quote:Op maandag 9 februari 2009 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tsss ben je me aan het uithoren ofzo?
Dat is mijn persoonlijke miereneter-verzameling.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:47 schreef Adelante het volgende:
Tof Thema (beetje veel pics, dat wel)
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
de hele klb-sc uitbrengen in boekvorm.
Goh, interessant. Vertel er eens wat over?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is mijn persoonlijke miereneter-verzameling.
Ik heb ze allemaal op het internet gevonden.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goh, interessant. Vertel er eens wat over?
The Unrated KLB SC in boekvormquote:
Die van mij telt niet. Dat was post door lapo.quote:
Onder die paar SCjosties?quote:
Inclusief OP en usersquote:
Jij haalt het niveau toch weer naar boven?quote:
Wanneer?quote:
En zonder alle editsquote:
De 25 grootste hoaxen van de SC.quote:
Kloon van wie ben jij?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoax hij postte over de 301e post heen!
Ik niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben toch meer een kattenmens
NG zei dat ik hierheen moest komen, blame him!!!1!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:54 schreef Adelante het volgende:
Wat een boel nieuwe users ineens weer, zijn er zeker weer wat onder hun originele account afgetyft vandaag en gisteren
Mag dat boek wel uitgebracht worden...quote:
True, en wolvendagen is een lekkere 16 jarige chick, dus niet zeuren.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NG zei dat ik hierheen moest komen, blame him!!!1!
Maar ik heb maar een klein aandeel in de SC.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij haalt het niveau toch weer naar boven?
Deze week kan ik niet. Volgende week?quote:
Nog meer broertjes van skaff-aquote:Op maandag 9 februari 2009 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NG zei dat ik hierheen moest komen, blame him!!!1!
Tsja jongen, dit is hier de echte harde wereld waar we inleven... waar we inlevenloos zijn.... als je wilt overleven in deze harde en zachte maatschappij dan zul je je toch echt eens moeten inlezen in de geschiedenis van deze wereld en informatie opdoen opdat je weet hoe je hier moet overleven, anders red je het niet, dan wordt je genadeloos afgeslacht door Koning Om-nom-nomquote:Op maandag 9 februari 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, ik ga ff 800 topics KLB SC teruglezen, daar zal m'n leven een stuk boeiender op worden.
Kutcaviasquote:
mr_loen is wel het echte broertje van skaff-a, die vandaag voor de 3de keer is gezakt voor z''n theorie.quote:
Niet zo bescheiden, dat ben ik niet van je gewend.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik heb maar een klein aandeel in de SC.
[..]
Deze week kan ik niet. Volgende week?
Dan doe ik wel m'n sportkleding aan en ga ik zo semi-professioneel doen.
Maar dan moet ik wel eerst schaatsen kopen.
Mini-capibara's, jaquote:
Waar staat LAPO voor denk je ? LAst POst, de laatste post, en als jouw post daar in dat topic als laatste staat dan heb jij toch de lapo ?? Ondanks het slotje, want een lapo is een lapo en geen één-na-lapoquote:Op maandag 9 februari 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die van mij telt niet. Dat was post door lapo.
Koning Nom Nom?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:56 schreef Acinonyx het volgende:
in de geschiedenis van deze wereld en informatie opdoen opdat je weet hoe je hier moet overleven, anders red je het niet, dan wordt je genadeloos afgeslacht door Koning Om-nom-nom![]()
Wehehe wat klink ik zo oud![]()
![]()
Allez manneke, schoon bent ge zeker !quote:
3 keer zakken voor je theorie.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mr_loen is wel het echte broertje van skaff-a, die vandaag voor de 3de keer is gezakt voor z''n theorie.
En al was ik een kloon, dan had je toch respect moeten hebben voor iemand die zo persistent is dat ie 1467 posts heeft op een kloonquote:
Is het raar dat ik hierbij de stem van Timon hoordequote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Allez manneke, schoon bent ge zeker !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |