abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65873475
Wat een kutsite... staat vol met 'mogelijk', misschien', 'verdachte'...

-edit- beter van niet.

[ Bericht 30% gewijzigd door paddy op 09-02-2009 10:30:29 (Niet via FOK!) ]
pi_65873501
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:09 schreef ES57 het volgende:
Ok, ok, ik geef toe .... Van Hertum en haar site deugen niet.
Het onterecht beschuldigen van mensen is een misdrijf (smaad, laster).

Maar wie beschermt dan de bloem der natie?
Ja, had ik dat verhaal van mij ook kunnen laten

Denk dat je de kinderen zelf daarin moet beschermen door ze de signalen te laten herkennen. Ik wist al heel jong wat goed en fout was, zonder me panisch te maken of dingen als slecht te benoemen.

En ja, ik vind de overheid ook fout met die lage straffen en de nacontrole.

Maar zo'n site is natuurlijk ook geen optie vanuit de burger.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 9 februari 2009 @ 10:29:43 #203
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_65873535
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:27 schreef 19patje72 het volgende:
Wat een kutsite... staat vol met 'mogelijk', misschien', 'verdachte'...

-edit-
ach ja, kunnen we het niet winnen met woorden, dan maar met daden he.

[ Bericht 11% gewijzigd door paddy op 09-02-2009 10:31:46 ]
From feudal serf to spender.
pi_65873620
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:16 schreef ES57 het volgende:

[..]

De overheid kan genoeg doen om het risico te beperken maar ze willen niet. In dit land heerst de privacy-Taliban die er alles aan doet de rechten van de dader te beschermen. Dat is het kromme van de hele zaak.
ja daders worden misschien nog wel te goed beschermd.

ik zie pedofielen ook liever voor de rest van hun leven achter de tralies.
de overheid is gewoon extreem laks geweest.

maar wat is nu walgelijker... een pedofiel of een pedojaagster die niet kindersex wil voorkomen maar juist haar eigen zelfbevrediging krijgt uit de aandacht ...
pi_65873666
quote:

[..]

De overheid kan genoeg doen om het risico te beperken maar ze willen niet. In dit land heerst de privacy-Taliban die er alles aan doet de rechten van de dader te beschermen. Dat is het kromme van de hele zaak.
Dat ben ik met je eens, de crimineel heeft veel te veel rechten. Maar zo'n site die bewezen in-accuraat mensen er aan de paal nagelt is daar gewoonweg geen antwoord op.
Als er al zoiets is als een schandpaal is er maar 1 partij die zoiets kan opstellen. Maar laten we nou niet zeggen dat we daarnaartoe willen. Ik vind dat maar middeleeuws.
Als je echt wat wil doen moet je je politiek bezig houden en zorgen dat er adequate straffen op staan.
  maandag 9 februari 2009 @ 10:40:19 #206
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_65873793
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:28 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, had ik dat verhaal van mij ook kunnen laten
Toch een goed verhaal.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  maandag 9 februari 2009 @ 10:41:33 #207
226255 ES57
pi_65873821
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:28 schreef paddy het volgende:

Denk dat je de kinderen zelf daarin moet beschermen door ze de signalen te laten herkennen. Ik wist al heel jong wat goed en fout was, zonder me panisch te maken of dingen als slecht te benoemen.
Toen ik klein was (6-9 jaar of zo) was mij het begrip 'kinderlokker' al bekend.
  maandag 9 februari 2009 @ 10:42:46 #208
226255 ES57
pi_65873851
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:33 schreef thestoryofus2009 het volgende:

maar wat is nu walgelijker... een pedofiel of een pedojaagster die niet kindersex wil voorkomen maar juist haar eigen zelfbevrediging krijgt uit de aandacht ...
Als je het zo stelt dan is het 1 niet erger dan het andere.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 februari 2009 @ 10:43:55 #209
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65873881
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:42 schreef ES57 het volgende:

[..]

