Wat is hier serieuzer aanquote:Op zondag 8 februari 2009 16:10 schreef disjfa het volgende:
Koei opent het topic tenminste compleet serieuz man! Deze is beter.
Owja, dat is waarquote:Op zondag 8 februari 2009 16:12 schreef koei het volgende:
De sluiter opent het nieuwe topic Edwinusss! Je moet wel de SC-regels volgen natuurlijk!
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:33 schreef AQuila360 het volgende:
Hoi allemaal blij jullie weer te zien!
QFT!!!!quote:
HELL TO THE YIZZZAAAAAY!quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
Kent iemand AQuilala en de 40 klonen!
Kloontje het reuzekindquote:
Neuh, gisteren al genoeg pils tot me genomen..quote:Op zondag 8 februari 2009 21:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
HELL TO THE YIZZZAAAAAY!
Weer lekker aan het bier vanavond poitje met vet? (HIHIHIHIHIHIHIHI)
Doornkloontje!quote:
Maar dan wordt het vannacht dus niet gezellig?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh, gisteren al genoeg pils tot me genomen..
Dat heb ik toch niet gezegd boy boyquote:Op zondag 8 februari 2009 21:35 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar dan wordt het vannacht dus niet gezellig?
Nou zo lijkt het wel te gaan worden, xboy 360!quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
Het wordt tijd om schoon schip te maken! Ik heb kloon's namelijk
EmarWii en Disjfa!
Ja jullie horen het goed Disjfa bestaat niet alleen in mijn hoofd!
Je weet toch, heb een xbox logo op m'n rechter bal getatoeëerd..quote:
Stop calling me namesquote:Op zondag 8 februari 2009 21:37 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nou zo lijkt het wel te gaan worden, xboy 360!
Disjfa geniaal noemenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Jongen, de genialiteit die disjfa met zich meebrengt laat jou amateuristisch gekloneer verbleken!
En wat heb je op de andere 5? Ik neem aan dat je zoveel hebt.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Je weet toch, heb een xbox logo op m'n rechter bal getatoeëerd..
Jonguh!! Die gast is KONING!! Net nog even Burnout met hem gedaan!!!quote:Op zondag 8 februari 2009 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Disjfa geniaal noemenBier heeft hersens echt aangetast
![]()
De andere staan foto's van jou, inclusief een sexy tunnel.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
En wat heb je op de andere 5? Ik neem aan dat je zoveel hebt.
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:42 schreef Poit het volgende:
http://www.weebls-stuff.com/toons/Meat/
[..]
Jonguh!! Die gast is KONING!! Net nog even Burnout met hem gedaan!!!
[..]
De andere staan foto's van jou, inclusief een sexy tunnel.
Je weet toch, iedere keer als ik masturbeer en ik knoei wat van m'n vloeiende mannenpap over m'n ballen geef ik jou een facial...quote:
Daar zal ook wel flink wat uitkomen dan!quote:Op zondag 8 februari 2009 21:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Je weet toch, iedere keer als ik masturbeer en ik knoei wat van m'n vloeiende mannenpap over m'n ballen geef ik jou een facial...
Ken je de martelmethode Waterboarding? De roots daarvan liggen bij mijn mannenpapproductiecapaciteiten!!quote:Op zondag 8 februari 2009 21:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Daar zal ook wel flink wat uitkomen dan!
pics?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ken je de martelmethode Waterboarding? De roots daarvan liggen bij mijn mannenpapproductiecapaciteiten!!
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:23 schreef koei het volgende:
Zo, eindelijk weer in mijn eigen bedje! inclusief twee poezenbeesten en exclusief nichtje van 6
Lennie, ik ga nu mn foto's van mn telefoon halen, inclusief poezenfoto's!
Hey!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:03 schreef lennartb.nl het volgende:
Katten zijn er sowieso om te plagen
Spelen is lief doen, plagen is randje en pesten is fout.quote:
Ik zit tussen spelen en plagen in, dus goedquote:Op zondag 8 februari 2009 23:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Spelen is lief doen, plagen is randje en pesten is fout.
Helaas woon ik te klein en veel te weinig thuis, mis het wel... wil ook weer een kat!
Ik heb nu Duke Nukem 3d! En die kan ik niet weggooien!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:53 schreef Edwinuss het volgende:
AQuila !
Waarom verkoop jij je spellen altijd?
Paar stenen erbij, touwtje er omheen en HUPPEKEE de sloot in.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:21 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik stop ze steeds in plastic tassen, vinden ze prachtig
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Paar stenen erbij, touwtje er omheen en HUPPEKEE de sloot in.
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zal jou in een plastic zak doen, je moeder erbij, touwtje er omheen en HUPPEKEE de sloot inquote:Op zondag 8 februari 2009 23:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Mja, katten zijn ook sullen... en jij bent de vrouw met het voer... dus ja, het is je snel vergeven.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:20 schreef koei het volgende:
Ach, ik pest mijn katten ook af en toe, maar desondanks zijn ze altijd blij me te zien! Morgen mag er een rondlopen met een strik van een paasei om zijn nek, dat vind ik ook leuk
I will kick your ass back to sunday school!quote:
quote:
quote:
Je hebt een blauw/groene deurmat van de IKEAquote:Op zondag 8 februari 2009 22:53 schreef koei het volgende:
Speciaal voor Lennie:
http://superkoei.nl/blog/?p=136
Hehe dat zegt ie inderdaad, doe het nooitquote:
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Go ahead, make my day."
Jaquote:Op maandag 9 februari 2009 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt een blauw/groene deurmat van de IKEA
Ik denk dat je je wel kunt vinden in mijn inrichtingquote:Op maandag 9 februari 2009 11:14 schreef koei het volgende:
[..]
JaMijn halve huis komt van de IKEA vandaan
alleen mn keuken is bijna IKEA-vrij, verder is eigenlijk alles IKEA
Ik heb de Magikar TV Meubel, MALM nachtkastjes, Ramberg bed en een elcheapo eettafel + stoelen en bank en de goedkoopste kledingkast die ze hadden. Ik had mijn huis na kunnen bouwen met de Sims 2 IKEA uitbreiding
quote:Op maandag 9 februari 2009 11:14 schreef koei het volgende:
[..]
Ik had mijn huis na kunnen bouwen met de Sims 2 IKEA uitbreiding
Same herequote:Op maandag 9 februari 2009 11:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk dat je je wel kunt vinden in mijn inrichting
Bij Ikea hebben ze kei cheapo hotdogsquote:Op maandag 9 februari 2009 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Same hereIk woon zowat naast de IKEA, dusja mijn leven is gevuld met cheape zelfbouw meubelen en zwødse gehøktbølletjes.
Zal ik dan maar alvast gaan verkondigen dat ik over 2 weken op wintersport ga? (Nam Spanky me ook al zo in dank af)
Hey Kloon van mij!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:35 schreef disjfa het volgende:
IKEADure winkel
Mijn halve huis ook ingericht met dure troep. Ben het aan het wegwerken
Ja, die hotdogs zijn wel lekker inderdaad! En dan met zo'n beker roze cherry-frisdrank erbij hoef je alsnog maar 1 euro te betalenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bij Ikea hebben ze kei cheapo hotdogs![]()
En je mag pas op vakantie als alle prijzen van de kpv zijn verzenden
Dan mag je weer 1 zondag naar buiten?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:37 schreef AQuila360 het volgende:
Jullie gaan kei vaak! Ik ga pas met de zomervakantie....
Dan gaat de dwangbuis afquote:Op maandag 9 februari 2009 11:38 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan mag je weer 1 zondag naar buiten?
Die lampjes zijn tofquote:Op maandag 9 februari 2009 11:37 schreef Fallen het volgende:
Volgens mij heeft iedereen wel iets van Ikea thuis staan.... zeker in de leeftijdscategorie van 18-30.
Heb ook een Billy boekenkast, een Aneboda garderobekast en een tafel waar ik de naam niet meer van weet.
Owja, en 3 Spöka lampjes...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die hotdogs daar zijn smerigquote:Op maandag 9 februari 2009 11:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bij Ikea hebben ze kei cheapo hotdogs![]()
En je mag pas op vakantie als alle prijzen van de kpv zijn verzenden
Vind ze wel lekker! In elk geval voor die prijsquote:
Mwah, heel veel licht geven ze niet nee. Zijn eigenlijk nachtlampjes.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die lampjes zijn tof![]()
Maar geven die ook veel licht? of meer voor de gein?
Hebben ze die nu nog? Ik heb die eigenlijk nooit gezien.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mwah, heel veel licht geven ze niet nee. Zijn eigenlijk nachtlampjes.
Maar heb ze met z'n 3'en naast elkaar op een kastje staan.
Ze werken overigens op ingebouwde accu's (lader zit erbij), dus je kan ze overal mee naar toe nemen.
Afgelopen zomer erg veel lol mee gehad op het terras...
Idd! Die prijzen voor het eten zijn echtquote:Op maandag 9 februari 2009 11:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vind ze wel lekker! In elk geval voor die prijs
Ja ik heb wat lesjes gehad indoor en wat priveles van mijn vriendin. Ik dus op wintersport niet lessen maar ga gewoon met haar de bergen af, gewoon blauwe pistes en eind van de week een paar keer een rode denk ik. Niet al te geforceerdquote:Op maandag 9 februari 2009 11:36 schreef koei het volgende:
Ach, ik ga over 2 maandjes weer, dus mij heb je niet met die aankondiging Rossdale
Plus dat het je eerste wintersport is, en dat is de eerste paar dagen toch altijd afzien omdat je nog moet leren skieën, ook al heb je misschien al wat lesjes indoor gehad...
Je kan ook gewoon goedkope troep halen in de winkel hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 11:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Idd! Die prijzen voor het eten zijn echt![]()
Gewoon alleen maar eten halen daar, dan kun je echt goedkoop leven
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10062163quote:Op maandag 9 februari 2009 11:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hebben ze die nu nog? Ik heb die eigenlijk nooit gezien.
Ja, maar dan moet ik het zelf nog bereidenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:47 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon goedkope troep halen in de winkel hoorBen je nog goedkoper. Zolang het je niet boeit hoe het smaakt maakt het niet uit
plus opruimen/afwassen...quote:Op maandag 9 februari 2009 11:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik het zelf nog bereiden
Ik ben benieuwd hoe het gaatquote:Op maandag 9 februari 2009 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja ik heb wat lesjes gehad indoor en wat priveles van mijn vriendin. Ik dus op wintersport niet lessen maar ga gewoon met haar de bergen af, gewoon blauwe pistes en eind van de week een paar keer een rode denk ik. Niet al te geforceerd
dat zei ik ook tegen m'n vriendin en toen liet ze me zitten... met de afwas!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:58 schreef disjfa het volgende:
Luie mensen
Waar denk je dat vrouwen voor zijn uitgevonden
Dus. Dan koop je toch gewoon nieuwe.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
dat zei ik ook tegen m'n vriendin en toen liet ze me zitten... met de afwas!!!
Nieuwe afwas kopen? Wat schiet je daar mee opquote:Op maandag 9 februari 2009 12:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus. Dan koop je toch gewoon nieuwe.
Ik ben in Landgraaf ook constant met de stoeltjeslift naar boven gegaan terwijl ik dat nog nooit had gedaan en ik niet erg goed kon skieen. Pas 2 uur later kwam ik er achter dat alleen goede skiers er gebruik van mochten maken en dat je anders met een sleepliftje moestquote:Op maandag 9 februari 2009 12:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het gaatBij ons is altijd de regel dat je minimaal 1 dag in het skigebied moet lessen, vooral omdat je dan makkelijker je angst overwint. De eerste dag zie je namelijk pistes waarvan je zegt dat je er nooit vanaf gaat omdat ze zo stijl zijn, terwijl ze gewoon lichtblauw zijn
Mijn zwager heeft afgelopen week leren skieën en die had hetzelfde
Met skiles kwam hij gelijk in een gevorderd klasje als beginner en moest hij wel met de grote lift omhoog en daar naar beneden, dat had hij anders nooit gedaan
Wat dat betreft geldt ook voor volwassenen dat vreemde ogen dwingen
De grootste helft ligt nu bij mij in Breda en gaat volgende weekend naar de persoon die alles gaat verzenden.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:03 schreef lennartb.nl het volgende:
Koei wanneer komen de kerstprijzen?
quote:
Ik ga ook altijd voor de ranjaquote:Op maandag 9 februari 2009 11:38 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, die hotdogs zijn wel lekker inderdaad! En dan met zo'n beker roze cherry-frisdrank erbij hoef je alsnog maar 1 euro te betalen
Survival of the blackest.quote:
Je weet dat je geen retourtje had héquote:Op maandag 9 februari 2009 17:30 schreef AQuila360 het volgende:
Terug uit duitsland met lekker bierGeniet bier
JAWHOL Herr Disjfa!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weet dat je geen retourtje had hé
wentelteefjes? Zijn dat een soort breezersletjes?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:01 schreef Poit het volgende:
Ik heb zo'n belachelijke trek in wentelteefjes dat ik ze nog ga bakken ook!!
draaihoeren!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wentelteefjes? Zijn dat een soort breezersletjes?
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:16 schreef koei het volgende:
Ik moet bij wentelteefjes altijd aan die foute Dutroux-grappen denken over wat zijn favoriete eten was... Annekoeken en wenteleefjes
Ik noem ze omvaltrutjesquote:Op maandag 9 februari 2009 18:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
draaihoeren!
ik kreeg altijd enorm op m'n sodemieter van m'n ma als ik dat thuis riep...
Zeg dan meteen welk bier..quote:Op maandag 9 februari 2009 17:30 schreef AQuila360 het volgende:
Terug uit duitsland met lekker bierGeniet bier
Bit Sun! Maar dat is ook meer voor gewoon zo eentje op de vrijdag ofzo!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:32 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Zeg dan meteen welk bier..
Bitburger? Warsteiner?
Ik heb van het weekend voornamelijk bier uit Belgie gehadKilkenny en Murphy's waren natuurlijk allang op helaas.
Ieuw, doe dan zo een.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:28 schreef Fallen het volgende:
mja, ik heb zometeen dit:
[ afbeelding ]
gistermorgen werd me na ong 5 uur slaap ook al warsteiner aangebodenquote:Op maandag 9 februari 2009 18:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bit Sun! Maar dat is ook meer voor gewoon zo eentje op de vrijdag ofzo!
Voor gewoon indrink bier en zulks heb ik Warsteiner of Hertog Jan
quote:
Nee, die vind ik ook niet zo.. Vind die tonijnpizza van de AH stiekem het lekkerstquote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb trouwens 1x zo'n Casa di Mama geprobeerd, gadver, dat was echt ranzig!
quote:
Jongen nee, een casa di mama met mozzarella en pestoquote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb trouwens 1x zo'n Casa di Mama geprobeerd, gadver, dat was echt ranzig!
Wat kost dat nou??quote:Op maandag 9 februari 2009 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
Verdomme, vandaag weer eens van bil geweest. Lang geleden dat een tussendoortje zo goed was
Na de tijd nog Fifa gespeeld
quote:
euh, neequote:
Maat van me heeft die ook, best een kicke ding inderdaadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:44 schreef disjfa het volgende:
Daar waar ik vanmiddag liep te zeiken over de ikea moet ik terug nemen! Ik heb vette lamp gekocht die 3 meter in mn huis spant
[ afbeelding ]
Dat hij lelijk is, true. Dat hij asociaal is. Hell yeah. (voet staat achter de bank en de lamp hangt boven mn tafel for reference)
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat je half februari nog steeds met en kerstmuts loopt?
Niks mis meequote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat je half februari nog steeds met en kerstmuts loopt?
Net zo niets als lekker naakt winkelen in de winterquote:
Ja!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:46 schreef Poit het volgende:
foute clip...quote:
Macquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:07 schreef lennartb.nl het volgende:
AAAAAA de gekke mac op school spreekt alles uit wat ik doeVet irritant
En het scrollrondje werkt alleen maar naar boven, niet naar benedenquote:
Ah, de voice over staat aan.... damn, ook een keer gehad. Vriend van me had even zitten klooien achter mijn mac....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:07 schreef lennartb.nl het volgende:
AAAAAA de gekke mac op school spreekt alles uit wat ik doeVet irritant
Doe maar niet! Koop inplaats een echte game!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:01 schreef Poit het volgende:
http://www.cdwow.nl/Rock-Band-2/product/view/3894509
SD! Zal ik deze maar bestellen?? De release in Nederland staat weer op onbekend.....
Stil eens.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe maar niet! Koop inplaats een echte game!
Op deze vraag is maar één antwoord mogelijk:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:01 schreef Poit het volgende:
http://www.cdwow.nl/Rock-Band-2/product/view/3894509
SD! Zal ik deze maar bestellen?? De release in Nederland staat weer op onbekend.....
Duidelijk!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Op deze vraag is maar één antwoord mogelijk:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Poit is de baas van de GAM SC ja!
[ afbeelding ]
pijpen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk!
[..]
![]()
Als je dat maar weet!!!
voor een koek?quote:
quote:
Ohh dat wist ik nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Poit is de baas van de GAM SC ja!
Doe d'r toch maar een koek bij..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:02 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
voor gratis voor de baas natuurlijk
excuses niet aanvaard..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ohh dat wist ik nietIk dacht dat dat Koei was
![]()
Sowwy Poit
Oh! Ik dacht dat je je nieuwe jarretels aanhad!quote:
En nuquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:44 schreef Poit het volgende:
besteld trouwens SD
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef Edwinuss het volgende:
AQuila.
Kan nog steeds niet geloven dat je volwassen bent.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kwam dit gifje net tegen en vond hem echt vet
BELIEVE.... Edje!quote:
Och koei, je betaalt me m'n verlies toch wel terug in natura?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:49 schreef koei het volgende:
Je moet niet zo overhaastig bestellen Poit! Ik had nog een kortingscode voor je liggen!
Dat zou best knap zijn jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Haha we hebben net een weddenschap afgesloten. Een vriend van me beweert 2uur in een compleet afgesloten ruimte te kunnen zitten en toch de tijd zo bij te kunnen houden dat ie tussen 2uur en 2uur15min naar buiten kan komen. LUKT M NOOIT!
Dat geloof ik ook niet, maar ik ben het ook met Poit eensquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Haha we hebben net een weddenschap afgesloten. Een vriend van me beweert 2uur in een compleet afgesloten ruimte te kunnen zitten en toch de tijd zo bij te kunnen houden dat ie tussen 2uur en 2uur15min naar buiten kan komen. LUKT M NOOIT!
Ik ben dan ook een wijs jongeman.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet, maar ik ben het ook met Poit eens
Als je NIKS te doen hebt behalve je eigen gedachten dan gaat alles zo langzaam dat je echt binnen een uur al denkt dat het 2uur is geweest. Ik weet zeker dat ie binnen een uur naar buiten gaat!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:16 schreef AQuila360 het volgende:
Lukt hem makkelijk!
2 uur is niet veel en 15 min is een grote marge! Ik zet geld op hem in!
Ja, je kan je bijna aan mij metenquote:
Echt he!?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt he!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Nee jong!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Als je NIKS te doen hebt behalve je eigen gedachten dan gaat alles zo langzaam dat je echt binnen een uur al denkt dat het 2uur is geweest. Ik weet zeker dat ie binnen een uur naar buiten gaat!
Ik hou je op de hoogte!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee jong!
Laat het hem doen en kom dan hier de uitslag vertellen!
Ik zeg dat het hem LUKT! Noteer dat maar en we gaan het zien!
Net even weer genoten van een maredsousquote:
Indeed. Coked up blanke rappers die niet door hebben wat ze zeggen blijven geniaalquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:59 schreef Edwinuss het volgende:
Eminem is geniaal.
Ik kan Eminem nu eindelijk waarderen. Wat een held.
Ik denk dat hij echt weet wat hij zegt, maar hij zegt het zo goed. Ben echt fan van hem geworden de laatste paar weken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Indeed. Coked up blanke rappers die niet door hebben wat ze zeggen blijven geniaal![]()
Welk genre is dat nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:21 schreef Fallen het volgende:
Hiphop/rap... inspiratieloze kut muziek...
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:21 schreef Fallen het volgende:
zegtie terwijl hij naar o.a. Freestylers, Beastie Boys & Audio Bullys luistert...quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:21 schreef Fallen het volgende:
The Cure is fucking briljant manquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zegtie terwijl hij naar o.a. Freestylers, Beastie Boys & Audio Bullys luistert...
over inspiratieloze kutmuziek gesproken: Evanesennesenense, The Cure, Duran Duran
Briljante slaapmuziekquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
The Cure is fucking briljant man
Neen, o.a. QOTSA, Prodigy, Led Zeppelin, Red Hot Chili Peppers, Audioslave, Rage Against The Machine, Soundgarden, Tool, Jimi Hendrix, Burt Bacharach, Bob Dylan, Phil Collins, Rolling Stones, Beatles, Eric Clapton, Steve Vai, Kings of Leon, Wolfmother, System of a Down, Black Sabbath en Pantera mogen er ook zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Briljante slaapmuziek
Ouwe meuk, allemaal kut! Alleen NIN is goed! Toch SD!
Emo voordat het emo was.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
The Cure is fucking briljant man
Zegt de man met Korn, Linkin Park en ook Audio Bully's in z'n playlist....quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zegtie terwijl hij naar o.a. Freestylers, Beastie Boys & Audio Bullys luistert...
over inspiratieloze kutmuziek gesproken: Evanesennesenense, The Cure, Duran Duran
En Emo is nog steeds tof!quote:
ik zeg dan ook niet dat rap kut isquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zegt de man met Korn, Linkin Park en ook Audio Bully's in z'n playlist....
Wel tof trouwens dat we een High compatibility hebben... met o.a. Evanescnsensnese-no-sense.![]()
Maar goed, volgens mij is het voor de meeste van jullie wel lunch-tijd. Er wordt aardig gehapt...
Busted!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik zeg dan ook niet dat rap kut is
quote:Evanescenenenennenense heeft overigens wel enkele toffige nummers, Going Under en Bring Me To Lifeen het is een lekker wijf.
wtf?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Evanescenenenennenense heeft overigens wel enkele toffige nummers, Going Under en Bring Me To Lifeen het is een lekker wijf.
Heb je haar uberhaupt ooit live horen zingen? Ik zag haar in 2003 live op Pinkpop. Ze was toen echt beroerd aan het zingen. Nee niet echt mijn bandquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Evanescenenenennenense heeft overigens wel enkele toffige nummers, Going Under en Bring Me To Lifeen het is een lekker wijf.
Hey daar was ik ook bij *boks*quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:21 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Heb je haar uberhaupt ooit live horen zingen? Ik zag haar in 2003 live op Pinkpop. Ze was toen echt beroerd aan het zingen. Nee niet echt mijn band
Ze heeft echt een bovenproportioneel breed hoofd + Photoshopquote:
Ik zat gelukkig ver van de speakers af, had bier in me klauwen en ik en me kameraad waren te lui om op te staan. Later kreeg hij nog een mailtje van een vriend uit Engeland: Hij mocht niet klagen, in Engeland waren ze toen nog(!) slechter geweestquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey daar was ik ook bij *boks*
Heb het welgeteld 30 seconden volgehouden toen
Ik weet dat ze toen een opvullertje waren omdat een andere band last minute had afgezegd. En dat ze tegelijkertijd met een wel toiffe band speelden. Dus ik had geen enkele reden om er te blijven staanquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:28 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik zat gelukkig ver van de speakers af, had bier in me klauwen en ik en me kameraad waren te lui om op te staan. Later kreeg hij nog een mailtje van een vriend uit Engeland: Hij mocht niet klagen, in Engeland waren ze toen nog(!) slechter geweest
Linkin park zei afquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik weet dat ze toen een opvullertje waren omdat een andere band last minute had afgezegd. En dat ze tegelijkertijd met een wel toiffe band speelden. Dus ik had geen enkele reden om er te blijven staan
Dat zuigt wel! Evanescencece ipv Linkin Parkquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:31 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Linkin park zei af
Heel veel mensen liepen daar rond met een linkin' park 2003 Europe tournee Tshirt. En dat terwijl grotendeels van tour gecancelled was
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:46 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
Dat zuigt wel! Evanescencece ipv Linkin Park
maargoed Linkin Park zijn toch nu-metal traitors tegenwoordig
dus EMO FTW!
Kan wel kloppen inderdaadquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:31 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Linkin park zei af
Heel veel mensen liepen daar rond met een linkin' park 2003 Europe tournee Tshirt. En dat terwijl grotendeels van tour gecancelled was
Ik hou het lekker bij (stoner)Rock en metal. Ik hoef die emo en die numetal niet zo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:46 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
Dat zuigt wel! Evanescencece ipv Linkin Park
maargoed Linkin Park zijn toch nu-metal traitors tegenwoordig
dus EMO FTW!
Ja ik wou weten wat je van doc John vind?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:25 schreef RaymanNL het volgende:
Volgens mij werd er hier om mij gevraagd?
is een BAAS natuurlijk Aquila!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja ik wou weten wat je van doc John vind?
Je weet het!quote:
Zogaatdiegoed...quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
HD-DVD speler voor de 360 gekocht!
HD enzo dat is toch de toekomst ofnie?... ja toch?
Carnavalquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
Trouwens wie doet hier aan Carnaval?
Ik ben van onder den rivieren dus ik doe mee! Maar jullie zijn geloof ik van die kouwe kille lui uit het hoge noorden
Nee als Piraat of ik doe mijn roze vacht colbertje aan met geheime zakken!! Want mijn presentator jasje is gejat en hij wil hem niet terug geven!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Carnaval![]()
Ga je 'verkleed' als emar?
Hier in Twente leeft het anders ook behoorlijk hoor. De optocht in Oldenzaal trekt elk jaar behoorlijk veel bezoekers. Maar nee ik heb er niks mee, ik kan ook wel raar doen zonder verkleed te zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
Trouwens wie doet hier aan Carnaval?
Ik ben van onder den rivieren dus ik doe mee! Maar jullie zijn geloof ik van die kouwe kille lui uit het hoge noorden
Muziek krijg je toch niet mee en niet in alle zalen heb je carnavals shitquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:49 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Hier in Twente leeft het anders ook behoorlijk hoor. De optocht in Oldenzaal trekt elk jaar behoorlijk veel bezoekers. Maar nee ik heb er niks mee, ik kan ook wel raar doen zonder verkleed te zijnen de muziek:
QFT!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:49 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Hier in Twente leeft het anders ook behoorlijk hoor. De optocht in Oldenzaal trekt elk jaar behoorlijk veel bezoekers. Maar nee ik heb er niks mee, ik kan ook wel raar doen zonder verkleed te zijnen de muziek:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |