dat klopt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je kunt het nu wel belachelijk proberen te maken, maar jij doet het ook hoor. Ik zie jou nl morgen nog niet naakt op de werkvloer verschijnen.
dan doe je sportschoenen aan tijdens een zakendeal.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
dat klopt.
maar kleding lijkt mij iets belangrijker dan wat iemand drinkt...
alsof je een zakendeal zou laten afketsen op zo een detail?
en dat doe je denk ik wel als iemand ineens naakt voor je staat
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
Mensen die goede manieren hebben presteren in de regel beter, en zijn minder gevoelig voor de waan van de dag (lees kortetermijndenken etc).
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wel een vermakelijk topic, een paar sociologie hippiestudentjes die denken overal tegenaan te moeten schoppen
Hihihihiquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:05 schreef fespo het volgende:
[..]
dan doe je sportschoenen aan tijdens een zakendeal.
ook een klein detail.
Een eigen meningquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
sommige mensen houden van marionetten, anderen houden van mensen met een eigen mening
Uitkeringstrekkerquote:
En kraanwater tegen 10x de prijs wel wou je zeggen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:10 schreef TNA het volgende:
Cola is niet erg classy tijdens een diner. Bestel dan gewoon een Spa blauw.
En jij gelooft dat er ook maar iemand op Fok! is die wel eens een zakendiner meemaakt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wat ik net toch weer meemaak.
In een topic elders op dit forum wordt beweerd dat het prima mogelijk is tijdens een zakendiner cola te drinken ipv een goede wijn, al was het alleen al omdat je daarna nog in de auto naar huis kunt rijden.
Ik kan daar echt niet over uit.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:12 schreef Lundegaard het volgende:
Als je denkt met door wijn te drinken je wel je imago kan opkrikken, dan heb je ergens de boot gemist.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:16 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als je ze een fles Merlot verkoopt van de supermarkt en er keihard bij zegt dat het een fles van 50 euro is zullen ze ook met een stalen gezicht beweren dat hij fantastisch is.
Ja, een glaasje fris bestellen dat is echt een regelrechte penalty nemen met het establishmentquote:
En alcohol onder de noemer drugs. Lekker hoor, een stel gedrogeerde apen met een paar zakken geld.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:17 schreef Heremeteit het volgende:
Cola valt gewoon onder de noemer junkfood
Nu komt de aap uit de mouwquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Een eigen mening. Joh, er zijn er een heleboel die dezelfde mening hebben, doe nu niet alsof hier geen sprake is van conformisme. Het is echter conformisme aan de mores van de plebejers. Het is maar net waar je bij wil horen natuurlijk.
Als zo'n wandelend maatpak nog moet rijden en meer dan een glas wijn achterover slaat dan is mijn oordeel over die persoon een heel stuk negatiever dan als 'ie cola drinkt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
En alcohol onder de noemer drugs.
Verfijnd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:17 schreef Heremeteit het volgende:
Cola valt gewoon onder de noemer junkfood, niet verfijnd en gewoon simpelweg zoet. Zoet is een makkelijk te waarderen smaak, iets waar kinderen gek op zijn, maar als volwassene verwacht men dat je je smaak toch enigszins ontwikkeld hebt.
Het belangrijkste is natuurlijk dat het gewoon jammer is van een goede maaltijd.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:36 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Als zo'n wandelend maatpak nog moet rijden en meer dan een glas wijn achterover slaat dan is mijn oordeel over die persoon een heel stuk negatiever dan als 'ie cola drinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |