Nee natuurlijk niet, ik mag wilders verder niet, maar om hem nou persona non grata te verklaren terwijl hij verder niets strafbaars doet, en dan ook niets mbt. Engeland is wel raar naar mijn meningquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:31 schreef Rechterbal het volgende:
Gigantische knieval.
Dit gaat toch te ver? Of ben ik dan de racist en facist?![]()
Leg uitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:35 schreef Megumi het volgende:
Die Engelsen hebben verstand van zaken wat dit aangaat.
Nee, een realist.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:31 schreef Rechterbal het volgende:
Gigantische knieval.
Ik heb het van geenstijl gehaald. IK heb het overigens wel nagekeken op googlenews. Normale kranten berichten er ook over. http://news.google.com/news?hl=nl&ned=nl_nl&nolr=1&q=wilders&btnG=Nieuws+zoekenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:35 schreef Koert het volgende:
Geenstijl en de Telegraaf als bron gebruiken.![]()
Tja, wat is de reden van de weigering? Gaat wel ver..
Dan kunnen ze toch een soort van negatief reisadvies afgeven aan hemquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:38 schreef Tism het volgende:
Waarschijnlijk willen de Britten geen lijk op de deurmat hebben liggen, de kans dat dat Wilders zou kunnen zijn is nogal groot gezien 't hoge aantal extremisten daar op dat eiland!..
Dat maakt het nog steeds een knieval.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:37 schreef buachaille het volgende:
Eén en ander wordt wat duidelijker. http://www.spectator.co.u(...)house-of-lords.thtml
Vanuit de islamitische hoek worden bedreigingen geuit richting ons gewaardeerd kamerlid.
Dat zouden ze ook kunnen doen..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch een soort van negatief reisadvies afgeven aan hem
Een apologeet die denk dat'ie de vrijheid van meningsuiting een dienst doet door lekker mee te janken met de intolerante moslims die "beledigd" zijn.quote:
Wilders is net zo intolerant als die zelfde moslims.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Een apologeet die denk dat'ie de vrijheid van meningsuiting een dienst doet door lekker mee te janken met de intolerante moslims die "beledigd" zijn.
Gewoon negeren.
Oftewel een prima reden om die islamitische hoek te weren, uiteraard niet om er aan toe te geven!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:37 schreef buachaille het volgende:
Eén en ander wordt wat duidelijker. http://www.spectator.co.u(...)house-of-lords.thtml
Vanuit de islamitische hoek worden bedreigingen geuit richting ons gewaardeerd kamerlid.
En geenstijl wil zijn eigen bronnen niet noemenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:37 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik heb het van geenstijl gehaald. IK heb het overigens wel nagekeken op googlenews. Normale kranten berichten er ook over. http://news.google.com/news?hl=nl&ned=nl_nl&nolr=1&q=wilders&btnG=Nieuws+zoeken
Een persona non grata is gewoon een duur woord voor ongewenst persoon in de politiek.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:50 schreef Koert het volgende:
[..]
En geenstijl wil zijn eigen bronnen niet noemenZelfs wikipedia is nog een betere bron dan geenstijl.
Maargoed, meeting gaat wel door - gelukkig maar. Ondanks dat ik Wilders een zaak hooi vind sloeg ;t nergens op, persona non grata.
Het bekende politiek-correcte links apologetische gereutel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wilders is net zo intolerant als die zelfde moslims.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wilders is net zo intolerant als die zelfde moslims.
Extreem onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:54 schreef Dagonet het volgende:
Engeland is trouwens streng op mensen toelaten die een strafblad hebben, hebben ze ook niet regels op het toelaten van mensen die vervolgd worden en nog voor de rechter moeten komen?
Snap dat danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:03 schreef buachaille het volgende:
[..]
Waarschuw me even als Wilders dreigt om homoseksuele moslims vanaf de twaalfde verdieping van een flatgebouw met hun hoofd naar beneden te laten storten.
Dus je vindt Wilders tolerant?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:00 schreef ExTec het volgende:
Het bekende politiek-correcte links apologetische gereutel.
Ach, gaan we het op het aantal gooien? Volgens mij krijgt Wilders meer publiciteit dan de gemiddelde 'intolerante' moslim - wie is nu het grootste probleem?quote:En waar zijn er meer van, intolerante moslims in het VK of Wilders-sen? Welke is dan een groter probleem?
quote:Is ONZ niks voor jou? Lijkt me veel meer aan te sluiten op jouW (gebrek aan) niveau.
Over moslims, en dat is wat anders. Of niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Snap dat dan
Hij zegt onaardige dingen over de islam, dat is ook "intolerantie"!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:09 schreef Dlocks het volgende:
Ach, weet Wilders ook eens hoe het is om niet een land in te mogen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:09 schreef Dlocks het volgende:
Ach, weet Wilders ook eens hoe het is om niet een land in te mogen.
Dat is niet relevant.quote:
Ik ben sowieso niet degene die vrijheids beperking in de praktijk toejuicht, omdat het in me straatje past. Moet je bij die joker zijn.quote:Ach, gaan we het op het aantal gooien? Volgens mij krijgt Wilders meer publiciteit dan de gemiddelde 'intolerante' moslim - wie is nu het grootste probleem?
Bescherming van de openbare orde lijkt me gedetailleerd genoeg. Misschien zijn ze wel bang voor aanslagen, net als de Nederlandse regering ook helemaal in paniek was en er vervolgens geen reet gebeurde. Maar ja, toch zekere voor het onzekere nemen he. Onnodige angst als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:15 schreef Reya het volgende:
Ik vraag me toch af hoe de vork nou precies in de steel zit; gezien BuZa op haar website vermeldt protest aan te tekenen tegen het weren van Wilders, zal het bericht vermoedelijk wel op enige waarheid berusten, maar verdere bronnen geven alleen de lezing van Wilders zelf. Interessanter zou zijn om te weten wat de Britse regering nou exact ten opzichte van Wilders heeft gecommuniceerd, en wat de beweegredenen daarvoor zijn.
Dan ben ik het ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:31 schreef Rechterbal het volgende:
Gigantische knieval.
Weet je wel waar Big Brother over gaat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef Rechterbal het volgende:
Ik vind het echt uit de hand lopen nu. Soort van 'Big Brother is taking over control'.
Nice try, maar ik ben dus voor een bijna oneindige vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over moslims, en dat is wat anders. Of niet?
Nee, profeten doe ik niet aan. Daarvoor moet je bij jezelf zijnquote:Wilders is volgens ExTec de profeet als het gaat om vrijheid van meningsuiting, maar hij vergeet kennelijk dat Wilders zelf complete geschriften en gebouwen wil verbieden.
En dan ga je het slachtoffer weren i.p.v. de daders?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bescherming van de openbare orde lijkt me gedetailleerd genoeg. Misschien zijn ze wel bang voor aanslagen
Zonder Wilders geen aanslagen. Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En dan ga je het slachtoffer weren i.p.v. de daders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |