Dat zal ze leren.quote:
h4ll0!quote:
Bent u ook een stoere marinier geweest?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:09 schreef jitzzzze het volgende:
Florian_: met die foto + opmerking sla je de spijker precies op z'n kop.
Als je je nou een beetje inleest...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Bent u ook een stoere marinier geweest?
Heb je al een gesprek gehad met iemand van de marine o.i.d? Zodat je een beetje weet wat voor opleiding je dan moet volgen, hoe je werkweek er uit zal zien, in hoeverre je carriere kunt maken etc.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je je nou een beetje inleest...
Ik wil mn kantoorbaan (+ carriere) opgeven en als Officier Zeedienst bij de Marine gaan werken.
Ga geen topic terug lezenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je je nou een beetje inleest...
Ik wil mn kantoorbaan (+ carriere) opgeven en als Officier Zeedienst bij de Marine gaan werken.
Ik ga donderdag naar een infodag van het KIM. Het instituut die alle opleidingen voor de marine verzorgd. En heb een topic in DEF gemaaktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je al een gesprek gehad met iemand van de marine o.i.d? Zodat je een beetje weet wat voor opleiding je dan moet volgen, hoe je werkweek er uit zal zien, in hoeverre je carriere kunt maken etc.
Oke, wel een heul andere kant op dan een kantoorbaanquote:
Op welke streng gereformeerde school zit jij dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zit op school en ik mag de les niet in omdat ik net een peukje ging roken.
Ik sta 18de, maar ik was de halve maand gebandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:19 schreef Florian_ het volgende:
De maandlijstjes zijn er weer
023. 2696 Florian_
Alleen van januari. Best triest eigenlijk
Landstede Harderwijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:20 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Op welke streng gereformeerde school zit jij dan?
Ik doe liever iets wat ik echt leuk vind zonder Fok! dan werk in een poepkantoor met Fok!.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, wel een heul andere kant op dan een kantoorbaan. Maar dan kun je niet zoveel meer FOK!ken.
True, true. Ik zal je wel serieus missen, gozerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik doe liever iets wat ik echt leuk vind zonder Fok! dan werk in een poepkantoor met Fok!.
Eerst nog even afwachten of het doorgaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, true. Ik zal je wel serieus missen, gozer
Je doet het toch nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik doe liever iets wat ik echt leuk vind zonder Fok! dan werk in een poepkantoor met Fok!.
Stiekem hoop ik van nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eerst nog even afwachten of het doorgaat.
Maar hoe weet je zo zeker dat je de marine echt leuk vindt? Fulltime op een gigantische metalen boot zitten, op knopjes drukken en in een kleine cabine zitten gaat wellicht ook weer vervelen na een maandje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar kan je die vinden? GC?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:19 schreef Florian_ het volgende:
De maandlijstjes zijn er weer
023. 2696 Florian_
Alleen van januari. Best triest eigenlijk
Dus je vind je huidige werk kutquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk je?quote:
quote:
Ik heb al zoveel uren/dagen gevaren en het ging nooit vervelen. Ik denk dat dat wel mee valt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar hoe weet je zo zeker dat je de marine echt leuk vindt? Fulltime op een gigantische metalen boot zitten, op knopjes drukken en in een kleine cabine zitten gaat wellicht ook weer vervelen na een maandje.
Dat kan nog wel een paar maandjes duren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dus je vind je huidige werk kutmaar het marinier worden is nog niet zeker, wie weet hoelang de muren in het poepkantoor je nog aan zullen staren
Ja dat is waar, ik heb zelf een broertje die bij de marine zit. Maar waarom zoek je, als het mariniersleven niet voor jou is weggelegd, sowieso geen ander baantje dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan nog wel een paar maandjes duren.
En Marinier is iets totaal anders dan varen bij de Marine.
Ja ik denk datquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk je?
[..]
[..]
Ik heb al zoveel uren/dagen gevaren en het ging nooit vervelen. Ik denk dat dat wel mee valt.
Huh? Volgens mij haal je nu 3 dingen door elkaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ik heb zelf een broertje die bij de marine zit. Maar waarom zoek je, als het mariniersleven niet voor jou is weggelegd, sowieso geen ander baantje dan?
Hoe vaak ik dat niet uit heb moeten leggen aan vrienden...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan nog wel een paar maandjes duren.
En Marinier is iets totaal anders dan varen bij de Marine.
Ik werk voor een werving&selectie bureau wie weet kan ik je helpenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij haal je nu 3 dingen door elkaar
Ik wil varen bij de Marine, niet bij de Mariniers. Ik wil geen hardcore-militair zijn, ik wil varen.
En een andere baan komt er sowiezo; dit trek ik geen jaar meer.
Ik hou het dan ook gewoon op varen bij de Marine, dat zou iedereen moeten snappenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:35 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat niet uit heb moeten leggen aan vrienden...
Verkapt-kijk-mij-marinier-geweest-zijn-post
3 jaar geledenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:37 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik werk voor een werving&selectie bureau wie weet kan ik je helpenBen je net afgestudeerd?
quote:
Alleen als je iets in de scheepvaart hebt, anders hoeft het nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:40 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik zal het meenemen naar de vergadering.
Wil jij geen soldaatje spelen met een grote m16quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hou het dan ook gewoon op varen bij de Marine, dat zou iedereen moeten snappen
Nee, er moet gevaren wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wil jij geen soldaatje spelen met een grote m16
Het had me achteraf ook wel gaaf geleken hoor bij de vloot...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hou het dan ook gewoon op varen bij de Marine, dat zou iedereen moeten snappen
Ik denk dat je dat 'beetje' wel weg kan laten. Volgens mij is het best hard werken, waar natuurlijk niets mis mee is.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:44 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het had me achteraf ook wel gaaf geleken hoor bij de vloot...
Beetje varen, beetje werken, hey we zitten nu bij Nieuw Zeeland...
Ik heb er wel één in de scheepsvaartquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen als je iets in de scheepvaart hebt, anders hoeft het niet
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik heb er wel één in de scheepsvaart![]()
![]()
Vacature: Palletsjouwer
Werkzaamheden: Voornamelijk het laden en lossen van pallets die het schip in/uit moeten.
Salaris: N.O.T.K.
Bij vlagen is het inderdaad best hard werken hoor! Bij het Korps was vooral de opleiding erg zwaar maar na de opleiding als je operationeel bent is het wel een stuk rustiger... Neemt niet weg dat het soms nog best hard werken was.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat 'beetje' wel weg kan laten. Volgens mij is het best hard werken, waar natuurlijk niets mis mee is.
Dat denk ik wel ja. Ik heb niet echt een goed beeld hoe de opleiding eruit ziet, hoop daar donderdag achter te komen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Bij vlagen is het inderdaad best hard werken hoor! Bij het Korps was vooral de opleiding erg zwaar maar na de opleiding als je operationeel bent is het wel een stuk rustiger... Neemt niet weg dat het soms nog best hard werken was.
Zal op een schip wel anders zijn denk ik...
Ga je naar zo'n intro dag in A'dam?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Ik heb niet echt een goed beeld hoe de opleiding eruit ziet, hoop daar donderdag achter te komen.
Nee, in Den Helder, bij het KIM. Op het Marineterrein.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ga je naar zo'n intro dag in A'dam?
Ah! Dat is natuurlijk ook mogelijk... Opleiding is veel sporten, veel algemene militaire en zeevaartkennis.. En een schop onder je kont om wat discipline bij te brengen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, in Den Helder, bij het KIM. Op het Marineterrein.
Ga je ook bij BT langs dan?quote:
Nou sorry hoor, ben al weg.quote:
Ja, die onderwerpen had ik ook al verzonnen. Ben nog een beetje op zoek naar een invulling van die onderwerpen. Op welke wijze je dat bijgebracht wordt enzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:09 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ah! Dat is natuurlijk ook mogelijk... Opleiding is veel sporten, veel algemene militaire en zeevaartkennis.. En een schop onder je kont om wat discipline bij te brengen natuurlijk
Met een strawberry tart, maar als je het goed wil doen met een french apple tart.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
Hoe kan ik zo'n dude uit m'n klas tarten? Hij is vervelend
Schop hem, pest hem of neuk zijn wijf enz..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
Als je toch in de buurt bent.quote:
Neuk z'n wijf? wolvendagen is een meisje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:15 schreef Gupje het volgende:
[..]
Schop hem, pest hem of neuk zijn wijf enz..
Jezus.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:15 schreef Gupje het volgende:
[..]
Schop hem, pest hem of neuk zijn wijf enz..
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben van het andere geslacht.
zijn beste vriend pijpenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
Zijn er al pics om dat te bewijzen dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neuk z'n wijf? wolvendagen is een meisje.
In d'r fobo misschien?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zijn er al pics om dat te bewijzen dan?
Die doen het niet bij mij, had ik al verteldquote:
Met harde hand...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, die onderwerpen had ik ook al verzonnen. Ben nog een beetje op zoek naar een invulling van die onderwerpen. Op welke wijze je dat bijgebracht wordt enzo.
quote:
Ga maar thuis kijken, ik ga niet ongevraagd haar pic ergens anders hosten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die doen het niet bij mij, had ik al verteld
Host eens ergens anders en post in het topic
Nee, dat is juist het beste wat je kan doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan ik hem dan wel gewoon een cockblock geven? Is dat niet te cru?
EMMV? AMO?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Met harde hand...![]()
De EMMV is een beetje te vergelijken met de AMO van de pleunen (landmacht)
http://www.werkenbijdelandmacht.nl/index.html?cid=121&l1=7&l2=52&l3=57&l4=102
Doe dat gewoon...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan ik hem dan wel gewoon een cockblock geven? Is dat niet te cru?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |