Nee, dat doe je zelf maarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou jij niet eens op MIJN lijn letten?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:33 schreef Fha het volgende:
Ik voel me zieligVandaag hoorcollege gehad van half 9 tot 4 in dezelfde zaal
(met wel 1 pauze). En zo gaat het de komende 8 weken elke dinsdag
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:33 schreef Fha het volgende:
Ik voel me zieligVandaag hoorcollege gehad van half 9 tot 4 in dezelfde zaal
(met wel 1 pauze). En zo gaat het de komende 8 weken elke dinsdag
quote:
quote:
Met Martquote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een charlatan is dat ook zeg![]()
Jawel hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeMet Odin, maar die kennen jullie niet
Maar die bedoel ik niet!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Jawel hoordat is de hond van mijn opa en oma
Ohw okequote:
Zegt alleen zo weinig terug als je tegen m praat denk ikquote:
Hij praat juist altijd terugquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zegt alleen zo weinig terug als je tegen m praat denk ikBovendien kan ik me niet voorstellen dat de hond van je opa en oma afgelopen juli een huis heeft gekocht
Dan is t niet de Odin die ik bedoelquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij praat juist altijd terugEcht super schattig!
Maar nee, hij heeft geen huis gekocht nee
Ik staar naar mijn schermquote:
Wachtend tot iemand ANDERS iets doet zekerquote:
Nou nee, ik wacht tot ik weer energie heb om verder te gaan met school. Maar ik denk dat ik dan nog heel lang kan wachten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wachtend tot iemand ANDERS iets doet zeker
Mja ik weet ook niet welke thee ik moet nemenquote:
De linkerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja ik weet ook niet welke thee ik moet nemen
Okequote:
is het vermoeiend?quote:
Ja, behoorlijk zelfsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:49 schreef Fha het volgende:
[..]
is het vermoeiend?want dan moet je het maar even niet doen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is binair, daar gaat CGM over
Niet doen dan johquote:
Geen idee, moet eerst eten met Odinquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pien![]()
.
Hoe laat ben je hier? Dan kan ik mijn vulpen even vullen!
Dankquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet doen dan joh(tenzij het seks is, dan
Mart
Die is al weg, toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef Pien85 het volgende:
Kan iemand iets heel naars doen met bettyjansen alsjeblieft?
Hm, dan ga ik ook maar even de keuken in en daarna 24 kijkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen idee, moet eerst eten met Odin
Wie?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef Pien85 het volgende:
Kan iemand iets heel naars doen met bettyjansen alsjeblieft?
Iemand die enigsinds gefrustreerd de hele dag al het zelfde verhaal in willekeurige topics spamt, en t nu ook nog s naar diverse PM boxen stuurtquote:
Ohw dat is flink irritant inderdaadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Iemand die enigsinds gefrustreerd de hele dag al het zelfde verhaal in willekeurige topics spamt, en t nu ook nog s naar diverse PM boxen stuurt
En t is ook geen kort verhaaltje ofzoquote:
Nee daar ging ik al van uitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En t is ook geen kort verhaaltje ofzo
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee daar ging ik al van uitIrritant dat soort mensen.
mijn god is er binnne n5 minquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar ik hoor net dat Odin hier met 5 minuten is, dus ik ga jullie verlaten!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Iemand die enigsinds gefrustreerd de hele dag al het zelfde verhaal in willekeurige topics spamt, en t nu ook nog s naar diverse PM boxen stuurt
Lees ff terug snuggelsquote:
Is dat lekker?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Rockstar Energy Drink met mango-sinaasappel-passievruchtensap
Whut? Ja, dat.
Klinkt wel ruigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Rockstar Energy Drink met mango-sinaasappel-passievruchtensap
Whut? Ja, dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ff spoiler omheen![]()
dit meurt pas als ze gebruikt zijn .
valt het antimuggen ding in het niets mee!
( I killed the topic)
[ Bericht 28% gewijzigd door cablegunmaster op 10-02-2009 19:00:58 ]Redacted
Ga naar de winkel en koop drieduizend kauwgomballen van het goedkoopste soort. Stort die in de sapcentrifuge en drink op wat er uit komtquote:
truth tablesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga java leren... en mijn php project is 1/2 af
en ik heb ook nog LOGICA als vak en wiskunde
ok wiskunde kan ik mee leven maar logica!![]()
Binair 0 1 waar niet waar dingen.
de grond is wit dus het sneeuwt. ( Niet waar, kan ook door iets anders komen)
het sneeuwt dus de grond is wit. ( waar )
als voorbeeld en dan heel veel binair gezeik eromheen![]()
oh ja en goeie avond![]()
Ik ookquote:
quote:
Tisser?quote:
NOT zegt je niets?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee.
Fles weet eventueel wel wat OR, NAND en XOR zijn, of minstens "ongeveer"
Viel mij ook al op inderdaadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het antwoord spoiler je wel subtiel in de vraag!
Daarmee heeft CGM de truth tabel nog niet ingevuld hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het antwoord spoiler je wel subtiel in de vraag!
Ik ga voor een dare!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarmee heeft CGM de truth tabel nog niet ingevuld he.
Ik ook niet. geeft niksquote:
Ja maar... waarom noemen sommige mensen me dan nerd?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nerdtaal, dat moeten wij normale mensen ook niet willen begrijpen.
Dat is vast hetzelfde als NAND en OR samen of zoquote:
Voor jou, als jurist, moet dit echter toch wel gesneden koek zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nerdtaal, dat moeten wij normale mensen ook niet willen begrijpen.
Omdat ze weten dat als ze je "lief lekker schatje" noemen (want dat ben je gewoonquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar... waarom noemen sommige mensen me dan nerd?
Das niet waarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat als ze je "lief lekker schatje" noemen (want dat ben je gewoon) , ze een ram voor hun kanis krijgen
of toch minstens een "quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das niet waarJullie maken me allemaal aan t huilen vandaag
Ben je nou alweer terug van uit eten trouwens?! Hoe snel eet jij joh?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das niet waarJullie maken me allemaal aan t huilen vandaag
Ze hebben een frikandelletje speciaal gedaan op de hoek. Heul romantischquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef Fha het volgende:
Ben je nou alweer terug van uit eten trouwens?! Hoe snel eet jij joh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, hij moest om 8 uur weer ergens zijn, dus was ff snel etenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ben je nou alweer terug van uit eten trouwens?! Hoe snel eet jij joh?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben een frikandelletje speciaal gedaan op de hoek. Heul romantischHoe weet jij dat? Stalker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Wehehe okequote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, hij moest om 8 uur weer ergens zijn, dus was ff snel eten
Ja. In een (deze keer WEL) sjiek restaurant met zijn volgende date. In honkbal heet dit "dubbelspel"quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, hij moest om 8 uur weer ergens zijn, dus was ff snel eten
Not = niet, dus zal wel iets met een verbod en misdrijf te maken hebben?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor jou, als jurist, moet dit echter toch wel gesneden koek zijn.
Broodje kaassouflé met satesausquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe okeBreng mij volgende keer ook een broodje kroket dan
Nee, hij moest dansen, Salsa!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. In een (deze keer WEL) sjiek restaurant met zijn volgende date. In honkbal heet dit "dubbelspel"
quote:
En door hem heb jij nu dus eenquote:
Broodje kaassoufllé met satesaus!quote:
Ik heb helemaal geen dip!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En door hem heb jij nu dus een
[ afbeelding ]![]()
Ik begrijp het.
Spelen met taal is tofquote:
quote:
Frank van Pamelenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spelen met taal is tofAl kunnen anderen dat veel beter dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |