abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65915610
Stiemie
Fake it till you make it...
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:02:09 #52
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65916141
Martine en Stiemie van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap Ik wens jullie beiden een hele mooie en prettige zwangerschap toen.

Duchess, gefeliciteerd met je 12-weken mijlpaal!!

Flower-Ti-Amo, gefeliciteerd met je 18-weken mijlpaal
Make love, not war ☮
pi_65916292
Stiemie en Martine : Gefeliciteerd!!

Mag ik jullie wat vragen over misselijkheid? Werd het bij jullie steeds erger hoe verder je kwam of bleef het een beetje hangen op het zelfde niveau. Ik verwacht eigenlijk dat ik elke dag een stukje misselijker wordt maar het is nu al dagen hetzelfde..
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_65916431
Gefeliciteerd Stiemie, wauw wat leuk!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65916509
Stiemie, Martine, gefeliciteerd!

Ik kom even binnenvallen hoor Ik ben vandaag begonnen bij mijn nieuwe (uitzend)baan. Nu werk ik in principe tot juni, maar de baas is heel lief en zegt: dan houden we je gewoon langer in dienst, maar dan werk je niet meer vanaf juni, en dan krijg je gewoon zwangerschapsuitkering van het CWI. Prima toch? Ik neem aan dat daar niets illegaals aan is.
Maar nu weigert het uitzendbureau mijn contract te verlengen omdat ze weten dat ik zwanger ben en er dus geen werk voor mij zal zijn. Maar dat is toch niet aan hun om te beslissen? Of ben ik nou gek? Plus, ze hoeven toch alleen maar wat formulieren in te vullen bij het CWI, en ik ben toch gewoon netjes in dienst van de opdrachtgever?
Ik snap hun probleem niet ik weet alleen dat ik heel blij was met het aanbod van de baas, en dat de weigering van het uitzendbureau een flinke domper was
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65916523
Stiemie, fijn dat de echo ok is

[ Bericht 24% gewijzigd door snoopy op 10-02-2009 16:21:53 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_65916842
Huh?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65916944
Bedankt voor het aanpassen BE

[ Bericht 13% gewijzigd door Stiemie op 10-02-2009 17:12:58 ]
pi_65916989
Blurk? verkeerde forum wellicht? werkelijk geen idee waar dit over gaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:21:58 #60
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_65917059
Stiemie en Martine van harte met jullie tweede, derde, vierde, vijfde, zesde (stiemie?) streepjes!

Wie is in vredesnaam Blurk? Of ik heb te lang gepoetst en het dus niet meegekregen.
pi_65917163
Stiemie en martine van harte gefeliciteerd !!! Ook voor jullie ik hoop op 40 fantastische weken zonder ongemakken.

Huup ja klinkt bekent hoor of iemand je in je maag heeft gestompt, duurt vaak een dag of 2 en dan ebt het langzaam weg. voor de pijn.
Mama van Isa en Ties
pi_65917193
ooh Flower Ti Amo van harte met je behaalde tentamens !! Fijn dat je nu alleen je scriptie nog maar hoeft.
Mama van Isa en Ties
pi_65917347
Die blurk stond ook in de dieetclub. Spammert.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65917387
Stiemie en Martine, gefeliciteerd!!! zou wel een hele mooie geboortedatum zijn Stiemie, helemaal icm die van Linde zeg..jeetje!

En Duchess... jeujjjj Fijn toch hè, die mijlpaal! Ik vind m ook snel gegaan! Ik weet nog hoe ik in t begin dacht..."was t maar vast begin februari, dan was ik al 12 weken" en dat dan dan nog heeeeel ver leek...en zo ineens was het ook al zo ver!

Ik ben benieuwd of de volgende 28 ook zo snel gaan!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:32:23 #65
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65917538
Nieuwe zwangen van harte gefeliciteerd
pi_65918105
alle andere zwangeren Gefeliciteerd

Ben nog niet misselijk geweest gelukkig. Alleen af en toe een beetje een gek gevoel in mn maag. Als ik wat eet is dat weg. Dus laten we maar hopen dat t zo blijft. Maar ik heb nog een lange tijd te gaan...
pi_65918687
Schaap belde net en wist te vertellen dat er een pakketje voor mij is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65918824
Gefeliciteerd Martine!

Wat leuk Stiemie, gefeliciteerd
pi_65918899
Martine hier is de misselijkheid met vlagen. Al drink ik wel al een paar weken geen thee meer en ga ik bijna over mijn nek van de geur van koffie.

O ja ik heb wel hele vreemde eetgewoontes. Ik eet zeg maar ALLES en dan liefst door elkaar. Vandaag chocoladetaart met een flesje milk&fruit, poffertjes, patat en kipnuggets en een zak snoep op voor lunch
pi_65919031
Nog meer nieuwe zwangeren. Gefeliciteerd en welkom hier!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 17:15:52 #71
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65919170
Stiemie van harte!

Je aankondiging is wel heel erg deja vu trouwens... Ik dacht eerst dat het een grapje was ofzo
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65919205
Huh hoezo dejavu? Heb ik iets gemist?
pi_65919507
Stiemie en Martine, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Duchess, jippie, de 12 weken mijlpaal!!
Innepin, daar is niets illegaals aan hoor, vind het juist hartstikke lief van je baas!
miss_sly, ik hoop dat het HET pakje is!!

Hier eigenlijk weinig nieuws te melden. Ik geniet van de schoppen in mijn buik en de bobbels die af en toe boven mijn buik uittornen.
Heb vanmiddag wat koude kleertjes van Amber uitgezocht. Bak gemaakt met alles maat 62 en een bak met groter kleertjes. Alle kleertjes die ik nog had in 50/56 en nog goed zijn ga ik nu wassen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 17:27:26 #74
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65919621
Hey nog een nieuwe bezwangerde dame! Martine van harte gefeliciteerd!

Stiemie, ik doelde op de aankondiging van BE. Was niet rot bedoeld!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65919805
Ik dacht ook niet dat je het rot bedoelde hoor Was vooral verbaasd. Ik ga zo even in het update topic terugkijken hoe die dan was. Dit kwam gewoon als eerste in me op. Eigenlijk wilde ik Linde in haar Grote-zus-shirt posten maar die lag net te slapen. Goed dat ik er niet op gewacht heb trouwens want ze slaapt nog steeds vanaf half 2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')