abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2009 @ 13:59:49 #176
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_65911901
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:52 schreef buachaille het volgende:

[..]

Dat is inderdaad stigmatiserend. Maar ten eerste houd de onterecht beschuldigde het recht voor om op passende wijze te vergelden. Ten tweede, als recidive van een zedendelinquent kan worden voorkomen met de pedolijst dan is het wat mij betreft zo dat waar er gehakt wordt er spaanders vallen. Mits er uiteraard zorgvuldig gecorrigeerd wordt!
Ja, zolang jij de spaander maar niet bent toch? Wat een ongelooflijk gelul dit.

En dit bedoel ik dan met argumentatie dat geen enkele hout snijd.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 10 februari 2009 @ 14:00:06 #177
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65911915
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:57 schreef buachaille het volgende:

[..]

Nee, van de maatschappij waar we nu in wonen daar wordt je vrolijk van. Als er eens een keer een smeerlap gepakt wordt dan worden er soms zelfs taakstraffen uitgedeeld. Dat geloof je toch niet?

meer info: http://www.volkskrant.nl/(...)eld_of_zedenmisdrijf
Kijk, een zinnig punt waar ik het zelfs mee eens ben.
Hier heb je 100% gelijk, maar dat verander je niet door als particulier een site op te gaan zetten en mensen daar ongefundeerd op de schandpaal te nagelen zonder veroordeling of iets dergelijks.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65911981
quote:
Nee, van de maatschappij waar we nu in wonen daar wordt je vrolijk van.
Ja daar wordt je vrolijk van. Er zullen in dit systeem waarschijnlijk altijd wel dingen verkeerd zijn, maar dat betekent niet dat je het hele systeem maar even over boord moet gooien.
quote:
Als er eens een keer een smeerlap gepakt wordt dan worden er soms zelfs taakstraffen uitgedeeld. Dat geloof je toch niet?

Als je vind dat de straffen voor pedosexuelen te laag zijn (iets wat ik wel vind), dan moet je streven naar het verhogen van die straffen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:03:18 #179
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_65912009
quote:

[..]

Nee, van de maatschappij waar we nu in wonen daar wordt je vrolijk van. Als er eens een keer een smeerlap gepakt wordt dan worden er soms zelfs taakstraffen uitgedeeld. Dat geloof je toch niet?

Nee, leuk is dat niet, maar in alle gevallen te prefereren boven een maatschappij waar een ieder maar zelf wraak kan nemen tegen een vermeend dader.

En zoals ik al een paar keer aan heb gegeven, als jij wilt dat de strafmaat tegen pedosexuelen wordt verhoogt, moet je of stemmen op een partij die dat ook nastreeft of zelf de politiek in te gaan.

Ja, idd een democratie vereist inspanning van de burger om iets voor elkaar te krijgen...wen daar maar aan.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:04:19 #180
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_65912035
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:58 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Hebben ze in China niet zo'n systeem? Of een ander Aziätisch land?
Nee, daar hanteren ze Guilty if the Party says so.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:04:57 #181
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_65912051
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:18 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

En die 57% is ook een deel van de bevolking. Men kan die 57% wel bestempelen als 'dom' oid, maar het zijn wel stemgerechtigden in de samenleving.
Wat dus hetgene is wat me laat schrikken. Laten we even wel wezen, niet iedereen zijn mening is evenveel waard. Er zijn enorme verschillen in intelligentie en kennis. Maar bij de stembus telt iedereen even zwaar.

Even nog voor de duidelijkheid, omdat men blijkbaar lijkt te denken dat er omheen gedraaid wordt oid. Mensen die voor de site zijn, zijn achterlijk en als groep een gevaar voor de rechtstaat. Niet ieders mening is gelijk en een heleboel dezelfde meningen maakt dat niet automatisch een goede mening of een mening die opgevolgd dient te worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door kingmob op 10-02-2009 14:17:38 ]
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_65912191
Update:
quote:
Pedosite uit voorzorg gesloten
AMSTERDAM - De site stopkindersex.com is door de netwerkbeheerder uit voorzorg plat gelegd. Dat meldde internetbedrijf TwiLight INC uit Zwolle op zijn site. Volgens het bedrijf dreigden door sabotage ook andere sites van klanten geblokkeerd te worden.

Een van hun klanten is de webhost van de betreffende site. Volgens de verklaring van het internetbedrijf werden vele pogingen gedaan deze site plat te leggen. Andere dan technische redenen voor het stilleggen van de site heeft het bedrijf niet. ,,Mensen moeten kunnen hosten wat zij willen, zolang dit niet kruist met de wet'', verklaarde directeur Martijn Veldhuizen.

Volgens het AD zorgden hackers er met een zogeheten botnet voor dat de site honderdduizenden keren per seconde wordt bezocht. Daardoor loopt de website vast.

Bedreigd
Verschillende pedoseksuelen worden bedreigd sinds de Nederlandse website van de Stichting Stop Kindersex namen, adressen en foto's van veroordeelde pedofielen op internet heeft geplaatst. Dat laten pedoseksuelen en hun familie dinsdag weten aan Radio 1. Volgens hen worden betrokken pedofielen sinds de lancering van de website stopkindersex.com gestalkt via internet en telefoon.

Volgens een familielid van een veroordeelde pedofiel gaat het om "hele boze berichten". Haar zwager, die tien jaar geleden veroordeeld werd voor het misbruiken van een kind, krijgt veel doodsbedreigingen aan zijn adres. Het familielid, dat niet bij naam genoemd wil worden, zegt dat haar zwager zijn leven inmiddels gebeterd heeft. "Ik vind dat mensen een tweede kans moeten krijgen."

Aangifte
Verschillende betrokkenen laten het er dan ook niet bij zitten. Zo zijn een aantal mensen van plan aangifte te doen tegen de site, waaronder ook een Utrechtse advocaat. Pedojaagster Yvonne van Hertum vindt de bedreigingen aan het adres van de pedo's terecht. "Deze mensen hebben het recht op hun privacy verloren op het moment dat ze een kind misbruikt hebben. Als je zoiets gedaan hebt, mag je wat mij betreft onder een stoeptegel kruipen."
Bron: http://www.nu.nl/internet(...)orzorg-gesloten.html
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:12:28 #183
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_65912298
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:53 schreef Semisane het volgende:

[..]

Precies, dan krijg je dit soort praktijken en wil jij in soort van "wraak-maatschappij" willen wonen. Dat betwijfel ik ten zeerste, om heel eerlijk te zijn.

Hoe dan ook, ik woon daar liever niet in.
Toch is er een trend gaande die kant uitgaat.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_65912347
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:09 schreef Elfletterig het volgende:
Update:
Pedojaagster Yvonne van Hertum vindt de bedreigingen aan het adres van de pedo's terecht. "Deze mensen hebben het recht op hun privacy verloren op het moment dat ze een kind misbruikt hebben. Als je zoiets gedaan hebt, mag je wat mij betreft onder een stoeptegel kruipen."
Bron: http://www.nu.nl/internet(...)orzorg-gesloten.html
Spreekt ze zichzelf niet tegen met deze uitspraak? Ik dacht dat het haar alleen maar ging om het "beschermen" van families met kinderen e.d.. Nu zegt ze dat de bedreigingen terecht zijn, zo toont ze volgens mij weer haar ware aard.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:15:59 #185
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_65912396
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:14 schreef Solaar het volgende:

[..]

Spreekt ze zichzelf niet tegen met deze uitspraak? Ik dacht dat het haar alleen maar ging om het "beschermen" van families met kinderen e.d.. Nu zegt ze dat de bedreigingen terecht zijn, zo toont ze volgens mij weer haar ware aard.
Het gaat haar duidelijk om meer.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 10 februari 2009 @ 14:16:20 #186
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65912410
quote:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:25:26 #187
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_65912710
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:12 schreef Megumi het volgende:

[..]

Toch is er een trend gaande die kant uitgaat.
1 van de redenen waarom ik daar tegen in ga.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:27:37 #188
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_65912783
quote:

[..]

Ze is dan ook niet echt "The brightest peanut in the turd". Ze is niet echt goed in het camoufleren van haar werkelijke bedoelingen. ondermeer aandacht krijgen.
pi_65912809
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:00 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Kijk, een zinnig punt waar ik het zelfs mee eens ben.
Hier heb je 100% gelijk, maar dat verander je niet door als particulier een site op te gaan zetten en mensen daar ongefundeerd op de schandpaal te nagelen zonder veroordeling of iets dergelijks.
Mensen willen dit op een of andere manier ook gewijzigd zien.
Maar ondanks dat dit al decennia speelt veranderd er niets bij politici, maar nog meer, bij de rechterlijke macht.

En dan krijg je op termijn natuurlijk dit soort situaties.
Rechters hebben heel vaak de mogelijkeheid om redelijk te straffen, maar laten dat heel vaak na.
Het soms blinde vertrouwen in het kennen en kunnen van rechters speelt daar een grote rol in mee, naar mijn mening.

[ Bericht 17% gewijzigd door huhggh op 10-02-2009 14:34:04 ]
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_65912890
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:04 schreef kingmob het volgende:

[..]

Wat dus hetgene is wat me laat schrikken. Laten we even wel wezen, niet iedereen zijn mening is evenveel waard. Er zijn enorme verschillen in intelligentie en kennis. Maar bij de stembus telt iedereen even zwaar.

Even nog voor de duidelijkheid, omdat men blijkbaar lijkt te denken dat er omheen gedraaid wordt oid. Mensen die voor de site zijn, zijn achterlijk en als groep een gevaar voor de rechtstaat. Niet ieders mening is gelijk en een heleboel dezelfde meningen maakt dat niet automatisch een goede mening of een mening die opgevolgd dient te worden.
Wie bepaald of een mening "goed" is of niet?
Wederom, het is mensenwerk en zal dus altijd onderhevig zijn aan subjectiviteit.

Wie goed zoekt zal altijd argumenten VOOR en TEGEN kunnen vinden.
De draag is altijd waar je voor kiest.
Faal van de eeuw.
pi_65913014
Ik snap het niet. Ik kan nog steeds 19 foto's van al dan niet veroordeelde pedofielen, en het commentaar erachter online krijgen.
Dus hoezo is de database offline gehaald door de hoster??? Ik dacht het niet.

edit: ik gooi die url er weer af ook.

[ Bericht 23% gewijzigd door OllieA op 10-02-2009 14:41:18 ]
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_65913259
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:52 schreef buachaille het volgende:
Ten tweede, als recidive van een zedendelinquent kan worden voorkomen met de pedolijst dan is het wat mij betreft zo dat waar er gehakt wordt er spaanders vallen.
Ah, nou zijn we er! Eindelijk!
quote:
Mits er uiteraard zorgvuldig gecorrigeerd wordt!
Nee, *zucht*, hoe vaak moet je dit nog verteld worden: dergelijke beschuldigingen zijn niet meer te corrigeren of te rectificeren, het stigma blijft op je plakken.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_65913391
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:42 schreef r_one het volgende:

[..]

Ah, nou zijn we er! Eindelijk!
[..]

Nee, *zucht*, hoe vaak moet je dit nog verteld worden: dergelijke beschuldigingen zijn niet meer te corrigeren of te rectificeren, het stigma blijft op je plakken.
Wat zou je dan vinden van een samengestelde lijst van namen met foto's (adressen laat ik hier nog even buiten beschouwing) van veroordeelde pedoseksuelen?
Dan is Justitie de enige bron.
Dan haal je de door jou gevreesde willekeur ook meteen uit.
Nog steeds tegen?
Faal van de eeuw.
pi_65913870
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:46 schreef huhggh het volgende:

[..]

Wat zou je dan vinden van een samengestelde lijst van namen met foto's (adressen laat ik hier nog even buiten beschouwing) van veroordeelde pedoseksuelen?
Nog steeds tegen?
al veel minder problemen mee...

maar wellicht eerst andere maatregelen waarbij de privacy nog enigzins gewaarborgd is.
de doodstraf hebben we helaas niet meer maar dan eerst heel lang straffen, chemische castratie en gps enkelband.

als dat niet werkt zo'n site opzetten en als ze dan gelynched worden eigen schuld...
pi_65914295
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:46 schreef huhggh het volgende:
Nog steeds tegen?
Ja; ik gaf net al een voorbeeld van een man die in Engeland in elkaar geslagen was omdat ie leek op een man die op zo'n site stond.
pi_65914451
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef The_End het volgende:

[..]

Ja; ik gaf net al een voorbeeld van een man die in Engeland in elkaar geslagen was omdat ie leek op een man die op zo'n site stond.
Dat kan nu zonder zo'n anti-pedo site ook al gebeuren.
Je moet niet vergeten dat politie zelf ook een site heeft met foto's van verdachten en ontsnapte gevangenen en TBS'ers.
Dus dat risico loop je nu ook al.
Faal van de eeuw.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:20:26 #197
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65914602
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:16 schreef huhggh het volgende:

[..]

Dat kan nu zonder zo'n anti-pedo site ook al gebeuren.
Je moet niet vergeten dat politie zelf ook een site heeft met foto's van verdachten en ontsnapte gevangenen en TBS'ers.
Dus dat risico loop je nu ook al.
alleen die gaan er wel weer af zodra er iemand gevangen is
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_65914684
Nog even in de herinnering brengen:

Als die na zijn schoffel taakstraf vrijkomt dan graag even z'n buren een seintje geven!
pi_65914762
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:22 schreef buachaille het volgende:
Nog even in de herinnering brengen:
[ afbeelding ]
Als die na zijn schoffel taakstraf vrijkomt dan graag even z'n buren een seintje geven!
Bij gebrek aan argumenten?
pi_65914806
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:20 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

alleen die gaan er wel weer af zodra er iemand gevangen is
Mijn punt is:

Ook die lijken wel eens op andere mensen, waardoor onschuldige look-a-likes belaagd kunnen worden.
Faal van de eeuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')