Ik heb laatst voorgesteld dat ik vandaag wel even zou koken. Ik zou niet meer weten waarom. Ik heb er ook geen zin in. Maar ik ga dus zo even lekker nasi koken.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:21 schreef PieterBas het volgende:
uhm, wat zal ik eens gaan eten vanavond...
Pizza?
Diepvries?
Aangezien ik geen zin heb om te koken..
Tof²?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb er geen last meer van, maar doe nog wel wat rustiger. Het zijn trainingsloopjes, dus het hoeft niet zo heel hard. Als ik in een groep loop gaat het ook wat rustiger, maar omdat een aantal tot laat school hebben vandaag en geen zin had om zo 'laat' te gaan trainen, ging ik maar voor mijzelf lopen.
Dam tot Dam is wel tof![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:12 schreef Californium het volgende:
[..]
en wat ben ik dan wel niet
of milou_![]()
Dood..?quote:Geboortedatum 00-00-0000
quote:
Donder dan ook maar op met je acties.quote:Deelnemers aan prijsvragen en acties van DePers.nl worden automatisch abonnee van DePers.nl Ontbijt Nieuws en DePers.nl Mededelingen, indien ze dit nog niet waren. Deze Ontbijt nieuwsbrief met de laatste headlines wordt elke werkdag rond 9:00 in uw mailbox bezorgd en DePers.nl Mededelingen nieuwsbrief wordt enkel toegezonden bij de introductie van nieuwe functionaliteiten en speciale acties op DePers.nl.
Deelnemers aan prijsvragen en acties van DePers.nl gaan akkoord met het ontvangen van interessante informatie en aanbiedingen van door DePers.nl geselecteerde partners (max. 1 keer per week).
Ik dacht..had ik het nou weggehaald of niet.. dus dubbelquote:Op maandag 9 februari 2009 16:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tof²?![]()
Ah okee.. Ja ik ben echt een kneus hoor, ik weet dat allemaal niet. Verder dan mijn loopje op de loopband gaat het nog niet echtDoe je alleen aan hardlopen of ook aan andere ' atletiekdingen' (hordelopen ofzo)?
Ik wil het verder opbouwen, maar ik heb alleen maar start 2 run met Belgische Evy gelopen en dat is een beetje gaan vervelen moet ik je bekennen. De andere schema's die ik heb gezien stonden vol met termen die ik niet ken (en eigenlijk ben ik te lui om dat uit te zoeken)
Hoe de fuck moet ik weten hoe oud je ben dan..? Ja hyves had een mogelijkheid geweest..quote:
Joh hij is gewoonniet het meest heldere licht hierquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet ik weten hoe oud je ben dan..? Ja hyves had een mogelijkheid geweest..
das niets nieuwsquote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh hij is gewoonniet het meest heldere licht hier
20 dus. Ennuh, fuck offquote:
aha... dus als wij een grapje maken is het blablablabla fuck off... maar als jij een keer iets zegt en wij het anders interpreteren zijn wij degene die te serieus zijn?quote:
dat vond ik dus ookquote:
Niet per sé. Maar als ik word uitgelachen om iets waar ik niets aan kan doen, is het lame.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:34 schreef Californium het volgende:
[..]
aha... dus als wij een grapje maken is het blablablabla fuck off... maar als jij een keer iets zegt en wij het anders interpreteren zijn wij degene die te serieus zijn?![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik dacht..had ik het nou weggehaald of niet.. dus dubbel
Ik ben een sprinter tot middenlang (100m- 200m - 400m - 800m), maar omdat ik vroeger redelijk horde kon lopen... ben ik dus ook vaak 1e reserve, of loop ik het wedstrijden.. Verder doe ik ook verspringen.
Maar ik kan ook aardig de lange afstanden lopen.. Ik ben zeg maar een allrounder
De meeste termen kan ik wel dromen
Interval
Core Stability... Hell no dat ik midden op straat een paar buikspieroefeningen doen
ten eerste... dit topic goed lezen! ten tweede. ik ben niet dood das logischquote:Op maandag 9 februari 2009 16:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet per sé. Maar als ik word uitgelachen om iets waar ik niets aan kan doen, is het lame.
Als jij je geb. datum niet in je profiel heb staan, hoe moet ik er dan achter komen? (Hyves niet meegenomen..)
Tja, ben nou eenmaal niet het helderste licht ofzo. Maar goed. Ander onderwerpquote:Op maandag 9 februari 2009 16:38 schreef Californium het volgende:
[..]
ten eerste... dit topic goed lezen! ten tweede. ik ben niet dood das logischten derde had je kunnen weten dat door die opmerking ik jonger was dan Daph_ Ten vierde: we lachen je niet uit we maken maar een geintje zoals jij ook altijd doet.... mijn god... ik doe
tegen iedereen....
ik snap niet dat je er serieus op in gaat
![]()
ben je serieus beledigd ofzoquote:Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ben nou eenmaal niet het helderste licht ofzo. Maar goed. Ander onderwerp
dat denk ik niet hoor.. tegenwoordig beginnen ze al met lastigvallen als je naar binnen gaat.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:31 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga even naar de Albert Heijn.. hoewel het natuurlijk een no-go area is.. Ondertussen moeten die boeken wel vol zijn..
Nee he... alweer Perez.
Geldt dit ook in 't Westland? Christus zeg, blij toe dat moeders boodschappen doetquote:Op maandag 9 februari 2009 16:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat denk ik niet hoor.. tegenwoordig beginnen ze al met lastigvallen als je naar binnen gaat.
- "Meneer als u dadelijk plaatjes krijg, mag ik ze dan?"
- "Jaja.."
na het afrekenen
- "Meneer, mag ik uw plaatjes?"
- "Ja best, hierzo"
- "jaaaaaa, maar u had ze aan mij beloofd!!" *huil*
Elke Albert Heyn gok ik.. Je hebt zelfs AH's waar dranghekken staan waar die kids achter moeten blijvenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geldt dit ook in 't Westland? Christus zeg, blij toe dat moeders boodschappen doet
Oh my God!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Elke Albert Heyn gok ik.. Je hebt zelfs AH's waar dranghekken staan waar die kids achter moeten blijven
dat....meen....je.....nietquote:Op maandag 9 februari 2009 16:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Elke Albert Heyn gok ik.. Je hebt zelfs AH's waar dranghekken staan waar die kids achter moeten blijven
Hard.. kort tot geen herstel en dan weer hard en dat een flink aantal keerquote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
![]()
Klinkt goed allemaal! Baal wel dat ik vroeger (vroegaaaah toen ik nog conditie had) niet aan atletiek ben begonnen.
Als je allround bent ben je wel lekker gevarieerd aan het sportenVerveelt minder snel denk.
Wat is er zoaan interval?
Jaquote:Op maandag 9 februari 2009 16:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geldt dit ook in 't Westland? Christus zeg, blij toe dat moeders boodschappen doet
pauperknaapjesquote:Op maandag 9 februari 2009 17:00 schreef Bravebart het volgende:
Bij ons staan die knaapjes niet bij de AHPauper AH hebben wij blijkbaar
omg... ben ik ef blij dat ik hier zit... das de AH waar ik altijd boodschappen doequote:Op maandag 9 februari 2009 16:59 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben serieus! in Nijmegen zelfs
http://www.gelderlander.n(...)bij-Albert-Heijn.ece
quote:
er zijn ook AH's waar die gastjes weg worden gestuurd..quote:Op maandag 9 februari 2009 17:00 schreef Bravebart het volgende:
Bij ons staan die knaapjes niet bij de AHPauper AH hebben wij blijkbaar
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
er zijn ook AH's waar die gastjes weg worden gestuurd..
Ik weet dat verleden jaar tijdens het EK een vader boos was omdat zijn kind uit de AH werd gezet omdat hij nogal brutaal om welpies vroeg.
Pa was boos en ging naar campingkrant en campingzender... maar pa was even vergeten dat hij nogal.. brutaal de medewerkers van de AH had uitgescholden en dat natuurlijk op tape stond..
Toen was de kwestie snel afgelopen
tja.. als je de telegraaf of sbs inschakelt om je probleem op te lossen.. dan ben je vaak zelf ook fout geweest.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]Van die enorm kansloze acties zijn dat ook altijd
Truequote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
tja.. als je de telegraaf of sbs inschakelt om je probleem op te lossen.. dan ben je vaak zelf ook fout geweest.
En doorgaans te dom om dat zelf in te zien.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
tja.. als je de telegraaf of sbs inschakelt om je probleem op te lossen.. dan ben je vaak zelf ook fout geweest.
Dan is Kassa en Radar een stuk... betrouwbaarder..quote:
en hoe ging hetquote:Op maandag 9 februari 2009 17:20 schreef jslavenburg het volgende:
Middag allemaal
Vandaag eerste dag examen gehad, morgen er weer tegenaan
Hij was goddelijkquote:Op maandag 9 februari 2009 18:13 schreef Milou__ het volgende:
Damn nu ben ik jaloers op daph met haar chocoladetruffelpuntje en op Pb's Ben en Jerry's..
Ik had boerenkool
Basterd! welke smaak?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:09 schreef PieterBas het volgende:
Woohoo![]()
Ben en Jerry's ijs gevonden in de vriezer
Dat welquote:Op maandag 9 februari 2009 18:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar eh, boerenkool is toch ook lekker?
Strawberry Cheesecakequote:
Ik heb 2 keer een typisch Oostenrijkse specialiteit op. Sachertorte ofzo. Díe zijn pas lekker..quote:Op maandag 9 februari 2009 18:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hij was goddelijk![]()
Nu denk ik dat ik maar weer even moet afkicken van de chocolade
Maar eh, boerenkool is toch ook lekker?
GIEF!quote:
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 9 februari 2009 18:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer een typisch Oostenrijkse specialiteit op. Sachertorte ofzo. Díe zijn pas lekker..
Sachertorte!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer een typisch Oostenrijkse specialiteit op. Sachertorte ofzo. Díe zijn pas lekker..
Chocoladefreak die nog nooit van sachertorte heeft gehoordquote:
Jaquote:Op maandag 9 februari 2009 18:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb even gegoogledquote:Op maandag 9 februari 2009 18:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Chocoladefreak die nog nooit van sachertorte heeft gehoord
Als je chocoladetruffelpunten/taarten lekker vind en je chocola goddelijkvindt dan kan ik je bij deze vertellen: you're gonna loooooooove sachertorte!
Zo erg vandaagquote:
Nou, joepie, we hebben er echt van genotenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:47 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Pilliewilliemonniewonnie, aan de slowchat zelf is niets veranderd. Ik denk dat ik vrij mild geweest ben mbt smileys de laatste tijd, voordeel voor jullie dus.
Een wens die nergens op slaat, want het trekt niet meer mensenquote:Alleen de topictitel is veranderd, naar een wens van ons om die algemener te maken. Die hebben we naar kritiek afgelopen week nog een keer gewijzigd, en als je met betere suggesties komt voor een algemener titel dan Stage SC willen wij de topictitel nog best een keer wijzigen. Maar kom niet met 'verkrachting van onze slowchat' want dat is onzin. Inhoudelijk was het afgelopen maand niet anders dan anders.
Nou, boehoequote:Het valt me overigens van je tegen dat je jouw tekst, waarin je onterecht de suggestie wekt namens alle Stage SC'ers te spreken, via het hosten van plaatjes in alle OP's van deze reeks zet. NB. die OP's zijn veelal door andere gebruikers geplaatst zodat je nu feitelijk de tekst in andermans berichten wijzigt. Zelfs tinypic is een betrouwbaarder plaatjeshost.
Idd, het topic was totaal niet anders. Heeft die nieuwe TT toch heel veel zin gehadquote:En weg is de vrolijkheid. Er moet immers het juiste stickertje opzitten anders krijg je hoofdpijnAfgelopen maand was het topic niet anders dan de maand ervoor.
Nogmaals: de TT is veranderd, wij moesten het een periode 'aanzien'. Dan moet er ook ruimte voor reflectie zijn, of doe anders niet alsofquote:Op maandag 9 februari 2009 12:45 schreef GlowMouse het volgende:
Ik had het eigenlijk wel een beetje gehad, begon het afgelopen week weer opnieuw. En gisteravond Piles weer die die plaatjes aanpast. Vermoeiend, maar zijn reactie wil ik nog wel even horen.
Zoals ik eerder al iedere keer zeg: nieuwe stagiairs komen in februari/maart, niet in het najaar/winter. Vorig jaar maart kwam er ook een grote golf nieuwe mensen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:55 schreef GlowMouse het volgende:
Ik zag hier laatst ene Daph_ en ene Motorbloempje. Twee per maand is meer dan de aanwas van Stage SC. Maar pas na langere tijd, reken op een jaar, kun je oordelen.
Ja, maar het is heel vast en ik moest het door 4 eieren heen kloppenquote:
Ah, jij bent blij met de huidige TT?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
Nou nou nou. Wat een stelletje pubers bij me kaar zeg. Nu hebben we ineens School & Stage als TT.
Het was zeker te veel moeite om het een keer goed te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |