abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67489805
En bij de Hema. , tenzij je sokken van Kashmere wilt natuurlijk.
pi_67498016
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:32 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Waar kan ik, online of in Amsterdam of Utrecht, sokken kopen voor bij een pak? Want mijn sokken die ik nu heb zijn niet hoog genoeg dus als ik ga zitten dan kan je soms net een stuk van mn been zien en dat ziet er natuurlijk niet uit.
Google ff op Burlington, genoeg online sites die ze verkopen. Laatst 2 paar van gekregen, fijne sokken
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_67518242
Effio heeft opvallende sokken.
pi_67619424
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 23:59 schreef QCC het volgende:

[..]

hebbik ook.. voor 50% in de sale nog best te doen, zou er geen 200+ voor neerleggen, maar dat zou ik voor vBommel ook niet doen..

Kijk anders eens naar Praeses, max. 150 e kosten die.
Heb ik nu ook zien staan. Iemand bekend met het merk Praeses? (ik had er nooit eerder van gehoord). Beetje kwaliteit?
  woensdag 1 april 2009 @ 17:58:55 #181
227321 Muselive
Who else but Quagmire?
pi_67619608
Ik heb een jasje dat ik te groot heb gekocht. Nu zou ik deze graag wat meer getailleerd willen zien. Kan ik het alleen laten inkorten + mouwen of zijn er meer opties?
He's Quagmire, Quagmire
You never really know what he's gonna do next
pi_67620831
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:52 schreef Repeat het volgende:

[..]

Heb ik nu ook zien staan. Iemand bekend met het merk Praeses? (ik had er nooit eerder van gehoord). Beetje kwaliteit?
1 paar van gehad. Geen super-kwaliteit, gewoon degelijk.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_67628296
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 18:30 schreef QCC het volgende:
En die bicycle toe is ook niet erg stijlvol
die wat?
pi_67631718
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:05 schreef Repeat het volgende:

[..]

die wat?
Dat zijn die naden die over de lengte van de schoen lopen
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  donderdag 2 april 2009 @ 02:10:54 #185
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_67634417
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:52 schreef Repeat het volgende:

[..]

Voor het geld (heb 2 paar ervan rond de 120 per stuk gekocht) zijn ze aan te raden.

Geen topkwaliteit maar m'n oudste paar heb ik toch al zo'n 3 jaar.
pi_67663802
quote:
Op zondag 29 maart 2009 04:22 schreef Dolichologofobie het volgende:
http://www.mensocks.nl/
Ik zie die fel gekleurde sokken van Mensocks echt steeds vaker om me heen, is het soms in om knalrood, geel of paars te dragen? Ik vind het wel grappig daar niet van.
It takes 3 generations to make a gentleman
pi_67672717
Je kunt een overhemd best laten innemen. Bij een goede kleermaker zie ik (met mijn postuur) er in ieder geval niets van.
pi_67672870
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:58 schreef Muselive het volgende:
Ik heb een jasje dat ik te groot heb gekocht. Nu zou ik deze graag wat meer getailleerd willen zien. Kan ik het alleen laten inkorten + mouwen of zijn er meer opties?
Ehm, je zou het jasje kunnen laten tailleren.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_67673609
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:24 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

+1
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:59:30 #190
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_67674026
quote:

[..]

People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_67677971
Heeft iemand ervaring met de polo's van SS? Ik zag ze laatst toevallig liggen maar toen had ik geen tijd meer om ze te passen.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  zaterdag 4 april 2009 @ 03:04:48 #192
227321 Muselive
Who else but Quagmire?
pi_67697218
quote:

[..]

Was al bang dat een domme vraag zou zijn, maar ik wist dus echt niet dat zo maar kan.
He's Quagmire, Quagmire
You never really know what he's gonna do next
pi_67698528
Ik heb gewoon een hemd gevonden dat ik goed pas en gewoon in de winkel te krijgen is, en er nog aardig uitziet ook. Gentiluomo, boordmaat 43 zit echt als gegoten, dat is nou een prettige meevallert. Happy happy
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_67710587
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 03:04 schreef Muselive het volgende:

[..]

Was al bang dat een domme vraag zou zijn, maar ik wist dus echt niet dat zo maar kan.
Moet het wel in de schouders al goed zitten anders wordt het alleen maar lelijker.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  zondag 5 april 2009 @ 11:25:52 #195
110241 Mastroianni
La Dolce Vita
pi_67722595
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:50 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Moet het wel in de schouders al goed zitten anders wordt het alleen maar lelijker.
Ach, ze moeten gewoon even bij een goede kleermaker advies vragen. Waarschijnlijk kan hij niet zo goed aangeven wat hij wil nog. Dus dan kun je beter wat extra uitgeven en naar een goede kleermaker gaan dan de turk om de hoek.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_67741938
Heren, ik begrijp dat hier nogal wat kennis mbt goede kleding aanwezig is. De volgende vragen zullen jullie dan waarschijnlijk ook in 'no time' kunnen beantwoorden.

1: Als ik mouwen laat inkorten van een colbert, hoe doen ze dat? Nemen ze bij de schouder in?
2: Als ik een pak laat tailleren, waar vindt dat plaats? bij de naden aan de zijkanten?

Ik ben namelijk in het bezit van een prima Hugo Boss pak, maar ik ben een aantal kilo's kwijtgeraakt. Allemaal prima. Maar toch zonde om een relatief nieuw pak de deur uit te doen.

Alvast dank voor de antwoorden gents.

PS. Overigens ben ik ook een liefhebber van mooie kleding. Voor mijn werk is een pak niet noodzakelijk maar een goede schoen van van Bommel of Giorgio bijvoorbeeld, geniet toch altijd mijn voorkeur. Fijn zo'n forumpje
pi_67742688
A.d. 1: in principe niet, een mouw inzetten is een van de lastiger klussen van het maken van een pak dus er moet een goede reden zijn om het daar te doen. Daarnaast moet het armsgat ook kleiner worden gemaakt als je een mouw aan de schouderkant inkort. Ze doen het dus gewoon onderaan de mouw.

A.d.2: doorgaans wel, tenzij het daar al zover gebeurd is dat het niet meer extra kan omdat het pak dan uit model raakt. Het kan voor zover ik weet ook over de rugnaad gebeuren maar da's iets dat alleen hele, hele kundige kleermakers kunnen. Dit omdat je dan in de problemen raakt ivm teveel stof bij de kraag.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_67743887
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:28 schreef hgjhgjhghg het volgende:

[..]

Ik zie die fel gekleurde sokken van Mensocks echt steeds vaker om me heen, is het soms in om knalrood, geel of paars te dragen? Ik vind het wel grappig daar niet van.
Steeds minder mensen blijven bekrompen. Het is dus niets nieuws, ik draag al jaren gekleurde sokken - met het nodige commentaar overigens, maar ach.
pi_67747102
Kennelijk ja. Dan ga ik ook overstag, ga gelijk knalrode sokken (in het lang, natuurlijk) bestellen, kijken of ze bevallen.
It takes 3 generations to make a gentleman
pi_67747148
@mister_poprcorn:
Ik draag zelf ook regelmatig overhemden van Gentiluomo, als je die fijn vind zitten moet je ook eens kijken naar boss slimfit uitvoeringen. Al zijn de laatste vaak in één kleur, en Genti heeft vaak wat opvallendere ontwerpen/streep/motief/etc.
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')