Het spijt me,ik zal in het vervolg elke post minimaal 2 keer doorlezen.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:02 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik spring mij uit mijn vel om zo'n zinsconstructie.
Dat lijkt me rijkelijk overdreven. Alleen de door mij achtergelaten berichten grondig lezen is voldoende oefening.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het spijt me,ik zal in het vervolg elke post minimaal 2 keer doorlezen.
quote:De economie van Letland is in het vierde kwartaal van vorig met 10,5 procent gekrompen ten opzichte van een jaar eerder.
quote:Zo komt er een logisch einde aan Obama’s flirts met de Republikeinen. In Indiana (vandaag) en Florida (morgen) treedt Obama op alsof de campagne van vorig jaar herleeft, toen hij zijn economische ideeën met succes tegen de Republikeinen afzette. Intussen probeert hij vandaag ook op een andere manier de ‘mediaoorlog’, zoals dat hier heet, naar zijn hand te zetten: hij heeft besloten zijn eerste persconferentie als president vanavond op prime time te houden.
Voorproefje
Economisch topadviseur Larry Summers gaf gisteren een voorproefje van de toon die Obama zal aanslaan. „We kunnen niet terug naar dezelfde vermoeide argumenten van de afgelopen acht jaar, die ons in deze ellende hebben gebracht”, zei hij.
De ironie is dat dezelfde Obama vandaag een jaar geleden campagne voerde in Virginia, waar hij Hillary Clinton een achteraf beslissende klap toebracht. Obama overtuigde kiezers destijds dat hij het land bij elkaar zou brengen, terwijl Clinton uitlegde dat het zo niet werkt in de VS. Zonder polarisatie, legde ze uit, bereik je niets in de Amerikaanse politiek. Destijds gaven de kiezers van Virginia Obama overweldigend gelijk.
Een jaar later is duidelijk dat de opstelling van Clinton van meer realiteitszin getuigde.
Ik moet jou je pleziertje niet ontnemen.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:13 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dat lijkt me rijkelijk overdreven. Alleen de door mij achtergelaten berichten grondig lezen is voldoende oefening.
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:02 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik spring mij uit mijn vel om zo'n zinsconstructie.
Dat lijkt maar zo.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:40 schreef Lyrebird het volgende:
Lijkt het maar, of is het stiller op dit forum?
... en een hoop politieke topics worden in het notes-hemeltje NWS geplaatstquote:Op maandag 9 februari 2009 18:43 schreef du_ke het volgende:
Het is inderdaad niet gek druk. Er gebeurt politiek gezien dan ook niet al te veel de laatste tijd.
Tijd om te vertrekken.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:52 schreef Aoristus het volgende:
Gek eigenlijk, de schuld per Amerikaan is inmiddels $175.000 dollar
Tegen die wijziging heb ik me altijd met hand en tand verzet. Ik vind het nog steeds van den zotte.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
... en een hoop politieke topics worden in het notes-hemeltje NWS geplaatst
Hoezee!quote:Op maandag 9 februari 2009 19:09 schreef Sam_Spade het volgende:
Daar is de foetus die ons haat!
De foetus die na 6 maanden met toestemming van Berlusconi bij zijn vrouw werd geaborteerd, diezelfde Berlusconi die nu onder het mom van pro-life een mevrouw, die gewenst heeft dat ze niet in coma wil leven, geforceerd wil laten 'leven'?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |