het vervelende is dat hij/zij niet de enige is hiero.quote:Op maandag 9 februari 2009 08:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik hoop dat het werkt in jouw wereld, bij mij denk ik namelijk niet
quote:Op maandag 9 februari 2009 08:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
het vervelende is dat hij/zij niet de enige is hiero.
Volgens mij in deel 1 zaten er ook een paar van die kneuzen tussen.
Eentje wilde zelfs dat het topic op invisible gezet zou worden zodat het niet meer in der AT zou staan.
Dan is die SKS-site toch geen probleem meer?quote:Op maandag 9 februari 2009 08:36 schreef MikeyMo het volgende:
En iedereen die denkt dat hij/zij nou een mooi overzicht krijgtt van veroordeelde pedo's krijgt komt bedrogen uit. Het zijn bijna allemaal pedo's die zelfde publiciteit hebben opgezocht of die al eens ontmaskerd zijn door een Peter R oid.
Zal ik jou dan maar aanmelden?quote:Op maandag 9 februari 2009 09:17 schreef ES57 het volgende:
[..]
Dan is die SKS-site toch geen probleem meer?
Lezen svp:quote:Op maandag 9 februari 2009 09:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zal ik jou dan maar aanmelden?
quote:Het zijn bijna allemaal pedo's die zelfde publiciteit hebben opgezocht of die al eens ontmaskerd zijn door een Peter R oid.
Zoals al meerderen keren aangegeven in Deel 1 kan je dus ook je buurman aanmelden als pedo.quote:
Kap es met die selectieve verontwaardigdheid van je. Volgens mij snap je niet wat MikeyMo bedoeld, en zelfs als je dat wel snapt is het ook niet meer dan zijn mening, geen vaststaand feit (niet dat het niet waar zou kunnen zijn, maar jij weet geen onderscheid te maken). Wat op zich wel typerend is voor de YvH aanhang.quote:
Ik denk dat jij eens moet lezen of in ieder geval niet selectief reageren. Steekhoudende argumenten als onterechte aanmeldingen negeer je gewoon. Kennelijk kan dat in jou wereld niet.quote:
Als je nou gewoon eens als ouder op je kinderen let ?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:42 schreef ES57 het volgende:
[..]
Dat de overheid jonge gezinnen met kleine kinderen heeft uitgeleverd aan mannen die hun leuter in een kleuter willen stoppen. Burgerinitiatieven op dit terrein zijn dus prima.
De overheid kan dus maar 1 ding doen: zelf zo'n website opzetten. Helemaal geen website is geen optie.
Je snapt het echt helemaal niet hè? Er zijn mensen die wanneer ze zien dat een pedo in hun buurt woont, compleet doordraaien. Dat je onschuldig bent en zo hetero als wat, zien mensen dan (soms) niet meer, en pakken een emmer vol benzine. Een steen en steken je huis in de fik.quote:Op maandag 9 februari 2009 06:14 schreef ES57 het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelen.
Een onterecht beschuldigd persoon kan naar de rechter stappen en de zaak recht zetten. Een verkrachte kleuter heeft levenslang.
quote:
Die kun je nooit 100% beveiligen... het leven is een risico op zich en als ouder kun je je best doen.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:09 schreef ES57 het volgende:
Ok, ok, ik geef toe .... Van Hertum en haar site deugen niet.
Het onterecht beschuldigen van mensen is een misdrijf (smaad, laster).
Maar wie beschermt dan de bloem der natie?
De overheid kan genoeg doen om het risico te beperken maar ze willen niet. In dit land heerst de privacy-Taliban die er alles aan doet de rechten van de dader te beschermen. Dat is het kromme van de hele zaak.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Die kun je nooit 100% beveiligen... het leven is een risico op zich en als ouder kun je je best doen.
Ouders ?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:09 schreef ES57 het volgende:
Ok, ok, ik geef toe .... Van Hertum en haar site deugen niet.
Het onterecht beschuldigen van mensen is een misdrijf (smaad, laster).
Maar wie beschermt dan de bloem der natie?
Ik zou er niet aan moeten denken om onterecht op die lijst te komen eerlijk gezegt.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:16 schreef ES57 het volgende:
[..]
De overheid kan genoeg doen om het risico te beperken maar ze willen niet. In dit land heerst de privacy-Taliban die er alles aan doet de rechten van de dader te beschermen. Dat is het kromme van de hele zaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja, dan ben ik blij dat mijn privacy rechten hier in NL goed geregeld is.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
ik ben het helemaal met je eens (en zal wel een van de weinigen zijn)quote:Op maandag 9 februari 2009 10:16 schreef ES57 het volgende:
[..]
De overheid kan genoeg doen om het risico te beperken maar ze willen niet. In dit land heerst de privacy-Taliban die er alles aan doet de rechten van de dader te beschermen. Dat is het kromme van de hele zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |