Ja, had ik dat verhaal van mij ook kunnen latenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:09 schreef ES57 het volgende:
Ok, ok, ik geef toe .... Van Hertum en haar site deugen niet.
Het onterecht beschuldigen van mensen is een misdrijf (smaad, laster).
Maar wie beschermt dan de bloem der natie?
ach ja, kunnen we het niet winnen met woorden, dan maar met daden he.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:27 schreef 19patje72 het volgende:
Wat een kutsite... staat vol met 'mogelijk', misschien', 'verdachte'...
-edit-
ja daders worden misschien nog wel te goed beschermd.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:16 schreef ES57 het volgende:
[..]
De overheid kan genoeg doen om het risico te beperken maar ze willen niet. In dit land heerst de privacy-Taliban die er alles aan doet de rechten van de dader te beschermen. Dat is het kromme van de hele zaak.
Dat ben ik met je eens, de crimineel heeft veel te veel rechten. Maar zo'n site die bewezen in-accuraat mensen er aan de paal nagelt is daar gewoonweg geen antwoord op.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:16 schreef ES57 het volgende:
[..]
De overheid kan genoeg doen om het risico te beperken maar ze willen niet. In dit land heerst de privacy-Taliban die er alles aan doet de rechten van de dader te beschermen. Dat is het kromme van de hele zaak.
Toch een goed verhaal.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:28 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, had ik dat verhaal van mij ook kunnen laten
Toen ik klein was (6-9 jaar of zo) was mij het begrip 'kinderlokker' al bekend.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:28 schreef paddy het volgende:
Denk dat je de kinderen zelf daarin moet beschermen door ze de signalen te laten herkennen. Ik wist al heel jong wat goed en fout was, zonder me panisch te maken of dingen als slecht te benoemen.
Als je het zo stelt dan is het 1 niet erger dan het andere.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:33 schreef thestoryofus2009 het volgende:
maar wat is nu walgelijker... een pedofiel of een pedojaagster die niet kindersex wil voorkomen maar juist haar eigen zelfbevrediging krijgt uit de aandacht ...
Dat bedoelen we dus.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:42 schreef ES57 het volgende:
[..]
Als je het zo stelt dan is het 1 niet erger dan het andere.
QFTquote:Op maandag 9 februari 2009 10:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat bedoelen we dus.
De middelen die ze gebruikt zijn vele malen erger dan het doel heiligt.
Lagaan, weer een weergaloze post van Paul, die eens te meer zijn hersenloosheid demonstreertquote:
Toch wel. De tweede.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:42 schreef ES57 het volgende:
Als je het zo stelt dan is het 1 niet erger dan het andere.
Tjsa, iedereen zit te F5'en om te kijken of zijn of haar naam niet "spontaan" op duikt daaro......quote:Op maandag 9 februari 2009 10:56 schreef Burdie het volgende:
De site uit de TT werkt hier nauwelijks, heeft iemand de goede URL van de amerikaanse site, of is die alweer offline gehaald?
Yvonne van H.![]()
.
Wiens taak zou het normaliter zijn om kinderen te beschermen?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:09 schreef ES57 het volgende:
Ok, ok, ik geef toe .... Van Hertum en haar site deugen niet.
Het onterecht beschuldigen van mensen is een misdrijf (smaad, laster).
Maar wie beschermt dan de bloem der natie?
Privacy beschermen heeft niks met rechten van daders of slachtoffers te makenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:16 schreef ES57 het volgende:
[..]
wat we zeker weten is dat de recidive voor pedofilie extreem hoog is.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat bedoelen we dus.
De middelen die ze gebruikt zijn vele malen erger dan het doel heiligt.
Het risico dat onschuldigen door eigen rechtertje spelen slachtoffer worden van een stel hersenloze idioten is uiteraard een risico waar iedereen met een rechts gedachtengoed achter staatquote:Op maandag 9 februari 2009 03:25 schreef S1nn3rz het volgende:
brrr, heel links fok heeft zijn toevlucht weer gezocht tot dit topic.
Inderdaad. Het enige argument voor zo'n site (mits vanuit de overheid geregeld) is het beschermen van kinderen tegen een veroordeeld pedofiel die in hun omgeving komt wonen. Het publiekelijk aan de schandpaal nagelen van een veroordeeld pedofiel is in mijn ogen absoluut geen argument voor zo'n site.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:35 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, de crimineel heeft veel te veel rechten. Maar zo'n site die bewezen in-accuraat mensen er aan de paal nagelt is daar gewoonweg geen antwoord op.
Als er al zoiets is als een schandpaal is er maar 1 partij die zoiets kan opstellen. Maar laten we nou niet zeggen dat we daarnaartoe willen. Ik vind dat maar middeleeuws.
Als je echt wat wil doen moet je je politiek bezig houden en zorgen dat er adequate straffen op staan.
Inderdaad. Eerst gestraft omdat je pa pedo blijkt te zijn, wat verschrikkelijk zal moeten zijn voor zo'n kind. En daarna ook nog eens stenen door de ruit krijgen, of misschien zelfs in elkaar geslagen worden door wraaklustige idoten.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:16 schreef thestoryofus2009 het volgende:
je pa zal maar pedofiel zijn of je zoon.
is voor die mensen al een hele last maar als ze dan ook nog stenen door de ruit krijgen en een woedende menigte voor de deur...
dan zijn zij net als de misbruikte kinderen een onschudig slachtoffer.
volgensmij was het geenstijl of iets die de hyves van papa pedofiel en dochter ergens neerknalden...quote:Op maandag 9 februari 2009 12:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerst gestraft omdat je pa pedo blijkt te zijn, wat verschrikkelijk zal moeten zijn voor zo'n kind. En daarna ook nog eens stenen door de ruit krijgen, of misschien zelfs in elkaar geslagen worden door wraaklustige idoten.
En volgens mij zijn deze wraaklustige idoten meestal niet eens direct gerelateerd zijn aan de slachtoffers van de pedo.
In de OP staat een link naar een website, en als je op die site staat dan staat daar weer een link naar een website. Kans is groot dat die pagina óók zegt dat eea uit de lucht is maar als je naar de Photo Gallery gaat dan merk je dat de site het wel doet.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:56 schreef Burdie het volgende:
De site uit de TT werkt hier nauwelijks, heeft iemand de goede URL van de amerikaanse site, of is die alweer offline gehaald?
Yvonne van H.![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |