eerst peukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja. Schiet lekker op idd.
* Dr_Flash neukt LL.
Zo. Biertje?
Zonder licht?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil wel met jou in de kelder hoor
* Pien slaat Fles IK was met LL bezigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja. Schiet lekker op idd.
* Dr_Flash neukt LL.
Zo. Biertje?
Neem meteen een fles wijn mee terug danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil wel met jou in de kelder hoor
Vlindertieten!quote:
Op de tast doen vind ik niet zo ergquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eerst peuk![]()
[..]
Zonder licht?
Moeten we wel alles op de tast doen
Die kan heel goed multitasken hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien slaat Fles IK was met LL bezig
quote:
Hou je dr buiten jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neem meteen een fles wijn mee terug dan
Is dat een 'ja, ik kom vanavond naar je toe, zodat je mijn tieten met je vulpen kunt bewerken!'?quote:
Hij was toch zo klaar ..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien slaat Fles IK was met LL bezig
Ga schoenen kopen mensquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat een 'ja, ik kom vanavond naar je toe, zodat je mijn tieten met je vulpen kunt bewerken!'?.
Wil je mij nu aan Diek geven?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga schoenen kopen mens
Biertje diek? Mart anders?
En daar ging mn koffiequote:
Uiteraard!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat een 'ja, ik kom vanavond naar je toe, zodat je mijn tieten met je vulpen kunt bewerken!'?.
Oh in dat geval kan ik dr wel mee levenquote:
Ik heb net nieuwe schoenenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga schoenen kopen mens
Biertje diek? Mart anders?
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En daar ging mn koffie
Warme koffie via je neus uitproesten doet pijn hoor
Lekkerquote:
Omdat ik nog steeds niet geleerd heb dat ik niet moet drinken en fokken tegelijkquote:
Volgens mij heb ik een valentijnskaartje van je gekregenquote:
LLquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een valentijnskaartje van je gekregen
[ afbeelding ]
Blijf van mn google pagina af!quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een valentijnskaartje van je gekregen
[ afbeelding ]
Google is goed man. Eigenlijk moet Google maar eens zijn eigen bier op de markt brengen. GoogAle lijkt me wel een goeie naamquote:
En weet je wat mn vent zei:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Gewoon Gbeerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Google is goed man. Eigenlijk moet Google maar eens zijn eigen bier op de markt brengen. GoogAle lijkt me wel een goeie naam
We worden nogeens vrienden, je vent en ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
En weet je wat mn vent zei:
Maakt niet uit van wie hij is, hij heeft gelijk.. waar is mn bier?
forwardenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
Damn wat ik een leuke mail krijg ik net![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vast wel, en dan ben ik vast de hele avond kwijt met het van- en naar de ijskast lopenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We worden nogeens vrienden, je vent en ik
zul je onderhand wel een enorme droge bek hebbenquote:
Nou dat valt reuze mee hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zul je onderhand wel een enorme droge bek hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |