abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65863298
Het vorige deel: Slank #540: kippen adopteren en haggis eten :9

Voor wie is Slank bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
En vergeet niet : SHE is always RIGHT!

wanneer mogen we komen mspoez?

De TT had ik beloofd na mn foutje vandeweek in een andere TT en omdat Uniekhoorn me vandeweek liet blozen

[ Bericht 1% gewijzigd door TJDoornbos op 08-02-2009 22:00:11 ]
pi_65863336
Fipo baby!!
  zondag 8 februari 2009 @ 21:57:18 #3
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65863397
Viking!
En sugar, wat een ondeugende leuke koppies En je dochtertje heet Maria! Woehoe (niet dat ik écht zo heet, maar toch!)

Bareuh, ik heb me in geen tijden zo vol gegeten in een restaurant Maar het was wél heel lekker!

Onder spoiler meer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65863402
Leeft iedereen nog, alles wel en geen rel?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65863425

Ik mis het vervolg van de film omdat ik niet snel genoeg werk . Moet nog een compleet vak doen (en over een uurtje richting bed, eigenlijk)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65863444
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Leeft iedereen nog, alles wel en geen rel?
Ik leef nog en weet nergens van
pi_65863473
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:56 schreef conleche het volgende:
Fipo baby!!
Bannetje is aangevraagd
  zondag 8 februari 2009 @ 21:59:11 #8
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65863477
TerugVindPoterverdikkieMcArmywasMcShirtless!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65863519
Hoera, ik heb zojuist mijn opdrachten over Hugo de Groot en Junius' Batavia afgerond. En hoewel het opstel over Batavia ca. 500 woorden moet zijn en het mijne maar 350 woorden is, vind ik het klaar. Volgens mij heb ik antwoord gegeven op alle vragen van de docent.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 8 februari 2009 @ 22:00:52 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65863554
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:59 schreef Muis006 het volgende:
TerugVindPoterverdikkieMcArmywasMcShirtless!
*houdt kwijlbakje onder Muis*

En Chico, die pad-scene van Pan's Labyrinth was idd behoorlijk ranzig Yuck. Ik had ook een wat 'wonderlijker' geheel verwacht, wel duister maar minder... deprimerend? Kweenie. Die capitán haalde iig het bloed onder m'n nagels vandaan, als ik weer terug denk word ik weer boos *inlevingsvermogen*

Oe, nog even spelletje doen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 8 februari 2009 @ 22:00:59 #11
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65863559
Is McArmy ook McSteamy? Die hoorde ik op de radio gister.
Prrrrr
pi_65863623
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*houdt kwijlbakje onder Muis*
ik zou een grotere bak pakken Maria
pi_65863624
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef mspoez het volgende:
Is McArmy ook McSteamy? Die hoorde ik op de radio gister.
Nee McSteamy is een andere, die vind ik lekker
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65863697
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:59 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Bannetje is aangevraagd

pi_65863732
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Er was hele tijd terug een discussie over dat er ban aan FiPo hunters werd uitgedeeld zouden gaan worden.

Con
pi_65863822
Ik ga zo een vreetbui doen met pure chocola, zure matten en Thai Chili Chips. Bij een stomme film ofzo. Heerlijk! En dan de rest van de week weer netjes met af en toe kroketjes.
pi_65863862
wat is nou weer een FiPo hunter?
het zal wel een domme vraag zijn.
#35.
pi_65863927
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:09 schreef Clayton1 het volgende:
wat is nou weer een FiPo hunter?
het zal wel een domme vraag zijn.
Dat is diegene die als eerste post en dan niet met een zinnig iets maar met FiPo (first post)

Je ziet het vooral op de FP!
  zondag 8 februari 2009 @ 22:12:26 #19
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65863985
Ow mên, wat heb ik lopen vreten vandaag

Had ik al verteld over die bloedsuikerspiegel van mij? Iemand nog arbeidsintensieve klusjes te doen vannacht? Ik barst namelijk van de adrenaline, dus ik kan een berg werk verzetten als dat moet. Mag toch niet bij mijn beeb in bed vanavond
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65864136
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:12 schreef ElisaB het volgende:
Ow mên, wat heb ik lopen vreten vandaag

Had ik al verteld over die bloedsuikerspiegel van mij? Iemand nog arbeidsintensieve klusjes te doen vannacht? Ik barst namelijk van de adrenaline, dus ik kan een berg werk verzetten als dat moet. Mag toch niet bij mijn beeb in bed vanavond
hebbie gedaan dan dat je niet bij dr in bed mag?
  zondag 8 februari 2009 @ 22:16:28 #21
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65864139
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:08 schreef Laureline het volgende:
Ik ga zo een vreetbui doen met pure chocola, zure matten en Thai Chili Chips. Bij een stomme film ofzo. Heerlijk! En dan de rest van de week weer netjes met af en toe kroketjes.
die zure matten heb ik al op. En zoute dropjes. Heerlijk! Nu even naar het CV van vriendje kijken, en dan zo naar bed geloof ik. buitenlucht maakt moe!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65864180
TVP. We zitten heel dom You, me and Dupree te kijken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 8 februari 2009 @ 22:18:29 #23
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65864204
ik ga zo toch maar eens even douchen en gewone kleren aantrekken...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 februari 2009 @ 22:18:41 #24
163650 Greys
pi_65864214
Oh Co, met de kip was het goed gegaan he? Maar er was wel een ander dingetje niet helemaal goed gegaan. Heer G had willen werken vanmiddag, rustig een beetje op de computer. Maar daar kwam niets van, want zowel Boor als Bink liepen heel de middag om hem heen te dralen en maar te blaffen en mauwen.
Dat hield meteen op toen ik thuis kwam en ze eten gaf. Dat was hij de hele dag vergeten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 8 februari 2009 @ 22:19:51 #25
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65864248
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:16 schreef TJDoornbos het volgende:
hebbie gedaan dan dat je niet bij dr in bed mag?
Zoete troep gesnaaid, waardoor mijn bloedsuikerspiegel stuitert, waardoor ik stuiter. En dan ben ik geen feest in bed Compleet ADHD en spastisch.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')