Ik ben de sterkste schakelquote:Op maandag 9 februari 2009 14:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Iemand verzoekt de admins tot een stevige ingreep. Tot ziens Dennus. U bent de zwakste schakel
Met je "is"
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:38 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Jij iniedergeval niet, je ben zeker zelf ook zo slecht in die pleuris taal ?![]()
Terug naar school, direct! HOER![]()
Oke, papaquote:Op maandag 9 februari 2009 14:41 schreef Martijn_16 het volgende:
[..]
Grapjas. Ga jij maar lekker terug naar school, om even je taalachterstand vanaf groep 3 in te halen!
Je moet alleen eens Nederlands leren.quote:
"bent", "pleuristaal"quote:Op maandag 9 februari 2009 14:38 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Jij iniedergeval niet, je ben zeker zelf ook zo slecht in die pleuris taal ?![]()
I can't understand you ?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:45 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Je moet alleen eens Nederlands leren.
Een bevel met -dtquote:Op maandag 9 februari 2009 14:35 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Houdt je bek is even meneer "Speaker" aka "Spieker".
Ik doe wat ik wil jaSSSST
![]()
PS: Wat heb jij een kanker username![]()
In ieder geval zijn 3 woorden. Ben is in dit geval bent. Pleuris taal is pleuristaal, aan elkaar dus. Voor een taalnazi kom je behoorlijk slecht uit de bocht, heb je je cursus Nederlands toevallig in Roemenië gehad?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:38 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Nee in turkijequote:Op maandag 9 februari 2009 14:47 schreef illusions het volgende:
[..]
In ieder geval zijn 3 woorden. Ben is in dit geval bent. Pleuris taal is pleuristaal, aan elkaar dus. Voor een taalnazi kom je behoorlijk slecht uit de bocht, heb je je cursus Nederlands toevallig in Roemenië gehad?
Lees het topic nog eens goed door zou ik zeggen.quote:
is het dan niet pleureens?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:47 schreef illusions het volgende:
[..]
In ieder geval zijn 3 woorden. Ben is in dit geval bent. Pleuris taal is pleuristaal, aan elkaar dus. Voor een taalnazi kom je behoorlijk slecht uit de bocht, heb je je cursus Nederlands toevallig in Roemenië gehad?
quote:
Neequote:Op maandag 9 februari 2009 14:52 schreef maartenducrot het volgende:
Het is toch ook Dennis, of niet?
D.E.N.N.U.S. dan?quote:
Klapjosti hou gewoon eventjes je bek wil je, en ga zelf een kwaliteits topic openen of weet ik veel maar die domme kut opmerkingen kan je rustig laten varen.quote:
hou ?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klapjosti hou gewoon eventjes je bek wil je, en ga zelf een kwaliteits topic openen of weet ik veel maar die domme kut opmerkingen kan je rustig laten varen.
Slecht uit de bochtquote:Op maandag 9 februari 2009 14:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Halelujahquote:Op maandag 9 februari 2009 14:57 schreef Cinch het volgende:
[..]
Slecht uit de bocht
Het is: slecht uit de hoek.
tenzij je aan het racen bentquote:Op maandag 9 februari 2009 14:57 schreef Cinch het volgende:
[..]
Slecht uit de bocht
Het is: slecht uit de hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |