Je weet zelluf swaquote:Op maandag 9 februari 2009 14:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
shoutout to yo homiez dennus! peace nigga!
Hm jammer, ik dacht even dat ik je kende.quote:
Omdat ik je het niet vroeg om je bek te houden, ik sommeerde je er toe.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:56 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
hou ?
Waar is het vraagteken achter 'je bek wil je' ?
Gebiedende wijs. Dan mag het volgens mij wel.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:56 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
hou ?
Waar is het vraagteken achter 'je bek wil je' ?
Lauw lauw, waarvan dan swa?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:59 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Hm jammer, ik dacht even dat ik je kende.
gruwelijk, zal ik is kijken of ik jou in mijn msnlijstje heb staan dan ?quote:
aha dus jij hebt ook zo een hekel aan de politiequote:Op maandag 9 februari 2009 14:22 schreef giscard het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan die eikels die overal hun auto neerflikkeren omdat ze te belazerd zijn om even een parkeerplek te zoeken.
Dus je bent wel D.E.N.N.U.S.?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:02 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
gruwelijk, zal ik is kijken of ik jou in mijn msnlijstje heb staan dan ?
Vertel, wat is dat lauwe adres?
Bedoel je dat mijn lauwe msn D.E.N.N.U.S@hotmail.com is ofzo ?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:05 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Dus je bent wel D.E.N.N.U.S.?![]()
Ik ben online, spreek iedereen maar aan dan kom je er vanzelf wel achter.
Ben jij eigenaar van een politieauto?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:13 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Net was ik dus ff naar de supermarkt toe, gewoon boodschappen halen en mn ding doen, glossy style.
Toen kwam ik dus terug en toen had ik een bonnetje op mijn auto van de cops, nu kan ik 70 euro gaan betalen omdat ik fftjes op de stoep geparkeert stond, fucking cops.
Wat was je ding dan? En dat Glossy Style? Misschien dat je, als je gewoon alleen booschappen daar had gedaan, je op tijd terug was en geen boete had gekregen.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:13 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Net was ik dus ff naar de supermarkt toe, gewoon boodschappen halen en mn ding doen, glossy style.
Nee, dat het je msnnaam is.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:05 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Bedoel je dat mijn lauwe msn D.E.N.N.U.S@hotmail.com is ofzo ?
Hmm nee, D.E.N.N.U.S komt er niet in voor.quote:
scherpquote:Op maandag 9 februari 2009 15:06 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ben jij eigenaar van een politieauto?
Leer is aan het typen?quote:
Aan het typen nog wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |