Ik dacht, laat ik tussen alle stomme topics over poppetjes en Geenstijl eens iets interessants plaatsen.quote:
Juist.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:10 schreef Mainport het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik tussen alle stomme topics over poppetjes en Geenstijl eens iets interessants plaatsen.
En Yishrael Beitenu is "Ons huis Israel".quote:Op maandag 9 februari 2009 18:30 schreef waht het volgende:
[..]
Juist.
In breder perspectief:
Political parties of Israel
Het is altijd wel aardig om de betekenis van die namen eens op te zoeken. 'Likud', 'Hamas', 'Hezbollah', 'Kadima'... het klinkt nergens naar. Totdat je erachter komt dat het 'Consolidatie', afkorting voor 'Islamitische Verzetsbeweging', 'Partij van God' en 'Voorwaarts' betekent.
Eerder het resultaat van het schenden van de wapenstilstand en het uitrukken van het gigantische leger. Door de oorlog verschuift de focus naar partijen die graag met prachtige woorden over wapens -die uiteraard doden- spreken.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:59 schreef Saphire het volgende:
Dit is gewoon het resultaat van de taal vanuit Iran en de raketten uit libanon en gaza. Niet bepaald vreemd en ik moet nog zien of dit ook wel zo slecht gaat uitpakken.
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:04 schreef Monidique het volgende:
De opiniepeilingen lijken te wijzen op een overwinning voor de radicale en fundamentalistische partijen, wat dus in zou houden dat Israël tegen vrede stemt. Hopelijk valt het morgen allemaal mee, en is die Livni, hoe weerzinwekkend zij ook is, straks premier, als (ogenschijnlijk en hopelijk) een van de gematigden in de militante, expansionistische partijen.
Ik zet in op minimaal 1 verwijzing naar Anne Frank, mogelijk in combinatie met Hitler en zeker met Gaza.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:07 schreef buachaille het volgende:
Oeoei, rechts die de verkiezingen wint in Israel, dat worden weer huilverhalen op het staatsjournaal.
Natuurlijk wordt de Gaza erbij gehaald. Al vanaf dag 1 van de oorlog zeiden mensen al dat de oorlog gestart werd wegens de aankomende verkiezingen.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik zet in op minimaal 1 verwijzing naar Anne Frank, mogelijk in combinatie met Hitler en zeker met Gaza.
Vanavond met Philip Freriks was het vrij evenwichtig alhoewel de reporter het wel over 300.000 "kolonisten" had in de betwiste gebieden. Wat een gezeik, baby's zijn zeker ook "kolonisten"?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik zet in op minimaal 1 verwijzing naar Anne Frank, mogelijk in combinatie met Hitler en zeker met Gaza.
Mail NRC even, en vraag of ze het in artikelen over Venezuela het ook even over Darfur kunnen hebben, ofzo.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:28 schreef buachaille het volgende:
[..]
Vanavond met Philip Freriks was het vrij evenwichtig alhoewel de reporter het wel over 300.000 "kolonisten" had in de betwiste gebieden. Wat een gezeik, baby's zijn zeker ook "kolonisten"?Dat zijn gewoon gezinnen die een bestaan proberen op te bouwen.
Nog zo'n "evenwichtig" stuk in het NRC Zie de laatste haattekst, nooit wordt met één woord gerept over de joden die van huis en haard zijn verdreven in de Islamitische landen. In Israel wonen honderdduizenden joodse marokkanen die het land zijn uitgepest. It's a bloody shame
Een mooie uitspraak van de Israelisch is dat het niet nodig is een bestand te sluiten met de palestijnse arabieren: "als ze niet schieten dan schieten we ook niet terug"quote:Op maandag 9 februari 2009 20:25 schreef Yildiz het volgende:
Natuurlijk wordt de Gaza erbij gehaald. Al vanaf dag 1 van de oorlog zeiden mensen al dat de oorlog gestart werd wegens de aankomende verkiezingen.
Yeah right.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:29 schreef buachaille het volgende:
[..]
Een mooie uitspraak van de Israelisch is dat het niet nodig is een bestand te sluiten met de palestijnse arabieren: "als ze niet schieten dan schieten we ook niet terug"
WTF: het gaat hier nota bene over de Israelische verkiezingenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:29 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mail NRC even, en vraag of ze het in artikelen over Venezuela het ook even over Darfur kunnen hebben, ofzo.
Ja, precies, dan hoeft een artikel het toch niet te hebben over Islamitische landen?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:29 schreef buachaille het volgende:
[..]
WTF: het gaat hier nota bene over de Israelische verkiezingen
Klik en lees eerst de link voordat je verder gaat met je domme opmerkingenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, precies, dan hoeft een artikel het toch niet te hebben over Islamitische landen?
Dat in het kader bedoel je? Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:31 schreef buachaille het volgende:
[..]
Klik en lees eerst de link voordat je verder gaat met je domme opmerkingen(plaatsvervangende schaamte)
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat in het kader bedoel je? Wat is daar mis mee?
Duidelijk. Een krant mag niet zeggen dat bepaalde groepen in Israël het slecht hebben. Of, ja, dat mag wel, maar dan moet men het ook over groepen in Islamitische landen hebben, ofzo. Want anders is het haat, enzo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |