ik vind het echt een heel guur wijf... ik krijg er rillingen van.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bewegende beelden zijn het allerergste
Ma Tokkie is er netjes bij
Ik dus ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik vind het echt een heel guur wijf... ik krijg er rillingen van.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:16 schreef buachaille het volgende:
Het valt echt op dat linkse Fok!-ers ontzettend verontwaardigd zijn over deze site en terugvallen in de oude reflex van op de man spelen (op de vrouw in dit geval).
Hebben jullie nog echt zo fucking weinig inlevingsgevoel met de slachtoffers van dit soort zedenmisdrijven????
Het valt echt op dat linkse Fok!-ers ontzettend verontwaardigd zijn over deze site en terugvallen in de oude reflex van op de man spelen (op de vrouw in dit geval).
Hebben jullie nog echt zo fucking weinig inlevingsgevoel met de slachtoffers van dit soort zedenmisdrijven????
Waarom altijd spreken van links-rechts verhoudingen, alsof problemen rondom dit thema zo makkelijk te ordenen zijn!?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:16 schreef buachaille het volgende:
Wellicht kan je naar de rest van de argumenten kijken, ipv enkel naar de paar flauwe grapjes over van Hertum, want die grapjes zijn dus niet het enige van die "linkse Fok!-ers" posten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:16 schreef buachaille het volgende:
Wat hebben de slachtoffers van zedenmisdrijven te maken met een oude taart die onder de dekens als zogenaamd 14-jarig meisje gaat liggen chatten met mannen in de hoop dat ze z'n pielemous mag zienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:16 schreef buachaille het volgende:
verontwaardigd zijn over deze site
Vanwege het al eerder genoemde voorbeeld van de Kafka-site waarop gegevens van rechtse figuren geplaatst worden. Waarom over dit extreem-linkse initiatief geen verontwaardiging is is mij een raadsel. Het is wel heel erg hypocriet om dan pedoseksuelen netjes te beschermen, alsof pedoseksualiteit een minder erge 'misdaad' is dan een rechtse politieke inslag te hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:35 schreef poldergeist het volgende:
Waarom altijd spreken van links-rechts verhoudingen, alsof problemen rondom dit thema zo makkelijk te ordenen zijn!?
Heb je m'n reactie gelezen of niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:40 schreef buachaille het volgende:
[..]
Vanwege het al eerder genoemde voorbeeld van de Kafka-site waarop gegevens van rechtse figuren geplaatst worden. Waarom over dit extreem-linkse initiatief geen verontwaardiging is is mij een raadsel. Het is wel heel erg hypocriet om dan pedoseksuelen netjes te beschermen, alsof pedoseksualiteit een minder erge 'misdaad' is dan een rechtse politieke inslag te hebben.
Hehe, kennelijk heb ik toch wel een gevoelige snaar geraakt bij het linkse publiekquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:36 schreef Semisane het volgende:
Wellicht kan je naar de rest van de argumenten kijken, ipv enkel naar de paar flauwe grapjes over van Hertum, want die grapjes zijn dus niet het enige van die "linkse Fok!-ers" posten.
Is dat een trekje van "rechts", posts negeren.Overigens dat links/rechts verhaal wordt een beetje saai, verzin weer eens wat anders zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:41 schreef buachaille het volgende:
[..]
Hehe, kennelijk heb ik toch wel een gevoelige snaar geraakt bij het linkse publiek
Als jij geen rottigheid uithaalt met kleine kinderen dan hoef je ook niet bang te zijn dat je naam op de lijst komtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:45 schreef kingmob het volgende:
Ik ben een beetje geschrokken van deze affaire. Gisteren een enquete bij eenvandaag waaruit duidelijk was dat een behoorlijke meerderheid gewoon voor die site was. Ik had niet ingeschat dat de onbekwaamheid zo breed was...
Wel prettig om te zien dat ook in de VS mensen hier gewoon tegen beschermd zijn. Dat is dan weer een meevaller.
Serieus, dit hele verhaal valt voor mij onder die paar zaken waar meningen superieur kunnen zijn. Een beetje ala het verbod op homohuwelijk. Als je er voor bent dan spoor je gewoon niet helemaal.
Deze zaak heeft denk ik maar bar weinig met links of rechts te maken verder.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:41 schreef buachaille het volgende:
[..]
Hehe, kennelijk heb ik toch wel een gevoelige snaar geraakt bij het linkse publiek
Fout.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:47 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als jij geen rottigheid uithaalt met kleine kinderen dan hoef je ook niet bang te zijn dat je naam op de lijst komt
Correctie: Naïef!quote:
Tja, ik kan er wel tegenin gaan. maar zoals ik al in m'n post aangaf is hier eigenlijk geen sprake van een discussie. Of je snapt het, of je snapt het niet. En jij snapt het duidelijk niet. Maar wees gerust, je bent niet alleen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:47 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als jij geen rottigheid uithaalt met kleine kinderen dan hoef je ook niet bang te zijn dat je naam op de lijst komt
Toch wel want voor zover ik het begrijp is (soms te ver doorgeschoten) veiligheid een rechts speerpunt, men vindt dit belangrijker dan pricacy. Links heeft weer thema's zoals "stop de identificatieplicht" en vindt privacy weer veel belangrijker. Deze thema's zie je terug in de discussie over de pedosite.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Deze zaak heeft denk ik maar bar weinig met links of rechts te maken verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |