abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2009 @ 17:35:23 #76
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65919928
Die shirtjes zijn ook wel erg schattig en handig als je geen zin hebt om het te vertellen bedenk ik me net. Ik denk dat ik er ook 1 laat drukken voor B. voor op het kdv, e.d. en schoonouders )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65920201
Ja volgens mij gebruiken best veel mensen zo'n shirtje om te vertellen.

Overigens ging het wel erg leuk. Mijn schoonouders waren hier en Linde werd wakker na haar middagdutje. Ik had het shirtje stiekem klaargelegd op de commode. Mijn schoonmoeder bood aan om Linde te halen en aan te kleden. Opeens hoorden we uit Linde's kamer: moet ze deze kleertjes aan? Dus wij: welke kleertjes? Waarop mijn schoonmoeder antwoordde met: nou dat shirtje met ik word grote... WAAAAAH! Wat leuk!!!
pi_65920298
Leuk trouwens om met weer een flink aantal dezelfde dames zwanger te zijn als toen met Linde: Memmel, Nijna, Kersjes, XXXKarinXXX.
pi_65920634
ooh wat superleuk werkte dat shirtje stiemie!! en ook hier nog eens: gefeliciteerd!!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:08:43 #80
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65921053
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:46 schreef Stiemie het volgende:
Leuk trouwens om met weer een flink aantal dezelfde dames zwanger te zijn als toen met Linde: Memmel, Nijna, Kersjes, XXXKarinXXX.
BE...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65921235
de 16e hebben we de 4D echo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65921530
Stiemie!!! wat leuk!!

Innepin wat raar sowieso vreemd dat ze je contract niet verlengen ómdat je zwanger bent, volgens mij mag dat niet om die reden, uiteraard wel om andere redenen dus ze vinden vast wel iets. Maar daarnaast is het volgens mij zo dat een bedrijf ik noem maar even wat 10 euro per uur aan het uitzendbureau betaald voor jou, en het bureau betaald daarvan 5 euro aan jou als loon. Ze verdienen dus aan je, als het bedrijf geen bezwaar heeft om je aan te laten blijven tot na je verlof dan lijkt me dat er voor hun inkomsten weinig verandert? Maar goed ik weet ook niet hoe dat pecies zit met CWI enzo. Misschien waard om even na te gaan vragen? Succes.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65922128
Wij hebben net het hartje gehoord

Met heel veel dank aan Vicky en BE Wat is dat toch een geweldig geluid en wat voel ik me daar al veel beter door
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65922217
Fijn Miss_sly
ik mag volgende week dinsdag naar de VK en dan gaat ze als het goed is het hartje laten horen, ben heel benieuwd
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65922274
O ja en BE en Marlieske natuurlijk ook

Mooi geluid he miss_sly.
pi_65922960
Stiemie en Martine, gefeliciteerd!!!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:12:02 #87
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65922969
Leuk Miss_sly!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65922979
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:10 schreef innepin het volgende:
Stiemie, Martine, gefeliciteerd!

Ik kom even binnenvallen hoor Ik ben vandaag begonnen bij mijn nieuwe (uitzend)baan. Nu werk ik in principe tot juni, maar de baas is heel lief en zegt: dan houden we je gewoon langer in dienst, maar dan werk je niet meer vanaf juni, en dan krijg je gewoon zwangerschapsuitkering van het CWI. Prima toch? Ik neem aan dat daar niets illegaals aan is.
Maar nu weigert het uitzendbureau mijn contract te verlengen omdat ze weten dat ik zwanger ben en er dus geen werk voor mij zal zijn. Maar dat is toch niet aan hun om te beslissen? Of ben ik nou gek? Plus, ze hoeven toch alleen maar wat formulieren in te vullen bij het CWI, en ik ben toch gewoon netjes in dienst van de opdrachtgever?
Ik snap hun probleem niet ik weet alleen dat ik heel blij was met het aanbod van de baas, en dat de weigering van het uitzendbureau een flinke domper was

Werk je op uitzendbasis (fase A) of ben je gedechacheerd? Wanneer je op uitzendbasis werkt, geldt het volgende:

Je bent niet in dienst van de opdrachtgever, je bent in dienst van het uitzendbureau.

Voor wel uitzendbureau werk je? Wanneer deze is aangesloten bij de ABU, betaalt het UWV jou 70% van je geldende loon en het uitzendbureau vult dit aan tot 91% tijdens 'ziekte' door zwangerschap. Wanneer jij dus geen uren maakt (= geen inkomsten voor het uitzendbureau), is het dus logisch dat zij jou geen 'zieken'geld betalen. Daarnaast ziet ook het UWV wel dat jij geen uren maakt. Een contact op uitzendbasis blijft namelijk een 0-uren contract. Om de hoogte van jouw uitkering te bepalen, gaat het UWV dus na hoeveel dagen en uren jij de afgelopen tijd gewerkt hebt. En dan zien ze meteen dat er nog wel een 'plaatsing' van jou bij de opdrachtgever loopt, maar dat je geen uren hebt gemaakt, dus geen recht hebt op ziekengeld.

Voor de duidelijkheid, dit verhaal geldt alleen wanneer je op uitzendbasis in Fase A zit. Ben je gedetacheerd, dan wordt het een ander verhaal.

On topic: ik heb vrijdag m'n eerste echo! Dan ben ik rond de tien weken. Maar omdat ik nogal druk heb op m'n werk (uitzendbureau ja, hoe raad je het! ), wil ik het dan al aan m'n leidinggevenden vertellen, dan kunnen ze er rekening mee houden. Dat wil zeggen, dan ik het ze mededelen wanneer ik rekening met mezelf hou. Al m'n collega's weten het wel al inmiddels. Ik ben zo slecht in geheimpjes...

[ Bericht 49% gewijzigd door Ssserpente op 10-02-2009 19:33:18 ]
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:15:10 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65923088
Fijn miss_sly!

Innepin het blijft linksom of rechtsom volgens mij toch een soort van fraude als ik het goed lees, dus ik kan me wel voorstellen dat het uitzendbureau niet staat te springen om daaraan mee te werken, ook al kost het ze geen geld.
Als jouw baas je echt wil helpen kan hij je toch zelf rechtstreeks in dienst nemen?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:19:48 #90
24188 Belana
kloon van belana
pi_65923239
stiemie van harte
stormy waters...
sailin'
pi_65923371
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!

Miss_Sly wat fijn dat je het hartje weer hebt gehoord

Vriendlief heeft te horen gekregen dat ie binnenkort ontslagen wordt en nu zit ik de hele tijd te janken door de hormonen denk ik? want hij heeft al een nieuwe baan aangeboden gekregen
M'n buik zit te erg in de weg om nog recht op te kunnen zitten, iemand tips om nog een beetje fatsoenlijk te kunnen zitten? Kussentje in m'n rug is wel okee, maar toch niet ideaal... Is zo'n skippybal-achtig geval wat?
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_65923513
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:42 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben net het hartje gehoord

Met heel veel dank aan Vicky en BE Wat is dat toch een geweldig geluid en wat voel ik me daar al veel beter door
wat heerlijk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65923537
Stiemie hoera! Welkom

Flower Ti amo wat fijn dat je zoveel succes hebt!! Gaat allemaal helemaal goed komen

Poppedein, 'ze' zeggen dat het voorbij vliegt Zou het echt zo zijn?

Miss_Sly, wat zat er in je pakje? Neehee ben echt niet nieuwsgierig hoor...
Ineens schiet me te binnen dat je een angelsounds zou krijgen! Gaaf!!!!
Oh ik heb even teruggescrold en je hebt het hartje gehoord...

Juup© en ik hebben daarstraks ook de angelsounds gebruikt...bijna meteen het hartje gehoord en toen wilde ik 'm nog beter horen, was-ie weg?! Zoeken zoeken zoeken...was onze beeb gewoon een stukje gaan zwemmen en hoorde we het hartje op een heel andere plaats Zó grappig

Vraagje: Hebben jullie het ook zo ontzettend k-k-k-k-koud? Ga zo lekker even een warme douche nemen
#geen
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:31:28 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65923624
Ik zat op het laatst toch het best op een keukenstoel en dan met mijn armen op tafel geleund.
Wat balen van ie baan trouwens! Maar ook fijn dat hij al een nieuwe baan heeft!
pi_65923636
Oeh, dacht m'n post hierboven nog even snel aan te passen, maar jullie zijn zo snel. Inmiddels staan er alweer 5 reacties onder.
pi_65923706
Keukenstoel.. ff proberen

En ja ik heb het ook koud!!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_65923751
Errug koud!
pi_65924814
Stiemie van harte gefeliciteerd

Vicky alvast veel plezier de 16e! Ik wil ook graag zo'n echo, binnenkort maar eens gaan regelen

Miss sly wat fijn dat jullie het hartje gehoord hebben Ik ben ook super benieuwd naar t hartje van onze beeb, dat gaan we donderdag horen als alles goed is..
pi_65924866
Spannend Chan!
#geen
pi_65925631
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:12 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Werk je op uitzendbasis (fase A) of ben je gedechacheerd? Wanneer je op uitzendbasis werkt, geldt het volgende:

Je bent niet in dienst van de opdrachtgever, je bent in dienst van het uitzendbureau.

Voor wel uitzendbureau werk je? Wanneer deze is aangesloten bij de ABU, betaalt het UWV jou 70% van je geldende loon en het uitzendbureau vult dit aan tot 91% tijdens 'ziekte' door zwangerschap. Wanneer jij dus geen uren maakt (= geen inkomsten voor het uitzendbureau), is het dus logisch dat zij jou geen 'zieken'geld betalen. Daarnaast ziet ook het UWV wel dat jij geen uren maakt. Een contact op uitzendbasis blijft namelijk een 0-uren contract. Om de hoogte van jouw uitkering te bepalen, gaat het UWV dus na hoeveel dagen en uren jij de afgelopen tijd gewerkt hebt. En dan zien ze meteen dat er nog wel een 'plaatsing' van jou bij de opdrachtgever loopt, maar dat je geen uren hebt gemaakt, dus geen recht hebt op ziekengeld.

Voor de duidelijkheid, dit verhaal geldt alleen wanneer je op uitzendbasis in Fase A zit. Ben je gedetacheerd, dan wordt het een ander verhaal.

On topic: ik heb vrijdag m'n eerste echo! Dan ben ik rond de tien weken. Maar omdat ik nogal druk heb op m'n werk (uitzendbureau ja, hoe raad je het! ), wil ik het dan al aan m'n leidinggevenden vertellen, dan kunnen ze er rekening mee houden. Dat wil zeggen, dan ik het ze mededelen wanneer ik rekening met mezelf hou. Al m'n collega's weten het wel al inmiddels. Ik ben zo slecht in geheimpjes...
Ssserpente, dankjewel voor je duidelijke verhaal. Hoewel het volgens mij wel logisch is dat je geen uren maakt wanneer je ziekengeld aangevraagd hebt, want dan ben je toch ziek Of zwanger dan. Maar bedankt voor de uitleg, ik snap zo weinig van dit soort geregel dat ik erg blij ben met wat helderheid

Edit- Jouw verhaal zou betekenen dat een zwangerschapsverlof helemaal niet mogelijk is als je op uitzendbasis werkt. Klopt dat!?

Veel plezier bij je echo! Spannend hoor
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')