Wat is hier serieuzer aanquote:Op zondag 8 februari 2009 16:10 schreef disjfa het volgende:
Koei opent het topic tenminste compleet serieuz man! Deze is beter.
Owja, dat is waarquote:Op zondag 8 februari 2009 16:12 schreef koei het volgende:
De sluiter opent het nieuwe topic Edwinusss! Je moet wel de SC-regels volgen natuurlijk!
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:33 schreef AQuila360 het volgende:
Hoi allemaal blij jullie weer te zien!
QFT!!!!quote:
HELL TO THE YIZZZAAAAAY!quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
Kent iemand AQuilala en de 40 klonen!
Kloontje het reuzekindquote:
Neuh, gisteren al genoeg pils tot me genomen..quote:Op zondag 8 februari 2009 21:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
HELL TO THE YIZZZAAAAAY!
Weer lekker aan het bier vanavond poitje met vet? (HIHIHIHIHIHIHIHI)
Doornkloontje!quote:
Maar dan wordt het vannacht dus niet gezellig?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh, gisteren al genoeg pils tot me genomen..
Dat heb ik toch niet gezegd boy boyquote:Op zondag 8 februari 2009 21:35 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar dan wordt het vannacht dus niet gezellig?
Nou zo lijkt het wel te gaan worden, xboy 360!quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
Het wordt tijd om schoon schip te maken! Ik heb kloon's namelijk
EmarWii en Disjfa!
Ja jullie horen het goed Disjfa bestaat niet alleen in mijn hoofd!
Je weet toch, heb een xbox logo op m'n rechter bal getatoeëerd..quote:
Stop calling me namesquote:Op zondag 8 februari 2009 21:37 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nou zo lijkt het wel te gaan worden, xboy 360!
Disjfa geniaal noemenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Jongen, de genialiteit die disjfa met zich meebrengt laat jou amateuristisch gekloneer verbleken!
En wat heb je op de andere 5? Ik neem aan dat je zoveel hebt.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Je weet toch, heb een xbox logo op m'n rechter bal getatoeëerd..
Jonguh!! Die gast is KONING!! Net nog even Burnout met hem gedaan!!!quote:Op zondag 8 februari 2009 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Disjfa geniaal noemenBier heeft hersens echt aangetast
![]()
De andere staan foto's van jou, inclusief een sexy tunnel.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
En wat heb je op de andere 5? Ik neem aan dat je zoveel hebt.
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:42 schreef Poit het volgende:
http://www.weebls-stuff.com/toons/Meat/
[..]
Jonguh!! Die gast is KONING!! Net nog even Burnout met hem gedaan!!!
[..]
De andere staan foto's van jou, inclusief een sexy tunnel.
Je weet toch, iedere keer als ik masturbeer en ik knoei wat van m'n vloeiende mannenpap over m'n ballen geef ik jou een facial...quote:
Daar zal ook wel flink wat uitkomen dan!quote:Op zondag 8 februari 2009 21:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Je weet toch, iedere keer als ik masturbeer en ik knoei wat van m'n vloeiende mannenpap over m'n ballen geef ik jou een facial...
Ken je de martelmethode Waterboarding? De roots daarvan liggen bij mijn mannenpapproductiecapaciteiten!!quote:Op zondag 8 februari 2009 21:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Daar zal ook wel flink wat uitkomen dan!
pics?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ken je de martelmethode Waterboarding? De roots daarvan liggen bij mijn mannenpapproductiecapaciteiten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |