Tijdens een burgeroorlog zijn er altijd slachtoffers. Slechts een handjevol palestijnen is weggegaan uit Israel, de meesten 1 miljoen arabieren zitten er nog. Ik heb totaal geen hekel aan allochtonen en iedereen heeft wat mij betreft dezelfde rechten maar daarbij kun je nog zeggen dat de arabieren meestal allochtonen waren. Een Yasser Arafat, de moeder van alle palestijnen, was gewoon een egyptenaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Er woonden geen Palestijnen in het huidige Israel idd. De mensen die daar weggejaagd werden waren fata morgana's en toevallig staan er een paar miljoen te liegen dat ze er ooit weggejaagd zijn. En hun eigendomsbewijzen zijn antizionistische complotten gekrabbeld op pagina's uit Mein Kampf. Zo!
de primitieve reactie om de joden overal de schuld van te geven is jouw probleem.quote:Ja, want daar zijn ze van harte welkom.
Waar gehakt wordt vallen spaanders, klik ook maar eens op mijn onderschrift!quote:Precies, geen haar uit die peies mag gekrenkt worden. Ook als je daarvoor fosfor op schoolgebouwen moet laten hagelen van kindjes die er niks mee te maken hebben dat ze niet Uitverkoren zijn.
Ik heb het over de arabieren die er al in geslaagd zijn alle joden te deporteren. Dat lijkt me net een graadje erger dan ergens vergezocht een enkele israelier te zoeken die een degelijk plan oppert. De etnische zuivering van de palestijnse gebieden is al volbracht man! alleen de paar christenen die er nog zitten daar wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Waren het er maar enkelen, die groep is behoorlijk groot.
[..]
Ik heb het ook over wat die club idioten wil, namelijk alle arabieren deporteren.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:59 schreef buachaille het volgende:
[..]
Tijdens een burgeroorlog zijn er altijd slachtoffers. Slechts een handjevol palestijnen is weggegaan uit Israel,
Inderdaad zeg, waar hebben we het overquote:Estimates vary from about 520,000 (Israeli sources) to 726,000 (UN sources) to over 800,000 (Arab sources) refugees.
In addition to those who fled Israeli territory, about 100,000 Arabs in Israel were displaced from their own villages
Bron
quote:de meesten 1 miljoen arabieren zitten er nog.
quote:Of the estimated 950,000 Arabs that lived in the territory that became Israel before the war,[15] most were expelled or fled; some 156,000 remained
Bron
Arafat was zeker niet exemplarisch voor Palestijnen.quote:Ik heb totaal geen hekel aan allochtonen en iedereen heeft wat mij betreft dezelfde rechten maar daarbij kun je nog zeggen dat de arabieren meestal allochtonen waren. Een Yasser Arafat, de moeder van alle palestijnen, was gewoon een egyptenaar
[..]
Als jij een post van mij kan quoten waarin ik de joden van alles de schuld geef kom ik je persoonlijk een pot augurken brengen.quote:de primitieve reactie om de joden overal de schuld van te geven is jouw probleem.
[..]
Geklikt, meteen een beter beeld van jouw invalshoek. Spaanders zijn blijkbaar alleen arabisch.quote:Waar gehakt wordt vallen spaanders, klik ook maar eens op mijn onderschrift!
Niet? En die ruim 300.000 kolonisten in illegale nederzettingen dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:56 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat een enkele extremist wil in Israel kan ik moeilijk gaan verdedigen. Als je alleen naar de feiten kijkt dan zie je 0% joden in de palestijnse gebieden.
Dat zijn de betwiste gebieden, feitelijk behoren die gebieden echter Israel toe (en dit is geen wishfull thinking maar juridische werkelijkheid)..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:47 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Niet? En die ruim 300.000 kolonisten in illegale nederzettingen dan?
Die worden beschermd door het Israelische leger. En de Palestijnen zijn heel duidelijk over dat ze die allemaal weg willen hebben. Dus niet het bestuur over die gebieden overnemen, nee, de Joden moeten weg.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:47 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Niet? En die ruim 300.000 kolonisten in illegale nederzettingen dan?
Dat valt wel mee. Israel heeft in de jaren '70 al een vrouwelijke premier gehad. Pakistan in de jaren '90. Wanneer was de laatste vrouwelijke premier van Nederlandquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:39 schreef HarryP het volgende:
Mooi.
Nu maar hopen dat Livni premier wordt.
Dan heeft de moslim wereld nog wat om over te klagen. Dat Israel een premier heeft die Joods is maar ook nog eens een vrouw is.
Wij hebben al honderd jaar een vorstin als machtigste persoon van Nederland.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:34 schreef PhysicsRules het volgende:
Dat valt wel mee. Israel heeft in de jaren '70 al een vrouwelijke premier gehad. Pakistan in de jaren '90. Wanneer was de laatste vrouwelijke premier van Nederland
Die heeft niet echt macht, een beetje ceremonie maar dat is het. En toen de vorst nog wel daadwerkelijke macht had hadden we alleen maar mannen op de troon.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:49 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wij hebben al honderd jaar een vorstin als machtigste persoon van Nederland.
In ieder geval staat Nelie Smit al jaren op de lijst van machtigste personen ter wereldquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:16 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Die heeft niet echt macht, een beetje ceremonie maar dat is het. En toen de vorst nog wel daadwerkelijke macht had hadden we alleen maar mannen op de troon.
Een verkozen vrouw hebben wij hier nog niet gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |