ben ik helemaal met je eens! te belachelijk voor woorden.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:25 schreef Netsplitter het volgende:
Zolang ik naar brein reclames op m'n gekochte dvd/BR's moet kijken download ik films.
In de OP staat nog, engelse data, worden iets anders genoteerd...quote:
Dan is het nog onlogisch.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:28 schreef Sandyman het volgende:
[..]
In de OP staat nog, engelse data, worden iets anders genoteerd...
Bull. Ik download al jaren vanaf Usenet zonder een cent te betalen.quote:
Heul wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je mag helemaal niet downloaden, paashaas
Hoe dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bull. Ik download al jaren vanaf Usenet zonder een cent te betalen.
Als je ISP een redelijke newsserver heeft kan het daar gewoon mee.quote:Op zondag 8 februari 2009 @ 17:31 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hoe dan?
Heb usenet nooit gebruikt omdat ik tevreden was de piratenbaai.
Die zijn er al zat.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:34 schreef John.Milton het volgende:
Er komt wel weer een andere site die dat gat op gaat vullen.
werkt echt niet kutter hoor. Ipv een torrentbestandje download je een nzb bestandje. Dat wordt dan gewoon geopend door de newsclient die dan aan de slag gaat met downloadenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:31 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hoe dan?
Heb usenet nooit gebruikt omdat ik tevreden was de piratenbaai.
Oh wacht, usenet zijn van die nieuwsgroepen, dat werkt super kut.![]()
Ik wil torrents![]()
en zullen er ook wel blijven. Het hele p2p-gebeuren proberen ze al sinds eind jaren 90 uit te bannen en dat bestaat ook nog steeds. Het is wel niet meer zo heel efficient maar voor simpele gebruikers wel de makkelijkste oplossing.quote:
naar Googlequote:Op zondag 8 februari 2009 17:36 schreef Dupje het volgende:
Ok, en naar welke site moet ik nu voor torrents?
Mininova, Demonoid, Torrentzquote:Op zondag 8 februari 2009 17:36 schreef Dupje het volgende:
Vrienden van mij gebruiken daardoor een prepaid account. Die gebruiken ze zo nu en dan. Astraweb biedt die mogelijkheid in ieder geval aan.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:37 schreef thestoryofus2009 het volgende:
iemand trouwens nog een cheap ass usenet account ergens?
beetje een back-up voor torrents
Ik gebruik al jaren www.isohunt.comquote:Op zondag 8 februari 2009 17:36 schreef Dupje het volgende:
FL is echt een kut site.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:36 schreef thestoryofus2009 het volgende:
fuck zeg.
filelist is idd ook down, was ook een lekkere site.
nu heb ik alleen nog torrentleech en torrentbytes en mininova en trancetraffic en heel wat kleine nederlandse met goede content.
ja dit gaat werken brein en andere idioten
Ik zou die weghalen, levert je een ban opquote:Op zondag 8 februari 2009 17:39 schreef Mirel het volgende:
eerste en enige keer dat ik dit post:
-links-
Nopequote:Op zondag 8 februari 2009 17:42 schreef Merkie het volgende:
Is TPB niet gewoon tijdelijk down? Zoals Fok dat ook wel eens is?
Hoogstwaarschijnlijk wel ja!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zou die weghalen, levert je een ban op
Lijkt me sterk. Dat zullen ze pas doen als ze verloren hebben.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:44 schreef Inverted_World het volgende:
16 februari begint de rechtzaak pas tegen thepiratebay, dus vermoed dat die tijdelijk offline is, de piratebay kennende komt die sowieso weer online.
lol hij doet het weer gewoon.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:44 schreef Inverted_World het volgende:
16 februari begint de rechtzaak pas tegen thepiratebay, dus vermoed dat die tijdelijk offline is, de piratebay kennende komt die sowieso weer online.
Usenetquote:Op zondag 8 februari 2009 17:48 schreef __Saviour__ het volgende:
op is faalhaas
maar toch, kijk ook eens naar usenet. veel toffer.
Ik bedoelde dat dus ook ivm technische problemen of dergelijken.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Dat zullen ze pas doen als ze verloren hebben.
Dan hadden ze ieder geval wel een tekst paginaatje met wat uitleg online gegooid.
Denk eerder dat er een technisch probleem is.
Waarom is usenet toffer?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:48 schreef __Saviour__ het volgende:
op is faalhaas
maar toch, kijk ook eens naar usenet. veel toffer.
niet afhankelijk van de hoeveelheid seeders. zo goed als altijd met de maximale snelheid van je verbinding downloadenquote:
logo opslaan, opstrijkprintpapier kopen, logo printen, strijken. WIN!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:53 schreef larry_flynt het volgende:
Pff laat maar van dat tshirt, fucking 30 euro.
Is dat niet illegaal?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
logo opslaan, opstrijkprintpapier kopen, logo printen, strijken. WIN!
je betaalt voor de geleverde webdienst, namelijk het in de lucht houden van een server met grote opslagcapaciteit en bandbreedte. voor die paar euro die het je per maand kost en als je kijkt wat je ervoor kunt binnenhalen, is dat echt niksquote:Op zondag 8 februari 2009 17:53 schreef MouzurX het volgende:
Betalen om illegaal te downloaden![]()
Dat is alsof je naar de markt gaat, een voorbijganger 10 euro geeft en dan een appel jat
ja met een dag retentie zeker.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bull. Ik download al jaren vanaf Usenet zonder een cent te betalen.
Je hoeft niet te betalen hoor, iedere provider heeft een gratis server. Meestal max 1 week compleet.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:53 schreef MouzurX het volgende:
Betalen om illegaal te downloaden![]()
Dat is alsof je naar de markt gaat, een voorbijganger 10 euro geeft en dan een appel jat
En geen arthouse film blurays kunnen vinden, amper toffe muziek kunnen vinden, sowieso geen toffe singer songwriter albums of indie/indierock. De bekende dingen zijn er te vinden en daar is het handig voor, de hollywood filmpjes en de toffe pc games, maar als je specifiek dingen zoekt vind je het vrijwel nooit op usenet.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Altijd volle snelheid, je hoeft niet te uploaden.
Volgens mij denken sommige mensen in Amerika daar anders over.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en je uploadt niet, dus het is al een stuk legaler (hoewel de pakkans bij torrents natuurlijk ook nihil is)
iemand betalen om de marktkraam eigenaar af te leiden en dan een appel jattenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
je betaalt voor de geleverde webdienst, namelijk het in de lucht houden van een server met grote opslagcapaciteit en bandbreedte. voor die paar euro die het je per maand kost en als je kijkt wat je ervoor kunt binnenhalen, is dat echt niks
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:57 schreef Meddo het volgende:
[..]
iemand betalen om de marktkraam eigenaar af te leiden en dan een appel jatten
dat dusquote:Op zondag 8 februari 2009 17:56 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
En geen arthouse film blurays kunnen vinden, amper toffe muziek kunnen vinden, sowieso geen toffe singer songwriter albums of indie/indierock. De bekende dingen zijn er te vinden en daar is het handig voor, de hollywood filmpjes en de toffe pc games, maar als je specifiek dingen zoekt vind je het vrijwel nooit op usenet.
Niet helemaal mee eens, elke bluray-film kan je wel vinden op usenet hoor. Qua muziek is de keus wel wat minder ja, maar voor films is usenet 100x beter dan torrents.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:56 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
En geen arthouse film blurays kunnen vinden, amper toffe muziek kunnen vinden, sowieso geen toffe singer songwriter albums of indie/indierock. De bekende dingen zijn er te vinden en daar is het handig voor, de hollywood filmpjes en de toffe pc games, maar als je specifiek dingen zoekt vind je het vrijwel nooit op usenet.
of je doet niet zo alternatief en je gaat gewoon mee met de massa!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:56 schreef Inverted_World het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |