Dat zal ze leren.quote:
h4ll0!quote:
Bent u ook een stoere marinier geweest?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:09 schreef jitzzzze het volgende:
Florian_: met die foto + opmerking sla je de spijker precies op z'n kop.
Als je je nou een beetje inleest...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Bent u ook een stoere marinier geweest?
Heb je al een gesprek gehad met iemand van de marine o.i.d? Zodat je een beetje weet wat voor opleiding je dan moet volgen, hoe je werkweek er uit zal zien, in hoeverre je carriere kunt maken etc.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je je nou een beetje inleest...
Ik wil mn kantoorbaan (+ carriere) opgeven en als Officier Zeedienst bij de Marine gaan werken.
Ga geen topic terug lezenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je je nou een beetje inleest...
Ik wil mn kantoorbaan (+ carriere) opgeven en als Officier Zeedienst bij de Marine gaan werken.
Ik ga donderdag naar een infodag van het KIM. Het instituut die alle opleidingen voor de marine verzorgd. En heb een topic in DEF gemaaktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je al een gesprek gehad met iemand van de marine o.i.d? Zodat je een beetje weet wat voor opleiding je dan moet volgen, hoe je werkweek er uit zal zien, in hoeverre je carriere kunt maken etc.
Oke, wel een heul andere kant op dan een kantoorbaanquote:
Op welke streng gereformeerde school zit jij dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zit op school en ik mag de les niet in omdat ik net een peukje ging roken.
Ik sta 18de, maar ik was de halve maand gebandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:19 schreef Florian_ het volgende:
De maandlijstjes zijn er weer
023. 2696 Florian_
Alleen van januari. Best triest eigenlijk
Landstede Harderwijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:20 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Op welke streng gereformeerde school zit jij dan?
Ik doe liever iets wat ik echt leuk vind zonder Fok! dan werk in een poepkantoor met Fok!.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, wel een heul andere kant op dan een kantoorbaan. Maar dan kun je niet zoveel meer FOK!ken.
True, true. Ik zal je wel serieus missen, gozerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik doe liever iets wat ik echt leuk vind zonder Fok! dan werk in een poepkantoor met Fok!.
Eerst nog even afwachten of het doorgaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, true. Ik zal je wel serieus missen, gozer
Je doet het toch nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik doe liever iets wat ik echt leuk vind zonder Fok! dan werk in een poepkantoor met Fok!.
Stiekem hoop ik van nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eerst nog even afwachten of het doorgaat.
Maar hoe weet je zo zeker dat je de marine echt leuk vindt? Fulltime op een gigantische metalen boot zitten, op knopjes drukken en in een kleine cabine zitten gaat wellicht ook weer vervelen na een maandje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar kan je die vinden? GC?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:19 schreef Florian_ het volgende:
De maandlijstjes zijn er weer
023. 2696 Florian_
Alleen van januari. Best triest eigenlijk
Dus je vind je huidige werk kutquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk je?quote:
quote:
Ik heb al zoveel uren/dagen gevaren en het ging nooit vervelen. Ik denk dat dat wel mee valt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar hoe weet je zo zeker dat je de marine echt leuk vindt? Fulltime op een gigantische metalen boot zitten, op knopjes drukken en in een kleine cabine zitten gaat wellicht ook weer vervelen na een maandje.
Dat kan nog wel een paar maandjes duren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dus je vind je huidige werk kutmaar het marinier worden is nog niet zeker, wie weet hoelang de muren in het poepkantoor je nog aan zullen staren
Ja dat is waar, ik heb zelf een broertje die bij de marine zit. Maar waarom zoek je, als het mariniersleven niet voor jou is weggelegd, sowieso geen ander baantje dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan nog wel een paar maandjes duren.
En Marinier is iets totaal anders dan varen bij de Marine.
Ja ik denk datquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk je?
[..]
[..]
Ik heb al zoveel uren/dagen gevaren en het ging nooit vervelen. Ik denk dat dat wel mee valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |