quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:31 schreef Beach het volgende:
En over het gezeik dat zoete cola de smaak beïnvloedt; ik drink alleen maar cola light en dat is echt niet zo zoet als normale
Dat dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:36 schreef zatoichi het volgende:
Het valt me echt tegen hoe users hier discussiëren; of eigenlijk het gebrek aan een goede discussie. Het punt is, simpel gezegd, dat het niet echt getuigd van stijl om cola bij een zakendiner (of uberhaupt een beetje stijlvol diner) te bestellen. Netzoals dat je niet met je handen gaat eten.
Bijna alle users gaan er allerlei zaken omheen verzinnen. Zoals rijden met alcohol op (dat is het punt niet van de discussie) of iets met een C&A pak (dat komt al helemaal uit de lucht vallen).
Beperk je nou eens tot de kern van de discussie; is het stijlvol om cola te drinken bij een zakendiner, en waarom wel/niet?
Ik vind dus van niet omdat het niet past; net zoals je niet bijd e McDonalds wel wijn zou drinnken\. Bovendien doet het af aan het goede gerecht van de kok terwijl een glas wijn dat juist kan complimenteren.
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Serieus: waarom zijn dat appels en peren? Het is echt een op een vergelijkbaar. Allebei worden afgekeurd omwille van een motivering die neerkomt op 'schending sociale conventie!', alleen zal het op straat je behoefte doen sterker afgekeurd worden. Dat doet aan de achtergrond van die afkeuring echter niets af...
Welnee... Je doet je behoefte niet op straat omdat je buren je dan raar gaan aankijken.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:44 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Aardig appels en peren vergelijking ja. Je doet je behoefte niet omdat het stink, onhygiënisch is en het vervuild het straatbeeld.
Je doet er iig verstandig aan niet openlijk je achterwerk af te vegen met de gangbare mores.quote:Cola drink je niet tijdens een zakendiner volgens jou omdat het niet "staat"... Man, man wat doe je überhaupt op een zakendiner?
Cola light staat strak van de aspartaamquote:Op zondag 15 februari 2009 21:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij lacht me uit omdat ik iets vind![]()
sad sad sad
Tot het een keer verkeerd valt en je iemand wel dood kan rijden. Ben je dan blij? Wat moet je in godsnaam bewijzen om tijdens een zakendiner wijn te drinken? Ik drink alleen in de winter vanwege het wielrennen en als ik dan in de zomer een diner heb, neem ik Spa blauw, rood of een cola light.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als je zelf rijdt kun je best drie/vier glazen wijn drinken tijdens een diner. Ben je van plan meer te drinken, tref je maatregelen.
Je kunt altijd iemand doodrijden. Feit is gewoon dat je als grote volwassen westerse man best kunt dineren met drie/vier glazen wijn (vrouwen en aziaten moeten dat inderdaad niet doen), zonder dat je het toegestane promillage zal overschrijden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:27 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Tot het een keer verkeerd valt en je iemand wel dood kan rijden.
Het is gepast. Overigens is er ook niks mis met water drinken tijdens een diner, dat kan ook gewoon. Cola is een ander verhaal.quote:Ben je dan blij? Wat moet je in godsnaam bewijzen om tijdens een zakendiner wijn te drinken?
quote:Ik drink alleen in de winter vanwege het wielrennen en als ik dan in de zomer een diner heb, neem ik Spa blauw, rood of een cola light.
Zou je het jezelf kunnen vergeven als je iemand dood rijdt met 4 glazen wijn op?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je kunt altijd iemand doodrijden. Feit is gewoon dat je als grote volwassen westerse man best kunt dineren met drie/vier glazen wijn (vrouwen en aziaten moeten dat inderdaad niet doen), zonder dat je het toegestane promillage zal overschrijden.
Neen. Maar met nul glazen wijn ook niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Zou je het jezelf kunnen vergeven als je iemand dood rijdt met 4 glazen wijn op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |