quote:Op maandag 9 februari 2009 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tsss ben je me aan het uithoren ofzo?
Dat is mijn persoonlijke miereneter-verzameling.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:47 schreef Adelante het volgende:
Tof Thema (beetje veel pics, dat wel)
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
de hele klb-sc uitbrengen in boekvorm.
Goh, interessant. Vertel er eens wat over?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is mijn persoonlijke miereneter-verzameling.
Ik heb ze allemaal op het internet gevonden.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goh, interessant. Vertel er eens wat over?
The Unrated KLB SC in boekvormquote:
Die van mij telt niet. Dat was post door lapo.quote:
Onder die paar SCjosties?quote:
Inclusief OP en usersquote:
Jij haalt het niveau toch weer naar boven?quote:
Wanneer?quote:
En zonder alle editsquote:
De 25 grootste hoaxen van de SC.quote:
Kloon van wie ben jij?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoax hij postte over de 301e post heen!
Ik niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben toch meer een kattenmens
NG zei dat ik hierheen moest komen, blame him!!!1!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:54 schreef Adelante het volgende:
Wat een boel nieuwe users ineens weer, zijn er zeker weer wat onder hun originele account afgetyft vandaag en gisteren
Mag dat boek wel uitgebracht worden...quote:
True, en wolvendagen is een lekkere 16 jarige chick, dus niet zeuren.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NG zei dat ik hierheen moest komen, blame him!!!1!
Maar ik heb maar een klein aandeel in de SC.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij haalt het niveau toch weer naar boven?
Deze week kan ik niet. Volgende week?quote:
Nog meer broertjes van skaff-aquote:Op maandag 9 februari 2009 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NG zei dat ik hierheen moest komen, blame him!!!1!
Tsja jongen, dit is hier de echte harde wereld waar we inleven... waar we inlevenloos zijn.... als je wilt overleven in deze harde en zachte maatschappij dan zul je je toch echt eens moeten inlezen in de geschiedenis van deze wereld en informatie opdoen opdat je weet hoe je hier moet overleven, anders red je het niet, dan wordt je genadeloos afgeslacht door Koning Om-nom-nomquote:Op maandag 9 februari 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, ik ga ff 800 topics KLB SC teruglezen, daar zal m'n leven een stuk boeiender op worden.
Kutcaviasquote:
mr_loen is wel het echte broertje van skaff-a, die vandaag voor de 3de keer is gezakt voor z''n theorie.quote:
Niet zo bescheiden, dat ben ik niet van je gewend.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik heb maar een klein aandeel in de SC.
[..]
Deze week kan ik niet. Volgende week?
Dan doe ik wel m'n sportkleding aan en ga ik zo semi-professioneel doen.
Maar dan moet ik wel eerst schaatsen kopen.
Mini-capibara's, jaquote:
Waar staat LAPO voor denk je ? LAst POst, de laatste post, en als jouw post daar in dat topic als laatste staat dan heb jij toch de lapo ?? Ondanks het slotje, want een lapo is een lapo en geen één-na-lapoquote:Op maandag 9 februari 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die van mij telt niet. Dat was post door lapo.
Koning Nom Nom?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:56 schreef Acinonyx het volgende:
in de geschiedenis van deze wereld en informatie opdoen opdat je weet hoe je hier moet overleven, anders red je het niet, dan wordt je genadeloos afgeslacht door Koning Om-nom-nom![]()
Wehehe wat klink ik zo oud![]()
![]()
Allez manneke, schoon bent ge zeker !quote:
3 keer zakken voor je theorie.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mr_loen is wel het echte broertje van skaff-a, die vandaag voor de 3de keer is gezakt voor z''n theorie.
En al was ik een kloon, dan had je toch respect moeten hebben voor iemand die zo persistent is dat ie 1467 posts heeft op een kloonquote:
Is het raar dat ik hierbij de stem van Timon hoordequote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Allez manneke, schoon bent ge zeker !![]()
Jah die, ken je hem ? Of haar ? Het ?quote:
Ik doelde op een klein aandeel omdat ik ook nog een leven naast de SC heb.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden, dat ben ik niet van je gewend.
Ik schaats je er toch zo uit![]()
Oh shit, ik moet ook nog schaatsen kaufen, haal je die dingen bij de sportzaak?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gers is een vrouw en kan niet schaatsen
Oh da's jammerquote:
Jah, ik heb namelijk meer een Pumba-stemquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is het raar dat ik hierbij de stem van Timon hoorde
wie is die n00bquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh da's jammer
Je muzieksmaak is wel een schouderklopje waardig
Eh nee, het klinkt nogal dubieus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah die, ken je hem ? Of haar ? Het ?
Het is een gewetenloze tyran.....
Tot in 2010quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik doelde op een klein aandeel omdat ik ook nog een leven naast de SC heb.
Vind je het gek, ik ben pas net weer aan het sporten na zoveel maanden.
Ik zal wel een keer kijken of ik iets kan vinden in de winkels.
En die van mij?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh da's jammer
Dimmen, ik ken d'rquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:03 schreef gers het volgende:
[..]
wie is die n00b![]()
je komt niet uit noorwegen he
Vertellen ? Waarover ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh nee, het klinkt nogal dubieus.
Maar jij kan vast meer vertellen ?
Over dingen...quote:
Wat dan? Internet is ook geen alternatief.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah, ik heb namelijk meer een Pumba-stem
speelt ze gitar heroquote:
Hakuna Matataquote:
Nou ik ga eerst wel even kijken of ze geen schaatsen in de winkel verkopen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat dan? Internet is ook geen alternatief.
Misschien toch maar huren, maar dan met plastic sokjes aan oid.
Dank u !quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh da's jammer
BigKahuna Matata...quote:
Wat voor dingen ?quote:
Nee. Ik ben verwekt in Zweden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:03 schreef gers het volgende:
[..]
wie is die n00b![]()
je komt niet uit noorwegen he
Ja, speel ik. En ik speel ook akoestisch gitaar en piano. Maar ik krijg binnenkort een elektrische gitaar.quote:
Ik speel echt gitaar.quote:
Welke winkel dan? Als je iets vindt moet je het zeggen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik ga eerst wel even kijken of ze geen schaatsen in de winkel verkopen.
Want huurschaatsen vind ik vies.
volgens ng ben je aanduw waardigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, speel ik. En ik speel ook akoestisch gitaar en piano. Maar ik krijg binnenkort een elektrische gitaar.
Wat voor?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, speel ik. En ik speel ook akoestisch gitaar en piano. Maar ik krijg binnenkort een elektrische gitaar.
Kom een keertje voor mij Secondhand Serenade spelen op je gitaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou Gers, gedraag je!quote:
Mieters!quote:
Levenservaringen en wijsheden.quote:
Dat weet ik nog niet. Mijn neef zit in een Rotterdams bandje en die heeft in 10 jaar zo'n 30 elektische gitaren aan weten te schaffen en toen laatst zei hij dat ik er een mocht uit komen kiezeeeen!quote:
De sportshop in Woudenbergquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:10 schreef Zotheid het volgende:
Welke winkel dan? Als je iets vindt moet je het zeggen.
Je zal het niet geloven maar mijn eerste shout komt van jou.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou Gers, gedraag je!
[..]
Mieters!
Linkje!
Kies voor een les paul custom.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Mijn neef zit in een Rotterdams bandje en die heeft in 10 jaar zo'n 30 elektische gitaren aan weten te schaffen en toen laatst zei hij dat ik er een mocht uit komen kiezeeeen!
<opschepmodus>Hij kocht de gitaar van Kurt Cobain, geen grapjes.</opschepmodus>
Als het vrouwelijk is welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:13 schreef NoelGallagher het volgende:
De eerste newbie die meteen geaccepteerd wordt? mag ook wel in de krant
Nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De sportshop in Woudenberg![]()
Ja prima, maar ik denk niet dat je helemaal daarheen gaat
Haha, wat gaaf!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zal het niet geloven maar mijn eerste shout komt van jou.
http://www.last.fm/user/killtheuglykids
XXXXXXXXXXXquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga slapen doei.
Ik heb nog niet intensief gezocht, eigenlijk.quote:
Ik was bij die sportzaak bij de nieuwe bioscoop maar ik heb niet op de schaatsen gelet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog niet intensief gezocht, eigenlijk.
of een Schechter Hellraiser C-7quote:
Ik denk dat ze nu redelijk goedkoop zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik was bij die sportzaak bij de nieuwe bioscoop maar ik heb niet op de schaatsen gelet.
Alsof het mij om de prijs gaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu redelijk goedkoop zijn
Hmmm ff denken hoor..... de morgenstond heeft zaad in de mond ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Levenservaringen en wijsheden.
Waarom geen elektrische?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel akoestisch.
Skaff-a gaat het me leren, daarna koop ik eigen gitaar.
Dat was gewoon een losse opmerkingquote:
Nou bij mij niet hoor...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hmmm ff denken hoor..... de morgenstond heeft zaad in de mond ?
Ik ook, eerst acoustisch, daarna electrisch en later nog een keertje een bass, ik wil het allemaal lerenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel akoestisch.
Skaff-a gaat het me leren, daarna koop ik eigen gitaar.
Dat weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was gewoon een losse opmerking_!!!!
Omdat Noel Gallagher <3quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom geen elektrische?
Ik leer m'n nichtje nu gitaar.
En nee, geen pics.
In het begin, die akkoorden, ik dacht dat ik dood ging.quote:
Oasis is prima op een les paul te spelen.quote:
Oké een andere wijsheid........ beter een verkrachte eend dan vereende krachtquote:
Zijn dat goeie gitaren ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oasis is prima op een les paul te spelen.
De eerste keer een B majeur.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In het begin, die akkoorden, ik dacht dat ik dood ging.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oké een andere wijsheid........ beter een verkrachte eend dan vereende kracht
Ik vind van wel, maar dat is erg persoonlijk. De stratocaster van m'n leraar speelt ook erg fijn.quote:
Arrogante bitchquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Arrogante bitch![]()
Ik ga slapen.
Dat verhaaltje hou je nog van me tegoed
Je weet dat dat alleen maar een compliment is he?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Arrogante bitch![]()
Ik ga slapen.
Dat verhaaltje hou je nog van me tegoed
Welke is dat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:40 schreef NoelGallagher het volgende:
de lay out van m'n favo pr0nsite is fucked up
Redtube?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:40 schreef NoelGallagher het volgende:
de lay out van m'n favo pr0nsite is fucked up
DAT BEN JIJJJJJJJJJJJJquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, ga je het nog vertellen?
NG HEET RENE.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Clementine zegt:
ik wil in bad bij je rene ):
ZIEN JULLIE DAAAAAAAT
Dat wist ik nog een beetje.quote:
Dat is mooi. Een andere naam nemen is ook weer zoveel moeite.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind het wel een toffe naam
Nietus, jij bent Hoogstaande!quote:
Oeh, zou het een hoax zijn?quote:
haha, dat ben ik ook vaakquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben kanker skaffa
Men neme één lange vloei, één portie tabak, één tipje (maar niet van de sluier MWHEHEHEH!!~!:Dquote:
Ik de laatste tijd ook weer, maandje stoppen was één van de beste dingen die ik gedaan heb in mijn drugsperiodequote:
Ja zover was ik ook. Maar hoe voelt het dan, beschrijf het in een zin met twee persoonsvormen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Men neme één lange vloei, één portie tabak, één tipje (maar niet van de sluier MWHEHEHEH!!~!:D) en 2 gram wiet.
Nadat dat tot een mooi product is gerold en opgerookt, verwerkt in het bloed, gestegen naar het hoofd etc, maakt dat een persoon kanker skaffa
Ja, geloof je het zelfquote:
Hijj zzziieeettt rozzzzeeee olifantjessssss mennnn..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja zover was ik ook. Maar hoe voelt het dan, beschrijf het in een zin met twee persoonsvormen.
Oh hihi, hoeveel gooi jij erin?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, geloof je het zelf
Natuurlijk verdeelt over multiple joints!
is dat dan zo weinig ?quote:
OHNOESOMG!!11quote:
Nah, ik rol drie joints van een gram ongeveer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh hihi, hoeveel gooi jij erin?
wij een halve gram ong.
Ik tel 1 persoonsvorm. Jammer maar helaasch, u heeft geen ticket voor lowlands gewonnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hijj zzziieeettt rozzzzeeee olifantjessssss mennnn..![]()
Ik kom hard, zie?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja zover was ik ook. Maar hoe voelt het dan, beschrijf het in een zin met twee persoonsvormen.
Wat is een persoonsvorm ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik tel 1 persoonsvorm. Jammer maar helaasch, u heeft geen ticket voor lowlands gewonnen.
Mwehehe, vanavond nog een horror gezien waarin een gast een aluhoedje opzetquote:
Sonisphere festival?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat is een persoonsvorm ?
En heb ik dan wel een ticket voor graspop gewonnen ?
Ook wel eens puur gerooktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2 gram in een joint is veel_!
wij hadden een keer een cone gesmoked, daar ging 2 gram in
Die gevallen die je van tijd kunt laten veranderen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat is een persoonsvorm ?
En heb ik dan wel een ticket voor graspop gewonnen ?
Ik voel me zo lekker licht... ik huppel over roze wolkjesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga er deze week ook maar een fabriceren. Met al die verhalen dat ze je met je telefoon kunnen afluisteren terwijl je niet eens aan het bellen bent enzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwehehe, vanavond nog een horror gezien waarin een gast een aluhoedje opzet![]()
The Signal, beste weirde film, ben niet zo van de horror
fixedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik voel me zo lekker licht, ik huppel over roze wolkjes
Ik zieee roze olifantjesssss........ ik zag ze echt !!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die gevallen die je van tijd kunt laten veranderen.
Ik slaap.
Ik sliep.
Dan is slaap de persoonsvorm.
Nee, ook niet. ): Wel voor metropolis, dat is toch gratis
Mijn zin was wel goed!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die gevallen die je van tijd kunt laten veranderen.
Ik slaap.
Ik sliep.
Dan is slaap de persoonsvorm.
Nee, ook niet. ): Wel voor metropolis, dat is toch gratis
Ja, doen we ook weleensquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ook wel eens puur gerookt
Is niet echt chill, normale joints zijn veel lekkerder!
Wat is een cone dan ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2 gram in een joint is veel_!
wij hadden een keer een cone gesmoked, daar ging 2 gram in
Weleens via waterpijp gedaan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, doen we ook weleensheb ook liever normale, lekker chill
Je vergat de punt aan het eind van de zin.quote:
Neejjj niet! Ik vond jouw zin raar.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:07 schreef NoelGallagher het volgende:
blowen is gewoon chill, ben vet vaak alleen thuis in het weekend, Eric Clapton dvd op, frituur, drank, en dan een dikke joint, genieten hoor dan.
Sorry liefiequote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je vergat de punt aan het eind van de zin.
Roze wolken.
Jawel, dat was gebiedende vorm en ik had het tegen jou!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neejjj niet! Ik vond jouw zin raar.
Die 'zie' hoorde er nie.
Tri-geslachtelijke-levensvormen en de daarbij behorende sexuele geaardhedenquote:
Liever afgeluisterd worden en dat ze weten welk standje ik gisteren zo lekker vond dan met een aluhoedje rondlopen en elke chick wegjagenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga er deze week ook maar een fabriceren. Met al die verhalen dat ze je met je telefoon kunnen afluisteren terwijl je niet eens aan het bellen bent enzo.
Fermionen.quote:
LOUD NOISES!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Tri-geslachtelijke-levensvormen en de daarbij behorende sexuele geaardheden![]()
Dure woorden...
Nee, godver, nog niet eensquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Weleens via waterpijp gedaan?
Word je echt kankerstoned van, vind ik alleen wel fucking ranzig
Jij kan heul niet zeggen ik beval jou. Je beveelde mij ernaar te kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jawel, dat was gebiedende vorm en ik had het tegen jou!
Mijn kwakje op jou schoot en ik beval je er naar te kijken.
Ik kwam, zie!
Gewoon dat aluhoedje onder je pruik verbergen, dan zien de chicks het nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Liever afgeluisterd worden en dat ze weten welk standje ik gisteren zo lekker vond dan met een aluhoedje rondlopen en elke chick wegjagen![]()
In je oor ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij kan heul niet zeggen ik beval jou. Je beveelde mij ernaar te kijken.
En ik vond het niet fijn dat het op m'n schoot was. Ik had het liever ergens anders gehad.
OM-NOM-NOM !!!!!!!!!quote:
Hihi, je noemde me liefie.quote:
Oké, in je rechter neusgat dan ?quote:
Ik wou je een ontstoken oog besparenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij kan heul niet zeggen ik beval jou. Je beveelde mij ernaar te kijken.
En ik vond het niet fijn dat het op m'n schoot was. Ik had het liever ergens anders gehad.
Het wordt alsmaar beter he!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oké, in je rechter neusgat dan ?
Dus je had alleen de opties:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik wou je een ontstoken oog besparen
Een snowball is ook niet alles.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je had alleen de opties:
Sanna's ogen.
Sanna's schoot.
Meer niet?
Sanna's bips !!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sanna's ogen.
Sanna's schoot.
Meer niet?
Je riep nog NIET IN MN OOG< NIET IN MN OOGquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sanna's ogen.
Sanna's schoot.
Meer niet?
Ik wou GMTA zeggen maar dat is zo cliché.quote:
Als ik schreeuw niet in m'n oog had je toch alle kans om het in m'n bekkie te mikken?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je riep nog NIET IN MN OOG< NIET IN MN OOG
De meest logische plek om het dan te droppen is je schoot ja
Dan was je dood geweest schatje,quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik schreeuw niet in m'n oog had je toch alle kans om het in m'n bekkie te mikken?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik schreeuw niet in m'n oog had je toch alle kans om het in m'n bekkie te mikken?
Slaap lekker, tot morgenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:20 schreef Acinonyx het volgende:
meh ik gaat slapen, ajuus![]()
kusje voor het schattige nieuwe meisje
JE GAAT TE VER!!1!1!!!einz!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Om daarna dit te krijgen?
[ afbeelding ]
SPOILER!!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Om daarna dit te krijgen?
[ afbeelding ]
SPENK MIEJ!!!11quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JE GAAT TE VER!!1!1!!!einz!!!
Eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan was je dood geweest schatje,
ik spuit als een luchtdrukpistool
*Met kont aan het schuddenquote:
Stiekem is het ook getekend, wil nog niet zeggen dat het niet onder een spoiler moetquote:
hoihoi, dit is echt kak fokkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:20 schreef NoelGallagher het volgende:
DEVVIEEEE
Dit ben je morgen toch weer vergeten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Stiekem is het ook getekend, wil nog niet zeggen dat het niet onder een spoiler moet
mijn benen zwetenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:25 schreef Zotheid het volgende:
Ik zit erover na te denken om te gaan slapen.
Good point therequote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dit ben je morgen toch weer vergeten.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:27 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb alleen maar fapsel op mijn beeldscherm.
Welterusten!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:27 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga lekker ook slapen.
Jullie zijn leuk volk, hihi.
Doei, kusje voor NG.
Torrents.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik zit er over te denken om dat kanker mtorrent programma een schop te geven
20 seeds en maar een snelheid van 5 kbp/s![]()
]Aan het fappen?quote:
Je prefereert fappen boven neuken?quote:
Ik heb dit jaar nog geen kusje gehad.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:31 schreef NoelGallagher het volgende:
IK KREEG EEN KUSJE, NIET JULLIE.
neegek, het is kankâh warm, jeweetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welterusten!
Kusje terug!
[..]
Torrents.
Ik download altijd op vol vermogen.
[..]
]Aan het fappen?
Geen beschikking over nieuwsgroep hier, alleen in het weekendquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welterusten!
Kusje terug!
[..]
Torrents.
Ik download altijd op vol vermogen.
[..]
]Aan het fappen?
en af en toe een likje rond mijn anusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je prefereert fappen boven neuken?
Laat haar gewoon boven en blijf zelf rustig liggen.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
neegek, het is kankâh warm, jeweet
Dat is wel erg vervelend. Zeker als je iets snel wilt hebben, en dan zo traag gaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Geen beschikking over nieuwsgroep hier, alleen in het weekend
Zeker!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is wel erg vervelend. Zeker als je iets snel wilt hebben, en dan zo traag gaat.
Maar goed, ik ga slapen.
Hoe serieus wilde je het hebben?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
Druk hier
Ik heb een emmer koffie en kunnen we een poging wagen tot iets serieus'?
Nou ja, tot op zekere hoogtequote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe serieus wilde je het hebben?
Welke vieze plaatjes?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, tot op zekere hoogte
Als die vieze plaatjes maar achterwege blijven of in spoilers.
Ok, daar kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, tot op zekere hoogte
Als die vieze plaatjes maar achterwege blijven of in spoilers.
En laten we beginnen met een voorstelrondje van jou kant, ik heb echt geen idee wie je bent.
Mijn collega's kunnen de jailbait anders wel waarderen hoor. Die ranzige plaatjes van BT hoeft van mij ook niet neequote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die van BT, en jailbait, en alles waarvan je niet wilt dat je collega's het kunnen zien.
Bolletjequote:
Jailbait. Wie het daar niet mee eens is is homo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
Mooi, nu we daar uit zijn kunnen we een onderwerp verzinnen. Wat stellen jullie voor?
Ja, over dat laatste wil ik ook wel wat weten ja. Marine is wel heel wat anders dan een kantoorbaan.quote:
Ik vind beide een goed idee.quote:
Jailbait mag alleen buiten kantooruren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jailbait. Wie het daar niet mee eens is is homo.
Vraag maar raak.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, over dat laatste wil ik ook wel wat weten ja. Marine is wel heel wat anders dan een kantoorbaan.
Ik heb sowieso geen zin meer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:46 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Pff..Als je op werk ziet en je ziet zulke foto's, heb je toch gelijk geen zin meer?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:52 schreef Florian_ het volgende:
Kut he
Ga ik koffie zetten op kantoor (we hebben zo'n normaal apparaat aangezien die DE automaten ranzig zijn). Vergeet ik de pot eronder te zetten. Resultaat: hele keuken onder de koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |