quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--Het aandeel Ordina heeft maandag op Euronext Amsterdam tot 8,9% hoger genoteerd, echter zonder dat daarvoor een duidelijk aanwijsbare reden voor aan te voeren is. Ook in de markt tast men in het duister, blijkt na een rondvraag onder handelaren en analisten. Omstreeks 14.10 uur noteert het aandeel 7,8% of EUR0,21 hoger op EUR2,92, terwijl de Midkap met 0,35% stijgt. Het volume ligt met ruim 270.000 stuks licht boven het gemiddelde over de afgelopen 30 dagen. (HJL)
langs welke meetlat wil je zoiets leggen ?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:02 schreef Nautilus_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar waardeontwikkeling van Stormfront. Donald Trump heeft eens gezegd dat je de kleinste subset van de niche in een interessante microgemeenschap moet kiezen.
Het leek me al zo'n makkelijke grap.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is uitgelekt dat je ontslag neemt?
Mijn beperktheid staat weinig meer creativiteit toe.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:52 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Het leek me al zo'n makkelijke grap.
De meetlat van Ben Tiggelaar?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
langs welke meetlat wil je zoiets leggen ?
Zelf zou ik het slaappatroon van Trump hebben gebruikt, denk ik.quote:
Of de zijkant van z'n zakkammetje.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zelf zou ik het slaappatroon van Trump hebben gebruikt, denk ik.
God.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is uitgelekt dat je ontslag neemt?
Virus?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:12 schreef Picchia het volgende:
De files verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Liften kan 'ie ook al niet.quote:
Dat is minstens even ver van de bewoonde wereld inderdaadquote:Op zondag 8 februari 2009 22:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij woont in Enschede man.
Dan heb je gewoon een zwakke maagquote:Op maandag 9 februari 2009 12:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Pas overigens wel op voor Engels ontbijt; het is an sich een goede starter, maar het is bij mij ook wel eens na een nacht stevig doordrinken via dezelfde weg weer naar buiten gekomen.
Waar reed je? De afgelopen weken zat de weg vol met vrachtwagens.quote:
De files in de randstad duren van 6:30 tot 10:30 dat is al een hele bandbreedte. Veel bedrijven en overheden werken al met variabele reistijden.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:53 schreef Picchia het volgende:
Eigenlijk zouden ze wegwerkzaamheden, vrachtwagens, tractoren en gemeentebakkies altijd uit de spits moeten weren. En de overheid laten werken met variabele werktijden, dus ambtenaren een uurtje later laten beginnen. En de files zijn opgelost.
Ah dus de ambtenaren moeten in deze tijd van het jaar pas gaan strooien als de spits voorbij is? Zal een mooi effect geven.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:53 schreef Picchia het volgende:
Eigenlijk zouden ze wegwerkzaamheden, vrachtwagens, tractoren en gemeentebakkies altijd uit de spits moeten weren. En de overheid laten werken met variabele werktijden, dus ambtenaren een uurtje later laten beginnen. En de files zijn opgelost.
Langere invoegstroken met doorgetrokken lijn erbij, perfect.
Ik spring mij uit mijn vel om zo'n zinsconstructie.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Maar ik moet zeggen, dat veel mensen zich op kantoor een stuk minder prettig in het vel zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |