jij bent nog jong, jij bent nog te redden...quote:
Ja, dank jequote:Op maandag 9 februari 2009 22:09 schreef PieterBas het volgende:
Dan heb ik helemaal geen leven meer..
Al iets concreets, of nog aan het zoeken?quote:nou ja, binnenkort toch fulltime aan het werk.. dus niet meer fulltime Fok!ker...
Heb je zaterdag al vrij gehoudenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik straks die date met 30 vrouwen win op 538
Ja, blijf daar vooral in geloven zou ik zeggenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jij bent nog jong, jij bent nog te redden...
Nu maar hopen dat ik straks die date met 30 vrouwen win op 538
Die is al een heel eind weg hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef Milou__ het volgende:
Misschien kom je dan van je verslaving af
Nog niet precies, waarschijnlijk management-informatie oidquote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef PieterBas het volgende:
Veel succes. Heb je al een opdracht?
Wel iets concreets.. maar ben daarnaast nog wel aan het zoeken.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dank je
Wel waar trouwens
[..]
Al iets concreets, of nog aan het zoeken?
Welterustenquote:
Altijd opzoek naar het bestequote:Op maandag 9 februari 2009 22:19 schreef PieterBas het volgende:
Wel iets concreets.. maar ben daarnaast nog wel aan het zoeken.
Kun je nog eens iets vragenquote:Ik vind persoonlijk dat sommige bedrijven wel heel agressief bezig zijn.. maar als dat een baan oplevert, zal ik echt niet klagen.
Doenquote:Ik kan er bijna een dagboek overschrijven.
Misschien moet ik dat maar weer eens doen.. Ik ben alleen een beetje bang, als ik dat 'publiceer' mijn eigen glazen in ga gooienquote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd opzoek naar het beste
[..]
Kun je nog eens iets vragen
[..]
Doen![]()
Echt van alle markten thuisquote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef PieterBas het volgende:
Morgen trouwens naar een info dag van de Luchtmacht, aangezien ik uitgenodigd was door zo'n recruitmentbureau..
Ik paste bij het profiel voor Logistiek Officier..![]()
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef PieterBas het volgende:
Misschien moet ik dat maar weer eens doen.. Ik ben alleen een beetje bang, als ik dat 'publiceer' mijn eigen glazen in ga gooien
Spuit 11quote:Op maandag 9 februari 2009 22:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik denk dat ik per ongeluk "School &" vergeet bij het openen van een nieuw topic
Lange titel zo
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:32 schreef Puala het volgende:
Welterusten iedereen, hier tijd voor mand
Ik zie mijzelf al in basistraining...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt van alle markten thuis
[..]
Ik ben benieuwd
En je moet wel opletten idd
onder een pseudoniem.. dat wel..quote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef Piles het volgende:
Ik ben benieuwd
En je moet wel opletten idd
Ja, dat was toen de bedoeling, meewerken.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mja dat heet volgens mij ook een meeloopstage dus dat is eigenlijk niet meer dan logisch. Gelijk heb je! Als je aan zoiets mee kunt werken of een opdracht voor school kunt maken is het wel duidelijk wat je kiest..! Heb ik toen ook gedaan, kwam een due dillegence (overnameonderzoek) en ik als stagiaire mocht mee.. Leuk om mee te maken
Ik moet een t-shirt hebben met I beat obisetasquote:
Ik 'omdat ik een mijn voeten 180graden kan draaien heb ik op de WII een leeftijd van 44quote:Op maandag 9 februari 2009 22:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet een t-shirt hebben met I beat obisetas
Mwahquote:Op maandag 9 februari 2009 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb de ganse dag niet gefokt
he'k wat gemist dan?
Mocht je 'm vinden, hou ik me aanbevolenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet een t-shirt hebben met I beat obisetas
Duurt het 15 uur?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:08 schreef PieterBas het volgende:
Het is om 13 uur.. het duurt 15 uur.. maar ze verwachten 10 centimeter sneeuw.. en dan veranderen Nederlanders opeens een trage lui.
en de routebeschrijving is ook nogal karig..
Ik hoop het.. ik heb geen zin om urenlang in de file te staan.. vanwege een paar vlokjes natte sneeuw in de middagquote:Op maandag 9 februari 2009 23:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hopelijk blijft de sneeuw hier weg, geen zin om morgen vertraging te hebben op mijn eerste dag. Maar ook een trein eerder nemen zie ik niet zo zitten, mijn begeleider is er volgens mij pas om 9:00, geen zin om daar eerst een half uur te moeten wachten.
Maar ja, ik zit in het noord-westen, de sneeuw wordt vooral verwacht in het noorden en oosten. Dus wellicht heb jij ook mazzel PB.
vergeten tot te zetten.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hoop het.. ik heb geen zin om urenlang in de file te staan.. vanwege een paar vlokjes natte sneeuw in de middag
Briljant filmpjequote:
10 cm sneeuw? Tijd voor sneeuwengels!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:08 schreef PieterBas het volgende:
Het is om 13 uur.. het duurt 15 uur.. maar ze verwachten 10 centimeter sneeuw.. en dan veranderen Nederlanders opeens een trage lui.
en de routebeschrijving is ook nogal karig..
whehe, ja.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Briljant filmpje
Net zo gek als die gasten van Getaway in Stockholm
pf... ik max. 100 euroquote:Op maandag 9 februari 2009 23:31 schreef eer-ik het volgende:
Koning, ik kan 1017 euro terugkrijgen van meneer en mevrouw belastingdienst
Bruut koning. Ik krijg al mijn betaalde belasting terugquote:Op maandag 9 februari 2009 23:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik mocht van 2006 nog ff ¤400,- lappenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:31 schreef eer-ik het volgende:
Gebruik je Acrobat reader?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:49 schreef Daph_ het volgende:
Dit weet één van jullie vast wel.
Ik heb een word bestand (scriptie in word) en een bijlage (in pdf). Nu wil ik deze samen in een pdf bestand hebben, alleen lukt mij dit niet. De enige manier waarop het wel lukt is door de pdf afbeelding te kopiëren en te plakken in het word bestand en deze samen in te lezen in pdf. Ik heb gezien dat het ook allemaal gewoon in pdf kan (zonder copy paste). Weet iemand hoe? Ik vind dit omslachtig en bovendien lelijk doordat ik extra witte randen langs mijn tekstafbeeldingen krijg..
2003, ze lopen door ook lekker mee met de tijdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb op kantoor de beschikking over Adobe Reader 8 en Office (word) 2003
Dan is daar volgens mij je antwoord...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb op kantoor de beschikking over Adobe Reader 8 en Office (word) 2003
Ik weet hetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
2003, ze lopen door ook lekker mee met de tijd
Het gaat niet werken dus op kantoor?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan is daar volgens mij je antwoord...
Je hebt reader en niet de volledige versie..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het gaat niet werken dus op kantoor?
Hoe zou het dan wel moeten werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |