No style Rookie.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:05 schreef dagdag het volgende:
kijk dit is fok,we slaan erop los
anders sites zijn bij de klb de klos
kom je weer met die kak hyves aan
mooi voor je pappie met ze goede baan
ik ploeter de hele dag niemand maakt mij van slag
Dit is klb enn als je wat had.
zeg het als je bij mij komt is kijken wie er zonder kleerscheuren vandaan komt
dagdag
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef Quir het volgende:
"En je bent een kanker-homo, yes".
Geen PI die mijn gevoel daarbij uit kan drukken.
Gordon loopt dan huilend de zaal uit jeweetquote:Op maandag 9 februari 2009 21:58 schreef Suga_Mama het volgende:
Hij moet trouwens meedoen aan de X-Factor, kunnen we zien hoe hij wordt afgekraakt
Die waren we aan het opbouwen, en toen kwam jij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:39 schreef WTFbbq het volgende:
Hoe treurig zijn jullie om de hyve van een 14 jarig joch te gaan verzieken. Misschien is het tijd op zoek te gaan naar een leven jongens...
Ik heb geen leven, ik ben jaloers op mensen die wel een leven hebben, dus probeer ik het leven van die mensen te verzieken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:39 schreef WTFbbq het volgende:
Hoe treurig zijn jullie om de hyve van een 14 jarig joch te gaan verzieken. Misschien is het tijd op zoek te gaan naar een leven jongens...
Thx for giving me a good reason not to watch this videoquote:Op maandag 9 februari 2009 21:00 schreef Ronhui het volgende:
en het mooie is, hij fluistert het in de microfoon... bang dat zijn mammie het hoort whaha
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:04 schreef Biogarde het volgende:
Geef die man een platencontract of een mes [ afbeelding ]
Of je praat gewoon nederlands.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Thx for giving me a good reason not to watch this video
Of niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:13 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Of je praat gewoon nederlands.
Of je leest het topic... 14 jarig jochie Disst mensen via hyves en youtube... Dit is alleen maar terugdissen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:39 schreef WTFbbq het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |