Ik vraag me ook echt af waar ze deze bedragen op baseren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:32 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)oodgeld-banken.dhtml
Roubini gaat gelijk krijgen!
Wat ik zo raar vind, ze blijven maar roepen dat ze een goede bank zijn, maar vragen wel 20 milj steun aan.. en worden er nog eens 7500 mensen ontslagen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:43 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
ING schrapt 10% van personeelsbestand in Nederland
[..]
Vreemde zaken soms. Ik had toch echt een flinke daling van Ancelormittal verwacht na deze toch wel erg slechte cijfers.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:40 schreef henkway het volgende:
[..]
en dat Unliever met een flinke winst kwam werd negatief beoordeelt , alleen om dat ze geen vooruitzicht gaven voor 2010
quote:Switzerland's Credit Suisse has joined the list of banks revealing disastrous results for 2008 after it reported losses of $7.1 billion (8.2 billion Swiss francs).
The country's second largest bank lost 6 billion Swiss francs in the last quarter of the year alone, the bank said Wednesday. The figures compare with a $6.7 billion profit for 2007.
The bank's losses were revealed a day after UBS posted a worse than expected loss of nearly $17 billion -- the largest ever by a Swiss group -- and announced 1,600 new job cuts.
Credit Suisse's chief executive Brady Dougan said the firm was working hard to remove risk from the business and had made a strong start to this year.
"While our full-year results are clearly disappointing, we entered 2009 with a very strong capital position, a robust business model, a clear strategy and well-positioned businesses," Dougan said.
"We have positioned our businesses to be less susceptible to negative market trends if they persist in the coming months and to prosper when markets recover."
Last year Credit Suisse cut more than 7,000 jobs, mainly from its investment banking division.
he Swiss government said it would pour 6 billion francs into banking giant UBS in October. UBS announced at the time that it would transfer up to $60 billion of illiquid assets off its books and onto those of the Swiss National Bank. Illiquid assets are ones that cannot be sold easily, or without substantial loss.
But Credit Suisse declined to take government money, instead raising approximately 10 billion francs ($8.26 billion) from from a group of international investors led by the Qatar Investment Authority.
The bank said it decided not to participate in the government's bailout plan because it had a low level of affected assets in its portfolio and good access to capital markets.
Ja, nogal wiedes na een bail-out....quote:"While our full-year results are clearly disappointing, we entered 2009 with a very strong capital position
Wat betekent GOP?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:36 schreef pberends het volgende:
[..]
GOP ruikt bloed. Over 4 jaar zijn ze weer aan de macht.
Good Old Partyquote:
Het is maar net hoe je ING ziet. Zie je ING als die bank in nederland? Of heb je er een groter beeld bij?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat ik zo raar vind, ze blijven maar roepen dat ze een goede bank zijn, maar vragen wel 20 milj steun aan.. en worden er nog eens 7500 mensen ontslagen...
Hmm, niet dusquote:
quote:11-02-2009 14:30:00 VS handelstekort dec $39,93 mrd; verwachting was tekort $35,0 mrd
11-02-2009 14:30:00 VS handelsbalans nov gewijzigd tot tekort $41,58 mrd van tekort $40,44 mrd
11-02-2009 14:30:00 VS dec export -6,0% tot $133,80 mrd; import -5,5% tot $173,73 mrd
Het is leuk om te zien dat we niet echt doorzakken. Dit overdreven bodem gedrag had ik niet verwacht.quote:
Ik had idd eigenlijk lichtelijk gehoopt om een fixe daling die eindelijk eens door die technische punten zou heendenderen. Ik vraag me af of de tekenen van een bodem een gezond iets zijn of is dit puur het verlengen van iets wat toch wel gaat gebeuren? Het feit dat we nog wat shit over ons heen krijgen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:04 schreef M.Melandri het volgende:
Mooi handelen op die DJ future. 2x short richting 7900 en vanaf dat punt steeds weer long draaien..richting opening ff niets doen, wordt te link om deze strategie te blijven volgen
Fortis bava 94,7% wil stemmen over verkoop NL activiteiten 15:22:00quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:28 schreef Dave7 het volgende:
fortis aandeelhouders hebben nee gestemd!
Bij opening mss wel weer onder de ¤1quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Fortis bava 94,7% wil stemmen over verkoop NL activiteiten 15:22:00
Right... en dan Fortis failliet laten gaan? Dan zou het aandeel 0,0 waard zijn geweest.
Meestal vindt de beurs dit soort gesprekken niet leukquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:21 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Banken worden nu gegrild op deze stream van rtl-z
Idd, al had je die 1e uibtraak naar boven niet hoeven mee te nemen, er komt inderdaad technisch gezien een nieuwe periode aan. Werd tijd!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:23 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
We zitten in een driehoek gevangen! Naar welke kant gaan we uitbreken?
Nasdaq is al roodquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Meestal vindt de beurs dit soort gesprekken niet leuk.
Kun je die ook 's avonds kopen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:06 schreef M.Melandri het volgende:
Jammer dat de sprinters van de dow drama zijn..anders kon ik vanavond mooi doorgaan
Volgens mij wel, maar kijk maar es naar die spread...20cent verschil dan moet je wel heel erg zeker van je zaak zijn...quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Kun je die ook 's avonds kopen?
quote:AEX-fondsen op Wall Street, ochtendhandel
11-02-2009 17:58:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--Van de AEX-fondsen met een notering in de VS, staan er rond 18.00 uur Nederlandse tijd 0 op winst in vergelijking met hun slotkoers op de AEX, 0 onveranderd en 7 op verlies. Omgerekend boekt de AEX op Wall Street een verlies van 159,44 punten (-62,96%).
De fondsen op een rij, met achter hun naam de koers op Wall Street (omgerekend in euro's) en het verschil tussen de koers in New York en de slotkoers in Amsterdam (in percentage):
Aegon 0 (-100,00); Arcelor mittal 0 (-100,00); ASML 0 (-100,00); ING 0 (-100,00); Kon. Olie 0 (-100,00); Philips 0 (-100,00); Unilever 0 (-100,00).
Bron: Wallstreetweb.n
Wat de neuk ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:25 schreef M.Melandri het volgende:
Shorts geven morgen 10000% rendement!
[..]
ik durfde niet, maar achteraf had ik het graag gedaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:26 schreef M.Melandri het volgende:
Heb wel wat shorts meegenomen naar morgen. Iemand anders hier nog posities?
Ik zie kop-schouder-patronen dan volgt meestal een dalingquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:23 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
We zitten in een driehoek gevangen! Naar welke kant gaan we uitbreken?
Op deze manier worden shorts morgen alleen maar goedkoperquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:12 schreef Dave7 het volgende:
het kan bijna niet anders dan dat we flink down gaan de komende tijd, minstens naar dj 7000. Ik zie overal lagere toppen, diepere dalen. Zou me echt verbazen als het niet zo is. Alleen durf ik er niet op in te spelen...![]()
Denk het niet eigenlijk voorlopig. Wat zou de katalysator moeten zijn voor een enorme duik?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:12 schreef Dave7 het volgende:
het kan bijna niet anders dan dat we flink down gaan de komende tijd, minstens naar dj 7000. Ik zie overal lagere toppen, diepere dalen. Zou me echt verbazen als het niet zo is. Alleen durf ik er niet op in te spelen...![]()
Haha ja dat is zeker zo!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:52 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Op deze manier worden shorts morgen alleen maar goedkoper
Que?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:09 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik zie kop-schouder-patronen dan volgt meestal een daling
De katalysator is het verzwakkende beeld van de indexen. Het gaat gebeuren Berends, geloof mij nou maar!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Denk het niet eigenlijk voorlopig. Wat zou de katalysator moeten zijn voor een enorme duik?
Ik zie vooralsnog geen verzwakkend beeld. De indexen lijken goed uit te bodemen (op korte termijn althans).quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:17 schreef Dave7 het volgende:
[..]
De katalysator is het verzwakkende beeld van de indexen. Het gaat gebeuren Berends, geloof mij nou maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |