abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67165038
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:38 schreef kollie het volgende:
@neuro: waaschijnlijk bedoelt ie qua pasvorm, niet qua maat.
Ja dat bedoel ik inderdaad.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 18 maart 2009 @ 11:54:38 #152
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_67165263
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:29 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik heb nu een pak en schoenen gekocht bij Suit Supply, maar die shirts daar waren veel te groot. Waar kan ik het beste heen gaan voor shirts in Amsterdam of Utrecht?
maatwerk..

hangt natuurlijk ook af van je budget, bijv. h&m en zara hebben wel slanke shirts vergeleken met die tenten van suit supply.
pi_67165328
Maatwerk van Menco Nieuwenhuis: voor 120/130e heb je een mooi shirt.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_67165376
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:54 schreef QCC het volgende:

[..]

maatwerk..

hangt natuurlijk ook af van je budget, bijv. h&m en zara hebben wel slanke shirts vergeleken met die tenten van suit supply.
Ja H&M en Zara, ik denk dat dat een beetje onder mijn budget zit. Ik wil rond 80 euro betalen voor een shirt.
  woensdag 18 maart 2009 @ 11:57:33 #155
3185 Adelante
To let it go now
pi_67165379
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:29 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik heb nu een pak en schoenen gekocht bij Suit Supply, maar die shirts daar waren veel te groot. Waar kan ik het beste heen gaan voor shirts in Amsterdam of Utrecht?
TheArtOfCamouflage heeft redelijk slimfitted shirts.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_67165384
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:56 schreef Neuroscience het volgende:
Maatwerk van Menco Nieuwenhuis: voor 120/130e heb je een mooi shirt.
en goede kwaliteit
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  woensdag 18 maart 2009 @ 12:29:12 #157
85962 ioko
I Appear Missing
pi_67166542
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:20 schreef kortsluiting87 het volgende:

[..]

Daar heb ik eens een pak vandaan ja. Prijs/kwaliteit is in mijn ogen goed te noemen, maar graag zou ik mijn horizon wat verbreden en vandaar mijn vraag. Ik merk alleen dat het voor een lager budget niet mogelijk is iets fatsoenlijks, naast SuitSupply, op de kop te tikken? Klopt dat?
Hier heb ik een pak gekocht, bedrijf komt bij je langs en meet je op. Pakken van goede stof voor 450 of 550 euro. Ik zal binnenkort laten weten wat mijn ervaringen zijn als het pak is geleverd.

http://www.suits4all.nl/
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_67176646
Nou, ik hoop voor je dat het wat is. Ik vind de website er weinig veelbelovend uitzien eerlijk gezegd. Enkele van hun 'kenmerken van een kwaliteitspak' zijn alvast apert onjuist of niet terzake doend. Ook het feit dat de plaatjes op de site consequent zeer klein zijn en niet uitvergrootbaar geeft me weinig vertrouwen.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_67178716
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:54 schreef QCC het volgende:

[..]

maatwerk..

Tenten van de suit supply?? Ik zou gewoon een keer de sportschool ingaan.
pi_67179213
Daar wordt het alleen maar erger van. Die Suitsupply shirts zijn gesneden op mannen met bierbuik, niet op mensen met een hoge drop.
pi_67179418
zitten bij mij voor geen meter die shirts
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_67179802
Is het uberhaupt realistisch om van rtw shirts een 'perfecte' pasvorm te verwachten? Mijns inziens valt er altijd wel iets te verbeteren
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_67180181
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:22 schreef Teteteterek het volgende:
Is het uberhaupt realistisch om van rtw shirts een 'perfecte' pasvorm te verwachten? Mijns inziens valt er altijd wel iets te verbeteren
Absoluut, maar de shirts van SS zijn serieuze hobbezakken.
pi_67182412
je kunt ze ook gewoon even laten innemen langs de zijnaden. scheelt een hoop.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_67182453
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:22 schreef Teteteterek het volgende:
Er valt altijd te verbeteren, maar er zijn merken waarvan de RTW pasvorm redelijk is. Voor mij zijn dat Borrelli, Finamore en Camiceria Napoletana. Die laatste is onbekend denk ik, shirt via yoox gekocht. Ik dacht eigenlijk dat ik een shirt van La Vera Sartoria Napoletana bestelde, maargoed het beviel prima en het is grotendeels met naald en draad in elkaar gezet.
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:39:50 #166
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_67185997
Als je een slank/normaal postuur hebt en je wilt 'italiaanse snit' zou ik il rosso aanraden de Artofcamouflage heb ik laatst wat gehaald en dat valt me flink tegen veel lomper dan ilrosso, vooral de armen zijn echt te wijd. De suitsupply shirts kan ik alleen onder een pak dragen zelfs de slim-fit daar vind ik nog behoorlijk lomp.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_67193623
Ik las iets over een pak kopen in Nijmegen? Nou was ik afgelopen weekend toevallig in Nijmegen en liep 'Hoogenboom = Mode' binnen. Naast dat het een mooie zaak is met klassieke interieurkenmerken, moet ik zeggen dat ik ook goed en vriendelijk ben geholpen. Ze leveren ook maatwerk (de prijs weet ik niet meer) waarbij je bovendien kunt kiezen uit leuke details (voering, knopen etc.)
pi_67201021
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 17:53 schreef W1ZZ het volgende:
Enkele van hun 'kenmerken van een kwaliteitspak' zijn alvast apert onjuist of niet terzake doend.
Zeg maar gerust allemaal! Hilarisch!
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:51:09 #169
3185 Adelante
To let it go now
pi_67201830
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:21 schreef Imperatore het volgende:
Ik las iets over een pak kopen in Nijmegen? Nou was ik afgelopen weekend toevallig in Nijmegen en liep 'Hoogenboom = Mode' binnen. Naast dat het een mooie zaak is met klassieke interieurkenmerken, moet ik zeggen dat ik ook goed en vriendelijk ben geholpen. Ze leveren ook maatwerk (de prijs weet ik niet meer) waarbij je bovendien kunt kiezen uit leuke details (voering, knopen etc.)
Hoogenboom is inderdaad een leuke zaak. Mooi maatwerk van Scabal en leuke schoentjes van Borgioli. Maar ook heel veel vuilniszakconfectie voor de oudere heren
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:39:51 #170
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_67362121
Morgen mijn twee nieuwe zomerse maatpakken ophalen!
No bad soldiers under a good leader
pi_67363712
Weet iemand iets over de maatpak-actie van SuitSupply?
Deze luidt: 2 maatpakken 750

Nu beginnen de maatpakken hier standaard bij 399. Twee pakken zouden derhalve 400 kosten op zn goedkoopst. Niet echt de moeite dus.

De pakken zijn echter maximaal 900. Dit zou nogal de moeite zijn, maar waarschijnlijk te mooi om waard te zijn.

Kortom wat houdt de actie in. Vrijdag ga ik sowieso even langs de winkel trouwens, maar zou het appreciëren als iemand het al weet en ik dus ook.
pi_67451996
Wat is de reden dat velen van jullie via internet je kleding kopen?
- omdat het niet in Nederland verkrijgbaar is?
- omdat je niet dicht bij één der grotere steden woont?
- is het gemak, aangezien je al iets van een bepaald merk hebt, weet je dat bestellen van diezelfde maat van dat merk goed zal zitten?

Valt me namelijk op dat als iemand hier om advies vraagt, jullie veelal één of andere site noemen, of die persoon naar iets als SS verwijzen. En er zijn best wel zaken in NL waar prima shirts, pakken, iets op maat of shoes te verkrijgen zijn. Voor de andere snit: tripje Italië of London.
pi_67485948
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 02:32 schreef OldJeller het volgende:
Wat is de reden dat velen van jullie via internet je kleding kopen?
- omdat het niet in Nederland verkrijgbaar is?
- omdat je niet dicht bij één der grotere steden woont?
- is het gemak, aangezien je al iets van een bepaald merk hebt, weet je dat bestellen van diezelfde maat van dat merk goed zal zitten?

Valt me namelijk op dat als iemand hier om advies vraagt, jullie veelal één of andere site noemen, of die persoon naar iets als SS verwijzen. En er zijn best wel zaken in NL waar prima shirts, pakken, iets op maat of shoes te verkrijgen zijn. Voor de andere snit: tripje Italië of London.
Suit Supply is toch Nederlands?

Maar goed, ik bestel enkel via het internet (uit het buitenland) als het niet in NL te verkrijgen is of wanneer het op die manier veel geld scheelt. Zo ook gedaan met m'n Pantherella sokken.
pi_67489244
Waar kan ik, online of in Amsterdam of Utrecht, sokken kopen voor bij een pak? Want mijn sokken die ik nu heb zijn niet hoog genoeg dus als ik ga zitten dan kan je soms net een stuk van mn been zien en dat ziet er natuurlijk niet uit.
pi_67489512
Iedere herenmodezaak.
pi_67489805
En bij de Hema. , tenzij je sokken van Kashmere wilt natuurlijk.
pi_67498016
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:32 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Waar kan ik, online of in Amsterdam of Utrecht, sokken kopen voor bij een pak? Want mijn sokken die ik nu heb zijn niet hoog genoeg dus als ik ga zitten dan kan je soms net een stuk van mn been zien en dat ziet er natuurlijk niet uit.
Google ff op Burlington, genoeg online sites die ze verkopen. Laatst 2 paar van gekregen, fijne sokken
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_67518242
Effio heeft opvallende sokken.
pi_67619424
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 23:59 schreef QCC het volgende:

[..]

hebbik ook.. voor 50% in de sale nog best te doen, zou er geen 200+ voor neerleggen, maar dat zou ik voor vBommel ook niet doen..

Kijk anders eens naar Praeses, max. 150 e kosten die.
Heb ik nu ook zien staan. Iemand bekend met het merk Praeses? (ik had er nooit eerder van gehoord). Beetje kwaliteit?
  woensdag 1 april 2009 @ 17:58:55 #181
227321 Muselive
Who else but Quagmire?
pi_67619608
Ik heb een jasje dat ik te groot heb gekocht. Nu zou ik deze graag wat meer getailleerd willen zien. Kan ik het alleen laten inkorten + mouwen of zijn er meer opties?
He's Quagmire, Quagmire
You never really know what he's gonna do next
pi_67620831
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:52 schreef Repeat het volgende:

[..]

Heb ik nu ook zien staan. Iemand bekend met het merk Praeses? (ik had er nooit eerder van gehoord). Beetje kwaliteit?
1 paar van gehad. Geen super-kwaliteit, gewoon degelijk.
Bobby Robson forever!
pi_67628296
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 18:30 schreef QCC het volgende:
En die bicycle toe is ook niet erg stijlvol
die wat?
pi_67631718
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:05 schreef Repeat het volgende:

[..]

die wat?
Dat zijn die naden die over de lengte van de schoen lopen
  donderdag 2 april 2009 @ 02:10:54 #185
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_67634417
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:52 schreef Repeat het volgende:

[..]

Voor het geld (heb 2 paar ervan rond de 120 per stuk gekocht) zijn ze aan te raden.

Geen topkwaliteit maar m'n oudste paar heb ik toch al zo'n 3 jaar.
pi_67663802
quote:
Op zondag 29 maart 2009 04:22 schreef Dolichologofobie het volgende:
http://www.mensocks.nl/
Ik zie die fel gekleurde sokken van Mensocks echt steeds vaker om me heen, is het soms in om knalrood, geel of paars te dragen? Ik vind het wel grappig daar niet van.
It takes 3 generations to make a gentleman
pi_67672717
Je kunt een overhemd best laten innemen. Bij een goede kleermaker zie ik (met mijn postuur) er in ieder geval niets van.
pi_67672870
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:58 schreef Muselive het volgende:
Ik heb een jasje dat ik te groot heb gekocht. Nu zou ik deze graag wat meer getailleerd willen zien. Kan ik het alleen laten inkorten + mouwen of zijn er meer opties?
Ehm, je zou het jasje kunnen laten tailleren.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_67673609
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:24 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

+1
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:59:30 #190
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_67674026
quote:

[..]

pi_67677971
Heeft iemand ervaring met de polo's van SS? Ik zag ze laatst toevallig liggen maar toen had ik geen tijd meer om ze te passen.
  zaterdag 4 april 2009 @ 03:04:48 #192
227321 Muselive
Who else but Quagmire?
pi_67697218
quote:

[..]

Was al bang dat een domme vraag zou zijn, maar ik wist dus echt niet dat zo maar kan.
He's Quagmire, Quagmire
You never really know what he's gonna do next
pi_67698528
Ik heb gewoon een hemd gevonden dat ik goed pas en gewoon in de winkel te krijgen is, en er nog aardig uitziet ook. Gentiluomo, boordmaat 43 zit echt als gegoten, dat is nou een prettige meevallert. Happy happy
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_67710587
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 03:04 schreef Muselive het volgende:

[..]

Was al bang dat een domme vraag zou zijn, maar ik wist dus echt niet dat zo maar kan.
Moet het wel in de schouders al goed zitten anders wordt het alleen maar lelijker.
  zondag 5 april 2009 @ 11:25:52 #195
110241 Mastroianni
La Dolce Vita
pi_67722595
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:50 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Moet het wel in de schouders al goed zitten anders wordt het alleen maar lelijker.
Ach, ze moeten gewoon even bij een goede kleermaker advies vragen. Waarschijnlijk kan hij niet zo goed aangeven wat hij wil nog. Dus dan kun je beter wat extra uitgeven en naar een goede kleermaker gaan dan de turk om de hoek.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_67741938
Heren, ik begrijp dat hier nogal wat kennis mbt goede kleding aanwezig is. De volgende vragen zullen jullie dan waarschijnlijk ook in 'no time' kunnen beantwoorden.

1: Als ik mouwen laat inkorten van een colbert, hoe doen ze dat? Nemen ze bij de schouder in?
2: Als ik een pak laat tailleren, waar vindt dat plaats? bij de naden aan de zijkanten?

Ik ben namelijk in het bezit van een prima Hugo Boss pak, maar ik ben een aantal kilo's kwijtgeraakt. Allemaal prima. Maar toch zonde om een relatief nieuw pak de deur uit te doen.

Alvast dank voor de antwoorden gents.

PS. Overigens ben ik ook een liefhebber van mooie kleding. Voor mijn werk is een pak niet noodzakelijk maar een goede schoen van van Bommel of Giorgio bijvoorbeeld, geniet toch altijd mijn voorkeur. Fijn zo'n forumpje
pi_67742688
A.d. 1: in principe niet, een mouw inzetten is een van de lastiger klussen van het maken van een pak dus er moet een goede reden zijn om het daar te doen. Daarnaast moet het armsgat ook kleiner worden gemaakt als je een mouw aan de schouderkant inkort. Ze doen het dus gewoon onderaan de mouw.

A.d.2: doorgaans wel, tenzij het daar al zover gebeurd is dat het niet meer extra kan omdat het pak dan uit model raakt. Het kan voor zover ik weet ook over de rugnaad gebeuren maar da's iets dat alleen hele, hele kundige kleermakers kunnen. Dit omdat je dan in de problemen raakt ivm teveel stof bij de kraag.
pi_67743887
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:28 schreef hgjhgjhghg het volgende:

[..]

Ik zie die fel gekleurde sokken van Mensocks echt steeds vaker om me heen, is het soms in om knalrood, geel of paars te dragen? Ik vind het wel grappig daar niet van.
Steeds minder mensen blijven bekrompen. Het is dus niets nieuws, ik draag al jaren gekleurde sokken - met het nodige commentaar overigens, maar ach.
pi_67747102
Kennelijk ja. Dan ga ik ook overstag, ga gelijk knalrode sokken (in het lang, natuurlijk) bestellen, kijken of ze bevallen.
It takes 3 generations to make a gentleman
pi_67747148
@mister_poprcorn:
Ik draag zelf ook regelmatig overhemden van Gentiluomo, als je die fijn vind zitten moet je ook eens kijken naar boss slimfit uitvoeringen. Al zijn de laatste vaak in één kleur, en Genti heeft vaak wat opvallendere ontwerpen/streep/motief/etc.
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
pi_67748297
Gekleurde sokken zijn tof.

Wat voor een soort boorden worden hier trouwens het meest gedragen. Het valt me op dat ik bijna alleen nog maar cut-away draag. Vroeger had ik overigens ook nog button-down shirts, maar die zijn bij mij al enige tijd uit de gratie somehow.
pi_67748353
quote:
Op maandag 6 april 2009 02:40 schreef Imperatore het volgende:

Wat voor een soort boorden worden hier trouwens het meest gedragen. Het valt me op dat ik bijna alleen nog maar cut-away draag. Vroeger had ik overigens ook nog button-down shirts, maar die zijn bij mij al enige tijd uit de gratie somehow.
BD vind ik als vrijetijdskleding prima kunnen. Wissel dat vaak af met cut-away. Formeel en op terzakedoende feestjes altijd cut-away of semi cut-away.
pi_67749317
quote:
Op maandag 6 april 2009 00:47 schreef JeanPagne het volgende:
@mister_poprcorn:
Ik draag zelf ook regelmatig overhemden van Gentiluomo, als je die fijn vind zitten moet je ook eens kijken naar boss slimfit uitvoeringen. Al zijn de laatste vaak in één kleur, en Genti heeft vaak wat opvallendere ontwerpen/streep/motief/etc.
dank, ik zal eens kijken binnenkort
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_67754659
quote:
Op maandag 6 april 2009 02:40 schreef Imperatore het volgende:

Op een doorsnee dag draag ik bijna alleen nog maar mtm-shirts en die laat ik ook allen maken met een cut-away boordje.

Ik heb ook nog een hele stapel buttondown shirts van 'vroegah' die ik eigenlijk alleen nog maar in de zomer (zeer casual) draag.
pi_67756484
Ook hier voornamelijk cut-away boorden.
  maandag 6 april 2009 @ 14:01:37 #206
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_67758613
2 Button spread en 3 button "button-down" (laat ze maken in HK). Dit voornamelijk omdat ik geen dassen draag (tenzij echt niet anders kan).

http://www.tailorinstyle.(...)ess-shirt-collar.jpg
No bad soldiers under a good leader
pi_67766094
Hmmm.... niet helemaal mijn stijl.
pi_67768209
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:40 schreef W1ZZ het volgende:
Same here.

Maargoed iemand hier die al iets meer heeft vernomen van een mogelijke webshop van Oger?
Na die enquête heb ik niets meer gehoord.
pi_67769032
Ik zou trouwens iedereen die nog een zomerse broek zoekt aanraden eens een kijkje te nemen bij h&m. Daar hebben ze een witte katoenen broek met slanke pijpen (geen skinny jeans) voor 20e.

Ik heb hem vanmiddag ook opgehaald en ik ben zeer content.

Credits to SF
pi_67773924
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:15 schreef Teteteterek het volgende:
Ik zou trouwens iedereen die nog een zomerse broek zoekt aanraden eens een kijkje te nemen bij h&m. Daar hebben ze een witte katoenen broek met slanke pijpen (geen skinny jeans) voor 20e.

Credits to SF
Hey, dat is echt een goeie! Hebben ze bij H&M ook nog/weer t-shirts met een diepe V-hals (voor onder een hemd). Ik draag meestal toch t-shirts onder mijn overhemden i.v.m. zweetplekken enzo, maar het is niet erg charmant om 'm te zien zitten.
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:40 schreef W1ZZ het volgende:
Ook niet echt de mijne en volgens mij deinst het meerendeel er hier voor terug. Blijkbaar zijn ze toch erg gewild (vaak onder een bepaald type publiek). Hoe vaak krijg ik in de winkel wel niet de vraag: "Heeft u ook bloezen met een hoge kraag?"

U bedoelt hemden met een hoge boord?
pi_67779569
quote:

Credits to SF
Kan ik daaronder wel mn rode hartjesboxer aan?
pi_67781038
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef Imperatore het volgende:

[..]

Ook niet echt de mijne en volgens mij deinst het meerendeel er hier voor terug. Blijkbaar zijn ze toch erg gewild (vaak onder een bepaald type publiek). Hoe vaak krijg ik in de winkel wel niet de vraag: "Heeft u ook bloezen met een hoge kraag?"

U bedoelt hemden met een hoge boord?
Tja, de meeste Nederlanders vinden dat leuk, geloof ik. En Beau draagt ze ook nog eens. De meeste Nederlanders vinden het ook niet erg om in een bloemetjeshemd op een bruiloft te verschijnen. De meeste Nederlanders vinden rubber zolen geen enkel probleem (al dan niet in een formele omgeving).
  dinsdag 7 april 2009 @ 01:09:50 #213
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_67781436
Een tijd geleden (3 uitgaves of zo iets) stonden er in "carros"(dat autoblad) een paar hele mooie handgemaakte sneakers. Ik dacht dat ze van santoni waren maar op hun site kan ik niks vinden, en aangezien die carros alweer bij het oud papier is verdwenen weet k niet meer wat het nou was.. Heeft iemand een idee?
Ik zou jullie graag een beschrijving geven, maar ik ben vergeten hoe ze er precies uit zien ik weet alleen nog dat ik ze heel mooi vond...
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_67781526
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:29 schreef Repeat het volgende:

[..]

Kan ik daaronder wel mn rode hartjesboxer aan?
Ik weet niet of die vraag serieus bedoeld is maar het doorheen schijnen valt reuzen mee. Daarnaast zijn mijn hemden zo lang dat ze mijn ondergoed overlappen dus dan maakt het sowieso niet uit.
pi_67781543
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 01:18 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

Ik weet niet of die vraag serieus bedoeld is maar het doorheen schijnen valt reuzen mee. Daarnaast zijn mijn hemden zo lang dat ze mijn ondergoed overlappen dus dan maakt het sowieso niet uit.
Ja ik meen het. Idd ivm doorschijnen. Vind ik namelijk nogal pijnlijk
  woensdag 8 april 2009 @ 03:15:50 #216
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_67816792
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 01:09 schreef Eltonno het volgende:
Een tijd geleden (3 uitgaves of zo iets) stonden er in "carros"(dat autoblad) een paar hele mooie handgemaakte sneakers. Ik dacht dat ze van santoni waren maar op hun site kan ik niks vinden, en aangezien die carros alweer bij het oud papier is verdwenen weet k niet meer wat het nou was.. Heeft iemand een idee?
Ik zou jullie graag een beschrijving geven, maar ik ben vergeten hoe ze er precies uit zien ik weet alleen nog dat ik ze heel mooi vond...

Goed dat zijn ze dus..Normaal ben ik niet zo;n fan van sneakers, maar deze vind ik erg mooi. Alleen, wat gaat me zoiets me nou kosten? ze zijn van borgioli fratelli.
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
  woensdag 8 april 2009 @ 09:49:14 #217
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_67819493
quote:
Op woensdag 8 april 2009 03:15 schreef Eltonno het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Goed dat zijn ze dus..Normaal ben ik niet zo;n fan van sneakers, maar deze vind ik erg mooi. Alleen, wat gaat me zoiets me nou kosten? ze zijn van borgioli fratelli.
"Met verkoopprijzen vanaf ¤ 280,-, een optimale prijs-kwaliteit ratio. U vindt FRATELLI BORGIOLI in Nederland uitsluitend in de top van de schoen- en heren modezaken."

Ik weet niet of dit ook voor sneakers opgaat maar denk het wel. Mooie sneakers.
pi_67819807
Ik ben op zoek naar nette schoenen voor onder mijn pak. Nu ben ik niet echt 1 van de breedste en daarom lijken gewone nette schoenen van maat 42 net klompen voor mij.
Dus kan iemand mij vertellen, waar ik nette "smalle" schoenen kan vinden?
I are Baboon
pi_67823121
Italiaanse schoenen zoeken, die zijn meestal slanker gemaakt of spitser waardoor ze ook slanker lijken. Meeste schoenwinkels hebben die tegenwoordig wel in hun assortiment.
  woensdag 8 april 2009 @ 12:04:50 #220
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_67824070
quote:
Op woensdag 8 april 2009 09:58 schreef pindaplukker het volgende:
Ik ben op zoek naar nette schoenen voor onder mijn pak. Nu ben ik niet echt 1 van de breedste en daarom lijken gewone nette schoenen van maat 42 net klompen voor mij.
Dus kan iemand mij vertellen, waar ik nette "smalle" schoenen kan vinden?
Wat is je budget?

~200 en hoger: Zoek naar een 'echte' schoenenwinkel Santoni of Magnanni
~200: Boss heeft ook wel wat redelijk slanke modellen verkrijgbaar bij de Bijenkorf
~100: Manfield heeft wel een winkel in de meeste steden
pi_67828998
quote:

Credits to SF
true ik heb hem ook zien liggen was al lang op zoek naar zoiets.
  woensdag 8 april 2009 @ 22:08:06 #222
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_67845268
Ik heb nu een tof paar "Humberto's". Jawel, van Humberto Tan. Mooie schoenen, heeft flink wat weg van Van Lier en Van Bommel. Slechts ¤95,- (wel afgeprijsd), dus voor de prijs hoef je het ook niet te laten. Ik kan alleen even niet zo snel een afbeelding vinden..
Primum non nocere
pi_67934439
Dat overhemd dat Beau nu aan heeft, weet iemand welk merk dat is of waar ik dat kan kopen?
pi_67986044
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 21:18 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Dat overhemd dat Beau nu aan heeft, weet iemand welk merk dat is of waar ik dat kan kopen?
Duidelijker kan je omschrijving haast niet!
pi_67996853
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 21:18 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Meestal Hans Ubbink, maar meer informatie zou uitsluitsel kunnen geven.................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')