Dat bedoelen we dus.
De middelen die ze gebruikt zijn vele malen erger dan het doel heiligt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65873925
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat bedoelen we dus.
QFT
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  Admin maandag 9 februari 2009 @ 10:49:04 #211
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_65874035
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Lagaan, weer een weergaloze post van Paul, die eens te meer zijn hersenloosheid demonstreert
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_65874213
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:42 schreef ES57 het volgende:
Toch wel. De tweede.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 9 februari 2009 @ 10:56:05 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65874241
De site uit de TT werkt hier nauwelijks, heeft iemand de goede URL van de amerikaanse site, of is die alweer offline gehaald?
Yvonne van H. .
KuikenGuppy
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 februari 2009 @ 10:58:05 #214
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65874310
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:56 schreef Burdie het volgende:
De site uit de TT werkt hier nauwelijks, heeft iemand de goede URL van de amerikaanse site, of is die alweer offline gehaald?
Yvonne van H. .
Tjsa, iedereen zit te F5'en om te kijken of zijn of haar naam niet "spontaan" op duikt daaro......
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65875182
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:09 schreef ES57 het volgende:
Ok, ok, ik geef toe .... Van Hertum en haar site deugen niet.
Het onterecht beschuldigen van mensen is een misdrijf (smaad, laster).

Maar wie beschermt dan de bloem der natie?
Wiens taak zou het normaliter zijn om kinderen te beschermen?
Ik zou zeggen, neem je verantwoordelijkheid als ouder en doe ook eens echt aan opvoeding.
pi_65875225
quote:

[..]

Privacy beschermen heeft niks met rechten van daders of slachtoffers te maken

Werkelijk, je ziet het zo gigantisch hard misgaan in dit land.
pi_65875468
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat bedoelen we dus.
wat we zeker weten is dat de recidive voor pedofilie extreem hoog is.
binnen 15 jaar bijna zo'n 50% kans op herhaling waarbij ook niet alles geregistreerd word of gepakt.
de straffen van de overheid zijn laag en de nacontrole ook (check items van peter r de vries en undercover in nederland).

voor andere misdrijven is er ook recidive (diefstal, hard rijden, etc) maar de impact van zoiets is niet extreem al zijn de straffen daar ook "mild"

slachtoffers en familie, de samenleving gruwelt van misbruik van weerloze wezens als kinderen.
en ondanks veel verontwaardiging en protest vanuit de samenleving laakt de overheid om beter beleid en straffen in te stellen.

mijn inziens moet je pedofielen keihard aanpakken en er niet van uit gaan dat ze genezen. je kunt beter ervan uit gaan dat als ze niet goed worden aangepakt weer in de fout gaan.

snap dus niet dat pedofielen niet verplicht chemisch gecastreerd worden, een woon/werk plek krijgen toegewezen waar weinig kinderen bevinden en de sociale controle groot is. en via een gps enkelband in de gaten worden gehouden plus extra toezicht door de wijkagent.
en de meest zieke pedofielen moet je gewoon nooit meer vrijlaten...

en eigenlijk ben ik voor een nekschot voor dat tuig maar dat is niet realiseerbaar.

maar die site slaat echt alles, een mediageile trut met psychische problemen die niet begaan is met het lot van kinderen maar enkel en alleen met zichzelf
  maandag 9 februari 2009 @ 12:02:55 #218
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_65876408
quote:
Op maandag 9 februari 2009 03:25 schreef S1nn3rz het volgende:
brrr, heel links fok heeft zijn toevlucht weer gezocht tot dit topic.
Het risico dat onschuldigen door eigen rechtertje spelen slachtoffer worden van een stel hersenloze idioten is uiteraard een risico waar iedereen met een rechts gedachtengoed achter staat .

Je beledigt hiermee het rechts gedachtengoed.

Maar goed dat het zulke onzin is wat je uitbrabbelt, want de links versus rechts discussie heeft weinig te maken met die aandachtsgeile gek YvH.
Krekker is de bom!
  maandag 9 februari 2009 @ 12:13:56 #219
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_65876684
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:35 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, de crimineel heeft veel te veel rechten. Maar zo'n site die bewezen in-accuraat mensen er aan de paal nagelt is daar gewoonweg geen antwoord op.
Als er al zoiets is als een schandpaal is er maar 1 partij die zoiets kan opstellen. Maar laten we nou niet zeggen dat we daarnaartoe willen. Ik vind dat maar middeleeuws.
Als je echt wat wil doen moet je je politiek bezig houden en zorgen dat er adequate straffen op staan.
Inderdaad. Het enige argument voor zo'n site (mits vanuit de overheid geregeld) is het beschermen van kinderen tegen een veroordeeld pedofiel die in hun omgeving komt wonen. Het publiekelijk aan de schandpaal nagelen van een veroordeeld pedofiel is in mijn ogen absoluut geen argument voor zo'n site.

Zwaar wegend argument tegen is het feit dat er helaas genoeg hersenloze mongolen rondlopen die zo'n site zullen gebruiken om eigen rechtertje te spelen. Nu zal ik de inelkaargeslagen pedofiel zelf niet degene zijn waar ik wakker van lig. Maar aangezien het opleggen en uitvoeren van straffen nog altijd een taak van de overheid is, moet dus ten allertijde worden voorkomen dat de burger zelf op de stoel van de rechter gaat zitten.

Bijkomend risico dat onschuldigen / familieleden / naamsgenoten van zo'n veoordeeld pedofiel de dupe worden van de hersenloze mongolen die eigen rechtetje willen spelen is in mijn ogen een nog zwaarder wegend argument tegen zo'n site.

Wat mij betreft moet de overheid opzoek naar alternatieven waarbij men bijvoorbeeld door het beter monitoren van veroordeelde pedofielen de omgeving beschermt. Deze controle in de handen v/d burger stoppen is helaas vragen om problemen.
Krekker is de bom!
pi_65876741
je pa zal maar pedofiel zijn of je zoon.
is voor die mensen al een hele last maar als ze dan ook nog stenen door de ruit krijgen en een woedende menigte voor de deur...

dan zijn zij net als de misbruikte kinderen een onschudig slachtoffer.
  maandag 9 februari 2009 @ 12:22:03 #221
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_65876890
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:16 schreef thestoryofus2009 het volgende:
je pa zal maar pedofiel zijn of je zoon.
is voor die mensen al een hele last maar als ze dan ook nog stenen door de ruit krijgen en een woedende menigte voor de deur...

dan zijn zij net als de misbruikte kinderen een onschudig slachtoffer.
Inderdaad. Eerst gestraft omdat je pa pedo blijkt te zijn, wat verschrikkelijk zal moeten zijn voor zo'n kind. En daarna ook nog eens stenen door de ruit krijgen, of misschien zelfs in elkaar geslagen worden door wraaklustige idoten.

En volgens mij zijn deze wraaklustige idoten meestal niet eens direct gerelateerd zijn aan de slachtoffers van de pedo.
Krekker is de bom!
pi_65877032
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:22 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Inderdaad. Eerst gestraft omdat je pa pedo blijkt te zijn, wat verschrikkelijk zal moeten zijn voor zo'n kind. En daarna ook nog eens stenen door de ruit krijgen, of misschien zelfs in elkaar geslagen worden door wraaklustige idoten.

En volgens mij zijn deze wraaklustige idoten meestal niet eens direct gerelateerd zijn aan de slachtoffers van de pedo.
volgensmij was het geenstijl of iets die de hyves van papa pedofiel en dochter ergens neerknalden...
dat je die pa pakt oke maar de dochter...beetje erg sneu
pi_65877384
Ik neem aan dat sommige pedo's een gedegen opleiding hebben gevolgd, dus het moet niet moeilijk zijn om het woonadres van die Van Hertum te achterhalen. Pleur het online en zie de gevolgen.

Wel vreemd dat Geenstijl zich hier niet in vastgebeten heeft, maar die hebben het zeker te druk met het werven van nieuwe leden en het belachelijk maken van ander non-nieuws.
pi_65878731
Dat pedofielen onvoldoende worden bestraft en daardoor in herhaling kunnen vervallen, is een ernstige zaak. Maar het kan geen vrijbrief zijn voor mensen om voor eigen rechter te gaan spelen.
  maandag 9 februari 2009 @ 13:28:52 #225
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_65878831
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:56 schreef Burdie het volgende:
Yvonne van H. .
In de OP staat een link naar een website, en als je op die site staat dan staat daar weer een link naar een website. Kans is groot dat die pagina óók zegt dat eea uit de lucht is maar als je naar de Photo Gallery gaat dan merk je dat de site het wel doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')