Google ff op Burlington, genoeg online sites die ze verkopen. Laatst 2 paar van gekregen, fijne sokkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:32 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Waar kan ik, online of in Amsterdam of Utrecht, sokken kopen voor bij een pak? Want mijn sokken die ik nu heb zijn niet hoog genoeg dus als ik ga zitten dan kan je soms net een stuk van mn been zien en dat ziet er natuurlijk niet uit.
Heb ik nu ook zien staan. Iemand bekend met het merk Praeses? (ik had er nooit eerder van gehoord). Beetje kwaliteit?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:59 schreef QCC het volgende:
[..]
hebbik ook.. voor 50% in de sale nog best te doen, zou er geen 200+ voor neerleggen, maar dat zou ik voor vBommel ook niet doen..
Kijk anders eens naar Praeses, max. 150 e kosten die.
1 paar van gehad. Geen super-kwaliteit, gewoon degelijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
Heb ik nu ook zien staan. Iemand bekend met het merk Praeses? (ik had er nooit eerder van gehoord). Beetje kwaliteit?
Dat zijn die naden die over de lengte van de schoen lopenquote:
Voor het geld (heb 2 paar ervan rond de 120 per stuk gekocht) zijn ze aan te raden.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
Heb ik nu ook zien staan. Iemand bekend met het merk Praeses? (ik had er nooit eerder van gehoord). Beetje kwaliteit?
Ik zie die fel gekleurde sokken van Mensocks echt steeds vaker om me heen, is het soms in om knalrood, geel of paars te dragen? Ik vind het wel grappig daar niet van.quote:
Ehm, je zou het jasje kunnen laten tailleren.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:58 schreef Muselive het volgende:
Ik heb een jasje dat ik te groot heb gekocht. Nu zou ik deze graag wat meer getailleerd willen zien. Kan ik het alleen laten inkorten + mouwen of zijn er meer opties?
+1quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:24 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ehm, je zou het jasje kunnen laten tailleren.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:24 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Was al bang dat een domme vraag zou zijn, maar ik wist dus echt niet dat zo maar kan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:24 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Moet het wel in de schouders al goed zitten anders wordt het alleen maar lelijker.quote:Op zaterdag 4 april 2009 03:04 schreef Muselive het volgende:
[..]
Was al bang dat een domme vraag zou zijn, maar ik wist dus echt niet dat zo maar kan.
Ach, ze moeten gewoon even bij een goede kleermaker advies vragen. Waarschijnlijk kan hij niet zo goed aangeven wat hij wil nog. Dus dan kun je beter wat extra uitgeven en naar een goede kleermaker gaan dan de turk om de hoek.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:50 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Moet het wel in de schouders al goed zitten anders wordt het alleen maar lelijker.
Steeds minder mensen blijven bekrompen. Het is dus niets nieuws, ik draag al jaren gekleurde sokken - met het nodige commentaar overigens, maar ach.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:28 schreef hgjhgjhghg het volgende:
[..]
Ik zie die fel gekleurde sokken van Mensocks echt steeds vaker om me heen, is het soms in om knalrood, geel of paars te dragen? Ik vind het wel grappig daar niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |