quote:Voice Talent working weekly in a professional environment recording voice over for over 5 years. My voice is fun, warm, natural, happy, positive, professional for presentations, articulate, kind...
Languages: English, Basic French
Cartoon characters: Bubbles from the Power Puff Girls
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:15 schreef schaap001 het volgende:
Devo?
quote:Hi, we'refrom Glasgow, Schotland.
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:19 schreef schaap001 het volgende:
Teenage Fanclub, maar weer 's?-
Ik vroeg me al af wanneer je binnen zou komen.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:34 schreef ranja het volgende:
Bis.
quote:werd opgericht in februari 2005 door Chad Hurley, Steve Chen en Jawed Karim, alle drie voormalig medewerkers van PayPal. Alle medewerkers waren al vroeg actief in de computerindustrie. De domeinnaam
werd geregistreerd op 15 februari 2005. In de maanden erna werd de website langzaam opgezet. In mei 2005 werd vertoond hoe de website er uit zou gaan zien. Een half jaar later was de website volledig actief. Het bedrijf werd bestuurd vanuit een garage in San Mateo. De website groeide zeer snel in populariteit, en al in 2006 stond de website in de top 10 van meest bezochte websites wereldwijd.
Nopequote:
Veel wel in elk geval.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Muppet Show gastrollen?
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:20 schreef schaap001 het volgende:
Yesterday
Love Me Do
Strawberry Fields Forever
Hey Jude
Ob-La-Di-Ob-La-Da
wilde gok
Yellow Submarine is overigens wel gebruikt in een aflevering van Sesame Street.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef Beregd het volgende:
minstens even wild gegokt:
yellow submarine
ob-la-di-ob-la-da
penny lane
let it be
i am the walrus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |