Mij keihard genaaid en me een half jaar lang andermans stront op laten ruimen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wat hebben ze je in godsnaam aangedaan dat je het zo'n kutbedrijf vindt?
Dus zowel leuke als minder leuke ervaringen opgedaan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mij keihard genaaid en me een half jaar lang andermans stront op laten ruimen.
Op kotsenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mij keihard genaaid en me een half jaar lang andermans stront op laten ruimen.
Eigenlijk wilde ik bij mijn baas op zijn bureau schijten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Op kotsenen verder gaan. Right?
Cool! ik ga twee keer in de week naar HS! Dat wordt treindaten!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, want ik ga met de trein naar HS.
Ise tochquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik bij mijn baas op zijn bureau schijten.
Hoe laat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:09 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Cool! ik ga twee keer in de week naar HS! Dat wordt treindaten!
quote:
He hooligan, mond houden of je binnenkant gaat kennismaken met mijn bezemquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Godsamme stalker move naar het Alkmaar-topic en neem je Bezemslaaf mee
heej schatjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:34 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
He hooligan, mond houden of je binnenkant gaat kennismaken met mijn bezem
Hoorde al wat brandweer en andere ellende, dus toch eens kijken wat er wasquote:PRIO 1 TS432 OD201 Moliereweg 274 Rotterdam HV Gaslucht Vak: 5998472
10-02-2009 21:12:05
This way out ->quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
Als ik er straks niet meer ben, ik hou van jullie allemaal, en op mn begrafenis meet is de cake en koffie van mij![]()
Dis hier vlak achter:
[..]
Hoorde al wat brandweer en andere ellende, dus toch eens kijken wat er was
ik heb meestal de 7:36 uit schiedam centrum, of de 7:42quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik bedoel, hoe laat ga jij altijd?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
Als ik er straks niet meer ben, ik hou van jullie allemaal, en op mn begrafenis meet is de cake en koffie van mij![]()
Dis hier vlak achter:
[..]
Hoorde al wat brandweer en andere ellende, dus toch eens kijken wat er was
Nee helaas geen oud & nieuw hier gevierd, dus geen pijlenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]dat hadden wij laatst ook 50 meter verderop.
Heb je niet nog ergens een vuurpijl liggen?
Mjah dat moet wel lukken, wel redelijk wat sterke drank, of nog wat chemicalien van het verven enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Heb je anders niet spullen voor brandbom LL?
Ik zou gaan lopen, ding crasht altijd!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah dat moet wel lukken, wel redelijk wat sterke drank, of nog wat chemicalien van het verven enzo![]()
Zo naar mn nest, morgen met de Parkshuttle naar het Rivium
Als je het AD gelooft wel jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zou gaan lopen, ding crasht altijd!
quote:ROTTERDAM - Op de Maeterlinckweg in Rotterdam-Zuid is dinsdagavond een dode man aangetroffen. Volgens een politiewoordvoerder is hij door een misdrijf om het leven gekomen.
Hij is vermoedelijk neergeschoten. De man heeft verwondingen aan zijn borst.
Een hardloper vond de man aan het begin van de avond. De man werd aangetroffen op een zeer afgelegen locatie, aldus de woordvoerder.
''We tasten in het duister over de toedracht.'' De politie is daarom op zoek naar mensen die iets gehoord of gezien hebben dat wat meer duidelijkheid kan geven.
Ik snap em niet maar ik vind em grappig! Alleen al omdat DutchTrain em smakelijk vindquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja joh! Laatst nog zo'n busje op tenerife gecrashed!
[ afbeelding ]
Als hij deze foto had geplaatst, had jij het ook niet echt kosher gevonden én waren we onze subsidie kwijt geweestquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik snap em niet maar ik vind em grappig! Alleen al omdat DutchTrain em smakelijk vind
Ik heb nog steeds geen idee waar het over gaat...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als hij deze foto had geplaatst, had jij het ook niet echt kosher gevonden én waren we onze subsidie kwijt geweest
En als ik het goed begrijp, vind jij het onsmakelijk dat hij dat een erger ongeluk post?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:49 schreef DutchTrain het volgende:
Hierover
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
=> http://www.2getthere.eu/G(...)usiness_park_Rivium/
Onbemande botsauto's
Er is in onze cultuur een (ethisch) verschil tussen blikschade en 583 doden...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
En als ik het goed begrijp, vind jij het onsmakelijk dat hij dat een erger ongeluk post?
Ik kon de doden niet tellen op dat plaatjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er is in onze cultuur een (ethisch) verschil tussen blikschade en 583 doden...
Of je nou seculier bent of niet.
Stel je niet aan man!quote:
Ik heb niets om over te klagen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:05 schreef Koewam het volgende:
nou jongens niet zo katten met elkander.
Laten we in gódsnaam de rust bewaren!!!
Vraag Nederlanders naar welke luchtvaartmaatschappij de grootste crash ooit met de meeste doden op zn naam heeft. (terrorisme uitgesloten, alleen 9/11 gaat er overheen). Geen Nederlander zal met de Pan-Am crash op Teneriffe aan komen, waar een KLM toestel wat fouten in dichte mist heeft gemaakt en er vijfhonderdzoveel doden zijn gevallen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee waar het over gaat...
Leuk om te zien. Ik heb het bovengrondse spoor nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 03:10 schreef Pacmaniac het volgende:
Wat plaatjes ten tijde dat de Hef nog actief in gebruik was![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand nog plaatjes van Charlois in de jaren 80? Ik ben er opgegroeidEen (foto)boek uit die periode zou nog mooier zijn (Een naam volstaat dan zoek ik hem zelf wel ergens op)
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Leuk om te zien. Ik heb het bovengrondse spoor nooit meegemaakt.
Niet echt nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]was ook niet goed geweest voor de prijs van je woning
![]()
En jij bent zeker net zo'n fan van vroeg opstaan als heiden6?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hier willen ze dat ik va. volgende week om 8:30 ipv 9:00 aanwezig ben, omdat ik binnenkort de systeembeheertaken op ga pakken
Ben bang van welquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En jij bent zeker net zo'n fan van vroeg opstaan als heiden6?
Misschien ook iets voor jou: http://www.sleeptracker.nl/php/default.phpquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ben bang van wel![]()
Half negen hier is half acht weg is voor half zeven de eerste wekker
Werkt dat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien ook iets voor jou: http://www.sleeptracker.nl/php/default.php
Zodra ik weer wat geld heb, schaf ik deze aan.
Tubspong is zoveel tofferquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tubgirltopic?
edit: als reactie op GOEROE!
Dit schijnt nog veel beter te werken. Heb er hele goeie dingen over gelezen. Google maar eens.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Werkt dat?![]()
Sowieso lijkt een wake-up light mij wel iets
Opzich wel handig. Hij is als horloge helaas wel lelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dit schijnt nog veel beter te werken. Heb er hele goeie dingen over gelezen. Google maar eens.
Ja, maar volgens mij hoef je 'm alleen 's nachts om te doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Opzich wel handig. Hij is als horloge helaas wel lelijk
Op de site staat is iets met: Verzamelt slaap data 12 uur... Zou dat betekenen, dat je em langer op moet houden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij hoef je 'm alleen 's nachts om te doen.
Nee, volgens mij betekent het dat 'ie maximaal twaalf uur lang slaapgegevens verzamelt. Als je dus veertien uur per nacht slaapt, analyseert hij er maar twaalf. Zal iets met geheugen te maken hebben neem ik aan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Op de site staat is iets met: Verzamelt slaap data 12 uur... Zou dat betekenen, dat je em langer op moet houden?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Op de site staat is iets met: Verzamelt slaap data 12 uur... Zou dat betekenen, dat je em langer op moet houden?
Dan kan hij wel blijven registerenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]loop je overdag ook nog zes uur met dat ding rond.
Alle near-sleep momenten op je werk geregistreerd
Ahh ok!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, volgens mij betekent het dat 'ie maximaal twaalf uur lang slaapgegevens verzamelt. Als je dus veertien uur per nacht slaapt, analyseert hij er maar twaalf. Zal iets met geheugen te maken hebben neem ik aan.
Bron: RTV Rijnmondquote:Rotterdams politiek vergadert over toekomst Coolsingel
10 februari 2009
Het college van b en w van Rotterdam heeft dinsdag achter gesloten deuren vergaderd over de toekomst van de Coolsingel. Om voetgangers meer ruimte te geven wordt er door de gemeente aan gedacht de verkeersader in het geheel voor auto's af te sluiten.
Ook is er de mogelijkheid dat het aantal banen wordt teruggebracht van vier naar twee. Niets veranderen aan de huidige Coolsingel is ook een optie, maar dat het bestuur voor die laatste variant zal kiezen is onwaarschijnlijk: de binnenstad moet aantrekkelijker worden voor voetgangers.
De winkeliers in de binnenstad vinden de discussie een brug te ver. Eerst moeten volgens de ondernemers alle problemen met het verkeer rondom Rotterdam worden opgelost, voordat wordt gepraat over aanpassing. GroenLinks wil op termijn een hele autoloze Coolsingel met gezellige terrassen. De gemeenteraad is verdeeld. De grootste oppositiepartij Leefbaar Rotterdam is tegen het autoluw maken van de Coolsingel.
De Partij van de Arbeid vindt het idee van een tweebaansweg aantrekkelijk, maar meent dat eerst alle andere werkzaamheden in de stad klaar moeten zijn.
Komende donderdag volgt een besloten commissievergadering over de Coolsingel, waarna de plannen in alle openbaarheid aan de gemeenteraad zullen worden voorgelegd.
bij de donner verkopen ze per wijk hele leuke fotoboekjesquote:Op woensdag 11 februari 2009 03:10 schreef Pacmaniac het volgende:
Wat plaatjes ten tijde dat de Hef nog actief in gebruik was![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand nog plaatjes van Charlois in de jaren 80? Ik ben er opgegroeidEen (foto)boek uit die periode zou nog mooier zijn (Een naam volstaat dan zoek ik hem zelf wel ergens op)
Eens, eventueel icm verbrede metrotunnel en vrachtmetro's het centrum inquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:21 schreef ikbenik het volgende:
Ik ben benieuwd wat hieruit gaat komen:
[..]
Bron: RTV Rijnmond
Zelf denk ik dat het wel beter zou zijn, om de Coolsingel af te sluiten voor verkeer. Nu kan je wel via de Koopgoot de Coolsingel passeren (en via nog een paar andere tunnels), maar de Coolsingel maakt nog steeds een soort van tweedeling in het centrum. De Coolsingel is ook totaal overbodig voor het autoverkeer en kan makkelijk via de oostzijde van het centrum over de Mariniersweg en via de westzijde van het centrum via de tunneltraverse afgehandeld worden (die laatste zou ook verbeterd kunnen worden natuurlijk door volledig te overkappen).
Een autovrije Coolsingel kan ook veel aantrekkelijker worden, zeker als het weer een singel zou zijn.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:22 schreef Isegrim het volgende:
Ik zit net nog weer wat reviews te lezen en die zijn gewoon allemaal laaiend enthousiast. Er wordt zelfs gesproken van een 'verhoging van je levenskwaliteit'. Ik moet dat ding echt hebben.
maar als die hoeveelheid auto's die nu op de coolsingel in de spits al vast staat, elders naar een tweebaansweg moet.. dan word het daar helemaal een chaos lijkt me.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:21 schreef ikbenik het volgende:
Ik ben benieuwd wat hieruit gaat komen:
[..]
Bron: RTV Rijnmond
Zelf denk ik dat het wel beter zou zijn, om de Coolsingel af te sluiten voor verkeer. Nu kan je wel via de Koopgoot de Coolsingel passeren (en via nog een paar andere tunnels), maar de Coolsingel maakt nog steeds een soort van tweedeling in het centrum. De Coolsingel is ook totaal overbodig voor het autoverkeer en kan makkelijk via de oostzijde van het centrum over de Mariniersweg en via de westzijde van het centrum via de tunneltraverse afgehandeld worden (die laatste zou ook verbeterd kunnen worden natuurlijk door volledig te overkappen).
Een autovrije Coolsingel kan ook veel aantrekkelijker worden, zeker als het weer een singel zou zijn.
Dit zijn customer reviews.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ga nooit Tellsell kijken, dat komt niet goed
![]()
Zal mij een worst zijn, kan ik tenminste gewoon normaal fietsen over de Coolsingel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar als die hoeveelheid auto's die nu op de coolsingel in de spits al vast staat, elders naar een tweebaansweg moet.. dan word het daar helemaal een chaos lijkt me.
3 meter brede fietspaden en dan skeelerenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zal mij een worst zijn, kan ik tenminste gewoon normaal fietsen over de Coolsingel.
en wat meer terrasjes zou ook wel leuk zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
3 meter brede fietspaden en dan skeeleren
Dat heeft niets met de Coolsingel an sich te maken, maar met de overige aansluitende wegen. Juist wanneer dat verkeer een weg minder heeft, kan de doorstroming beter worden. Waar staat het verkeer namelijk vast: onder andere voor het Hofplein. Er komen nu 4 wegen op uit, dus je moet in het ergste geval op de andere drie wegen wachten voordat je mag rijden = file. Als je er nu een weg afhaalt, dan hoef je nog maar op 2 andere wegen te wachten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar als die hoeveelheid auto's die nu op de coolsingel in de spits al vast staat, elders naar een tweebaansweg moet.. dan word het daar helemaal een chaos lijkt me.
En dan van de Schiekade, Mariniersweg, Weena en de Tunneltraverse tolwegen maken, met een euro tol per passage. ICM het gratis parkeren op de P+R bij oa. slinge en Kralingsezoom voorzie ik een forse toename in het metrogebruik en een afname van autosquote:
Of de markt doortrekken over de meent de Coolsingel opquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:59 schreef Isegrim het volgende:
Ja, de Meent autovrij is ook wel een goed idee.En dan meer terrasjes.
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:30 schreef Isegrim het volgende:
Yep. Ik zit alleen nog maar te interneppen, dus het is te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |