't turn off.
My knees are shaking
baby
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Kelly Marie
newbiedoobiedoo + 1quote:In 1979 Kelly Marie chanced across the song "Feels Like I'm In Love" in a music publishing office: Ray Dorset had written the song in 1977 in hopes of having Elvis Presley record it: it's unclear if the song was ever pitched to Presley before his death that year. Dorset's group Mungo Jerry did record the song but their version was apparently relegated to the B-side of a single. Kelly Marie and Peter Yellowstone - who'd co-written her hits with Mike Tinsley - saw the potential of the song as a follow-up to "Make Love to Me" and Kelly's recording of "Feels Like I'm In Love" was the UK's #3 hit for the year 1980 with sales in excess of one million copies.
quote:Baby, when I think about you
I think about love
Darlin', don't live without you
And your love
If I had those golden dreams
Of my yesterdays
I would wrap you in the heaven
till I'm dyin' on the way
quote:Tonight I wanna see it in your eyes
Feel the magic
There's something that drives me wild
And tonight we're gonna make it all come true
easy and cheesyquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:20 schreef ranja het volgende:
Kiss - I was made for loving you
quote:Its savage and its cruel
And it shines like destruction
Comes in like the flood
And it seems like religion
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:07 schreef YoshiBignose het volgende:
KUT kan er niet opkomen, van de Eurythmics dacht ik.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef peaceman het volgende:
love?
Wat van wie?quote:And give me something to kill
I'll never finish my plate
Or I'll burn it up
Day, by, day, by, day, by, day, by
Day, by, day, by, day, by, day, by
Day, by, day, by, day, by, day, by, day, by, day, by, day, day, day, by, day
Ja, vooral dat day by day by day by day.....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:55 schreef bartrid het volgende:
Komt me ergens wel vaag bekend voor...
Precies.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, vooral dat day by day by day by day.....
Opgezocht en eerste hit in Google is de vraag in MUZ zelfquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Opgezocht en er ging geen bel rinkelen
Hm. Wat is Grand Duchy?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:25 schreef ranja het volgende:
Nieuwe vraag dan.
Wie zijn Grand Duchy?
namens ranja: Bukgeit +1quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:14 schreef bukgeit het volgende:
Frank Black + echtgenote.
Best een goed album ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:14 schreef bukgeit het volgende:
Frank Black + echtgenote.
Uit welk nummer?quote:But I'm not black like Barry White, but I am white like Frank Black is
ranja +1quote:Op zondag 15 februari 2009 15:09 schreef ranja het volgende:
Bloodhound Gang - Fire water burn
methodmich +1quote:Op zondag 15 februari 2009 16:16 schreef methodmich het volgende:
Een triangel dan?
quote:Op zondagmiddag 25 januari is onverwacht een eind gekomen aan het leven van Marcel Brand. Marcel was zanger/gitarist van de indieband. Daarnaast was hij gemeenteraadslid in de Limburgse gemeente Bergen, allround entrepeneur, echtgenoot en vader van drie kleine kinderen.
Het in memoriam leest:
Marcel was een bevlogen man die zijn tomeloze energie koppelde aan idealen en creativiteit. Dat maakte hem tot een markante en gewaardeerde kracht in zowel de lokale- als de muziekgemeenschap. Soms echter kon hij zichzelf en zijn omgeving met diezelfde energie danig in de weg zitten. De laatste week gebeurde dit op een manier die zijn naasten niet van hem kenden. Marcel werd in enkele dagen totaal onbereikbaar voor zijn omgeving. Nog voordat iemand maar kon vermoeden hoe donker het voor hem was geworden, heeft hij besloten een einde te maken aan zijn leven.
We herinneren Marcel als de charismatische gastheer van zijn eigen jaarlijkse wellerlo-fi. Een piepklein midzomernacht festivalletje waarbij de BBQ net zo belangrijk was als de uitstekende line-up van de bands. Marcel was dan zorgzaam, geestig en door bijna niemand te stoppen of te sturen. We herinneren hem ook als de frontman met wie geen afspraak te maken was over de set, maar die jaarlijks, samen met zijn band, een handvol popliedjes schreef waar iedere band een puntje aan kon zuigen.
Marcel maakte eind jaren '80 naam als zanger/gitarist van de Nijmeegse country-rock band Indian Summer. Na het uiteenvallen van deze band, werd hij de frontman van. Met deze band maakte hij tussen 1995 en 2009 vijf albums. Het zesde, genaamd 'Brand', zou op 1 februari verschijnen bij My First Sonny Weissmuller Recordings (distributie door Konkurrent voor de Benelux). Vorig jaar maakte Brand met
een album met gospel-traditionals, onder de naam The Nephew Brothers.
Marcel Brand is 43 jaar geworden. Hij laat een vrouw en drie kinderen achter.
Wie isquote:was a Dutch electronic dance music duo, founded and produced by radio host Wessel van Diepen, who also created Nakatomi and the very successful Vengaboys.
had short-lived success when their 1991 song
appeared on Billboard's Hot 100 Airplay chart, becoming the first EDM song of its kind (i.e. rave techno) to hit the Billboard pop charts.
They released a self-titled album as well as other singles, but despite success overseas as well as dance club play,'s moment faded quickly and they dispersed in 1995.
quote:Op maandag 16 februari 2009 07:47 schreef ranja het volgende:
When You Gonna (Rick & Lisa)
quote:Voice Talent working weekly in a professional environment recording voice over for over 5 years. My voice is fun, warm, natural, happy, positive, professional for presentations, articulate, kind...
Languages: English, Basic French
Cartoon characters: Bubbles from the Power Puff Girls
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:15 schreef schaap001 het volgende:
Devo?
quote:Hi, we'refrom Glasgow, Schotland.
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:19 schreef schaap001 het volgende:
Teenage Fanclub, maar weer 's?-
Ik vroeg me al af wanneer je binnen zou komen.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:34 schreef ranja het volgende:
Bis.
quote:werd opgericht in februari 2005 door Chad Hurley, Steve Chen en Jawed Karim, alle drie voormalig medewerkers van PayPal. Alle medewerkers waren al vroeg actief in de computerindustrie. De domeinnaam
werd geregistreerd op 15 februari 2005. In de maanden erna werd de website langzaam opgezet. In mei 2005 werd vertoond hoe de website er uit zou gaan zien. Een half jaar later was de website volledig actief. Het bedrijf werd bestuurd vanuit een garage in San Mateo. De website groeide zeer snel in populariteit, en al in 2006 stond de website in de top 10 van meest bezochte websites wereldwijd.
Nopequote:
Veel wel in elk geval.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Muppet Show gastrollen?
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:20 schreef schaap001 het volgende:
Yesterday
Love Me Do
Strawberry Fields Forever
Hey Jude
Ob-La-Di-Ob-La-Da
wilde gok
Yellow Submarine is overigens wel gebruikt in een aflevering van Sesame Street.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef Beregd het volgende:
minstens even wild gegokt:
yellow submarine
ob-la-di-ob-la-da
penny lane
let it be
i am the walrus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |