Gezien?quote:Op maandag 9 februari 2009 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat we jarig zijn!
Godver ben ik es op tijdquote:Op maandag 9 februari 2009 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht net, dan ga ik er wel 1 maken: aanbid hier muis!
Ik was anoniemquote:Op maandag 9 februari 2009 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
Laatste gluurder: http://fotoboek.fok.nl/JohnQWydell
kom er maar in!
Is aangepast meneer Coos ik zoek nog een ploatjequote:Op maandag 9 februari 2009 03:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Gezien?![]()
Goeie OP Soury.![]()
Diep over nagedacht.
Komt dat na comazuipen?quote:
En dan had je ook nog deze...quote:Op maandag 9 februari 2009 03:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Is aangepast meneer Coos ik zoek nog een ploatje
Die heb ik recentelijk allemaal weggegooid.. Kon er moeilijk afstand van doen maar ja. Dozen met LP's heb ik ook nogquote:Op maandag 9 februari 2009 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan had je ook nog deze...
[ afbeelding ]
Tja, ik vond het ook zonde. Maja tegenwoordig is alles te vinden en digitaalquote:Op maandag 9 februari 2009 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik recentelijk allemaal weggegooid.. Kon er moeilijk afstand van doen maar ja. Dozen met LP's heb ik ook nog
De meeste bandjes zijn nutteloos, LP's heb ik dan wel bewaard en natuurlijk de zelf geproduceerde bandjesquote:Op maandag 9 februari 2009 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, ik vond het ook zonde. Maja tegenwoordig is alles te vinden en digitaal
Ik heb een paar jaar gelden wel een speler gekocht. Die gebruik ik ook niet meerquote:Op maandag 9 februari 2009 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, ik vond het ook zonde. Maja tegenwoordig is alles te vinden en digitaal
Ik heb nog ergens een koffer met 4 jaar lang de top 40 elke maandquote:Op maandag 9 februari 2009 03:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De meeste bandjes zijn nutteloos, LP's heb ik dan wel bewaard en natuurlijk de zelf geproduceerde bandjes
sooooo die Coos........quote:Op maandag 9 februari 2009 02:43 schreef Coos het volgende:
Heb wel op de pc deze gevonden.
[ afbeelding ]
Hier was ik zestien en aan het liften in Frankrijk. Bij Dijon. Vroegâh....toen had je nog geen tolwegen.
nah.... mogge........ een raar dagje vandaag........ slapen ....wakker..... slapen......... wakkerquote:
Je hebt het er maar druk meequote:Op maandag 9 februari 2009 03:32 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.... mogge........ een raar dagje vandaag........ slapen ....wakker..... slapen......... wakker
en straks hoop ik nog effe te slapen.....
Ze geven je even de ruimtequote:
Er zijn nog 275 posts vrijquote:
Echt waar !! Met van die donkere wapperende lange harenquote:Op maandag 9 februari 2009 03:31 schreef FANN het volgende:
[..]
sooooo die Coos........![]()
hij doet me een beetje denken aan die griek vroeger...... maar ik durf geen foto te plaatsen![]()
maar die zag er ook een beetje zo uit toen ik hem tegenkwam.....
Welke dames waren er dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 03:34 schreef FANN het volgende:
dames meteen weg?
ow...... je bent er nog....... jah....... als ik een foto laat zien niet quoten dan plaats ik hem effe.......quote:Op maandag 9 februari 2009 03:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt waar !! Met van die donkere wapperende lange haren
Ik ben er nog halloquote:
Er zijn superleuke nachtprogramma's opquote:Op maandag 9 februari 2009 03:38 schreef FANN het volgende:
ik ga wel effe zappen........
Cool tuurlijk en LS lig misschien wel op de loer maar die heeft niks met mannenquote:Op maandag 9 februari 2009 03:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... je bent er nog....... jah....... als ik een foto laat zien niet quoten dan plaats ik hem effe.......
Hup scannen kengquote:Op maandag 9 februari 2009 03:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja lees even post boven je...... 2 posten....... dan plaats ik die foto efffe
Ohhhhhhhhhhh kaal ook lekkerquote:
Ja wat een kanjerquote:
altijd naar je moeder luisteren en je groente's opeten......quote:Op maandag 9 februari 2009 03:41 schreef Onnoman het volgende:
mijn moeder mocht nooit hartstikke zeggen
En wie ben jij?quote:Op maandag 9 februari 2009 03:41 schreef Onnoman het volgende:
Ik zoek mijn lijstje ff opquote:Op maandag 9 februari 2009 03:41 schreef Onnoman het volgende:
Was dat post 21?quote:Op maandag 9 februari 2009 03:41 schreef Onnoman het volgende:
PS nu je er toch bent.. Griekse week bij de Lidl (schrijf je dat zo) Gaat morgen in uh vandaag dus.. Met allemaal Griekse produkten .. Moest aan je denken toen ik de advertentie zag.quote:
ow....... goed dat je het zegt... ga ik effe kijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 03:45 schreef Soury het volgende:
[..]
PS nu je er toch bent.. Griekse week bij de Lidl (schrijf je dat zo) Gaat morgen in uh vandaag dus.. Met allemaal Griekse produkten .. Moest aan je denken toen ik de advertentie zag.
Hoi Welkom.quote:Op maandag 9 februari 2009 03:41 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 03:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi Welkom.
Vragenlijstje van de SC ..
1 Hoe raak je hier verzeild?
2 Man of vrouw.
3 Man: lengte van je piemel graag
4 Vrouw: Cupmaat en graag ook gewicht (voor Coos) voor de andere maakt dat niks uit![]()
5 Wat is er met je moeder?
Ja die ken ik wat een kut ding is dat.. Nu heb ik het weer in mijn hoofd.quote:Op maandag 9 februari 2009 03:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... goed dat je het zegt... ga ik effe kijken![]()
bij de Lidl moet ik steed denken aan dat toepje van jiskefet.........![]()
kan er niks aan doen......
quote:Op maandag 9 februari 2009 02:40 schreef Onnoman het volgende:
help me ajb.. ik word gek
ik heb me rot gelachen.......quote:Op maandag 9 februari 2009 03:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die ken ik wat een kut ding is dat.. Nu heb ik het weer in mijn hoofd.
Altijd voor jou ...We zijn erg discreet hierquote:Op maandag 9 februari 2009 03:52 schreef Chokeme het volgende:
Is er nog een 'beschamend moment in je eentje' topic?? Had net een actie die daar wel op z'n plaats is denk ik
vertel maar....... hier kan je alles kwijt.... wat is er gebeurd?quote:Op maandag 9 februari 2009 03:52 schreef Chokeme het volgende:
Is er nog een 'beschamend moment in je eentje' topic?? Had net een actie die daar wel op z'n plaats is denk ik
Hebben we het over het zelfde dan ?? post esquote:Op maandag 9 februari 2009 03:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb me rot gelachen.......
kep hem ook bij favorieten gezet...... sommige toepjes kan ik wel 100 x zien
en dan moet ik nog lachen.....
Altijd welkomquote:Op maandag 9 februari 2009 03:52 schreef Chokeme het volgende:
quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 03:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben we het over het zelfde dan ?? post es
Whehehehe, en mensen blijven nooit lang hangen hier!quote:Op maandag 9 februari 2009 03:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi Welkom.
2 Man of vrouw.
4 Vrouw: Cupmaat en graag ook gewicht (voor Coos) voor de andere maakt dat niks uit![]()
Als je het niet wilt, hoef je het niet te vertellen hoor!quote:Op maandag 9 februari 2009 03:52 schreef Chokeme het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 04:04 schreef FANN het volgende:
hij is zeker alweer gevlucht?![]()
ik ga nog effe proberen te slapen......
see you later.........
![]()
Hahaha wat erg nee die kende ik niet .. Ik moet zeggen dat ik ook wel es van dat soort bezoekjes heb mee gemaakt Mennnnnnnquote:
Ja, dus vul het lijstje maar in !quote:Op maandag 9 februari 2009 04:04 schreef ProbeerMe het volgende:
IS dit het enige topic wat een beetje loopt s'nachts, de rest lijkt wel dood joh
Edit: Te laat, iedereen vlucht al
[..]
Dat is een dolfijn trouwens.quote:
We houden van een beetje eerlijkheid hier hequote:Op maandag 9 februari 2009 03:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehehe, en mensen blijven nooit lang hangen hier!
Ja, verder zijn we heel gastvrij!quote:Op maandag 9 februari 2009 04:10 schreef Soury het volgende:
[..]
We houden van een beetje eerlijkheid hier he
Leuk..quote:Op maandag 9 februari 2009 04:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, verder zijn we heel gastvrij!
quote:Op maandag 9 februari 2009 04:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, verder zijn we heel gastvrij!
quote:Op maandag 9 februari 2009 04:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dus vul het lijstje maar in !
1. Via Active Topicsquote:Op maandag 9 februari 2009 03:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi Welkom.
2 Man of vrouw.
Welkom terug..quote:Op maandag 9 februari 2009 04:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor de gasten waarvan ik er al drie zie met een flinke post geschiedenis zeker. met een wat kortere slaat de argwaan toe
Welkom iedereen ...
Echt wel net als een tram die bijt niet .. Maar ik wil er niks mee te maken hebben als ik in de auto zitquote:Op maandag 9 februari 2009 04:09 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Dat is een dolfijn trouwens.
Desalniettemin zou ik wel mijn duikpak volschijten
Tis te proberenquote:Op maandag 9 februari 2009 04:15 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
[..]
1. Via Active Topics
2. Man
3 Slap of steigerend?
4. -
5. Weinig bijzonders denk ik
quote:Op maandag 9 februari 2009 04:15 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
[..]
1. Via Active Topics
2. Man
3 Slap of steigerend?
4. -
5. Weinig bijzonders denk ik
Tis een beetje klein en onleesbaarquote:
Oh shitquote:
T'is wat je gewend bent hequote:
Ik weet toch niet hoe oud ie is?quote:
Is dit nachtbagger dan?..quote:Op maandag 9 februari 2009 04:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Volgens mij ben ik jou wel eens tegen gekomen in een nachtbagger
Dat staat expres niet in de vragenlijst dat is te persoonlijkquote:
Ja hoor plemp maar volquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 04:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehhehe.
Kwartje ----->tien minuten later ----> valt.![]()
Probeer me
22, Je mag alles van me weten behalve me pincodequote:Op maandag 9 februari 2009 04:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat staat expres niet in de vragenlijst dat is te persoonlijk
waar gaat dit over?..quote:Op maandag 9 februari 2009 04:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat staat expres niet in de vragenlijst dat is te persoonlijk
Afmetingenquote:Op maandag 9 februari 2009 04:22 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
waar gaat dit over?..
geen zin om terug te lezen...
Ik ben nu ook aan het "Werk"quote:Op maandag 9 februari 2009 04:23 schreef Soury het volgende:
Godsamme tis weer te leuk.. Ik moest me vandaag ook al haasten voor de avonddienst..
2 posts terug beantwoord je hem!quote:Op maandag 9 februari 2009 04:22 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
waar gaat dit over?..
geen zin om terug te lezen...
Welnee we klieren gewoon..quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 04:23 schreef Soury het volgende:
Godsamme tis weer te leuk.. Ik moest me vandaag ook al haasten voor de avonddienst..
Jah joh ik ben wel wat gewend van Fokquote:Op maandag 9 februari 2009 04:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee we klieren gewoon..Innerlijk is belangrijker
quote:Op maandag 9 februari 2009 04:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee we klieren gewoon, ben je van de nachtbager? is belangrijker
Welnee ...quote:Op maandag 9 februari 2009 04:25 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Jah joh ik ben wel wat gewend van Fok. Dat terzijde is "Size doesn't matter" ook niet helemaal waar
Ik dacht driequote:
Ik klik ook niet anders gaat de frituur weer aanquote:Op maandag 9 februari 2009 04:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik krijg trek van dit topic!
Nasi maken
Ga weg uit de actieve topics, want ik heb geen nasi!
En bedanktquote:Op maandag 9 februari 2009 04:29 schreef liesje1979 het volgende:
Nasi maken
Rijst groente kip klaar!....vergeet de sambal en satesaus niet!quote:Op maandag 9 februari 2009 04:29 schreef liesje1979 het volgende:
Nasi maken
quote:Op maandag 9 februari 2009 04:30 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Rijst groente kip klaar!....vergeet de sambal en satesaus niet!
Zo, anders lust ik ook wel wat zelfgemaakte Nasi nuquote:
Kousenband? om te flossen?..quote:Op maandag 9 februari 2009 04:34 schreef Soury het volgende:
Ze hadden surinaams eten vanavond en dat was echt lekker..Kip en gekruid rundvlees zo'n pannekoek en kousenband.. Super goed. Wel balen want ik wil al twee dagen lang naar de BurgerKing. Omdat het eten meestal ruk is. Maar dat doe ik morgenDan is het echt ruk Vis met aardappel puree en doperwten
Heb je tenminste iets om naar uit te kijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 04:34 schreef Soury het volgende:
Ze hadden surinaams eten vanavond en dat was echt lekker..Kip en gekruid rundvlees zo'n pannekoek en kousenband.. Super goed. Wel balen want ik wil al twee dagen lang naar de BurgerKing. Omdat het eten meestal ruk is. Maar dat doe ik morgenDan is het echt ruk Vis met aardappel puree en doperwten
Dat benne boontjes soort dunne sperciebonen .. Klinkt erotischer dan het isquote:Op maandag 9 februari 2009 04:35 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Kousenband? om te flossen?..
Doe ik al een half jaar.. Echt gemist ik vind die whoppers echt vet lekkerquote:Op maandag 9 februari 2009 04:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je tenminste iets om naar uit te kijken
Zit je in suriname?quote:Op maandag 9 februari 2009 04:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik al een half jaar.. Echt gemist ik vind die whoppers echt vet lekker
Gooi er rijst inquote:Op maandag 9 februari 2009 04:38 schreef liesje1979 het volgende:
Awwwwwwwwww kut, nu wil ik nasi en wel nu!
Maar ik heb alleen maar mosterdsoep.
Maar ik wil nasi
Dat, of een goed broodje Kip-ketjap/kerrie van de surinamer is ook goed te eten!quote:Op maandag 9 februari 2009 04:34 schreef Soury het volgende:
Nee in Amsterdam .. Maar ik werk in de avonddienst nu dus is het afwachten wat de pot schaft. En als het me niet bevalt dan ga ik naar de Burger KIngquote:
quote:
Dan moet je de vorige lezen..quote:Op maandag 9 februari 2009 04:38 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Dat, of een goed broodje Kip-ketjap/kerrie van de surinamer is ook goed te eten!
Waarom trouwens die TT: De Jeugd van Vroeger, voel ik me meteen zo oud door
Ja kokkenquote:Op maandag 9 februari 2009 04:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]! Ik denk niet dat ik nog moet gaan "kokkerelen" <----schrijf je dat zo? sowieso een vies woord!
quote:Op maandag 9 februari 2009 04:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, Soury, kies! Donderdag 19 of vrijdag 20!
De enigste keer dat ik ooit ben de BurgerKing geweest ben was tijdens de nachtelijke uurtjes op vakantie om een Whopper te halen. Man man, wat een goede herinneringen heb ik daaraanquote:Op maandag 9 februari 2009 04:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee in Amsterdam .. Maar ik werk in de avonddienst nu dus is het afwachten wat de pot schaft. En als het me niet bevalt dan ga ik naar de Burger KIng
woensdag de 18equote:Op maandag 9 februari 2009 04:42 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe fucking cute was jij vroegerquote:Op maandag 9 februari 2009 04:38 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Dat, of een goed broodje Kip-ketjap/kerrie van de surinamer is ook goed te eten!
Waarom trouwens die TT: De Jeugd van Vroeger, voel ik me meteen zo oud door
kies? dan de vrijdag 20 ligt vlakbij de weekend...quote:Op maandag 9 februari 2009 04:42 schreef liesje1979 het volgende:
Kies ik zaterdag de 21equote:
Zal straks even een foto inscannen maar ik denk niet dat ik daarna hier ooit nog terugkeer uit schaamte!quote:Op maandag 9 februari 2009 04:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe fucking cute was jij vroeger
We zien je inzendingen tegemoet
Zolang je moeder geen permanent bij je aanbrengt, valt het meequote:Op maandag 9 februari 2009 04:47 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Zal straks even een foto inscannen maar ik denk niet dat ik daarna hier ooit nog terugkeer uit schaamte!
(Foto van toen ik een jaartje of 2-3 was, rond gezichtje met spierblondje krulletjes)
Niet zeuren .. Mijn broer en zus noemde me bolle hop toen ik kleuter was .. En dat was ik ook welquote:Op maandag 9 februari 2009 04:47 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Zal straks even een foto inscannen maar ik denk niet dat ik daarna hier ooit nog terugkeer uit schaamte!
(Foto van toen ik een jaartje of 2-3 was, rond gezichtje met spierblondje krulletjes)
.... editquote:Op maandag 9 februari 2009 04:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zolang je moeder geen permanent bij je aanbrengt, valt het mee
En zo te zien ben je toch goed terecht gekomenquote:Op maandag 9 februari 2009 04:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zeuren .. Mijn broer en zus noemde me bolle hop toen ik kleuter was .. En dat was ik ook wel
Ja dat hoor je niet als ik je vuilnis doorstruinquote:
Of je vlechtjes laat dragenquote:
Van jezelf op permanentje?quote:Op maandag 9 februari 2009 04:47 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ohw ik loop achter.quote:Op maandag 9 februari 2009 04:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zolang je moeder geen permanent bij je aanbrengt, valt het mee
Daar is ie voor.. Plus wel grappig dat er een foto van een paar maanden geleden staat met mijn zus. En ook op dat cute topic.. We zijn niks veranderdquote:Op maandag 9 februari 2009 04:50 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
En zo te zien ben je toch goed terecht gekomen(sorry kon het niet laten even je FoBo te checken)
Ja beetje lullig ik haal die post wegquote:
Nee muts, laat staanquote:Op maandag 9 februari 2009 04:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja beetje lullig ik haal die post wegJij je quote ook
Nergens overquote:
Nah is wegquote:
Fuckquote:
Nergens, jeugdfoto's, genante kapsels, eten enzquote:
Yep vroeger wel. (Nu is het beetje zoals beckham heeft gehad, wat langer haarquote:
Nog eenquote:
Neh, nog een uurtje!!quote:Op maandag 9 februari 2009 05:00 schreef liesje1979 het volgende:
Manu kom er maar in, je bent vast al wel wakker!
je kan nog een knap antwoord geven meestal gaat het s' nachts nergens over of er staan YT'squote:Op maandag 9 februari 2009 04:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nergens, jeugdfoto's, genante kapsels, eten enz
...en ik geef serieus antwoord![]()
Yepquote:
Er lijkt geen avondploeg meer te zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 05:02 schreef liesje1979 het volgende:
Was de nachtploeg eerder trouwens niet van 11 tot 3 ofzo? Ik zie een verschuiving van tijd
quote:Op maandag 9 februari 2009 05:01 schreef Soury het volgende:
[..]
je kan nog een knap antwoord geven meestal gaat het s' nachts nergens over of er staan YT's
quote:
Was het maar waar, ik heb nachtdienst van 11 S'avonds tot 8 uur Smorgens. Daarbij komt ook nog eens bijna 4 uur reistijd in totaalquote:Op maandag 9 februari 2009 05:02 schreef liesje1979 het volgende:
Was de nachtploeg eerder trouwens niet van 11 tot 3 ofzo? Ik zie een verschuiving van tijd
Ik bedoelde de SC.quote:Op maandag 9 februari 2009 05:04 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Was het maar waar, ik heb nachtdienst van 11 S'avonds tot 8 uur Smorgens. Daarbij komt ook nog eens bijna 4 uur reistijd in totaal
Nog 3 uurtjes posten en je hebt het er weer op zittenquote:Op maandag 9 februari 2009 05:04 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Was het maar waar, ik heb nachtdienst van 11 S'avonds tot 8 uur Smorgens. Daarbij komt ook nog eens bijna 4 uur reistijd in totaal
Ik heb lang nachtdiensten gelopen .. Toen mochten we net de laatste paar jaar op internet. Het bedrijf was daar zeer op tegen ..Wat een opluchting was datquote:Op maandag 9 februari 2009 05:04 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Inderdaad, met posten en genoeg rookpauzes kom ik de nacht wel doorquote:Op maandag 9 februari 2009 05:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog 3 uurtjes posten en je hebt het er weer op zitten
Tis geen spam maar wat is dat toch met die Jochumquote:Op maandag 9 februari 2009 05:13 schreef liesje1979 het volgende:
Omdat ik hem toch al zoveel spam!![]()
Is best ontopic ook, toch?
Ik ben toch wel blij als ik meteen naar huis kan, lekker ff dutten in de treinquote:Op maandag 9 februari 2009 05:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb lang nachtdiensten gelopen .. Toen mochten we net de laatste paar jaar op internet. Het bedrijf was daar zeer op tegen ..Wat een opluchting was datSoms zat ik te chatten of te klooten en mocht ik al lang naar huis
en overuren schrijven?quote:Op maandag 9 februari 2009 05:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb lang nachtdiensten gelopen .. Toen mochten we net de laatste paar jaar op internet. Het bedrijf was daar zeer op tegen ..Wat een opluchting was datSoms zat ik te chatten of te klooten en mocht ik al lang naar huis
quote:Op maandag 9 februari 2009 05:13 schreef liesje1979 het volgende:
Omdat ik hem toch al zoveel spam!![]()
http://www.spinvis.nl/arc(...)-de-pochem/#extended
Zusje:
Wat er nu nog aan ontbreekt,
is een liedje als een kusje
Een lied waaruit mijn liefde blijkt
voor mijn lieve zusje
Ik geloof niet dat ze weet,
half hoeveel ik van haar hou.
Jarenlang was zij degene die mijn geweten suste,
haar frustratie werd mijn manie
daar kwam niemand tussen.
En nu ik haar eindelijk kussen wil
is zij een mooie vrouw
Ze leerde me te houden van de liefde en van haar,
en mij en iedereen die het probeerde.
Samen ondervonden wij
liefde last en zonden.
We zeiden wat we dachten,
en we ontdekten wat wij vonden.
En in de indruk die zie achterliet
dwaal ik al jaren rond.
Ze leerde me te vechten
voor het geloof waarvoor wij stonden
En als het spook het van mij won,
verzorgde zij mijn wonden
welbeschouwd was er niets
wat ons niet aan elkander bond
Ze leerde me te houden van de liefde en van haar,
en mij en iedereen die het probeerde.
Ik zie en spreek haar weinig meer
wellicht is er teveel geleden
de tijd vertelt vele verhalen.
de toekomst strookt met het verleden
Ik geloof niet dat ze weet
half hoeveel ik van haar hou
Ik weet niet waar en wanneer
maar ik kom haar vanzelf weer tegen
tot die tijd vind ik troost
in het vallen van de regen
ik geloof niet dat ze weet
half hoeveel ik van haar hou
Dus hierbij: lieve Anne-Marije
Ze leerde te houden van de liefde en van jou,
en mij en iedereen die het proberen wil,
mijn allerliefste zusje dat ben jij.
Ze leerde me te houden van de liefde en van mij, en jou,
En iedereen die het proberen wil
MWWAH!!![]()
Is best ontopic ook, toch?
Same here.. Wel avonddiensten nog tot twaalf uur. Ik verveel me de pest pleuris ..(meestal) ik moet er niet aan denken dat ik geen internet heb. Oh en ik zit aleen .. Dus een beetje geinen is er ook niet bijquote:Op maandag 9 februari 2009 05:16 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik gewoon niet meer KAN doen, ik moet wachten tot ik gebeld word (nee, geen callcenter maar overheid)
Daar heb ik nooit over nagedachtquote:
Ja gewoon ik vind zijn teksten mooi, ze raken me. En het idee dat hij dus dood is, en zijn vrienden en familie zijn liedjes de wereld in willen gooien, daar werk ik graag aan mee.quote:Op maandag 9 februari 2009 05:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis geen spam maar wat is dat toch met die Jochum
Ik zie ze voorbij komen maar never op gekliktquote:Op maandag 9 februari 2009 05:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja gewoon ik vind zijn teksten mooi, ze raken me. En het idee dat hij dus dood is, en zijn vrienden en familie zijn liedjes de wereld in willen gooien, daar werk ik graag aan mee.
Verder vind ik het leuk om zijn teksten te schrijven want die staan nog niet online.
Ik had nog nooit van hem gehoord tot Peter er mee kwam.
Alleen zitten lijkt me sowieso dodelijk saai. Meestal neem ik gewoon een laptopje mee en sluit ik die aan op een lcd-tv hier om een filmmarathon te houden maar het probleem is dat sommige collegae dat niet echt gewenst vindenquote:Op maandag 9 februari 2009 05:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Same here.. Wel avonddiensten nog tot twaalf uur. Ik verveel me de pest pleuris ..(meestal) ik moet er niet aan denken dat ik geen internet heb. Oh en ik zit aleen .. Dus een beetje geinen is er ook niet bij
Slaap lekker Soury!quote:Op maandag 9 februari 2009 05:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie ze voorbij komen maar never op gekliktZal het es doen als ik zin heb
Nu ga ik pitten trusten alle en werk ze voor de nachtploeg
Merci Beaucoup en weltrusten!quote:Op maandag 9 februari 2009 05:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Teruste...quote:Op maandag 9 februari 2009 05:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Straks ook maar even bekijken dan, lijkt me wel leuk!quote:Op maandag 9 februari 2009 05:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker Soury!![]()
![]()
Klik maar eens, met een tekst, je moet even wennen aan zijn stem, dus beter lees je mee!
Slaap lekker Souryquote:Op maandag 9 februari 2009 05:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Damn, waarom heeft ie zichzelf trouwens van het leven beroofd?quote:Op maandag 9 februari 2009 05:26 schreef liesje1979 het volgende:
Eenmalig!![]()
Jochem de Pochem
Jochem was een tesnelbloeier en raakte zo ontworteld dat hij het leven liet, voordat hij de tijd had om zelf zijn zaaigoed in goede aarde te laten vallen.Zijn muziek eist direct een luisterend oor, en zijn teksten liegen er niet om. We hebben hier te maken met een verloren gegaan natuurtalent.
Zijn verhaal klinkt als de mythe van de teloorgang van een popidool aan drugs, drank en onvermogen, gemixed met het noodlot van een te helder en te lief geboren kind, maar het was nog zoveel meer. Teveel om op te noemen.
” Uit liefde is hij gekomen, uit liefde is hij weer gegaan…”
Liefs,
Bernd Ebbo Visser
Jochem heeft de 30 jaar niet meer willen halen. Gelukkig maar… want nu is hij gestorven als jonge held. Zo eentje die prima in het dode popidolenrijtje past. Zo`n beetje tussen Nick Drake en Bram Vermeulen in.
Jochem was lastig, maar ook ontzettend lief. Geniaal, maar ook een prutser. Een hartendief die al die gestolen harten niet aan de onvolmaakte wereld en niet aan zichzelf heeft kunnen slijten. Op zijn afscheidsconcert in Bosch al meer dan 2 jaar terug! zong hij:
‘uit liefde ben ik gekomen, uit liefde zal ik ook weer gaan’
Voor de mensen die vinden dat je zelf geen einde aan je leven zou mogen maken: Jochem heeft het tegendeel bewezen.
Met de nabestaanden hebben we afgesproken om te proberen om Jochem`s liedjes de wijde wereld in te sturen. Alleen al omdat ie zo zijn best heeft gedaan.
Bij deze dus huiswerk: www.altijdzondag.tk en google op Jochem de Pochem
Liefs,
Bernd Ebbo Visser
Vraag het em? no offense..quote:Op maandag 9 februari 2009 05:30 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Damn, waarom heeft ie zichzelf trouwens van het leven beroofd?
Hij was bij Idols uitgescholden door Henk Janquote:Op maandag 9 februari 2009 05:30 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik zocht er een motivatie achter en dacht dat Liesje waarschijnlijk wel een antwoord had aangezien die er erg in geinteresseerd isquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 05:32 schreef HiDiHo het volgende:
Hij was bij Idols uitgescholden door Henk Jan
Ik denk omdat hij niet voelde dat hij hier hoorde?quote:Op maandag 9 februari 2009 05:30 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Op dit moment niet zo'n goed idee om dat allemaal te lezen, aangezien ik nu klaarwakker ben en dan teveel aan ga nadenken over de jaren met mijn Ex-vriendin die ik nogsteeds misquote:Op maandag 9 februari 2009 05:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij niet voelde dat hij hier hoorde?
Ja weet ik veel?
Luister zijn nummers en voel zijn pijn zou ik zeggen!
En zijn liefde!
Blauwe plekken aan de hemel
Laten je weten, dat de lente komt
Blauwe plekken op je benen
Worden sneller vergeten, dan een kus op je mond
Je kijkt naar de zon, tot het licht van je wint
En je lacht om een grap, die je zelf verzint
En ik wens ieder mens een vriendin zoals jij
En je handen zij spreken een taal, die ik kan verstaan
En je heupen sjansen
Je ogen ze stralen, in het licht van de maan
Laten we dansen
Jij strooit lachend, je mooi in het rond
Je danst in de regen, vangt druppels op je tong
Je bent de zin van het geluk dat ik vond
Dat is en ik weet het, dat ik nooit zal vergeten
Je kijkt naar de zon, tot het licht van je wint,
Hoe je lacht om een grap, die je zelf verzint,
En ik wens ieder mens een vriendin zoals jij
Hoe je sjanst, hoe je praat, hoe je danst op de maat,
Van het lied dat je zingt,
Hoe je kijkt, hoe je vrijt, hoe je leeft zonder spijt,
Met je haar in de wind
Je bemint, en bekoort, geen scheet van jou stoort me,
je bent mooi, omdat ik dat vind!!
Neem me mee, daar ik hoor, naar waar wij ongestoord kunnen zijn.
Daar waar het einde begint,
Daar waar het einde begint
Het blauw in mijn ogen verbleekt,
Zienderogen, en het licht van jouw geest,
Ik ben iemand anders geweest,
Gelukkig lang geleden, en toen kwam ik jou tegen.
Heerlijk zo vroeg in de morgen! En trouwens Ex is Hex.quote:Op maandag 9 februari 2009 05:47 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Op dit moment niet zo'n goed idee om dat allemaal te lezen, aangezien ik nu klaarwakker ben en dan teveel aan ga nadenken over de jaren met mijn Ex-vriendin die ik nogsteeds mis
True! Een biertje lust ik wel, Ahoewel ze raar staan te kijken als ik om 8:15 op utrecht CS een biertje bij de kiosk koopquote:Op maandag 9 februari 2009 05:52 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Heerlijk zo vroeg in de morgen! En trouwens Ex is Hex.![]()
Biertje?
En volop stoned gasten naast je...moet vast wel lukken!quote:Op maandag 9 februari 2009 05:56 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
True! Een biertje lust ik wel, Ahoewel ze raar staan te kijken als ik om 8:15 op utrecht CS een biertje bij de kiosk koop
Denk het ook welquote:Op maandag 9 februari 2009 06:00 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
En volop stoned gasten naast je...moet vast wel lukken!
Wie gaat er weg? Morgen zijn we er weer iig!quote:Op maandag 9 februari 2009 06:02 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker!![]()
En kom nog eens terug!
Nog niet, de dagdienst begint pas om 07:00 dan hoef ik pas weg hierquote:
Ahh ok, tot morgen dan maar!quote:Op maandag 9 februari 2009 06:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik!![]()
Ohw is het goedemorgentopic al gemaakt?
Just you and mequote:
Weltruste Liesjequote:Op maandag 9 februari 2009 06:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik!![]()
Ohw is het goedemorgentopic al gemaakt?
Laterquote:Op maandag 9 februari 2009 06:14 schreef ProbeerMe het volgende:
Meh, ik ben er ook vandoor want moet nog even wat kleine dingen doen. Tot morgen dan maar
quote:Op maandag 9 februari 2009 08:56 schreef Copycat het volgende:
Zo. De nachtploeg heeft hard gewerkt!
Goedemorgen. Sort of, want het is natuurlijk wel maandagochtend.
Gdemorgen,quote:Op maandag 9 februari 2009 08:56 schreef Copycat het volgende:
Zo. De nachtploeg heeft hard gewerkt!
Goedemorgen. Sort of, want het is natuurlijk wel maandagochtend.
Heb al een kleinzoon, van anderhalf.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:05 schreef Copycat het volgende:
Nog geen beschuit met muisjes erbij, dus.
Spannend allemaal! Wordt het je eerste kleinkind?
Met wie zit ik op msn te kleppen dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 09:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wil beter licht, zo kan ik toch niet schilderen
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Met wie zit ik op msn te kleppen dan? [ afbeelding ]
Oh. Ah. Je bent aan het voggenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Met iemand die wacht op beter licht
Nou, ik heb al dingen afgeplakt. Zo even met een sopje nog het laatste afnemen en dan is het een kwestie van een uurtje schat ikzo.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh. Ah. Je bent aan het voggen![]()
Ik aan het soggen.
Of eigenlijk aan het hoggen.
Maar daar hoort soggen dan weer bij. Dus eigenlijk ben ik aan het goggen
Ze zei schat tegen mequote:Op maandag 9 februari 2009 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik heb al dingen afgeplakt. Zo even met een sopje nog het laatste afnemen en dan is het een kwestie van een uurtje schat ikzo.
Was jij niet aan het strijken?quote:
heb je geen gasfornuis dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:32 schreef blomst het volgende:
hehe weer stroom.
Was uitgevallen, ik kon niet eens een bakje koffie zetten.
Maar nu dus
Beterschap.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
heb je geen gasfornuis dan?
Tanja wordt zonder mij geregeld, ik heb op basis van mijn rugklachten een dagje vrij genomen.
Ach so.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Beterschap.
wel een gasfornuis, maar geen koffiekan, heb ik laten vallen, dus nu steeds koffie uit de senseo
Ja, het was wel grappig, hij leek eerst op 90.5 te stoppen, en sprong toen terug naar 89.9.quote:
Wat een spannend moment zo op de vroege ochtend!quote:Op maandag 9 februari 2009 12:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het was wel grappig, hij leek eerst op 90.5 te stoppen, en sprong toen terug naar 89.9.![]()
Deze week maar geen slagroomvla meer.
I.p.v. die kaas kan je ook beter ham ofzo nemen, kaas is moddervetquote:Op maandag 9 februari 2009 12:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het was wel grappig, hij leek eerst op 90.5 te stoppen, en sprong toen terug naar 89.9.![]()
Geen slagroom vla meer zeker, want voor dat je het weet is alles voor niets geweest.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lieve mama!quote:Op maandag 9 februari 2009 12:58 schreef dieenebart het volgende:
ik ga weer eens een rijtje sponsors bellen boor de serie. iemand nog een goed verkoopargument? (ben altijd een beetje onzeker aan de telefoon, omdat mijn commerciele instelling niet zo goed is)
Mooiquote:Op maandag 9 februari 2009 12:23 schreef Peter6000 het volgende:
Maandag weegdag: 89.9.
Das dus onder de 90.![]()
![]()
6 boterhammen met kaas, 1/2 liter half-volle melk, en 2 mokken koffie. (ontbijt en lunch in 1).
Tsjaquote:Op maandag 9 februari 2009 13:23 schreef Dementor het volgende:
Boh zoek inderdaad maar eens een sponsor voor ons soort kijker.
Je kunt bijvoorbeeld Lush proberen.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tsja![]()
Nee, je hebt toch wel voorkeuren voor gadgets of games of dvd's. We kunnen altijd wel iets vinden dat aansluit bij de doelgroep. Als het maar geen banken zijn
Argumenten doen er niet toe, zolang je maar overtuigend bent. Commerciële instelling my ass, je gaat ze gewoon keihard geld aftroggelen, niet zeiken! Veel bellen en vooral doorgaan, en je al helemaal niks aantrekken van afwijzingen. Work the numbers!quote:Op maandag 9 februari 2009 12:58 schreef dieenebart het volgende:
ik ga weer eens een rijtje sponsors bellen boor de serie. iemand nog een goed verkoopargument? (ben altijd een beetje onzeker aan de telefoon, omdat mijn commerciele instelling niet zo goed is)
Leuke tipquote:Op maandag 9 februari 2009 14:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt bijvoorbeeld Lush proberen.
Real Life Soap.
Ja jahquote:Op maandag 9 februari 2009 14:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Argumenten doen er niet toe, zolang je maar overtuigend bent. Commerciële instelling my ass, je gaat ze gewoon keihard geld aftroggelen, niet zeiken! Veel bellen en vooral doorgaan, en je al helemaal niks aantrekken van afwijzingen. Work the numbers!
Ik wel. Zonder foto's en met misschien vijftien vrienden. Maar ik vind het zo'n suf medium dat ik er niks mee doe.quote:
Nooit aan begonnen aan die onzin.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wel. Zonder foto's en met misschien vijftien vrienden. Maar ik vind het zo'n suf medium dat ik er niks mee doe.
Net als met mijn Facebook account.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja jah![]()
Ik ben nooit zo snel met bellen joh. Trouwens, tussen de bedrijven door maak ik ook nog een hyvesprofiel aan. Wil er iemand lid worden?
Ja, jij wordt overal lid van.quote:
En waar blijft jouw kinderfoto trouwens? Ik gisteren allemaal moeite doen. Voor jou!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:41 schreef Coos het volgende:
Nooit aan begonnen aan die onzin.
Zelfs mijn msn ligt op de mestvaalt.(is toch iets meer voor mensen die echt geen leven hebben)
Oh!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, jij wordt overal lid van.![]()
begin eens met het lidmaatschap van een woningbouwvereniging of zo
Ben ik al.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:43 schreef Coos het volgende:
[..]
begin eens met het lidmaatschap van een woningbouwvereniging of zo
Er staat er een in de SC en van nog vroeger moet ik opzoeken en inscannen.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
En waar blijft jouw kinderfoto trouwens? Ik gisteren allemaal moeite doen. Voor jou!!!
Heb je die van gister niet gezien? Heel toffe foto!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
En waar blijft jouw kinderfoto trouwens? Ik gisteren allemaal moeite doen. Voor jou!!!
Moet je wel je hyves link hier neerzetten dan heb je vast snel vrienden hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 14:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja jah![]()
Ik ben nooit zo snel met bellen joh. Trouwens, tussen de bedrijven door maak ik ook nog een hyvesprofiel aan. Wil er iemand lit woorden?
ccc is voor culinair hersendode mensen.quote:
Dat is een deel van het probleem. Je zult merken dat als je achter elkaar doorgaat met bellen (dus eerst een lijstje met nummers klaarleggen) dat je vanzelf beter wordt, dat je de afwijzingen beter trekt en meer inzicht en vertrouwen krijgt in je eigen aanpak aan de telefoon.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja jah![]()
Ik ben nooit zo snel met bellen joh.
Kip madras. Alles kant en klaar, gekruide kipstukjes madras, saus madras in een plastiek potje en kant en klare gele rijst. Lekker joh als je snel iets klaar wilt hebben.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:46 schreef Coos het volgende:
Zo eens even naar de Appie.
Iemand nog menutips?
Boeie, ik vind het lekker!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:48 schreef Coos het volgende:
[..]
ccc is voor culinair hersendode mensen.
Hutspot dan.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:48 schreef Coos het volgende:
[..]
ccc is voor culinair hersendode mensen.
Hoeft toch niet? Gewoon met spekjes en een tartaartje of runderbraadworstquote:Op maandag 9 februari 2009 14:52 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja maar daar hoort dan weer rundvlees doorheen en dat duurt weer een paar uur.
Die nozemfoto? Die was inderdaad leuk, maar ik wil een foto van toen onze Coos nog een klein, onzindelijk Coosje was.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:46 schreef liesje1979 het volgende:
Heb je die van gister niet gezien? Heel toffe foto!
Die ja!quote:Op maandag 9 februari 2009 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die nozemfoto? Die was inderdaad leuk, maar ik wil een foto van toen onze Coos nog een klein, onzindelijk Coosje was.
Maar ja, ik wil zoveel.
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:23 schreef beequeen het volgende:
Eindelijk iets gevonden. Mijn pa barst van de foto's maar die is er een paar dagen niet.
Hoe fucking cute was jij vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |