quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben het roerend eens met heineken ( sowieso ). Dat sommige het stuk tekst niet snappen of het probleem erin niet zien is hun probleem. Dat iedereen zit te huilen dat hij het niet vertelde.
Als degene uit dat gesprek besluit om een SAMENVATTING ( er is nog meer ) online te zetten maar als de media dan meteen erop duiken hij het weer offline haalt is het toch niet aan ons om het wel online te plaatsen ?
Wat vond jij het schokkendste uit het stuk? Dat Urby met lange mouwen voetbalt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben het roerend eens met heineken ( sowieso ). Dat sommige het stuk tekst niet snappen of het probleem erin niet zien is hun probleem. Dat iedereen zit te huilen dat hij het niet vertelde.
Als degene uit dat gesprek besluit om een SAMENVATTING ( er is nog meer ) online te zetten maar als de media dan meteen erop duiken hij het weer offline haalt is het toch niet aan ons om het wel online te plaatsen ?
Lees het allemaal nog maar eens en denk dan even in dat Van Basten dit persoonlijk tegen je zegt met een bevestigende Blind er naast.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat vond jij het schokkendste uit het stuk? Dat Urby met lange mouwen voetbalt?
Het kusje van Bosschaart op Huntelaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie post ff alle trollplaatjes omtrent te klassieker? Je weet wel, die met huilende feyenoordfans e.d.
Na die 3-0 in Amsterdam?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het kusje van Bosschaart op Huntelaar
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie post ff alle trollplaatjes omtrent te klassieker? Je weet wel, die met huilende feyenoordfans e.d.
quote:Vink fluit Ajax - Feyenoord
AMSTERDAM - Pieter Vink is door de KNVB aangesteld voor de klassieker tussen Ajax en Feyenoord. Het duel wordt aanstaande zondag om 12.30 uur in de Amsterdam ArenA gespeeld.
Vink floot dit seizoen tweemaal eerder Ajax en stond drie keer als arbiter op het veld bij een wedstrijd van Feyenoord. Zowel de Amsterdammers en Rotterdammers verloren al deze duels.
Televaag
nou dan verlies beide de wedstrijd nu ook maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pietertje fluit.
Opmerkelijk is dat zowel Ajax (twee duels) en feyenoord (drie duels) alle wedstrijden die zij dit seizoen onder leiding van Vink speelden, verloren.
Wat was de uitslag van die wedstrijd?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen bij de wurggreep houden
Uitlacht??? Hij keek verrast en voelde aan zijn neus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Na die 3-0 in Amsterdam?
Haha, Bosschaart die Huntelaar een kopstootje geeft en Huntelaar die hem uitlacht en spreekt over een kusje. Ben je daar zo trots op?
Als Huntelaar triest had willen doen, was hij wel op de grond gaan liggen janken. Nu maakte hij Bosschaart juist belachelijk. En dan gaan Feyenoorders dat nog verheerlijken ook. Prachtig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Uitlacht??? Hij keek verrast en voelde aan zijn neus.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Uitlacht??? Hij keek verrast en voelde aan zijn neus.
dat is nog steeds mijn bureaubladachtergrondquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niet om te trollen of zo, want dat gaat zo vast uit de hand lopen, maar omdat het een prachtige foto is:
[ afbeelding ]
Mooie foto, omdat die situatie niet zo vaak voor komt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niet om te trollen of zo, want dat gaat zo vast uit de hand lopen, maar omdat het een prachtige foto is:
[ afbeelding ]
Ik had dequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Typisch dat je terug moet gaan naar zwart wit beelden.
Preciesquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als Huntelaar triest had willen doen, was hij wel op de grond gaan liggen janken. Nu maakte hij Bosschaart juist belachelijk. En dan gaan Feyenoorders dat nog verheerlijken ook. Prachtig.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had dePI er bij willen doen maar ik gebruik de baggerlayout niet
O ja, en ik had jouw post moeten quoten en ik had er bij moeten zeggen: "Dit is pas een vernedering"quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had dePI er bij willen doen maar ik gebruik de baggerlayout niet
Daarom noemde Bosschaart het ook een kusje. Jij overdrijft weer met het feit dat het een kopstoot was.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als Huntelaar triest had willen doen, was hij wel op de grond gaan liggen janken. Nu maakte hij Bosschaart juist belachelijk. En dan gaan Feyenoorders dat nog verheerlijken ook. Prachtig.
Joden hier noemen het een kopstootquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kan me dat hele gedoe met Bosschaart niet eens meer herrinneren
Ga anders weer zo een jankverhaaltje posten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben benieuwd of dit niveau de hele week gehandhaafd blijft.
die zijn ook niet bijzonder meerquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pfff, ik moet er niet aan denken dat ik alle goals van Ajax tegen feyenoord nu moet gaan posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |