ben ik helemaal met je eens! te belachelijk voor woorden.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:25 schreef Netsplitter het volgende:
Zolang ik naar brein reclames op m'n gekochte dvd/BR's moet kijken download ik films.
In de OP staat nog, engelse data, worden iets anders genoteerd...quote:
Dan is het nog onlogisch.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:28 schreef Sandyman het volgende:
[..]
In de OP staat nog, engelse data, worden iets anders genoteerd...
Bull. Ik download al jaren vanaf Usenet zonder een cent te betalen.quote:
Heul wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je mag helemaal niet downloaden, paashaas
Hoe dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bull. Ik download al jaren vanaf Usenet zonder een cent te betalen.
Als je ISP een redelijke newsserver heeft kan het daar gewoon mee.quote:Op zondag 8 februari 2009 @ 17:31 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hoe dan?
Heb usenet nooit gebruikt omdat ik tevreden was de piratenbaai.
Die zijn er al zat.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:34 schreef John.Milton het volgende:
Er komt wel weer een andere site die dat gat op gaat vullen.
werkt echt niet kutter hoor. Ipv een torrentbestandje download je een nzb bestandje. Dat wordt dan gewoon geopend door de newsclient die dan aan de slag gaat met downloadenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:31 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hoe dan?
Heb usenet nooit gebruikt omdat ik tevreden was de piratenbaai.
Oh wacht, usenet zijn van die nieuwsgroepen, dat werkt super kut.![]()
Ik wil torrents![]()
en zullen er ook wel blijven. Het hele p2p-gebeuren proberen ze al sinds eind jaren 90 uit te bannen en dat bestaat ook nog steeds. Het is wel niet meer zo heel efficient maar voor simpele gebruikers wel de makkelijkste oplossing.quote:
naar Googlequote:Op zondag 8 februari 2009 17:36 schreef Dupje het volgende:
Ok, en naar welke site moet ik nu voor torrents?
Mininova, Demonoid, Torrentzquote:Op zondag 8 februari 2009 17:36 schreef Dupje het volgende:
Vrienden van mij gebruiken daardoor een prepaid account. Die gebruiken ze zo nu en dan. Astraweb biedt die mogelijkheid in ieder geval aan.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:37 schreef thestoryofus2009 het volgende:
iemand trouwens nog een cheap ass usenet account ergens?
beetje een back-up voor torrents
Ik gebruik al jaren www.isohunt.comquote:Op zondag 8 februari 2009 17:36 schreef Dupje het volgende:
FL is echt een kut site.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:36 schreef thestoryofus2009 het volgende:
fuck zeg.
filelist is idd ook down, was ook een lekkere site.
nu heb ik alleen nog torrentleech en torrentbytes en mininova en trancetraffic en heel wat kleine nederlandse met goede content.
ja dit gaat werken brein en andere idioten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |