Dat zal ze leren.quote:
h4ll0!quote:
Bent u ook een stoere marinier geweest?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:09 schreef jitzzzze het volgende:
Florian_: met die foto + opmerking sla je de spijker precies op z'n kop.
Als je je nou een beetje inleest...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Bent u ook een stoere marinier geweest?
Heb je al een gesprek gehad met iemand van de marine o.i.d? Zodat je een beetje weet wat voor opleiding je dan moet volgen, hoe je werkweek er uit zal zien, in hoeverre je carriere kunt maken etc.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je je nou een beetje inleest...
Ik wil mn kantoorbaan (+ carriere) opgeven en als Officier Zeedienst bij de Marine gaan werken.
Ga geen topic terug lezenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je je nou een beetje inleest...
Ik wil mn kantoorbaan (+ carriere) opgeven en als Officier Zeedienst bij de Marine gaan werken.
Ik ga donderdag naar een infodag van het KIM. Het instituut die alle opleidingen voor de marine verzorgd. En heb een topic in DEF gemaaktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je al een gesprek gehad met iemand van de marine o.i.d? Zodat je een beetje weet wat voor opleiding je dan moet volgen, hoe je werkweek er uit zal zien, in hoeverre je carriere kunt maken etc.
Oke, wel een heul andere kant op dan een kantoorbaanquote:
Op welke streng gereformeerde school zit jij dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zit op school en ik mag de les niet in omdat ik net een peukje ging roken.
Ik sta 18de, maar ik was de halve maand gebandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:19 schreef Florian_ het volgende:
De maandlijstjes zijn er weer
023. 2696 Florian_
Alleen van januari. Best triest eigenlijk
Landstede Harderwijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:20 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Op welke streng gereformeerde school zit jij dan?
Ik doe liever iets wat ik echt leuk vind zonder Fok! dan werk in een poepkantoor met Fok!.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, wel een heul andere kant op dan een kantoorbaan. Maar dan kun je niet zoveel meer FOK!ken.
True, true. Ik zal je wel serieus missen, gozerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik doe liever iets wat ik echt leuk vind zonder Fok! dan werk in een poepkantoor met Fok!.
Eerst nog even afwachten of het doorgaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, true. Ik zal je wel serieus missen, gozer
Je doet het toch nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik doe liever iets wat ik echt leuk vind zonder Fok! dan werk in een poepkantoor met Fok!.
Stiekem hoop ik van nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eerst nog even afwachten of het doorgaat.
Maar hoe weet je zo zeker dat je de marine echt leuk vindt? Fulltime op een gigantische metalen boot zitten, op knopjes drukken en in een kleine cabine zitten gaat wellicht ook weer vervelen na een maandje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar kan je die vinden? GC?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:19 schreef Florian_ het volgende:
De maandlijstjes zijn er weer
023. 2696 Florian_
Alleen van januari. Best triest eigenlijk
Dus je vind je huidige werk kutquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk je?quote:
quote:
Ik heb al zoveel uren/dagen gevaren en het ging nooit vervelen. Ik denk dat dat wel mee valt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar hoe weet je zo zeker dat je de marine echt leuk vindt? Fulltime op een gigantische metalen boot zitten, op knopjes drukken en in een kleine cabine zitten gaat wellicht ook weer vervelen na een maandje.
Dat kan nog wel een paar maandjes duren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dus je vind je huidige werk kutmaar het marinier worden is nog niet zeker, wie weet hoelang de muren in het poepkantoor je nog aan zullen staren
Ja dat is waar, ik heb zelf een broertje die bij de marine zit. Maar waarom zoek je, als het mariniersleven niet voor jou is weggelegd, sowieso geen ander baantje dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan nog wel een paar maandjes duren.
En Marinier is iets totaal anders dan varen bij de Marine.
Ja ik denk datquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk je?
[..]
[..]
Ik heb al zoveel uren/dagen gevaren en het ging nooit vervelen. Ik denk dat dat wel mee valt.
Huh? Volgens mij haal je nu 3 dingen door elkaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ik heb zelf een broertje die bij de marine zit. Maar waarom zoek je, als het mariniersleven niet voor jou is weggelegd, sowieso geen ander baantje dan?
Hoe vaak ik dat niet uit heb moeten leggen aan vrienden...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan nog wel een paar maandjes duren.
En Marinier is iets totaal anders dan varen bij de Marine.
Ik werk voor een werving&selectie bureau wie weet kan ik je helpenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij haal je nu 3 dingen door elkaar
Ik wil varen bij de Marine, niet bij de Mariniers. Ik wil geen hardcore-militair zijn, ik wil varen.
En een andere baan komt er sowiezo; dit trek ik geen jaar meer.
Ik hou het dan ook gewoon op varen bij de Marine, dat zou iedereen moeten snappenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:35 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat niet uit heb moeten leggen aan vrienden...
Verkapt-kijk-mij-marinier-geweest-zijn-post
3 jaar geledenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:37 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik werk voor een werving&selectie bureau wie weet kan ik je helpenBen je net afgestudeerd?
quote:
Alleen als je iets in de scheepvaart hebt, anders hoeft het nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:40 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik zal het meenemen naar de vergadering.
Wil jij geen soldaatje spelen met een grote m16quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hou het dan ook gewoon op varen bij de Marine, dat zou iedereen moeten snappen
Nee, er moet gevaren wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wil jij geen soldaatje spelen met een grote m16
Het had me achteraf ook wel gaaf geleken hoor bij de vloot...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hou het dan ook gewoon op varen bij de Marine, dat zou iedereen moeten snappen
Ik denk dat je dat 'beetje' wel weg kan laten. Volgens mij is het best hard werken, waar natuurlijk niets mis mee is.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:44 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het had me achteraf ook wel gaaf geleken hoor bij de vloot...
Beetje varen, beetje werken, hey we zitten nu bij Nieuw Zeeland...
Ik heb er wel één in de scheepsvaartquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen als je iets in de scheepvaart hebt, anders hoeft het niet
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik heb er wel één in de scheepsvaart![]()
![]()
Vacature: Palletsjouwer
Werkzaamheden: Voornamelijk het laden en lossen van pallets die het schip in/uit moeten.
Salaris: N.O.T.K.
Bij vlagen is het inderdaad best hard werken hoor! Bij het Korps was vooral de opleiding erg zwaar maar na de opleiding als je operationeel bent is het wel een stuk rustiger... Neemt niet weg dat het soms nog best hard werken was.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat 'beetje' wel weg kan laten. Volgens mij is het best hard werken, waar natuurlijk niets mis mee is.
Dat denk ik wel ja. Ik heb niet echt een goed beeld hoe de opleiding eruit ziet, hoop daar donderdag achter te komen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Bij vlagen is het inderdaad best hard werken hoor! Bij het Korps was vooral de opleiding erg zwaar maar na de opleiding als je operationeel bent is het wel een stuk rustiger... Neemt niet weg dat het soms nog best hard werken was.
Zal op een schip wel anders zijn denk ik...
Ga je naar zo'n intro dag in A'dam?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Ik heb niet echt een goed beeld hoe de opleiding eruit ziet, hoop daar donderdag achter te komen.
Nee, in Den Helder, bij het KIM. Op het Marineterrein.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ga je naar zo'n intro dag in A'dam?
Ah! Dat is natuurlijk ook mogelijk... Opleiding is veel sporten, veel algemene militaire en zeevaartkennis.. En een schop onder je kont om wat discipline bij te brengen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, in Den Helder, bij het KIM. Op het Marineterrein.
Ga je ook bij BT langs dan?quote:
Nou sorry hoor, ben al weg.quote:
Ja, die onderwerpen had ik ook al verzonnen. Ben nog een beetje op zoek naar een invulling van die onderwerpen. Op welke wijze je dat bijgebracht wordt enzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:09 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ah! Dat is natuurlijk ook mogelijk... Opleiding is veel sporten, veel algemene militaire en zeevaartkennis.. En een schop onder je kont om wat discipline bij te brengen natuurlijk
Met een strawberry tart, maar als je het goed wil doen met een french apple tart.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
Hoe kan ik zo'n dude uit m'n klas tarten? Hij is vervelend
Schop hem, pest hem of neuk zijn wijf enz..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
Als je toch in de buurt bent.quote:
Neuk z'n wijf? wolvendagen is een meisje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:15 schreef Gupje het volgende:
[..]
Schop hem, pest hem of neuk zijn wijf enz..
Jezus.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:15 schreef Gupje het volgende:
[..]
Schop hem, pest hem of neuk zijn wijf enz..
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben van het andere geslacht.
zijn beste vriend pijpenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
Zijn er al pics om dat te bewijzen dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neuk z'n wijf? wolvendagen is een meisje.
In d'r fobo misschien?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zijn er al pics om dat te bewijzen dan?
Die doen het niet bij mij, had ik al verteldquote:
Met harde hand...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, die onderwerpen had ik ook al verzonnen. Ben nog een beetje op zoek naar een invulling van die onderwerpen. Op welke wijze je dat bijgebracht wordt enzo.
quote:
Ga maar thuis kijken, ik ga niet ongevraagd haar pic ergens anders hosten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die doen het niet bij mij, had ik al verteld
Host eens ergens anders en post in het topic
Nee, dat is juist het beste wat je kan doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan ik hem dan wel gewoon een cockblock geven? Is dat niet te cru?
EMMV? AMO?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Met harde hand...![]()
De EMMV is een beetje te vergelijken met de AMO van de pleunen (landmacht)
http://www.werkenbijdelandmacht.nl/index.html?cid=121&l1=7&l2=52&l3=57&l4=102
Doe dat gewoon...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan ik hem dan wel gewoon een cockblock geven? Is dat niet te cru?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat is juist het beste wat je kan doen.
Okequote:
Foto van de zijkant kan je dat al aan zienquote:
Hoe oud bent u dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Foto van de zijkant kan je dat al aan zien?
Waar was jij het vorige en het voor vorige topic? Daar staat alles.quote:
Op bedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar was jij het vorige en het voor vorige topic? Daar staat alles.
Maar mag ik het wel wetenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar was jij het vorige en het voor vorige topic? Daar staat alles.
Vanavond moet je wakker blijven is gezellig :3quote:
Nee ga maar zoeken, wie het het eerst heeft mag mijn kaartje naar Pinkpop hebbenquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ga maar zoeken, wie het het eerst heeft mag mijn kaartje naar Pinkpop hebben
Kom maar op met dat kaartje.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, en wolvendagen is een lekkere 16 jarige chick, dus niet zeuren.
16 dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ga maar zoeken, wie het het eerst heeft mag mijn kaartje naar Pinkpop hebben
Fastcat is fast. Jammer dat ik alleen een LL ticket hebquote:
Echt serieus, ga alsjeblieft andere breezers vermoeien met dit soort onzinquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fastcat is fast. Jammer dat ik alleen een LL ticket heb
Plaats dan teminste foto's van mijn oom.quote:
Maakt niet uit, ik hoef toch niet naar pinkpop.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fastcat is fast. Jammer dat ik alleen een LL ticket heb
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt serieus, ga alsjeblieft andere breezers vermoeien met dit soort onzin
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt serieus, ga alsjeblieft andere breezers vermoeien met dit soort onzin
Jij weet echt niet hoe je met vrouwen om moet gaan he?quote:
Ik las Den Haag.quote:
Ik mis jouw opmerkingen over mijn denkbeeldige vriendin die door rapnegers genomen word in LA een beetje.quote:
Mieters!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maat van me ging kijken bij de hogeschool. Ik ging even met hem mee
inside informationquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Foto van de zijkant kan je dat al aan zien?
Morgen weer, maar vrijdag is waarschijnlijker.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik mis jouw opmerkingen over mijn denkbeeldige vriendin die door rapnegers genomen word in LA een beetje.
Yup. Best mooi gebouw, alleen ranzige saucijzenbroodjesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters!
Toch wel de Haagse he?
Was daar eerder mee gekomen, ik had nog wijn staan.
Niks is belangrijker dan mijn vriendinquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Morgen weer, maar vrijdag is waarschijnlijker.
Ben nu met belangrijkere dingen bezig dan jouw vriendin.
De lekkerste Saucijzenbroodjes heb je hier op Urk, en hier heb je de nummer 1 snackbarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Yup. Best mooi gebouw, alleen ranzige saucijzenbroodjes![]()
En die maat van me drinkt enkel pils.![]()
Daarna zijn we nog naar Leiden geweest!
Voor mij zijn er nu wel belangrijkere dingen aan de handquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks is belangrijker dan mijn vriendin
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Yup. Best mooi gebouw, alleen ranzige saucijzenbroodjes![]()
En die maat van me drinkt enkel pils.![]()
Daarna zijn we nog naar Leiden geweest!
Je woont in DH maar je wilt naar Amsterdam?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ik heb me ondertussen ook al ingeschreven op de HvA.
Was maar een geintjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor mij zijn er nu wel belangrijkere dingen aan de hand
Ok doeiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:51 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een franstoets nu
Succes!quote:
Bij de franstoets?quote:
Dat zal ze leren!quote:
Als ik wat kan vinden..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je woont in DH maar je wilt naar Amsterdam?
Ga je er ook wonen dan?
Alleen seks met een tweeling moet ik nog afstrepen dan heb ik alles wel gedaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:05 schreef Florian_ het volgende:
Life list
En wat willen jullie allemaal nog doen?
Die paddo's heb ik al een keer gedaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:05 schreef Florian_ het volgende:
Life list
En wat willen jullie allemaal nog doen?
Die staat ook op mijn lijstquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen seks met een tweeling moet ik nog afstrepen dan heb ik alles wel gedaan eigenlijk.
Paddo's en XTC heb ik al gedaan, eigenlijk best veel drugs al gedaan... Alleen niet die shit waar ze van naar de knoppen gaanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die paddo's heb ik al een keer gedaan.
Maar een half bakje oid.Maar het was wel leuk om een keer te proberen maar verder niks voor mij.
XTC en de rest heb ik nog nooit gebruikt. Ben ik ook niet van plan ook. Weinig behoefte aan, doe mij maar een goed glas wijn (ja, alcohol is ook een harddrug, ik weet het).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:13 schreef Gupje het volgende:
[..]
Paddo's en XTC heb ik al gedaan, eigenlijk best veel drugs al gedaan... Alleen niet die shit waar ze van naar de knoppen gaan
Niet dat ik verslaafd ben maar wou gewoon veel probere, ga maar geen lijst maken wat ik gedaan heb want dat staat zo Junkerigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
XTC en de rest heb ik nog nooit gebruikt. Ben ik ook niet van plan ook. Weinig behoefte aan, doe mij maar een goed glas wijn (ja, alcohol is ook een harddrug, ik weet het).
14 kinderen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik met een achtling. Nog even wachten tot ze wat ouder zijn
quote:
Bwehehe.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik met een achtling. Nog even wachten tot ze wat ouder zijn
Drugs trekt mij totaal niet. Ik prefereer de lichaamseigen endorfines.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Niet dat ik verslaafd ben maar wou gewoon veel probere, ga maar geen lijst maken wat ik gedaan heb want dat staat zo Junkerig
Daarom gebruik ik ook alleen nog natuurlijke drugs: WEEDquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Drugs trekt mij totaal niet. Ik prefereer de natuurlijke endorfines.
Nou, daar vind ik dus echt geen flikker aanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:20 schreef Gupje het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik ook alleen nog natuurlijke drugs: WEED
Duf is wel heel groot woord, klopt je word er niet actief van maar wat is er nou lekkerder dan na je werk lekker te relaxen met een joint en je met vrienden hellemaal kapot lachenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, daar vind ik dus echt geen flikker aan
Je wordt er alleen maar duf van. En je gaat ervan stinken, waardoor iedereen gelijk weet wat je gedaan hebt
Het schijnt dat cannabisgebruikers een verhoogd risico hebben op balkanker.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:20 schreef Gupje het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik ook alleen nog natuurlijke drugs: WEED
En gebruik trouwens dan geen XTC maar direct MDMA is de stof die in XTC zit maar dan in pure vorm...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, daar vind ik dus echt geen flikker aan
Je wordt er alleen maar duf van. En je gaat ervan stinken, waardoor iedereen gelijk weet wat je gedaan hebt
Klopt las het gisterquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het schijnt dat cannabisgebruikers een verhoogd risico hebben op balkanker.
Doe mij maar een runners high, die ik nu ook ga halen.
Ooioiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het schijnt dat cannabisgebruikers een verhoogd risico hebben op balkanker.
Doe mij maar een runners high, die ik nu ook ga halen.
Dealquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga nu door de sneeuw naar huis en dan zal ik een foto van mijn voorkamt uploaden deal?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:29 schreef dagdag het volgende:
heh
Beste dagdag,
Namens FOK! mag ik je van harte feliciteren met de titel 'User van de maand maart'. Je bent uit heel KLB door de mods gekozen om deze speciale titel te dragen. Als beloning krijg je een interview die op de FP komt te staan. Het interview gaat via de PM/e-mail afgenomen worden.
Wederom; gefeliciteerd .
Groet,
René / MrManiak
PS. Kun je me een e-mail sturen op mrmaniak007@hotmail.com, gaat wat makkelijker dan PM's heen en weer sturen .
Nohhh!quote:
nee, geen marinier. Wil bij de marine, en dan gaan varen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohhh!
Niets voor mij, denk ik...
Ik wilde eerst bij de landmacht, maar dat was geen succes.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nee, geen marinier. Wil bij de marine, en dan gaan varen natuurlijk.
Vieze flikkers, ik zou al vele malen user van de maand moeten zijn geweest.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:29 schreef dagdag het volgende:
heh
Beste dagdag,
Namens FOK! mag ik je van harte feliciteren met de titel 'User van de maand maart'. Je bent uit heel KLB door de mods gekozen om deze speciale titel te dragen. Als beloning krijg je een interview die op de FP komt te staan. Het interview gaat via de PM/e-mail afgenomen worden.
Wederom; gefeliciteerd .
Groet,
René / MrManiak
PS. Kun je me een e-mail sturen op mrmaniak007@hotmail.com, gaat wat makkelijker dan PM's heen en weer sturen .
Watquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:41 schreef De_Ananas het volgende:
Tyfus UvA moet echt dood nu.
Samenvatting: UvA veranderd na de inschrijving even de inhoud van een vak waardoor ik dus kei hard genaaid benquote:
Nounou, poehpoeh, wat een onaardige woordjes van knaapje Mauritsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:42 schreef De_Ananas het volgende:
En dat iedereen uit de SC maar ff lekker dood gaat.
Ja, ze zou het niet zo erg vinden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde eerst bij de landmacht, maar dat was geen succes.
Vind je vriendin dat trouwens leuk?
Hou ook van jou.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:42 schreef De_Ananas het volgende:
En dat iedereen uit de SC maar ff lekker dood gaat.
Kun jij in het kombuis zo'n vrouwelijke soldaat eens flink doorsmeren met je AK47quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ze zou het niet zo erg vinden.
Das vies hoorquote:
Primaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel saai nu je niet meer zoveel post BPquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:44 schreef Broekpaling het volgende:
Boh boh!1!
Ja, tuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kun jij in het kombuis zo'n vrouwelijke soldaat eens flink doorsmeren met je AK47
Wij ook nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet. Maar het is hier ook zo kankersaai geworden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wel saai nu je niet meer zoveel post BP
Ik ben er nog.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet. Maar het is hier ook zo kankersaai geworden.Alleen nog maar over voetbal en andere meuk.
![]()
Plus alle toppers () zijn er niet meer.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die kontenlikker?
Namen en rugnummers!quote:
Ik maak tenminste nog grapjes enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
DE_ANANAS, als ik jou later voor de loop van mn boordkanon krijg...
Ja, hou eens op met grapjes. We zijn hier serieus bezig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik maak tenminste nog grapjes enzo
En dat van mij was ineens geen grapje?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik maak tenminste nog grapjes enzo
Jij bent niet grappig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat van mij was ineens geen grapje?
Ananas, die voelt zich nu al achtergesteld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:30 schreef Adelante het volgende:
Zijn er nog liefhebbers voor de KLB user van de maand april, dan kunnen we daar vast rekening mee houden?
Ik vind het anders heerlijk buiten, ik wil naar buitenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:30 schreef BobbyB het volgende:
fokking winterse buienzal blij zijn als het zomer is.
Ikke want dan ben ik jarigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:30 schreef Adelante het volgende:
Zijn er nog liefhebbers voor de KLB user van de maand april, dan kunnen we daar vast rekening mee houden?
Mag dat dan aangezien ik al user van fok! ben?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:30 schreef Adelante het volgende:
Ja, ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:30 schreef Adelante het volgende:
Zijn er nog liefhebbers voor de KLB user van de eeuw, dan kunnen we daar vast rekening mee houden?
Ik denk dat ze de hoeveelheid kanker in jouw stukje niet aan kunnen op de FP.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mag dat dan aangezien ik al user van fok! ben?
De_Ananasquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:30 schreef Adelante het volgende:
Eerst zien dan gelovenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:35 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom de Ananas? De enige held hier ben ik. Wie zegt er nog meer z'n veilige kantoorbaan op om bij de Marine te gaan?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de hoeveelheid kanker in jouw stukje niet aan kunnen op de FP.
Dat jij naar de marine gaat is al net zo'n hoax als mijn vriendin en NB's coma sprookje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:35 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom de Ananas? De enige held hier ben ik. Wie zegt er nog meer z'n veilige kantoorbaan op om bij de Marine te gaan?
Whehehehe, dat zou wel echt heel slecht zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jij naar de marine gaat is al net zo'n hoax als mijn vriendin en NB's coma sprookje.
En ik ben stiekem een elfje met obesitas en een spaghettifetishquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jij naar de marine gaat is al net zo'n hoax als mijn vriendin en NB's coma sprookje.
Klopt. Is meer wishful thinking.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:40 schreef De_Ananas het volgende:
Maar dat De_Ananas stoer is is geen hoax.
Tja, wat Florian_ zegt, eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:40 schreef jitzzzze het volgende:
Maar het verschil met die andere twee klapjosti's is dat mijn verhaal echt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Is meer wishful thinking.
[..]
Tja, wat Florian_ zegt, eerst zien, dan geloven.En hoe ga ik dat bewijzen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics natuurlijk.quote:
Een foto maken van jezelf in uniform op een marinefregat terwijl je een banaan tegen je oor aan houdtquote:
Maakt niet uit.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een foto maken van jezelf in uniform op een marinefregat terwijl je een banaan tegen je oor aan houdt
Was dat tegen mij?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:50 schreef Florian_ het volgende:
Indien het een foto is mag je het ook wel naar mij sturen
Joaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was dat tegen mij?
En Gupje, hij ligt te wachten op je.
Nicequote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was dat tegen mij?
En Gupje, hij ligt te wachten op je.
Geef eens een foto van jou guppekopquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nice dat de foto's er in staan hé... Maar heb nu wel een beeld bij je
Ik ben veuls te serieus merk ik weer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nice dat de foto's er in staan hé... Maar heb nu wel een beeld bij je
Foboquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geef eens een foto van jou guppekop
Shit, hyves?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:58 schreef Florian_ het volgende:
Oh, en indien ze in je fobo staan: die kan ik niet zien
Oeh, een chickie in de SC, en nog knap ook. Welkomquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:02 schreef wolvendagen het volgende:
Ja maar Florian_, wij zijn very high op last.fm.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, een chickie in de SC, en nog knap ook. Welkom
Hey daar is eindelijk JailBT.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, geef eens link van de jouwe?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:02 schreef wolvendagen het volgende:
Ja maar Florian_, wij zijn very high op last.fm.
http://www.last.fm/user/killtheuglykidsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah, geef eens link van de jouwe?
Hoijj dankjewel voor het welkom heten etc.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat een mooie bijnaamen ja, ik sliep.
Comfortably Numb, heldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/killtheuglykids
Link link link!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:08 schreef Breathtaking het volgende:
Your musical compatibility with killtheuglykids is VERY HIGH
Music you have in common includes Racoon, Moby, Veldhuis & Kemper, Queens of the Stone Age and Red Hot Chili Peppers.
Tot kwart over 12quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]Slapen.
Maar wel uitgeslaapt dan?
Luilak. Ach ja, je bent jong en dan moet je genieten van het leven he!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tot kwart over 12en toen ging ik er maar uit omdat ik dan kon aanschuiven bij het middageten
anders lag ik nu nog vrees ik.
Precies ja.. En ik zou moeten lerenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Luilak. Ach ja, je bent jong en dan moet je genieten van het leven he!
Ik vind haar muziek ook wel geinig eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
NEEEE, lady gaga, waarom, WAAROM?![]()
Het is mijn nieuwe verslavingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
NEEEE, lady gaga, waarom, WAAROM?![]()
Hoezo dat dan?quote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een foto maken van jezelf in uniform op een marinefregat terwijl je een banaan tegen je oor aan houdt
Dat is een geheimpjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
BT, ik ben donderdag in Den Helder, wat is je adres?
Ze weet niet wat ze mist.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:21 schreef Florian_ het volgende:
Je wilt wel met D_A daten maar niet met ons. Het is een schande BT
Met D_A was geen datequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:21 schreef Florian_ het volgende:
Je wilt wel met D_A daten maar niet met ons. Het is een schande BT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |