abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 februari 2009 @ 08:24:50 #176
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65871413
quote:
Op maandag 9 februari 2009 08:22 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik hoop dat het werkt in jouw wereld, bij mij denk ik namelijk niet
het vervelende is dat hij/zij niet de enige is hiero.
Volgens mij in deel 1 zaten er ook een paar van die kneuzen tussen.
Eentje wilde zelfs dat het topic op invisible gezet zou worden zodat het niet meer in der AT zou staan.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65871483
quote:
Op maandag 9 februari 2009 08:24 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

het vervelende is dat hij/zij niet de enige is hiero.
Volgens mij in deel 1 zaten er ook een paar van die kneuzen tussen.
Eentje wilde zelfs dat het topic op invisible gezet zou worden zodat het niet meer in der AT zou staan.
Het is wel heel erg triest...

Ik heb trouwens ook een keer onterecht een label op mij gestempeld gekregen, en dan kan het wel achteraf niet waar blijken te zijn... Maar dan is de waarheid al zover verdraaid dat je er nooit meer af komt

En daar zal een rechtzaak niets bij helpen.

Ik vind het dan buitengewoon triest, dat wij als beschaafde mensen nu pedofielen die al zijn veroordeeld gaan lynchen, en mogelijk ook onschuldige mensen.. Maar hey ES57 wat zou jou dat nu uitmaken, jij zal er toch nooit op komen te staan of niet dan? (tot dat je ruzie krijgt met mensen die het even de wereld in helpen)
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 9 februari 2009 @ 08:36:03 #178
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65871533
En iedereen die denkt dat hij/zij nou een mooi overzicht krijgtt van veroordeelde pedo's krijgt komt bedrogen uit. Het zijn bijna allemaal pedo's die zelfde publiciteit hebben opgezocht of die al eens ontmaskerd zijn door een Peter R oid.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 9 februari 2009 @ 09:17:56 #179
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_65872088
quote:
Op maandag 9 februari 2009 08:36 schreef MikeyMo het volgende:
En iedereen die denkt dat hij/zij nou een mooi overzicht krijgtt van veroordeelde pedo's krijgt komt bedrogen uit. Het zijn bijna allemaal pedo's die zelfde publiciteit hebben opgezocht of die al eens ontmaskerd zijn door een Peter R oid.
Dan is die SKS-site toch geen probleem meer?
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  maandag 9 februari 2009 @ 09:21:11 #180
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_65872142
-edit- Niet op deze manier een discussie willen winnen

[ Bericht 90% gewijzigd door paddy op 09-02-2009 11:54:05 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 februari 2009 @ 09:25:15 #181
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65872208
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:17 schreef ES57 het volgende:

[..]

Dan is die SKS-site toch geen probleem meer?
Zal ik jou dan maar aanmelden?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 9 februari 2009 @ 09:37:51 #182
226255 ES57
pi_65872417
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:25 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Zal ik jou dan maar aanmelden?
Lezen svp:
quote:
Het zijn bijna allemaal pedo's die zelfde publiciteit hebben opgezocht of die al eens ontmaskerd zijn door een Peter R oid.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 februari 2009 @ 09:40:07 #183
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65872461
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:37 schreef ES57 het volgende:

[..]

Lezen svp:
[..]
Zoals al meerderen keren aangegeven in Deel 1 kan je dus ook je buurman aanmelden als pedo.
pi_65872499
==

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 09-02-2009 11:54:38 ]
  maandag 9 februari 2009 @ 09:42:14 #185
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_65872504
quote:

[..]

Lezen svp:
[..]
Kap es met die selectieve verontwaardigdheid van je. Volgens mij snap je niet wat MikeyMo bedoeld, en zelfs als je dat wel snapt is het ook niet meer dan zijn mening, geen vaststaand feit (niet dat het niet waar zou kunnen zijn, maar jij weet geen onderscheid te maken). Wat op zich wel typerend is voor de YvH aanhang.
pi_65872655
quote:

[..]

Lezen svp:
[..]
Ik denk dat jij eens moet lezen of in ieder geval niet selectief reageren. Steekhoudende argumenten als onterechte aanmeldingen negeer je gewoon. Kennelijk kan dat in jou wereld niet.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 februari 2009 @ 10:00:08 #187
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65872879
Pedofielen worden belaagd

De moeder van de veroordeelde pedofiel Erik de H staat doodsangsten uit: haar woonadres staat op de stopkindersex site en haar zoon woont daar al meer dan zes jaar niet meer. De vrouw doet vandaag aangifte van laster.

Erik de H is één van de bijna twintig pedofielen die met naam, foto en adresgegevens op de nieuwe website van de Stichting Stop Kindersex staat. Het gaat om mensen die achter de tralies zitten of hun straf al hebben uitgezeten. Op de lijst staat ook een pedofiel die na veroordelingen door rechtbanken en een verworpen cassatie bij de Hoge Raad nog op vrije voeten is. De man, getrouwd en vader van twee kinderen, wacht nog op de oproep zijn celstraf van een jaar uit te zitten. Sinds vrijdagavond wordt de man, die anoniem wil blijven, telefonisch bedreigd. Zijn Hyves-pagina en die van zijn dochter heeft hij afgesloten vanwege de bedreigingen.

Vandaag spant hij met zijn advocaat een kort geding aan om zijn foto en adresgegevens van de site te laten verwijderen. Dat wordt een pittige klus, omdat de website is geregistreerd in Amerika om de Nederlandse privacywetgeving te omzeilen.

Levensgevaarlijk, vindt strafrechtadvocaat Frank van Ardenne. Hij vindt dat de overheid moet ingrijpen, men ontketent een heksenjacht. 'Burgers gaan het recht in eigen handen nemen en zoeken pedofielen op om ze iets aan te doen, natuurlijk moeten we het optimale doen om kinderen te beschermen, maar daar zijn andere maatregelen voor.'

De heksenjacht is begonnen.
pi_65872957
Het is toch te idioot voor woorden, ik begin echt een gruwelijke hekel te krijgen aan dat wijf

Ik hoop dat ze dat wijf in een gevangenis gooien
pi_65872979
Zo zie je trouwens ook alweer dat de meeste mensen die er last van hebben onschuldig zijn (namelijk de familie leden)
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 10:05:38 #190
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_65873008
Goed toch
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_65873012
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:42 schreef ES57 het volgende:

[..]

Dat de overheid jonge gezinnen met kleine kinderen heeft uitgeleverd aan mannen die hun leuter in een kleuter willen stoppen. Burgerinitiatieven op dit terrein zijn dus prima.

De overheid kan dus maar 1 ding doen: zelf zo'n website opzetten. Helemaal geen website is geen optie.
Als je nou gewoon eens als ouder op je kinderen let ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  maandag 9 februari 2009 @ 10:09:03 #192
226255 ES57
pi_65873066
Ok, ok, ik geef toe .... Van Hertum en haar site deugen niet.
Het onterecht beschuldigen van mensen is een misdrijf (smaad, laster).

Maar wie beschermt dan de bloem der natie?
  maandag 9 februari 2009 @ 10:09:51 #193
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_65873084
Uit alles blijkt ook dat YvH en aanhang het helemaal niet te doen is om de veiligheid van kinderen maar puur en alleen om zelfbevrediging. Het is het vervullen van sadistische verlangens. Iemand publiekelijk aan de schandpaal nagelen (of ie daadwerkelijk schuldig is doet er niet toe, als je maar een slachtoffer hebt) en dan zoveel mogelijk je frustraties botvieren.
pi_65873115
quote:
Op maandag 9 februari 2009 06:14 schreef ES57 het volgende:

[..]

Het doel heiligt de middelen.

Een onterecht beschuldigd persoon kan naar de rechter stappen en de zaak recht zetten. Een verkrachte kleuter heeft levenslang.
Je snapt het echt helemaal niet hè? Er zijn mensen die wanneer ze zien dat een pedo in hun buurt woont, compleet doordraaien. Dat je onschuldig bent en zo hetero als wat, zien mensen dan (soms) niet meer, en pakken een emmer vol benzine. Een steen en steken je huis in de fik.

En zeg nu niet dat dit fantasieverhalen zijn, want dat huis in de fik steken van een vermeende pedofiel zijn feiten.

Nog realistischer (en dit zijn feiten) stel je komt erachter dat een pedo in een bepaalde straat komt te wonen (een flat) Er woont een gezin in datzelfde flat, met toevallig dezelfde achternaam. De pedo heeft uiteraard geen naambordje, maar het gezin wel. Yvonne v H kan zo niet uitdokteren waar de pedo in dat flat woont, maar weet dat hij er woont, dus schrijft alleen de straatnaam op in de tussentijd op de site, tot ze wel achter het nummer komt. Het gezin met dezelfde achternaam is van ondergeschikt belang, want iedereen snapt wel dat dit gezin niet het gezin van de pedofiel is, en mensen zullen vast geen rare dingen doen..(daar gelooft ze zelf niet echt in, maar is voor haar niet relevant) En er is zoveel om je druk over te maken dus je kan ook wel eens wat vergeten erbij te zetten (als ze zelf het naambordje met dezelfde achternaam überhaupt al heeft gezien, of misschien zelf denkt dat hij in dat gezin zit) . Dus de buurt weet dan in ieder geval dat er een pedo woont, wanneer ze op haar site gaan kijken.

En de wraaklustigen kijken en zien een straatnaam. Gaan met de keien en jerrycan vol benzine op pad (niet nadenkend over de gevolgen van de buren, want ja zolang de dader maar bestraft wordt.

Maar waar woonde die gast nu? Kwaad zoeken ze een naamplaatje, hun hersenen vol gif dus nadenken is er niet meer bij. Mmmm..we hebben hem!!! Dit moet hem zijn!!! aanbellen ij een willekeurig nummer, want er doet altijd wel iemand open. Hoppa! beet! gewapend met de keien en de jerrycan naar het nummer wat bij het naamplaatje hoort.

Vol woedde gooien ze de keien door het raam en gieten de benzine erachteraan. Vuurtje erbij en wegwezen! Het gegil van pure paniek van het totaal onschuldige gezin, met kleine kinderen, weet in paniek niet eens hoe ze moeten handelen en.........etc ........etc........

Dank u Yvonne v H.

Het is een voorbeeld van hoe het kan gaan en echt, dit is een realistisch voorbeeld.

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 09-02-2009 11:57:53 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 februari 2009 @ 10:11:49 #195
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65873121
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:05 schreef Paul het volgende:
Goed toch
  maandag 9 februari 2009 @ 10:11:59 #196
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65873129
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:09 schreef ES57 het volgende:

Die kun je nooit 100% beveiligen... het leven is een risico op zich en als ouder kun je je best doen.

Volgens mij waren er vroeger net zoveel pedo's als nu alleen krijgt het nu allemaal meer aandacht dan dat het verdient. Over het algemeen is het toch uiteindelijk weer een foute oom die zich vergrijpt. De meeste kinderverkrachtingszaken spelen zich bij mijn weten binnen families af...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 9 februari 2009 @ 10:16:38 #197
226255 ES57
pi_65873214
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Die kun je nooit 100% beveiligen... het leven is een risico op zich en als ouder kun je je best doen.
De overheid kan genoeg doen om het risico te beperken maar ze willen niet. In dit land heerst de privacy-Taliban die er alles aan doet de rechten van de dader te beschermen. Dat is het kromme van de hele zaak.
pi_65873249
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:09 schreef ES57 het volgende:

Ouders ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 februari 2009 @ 10:20:06 #199
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65873289
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:16 schreef ES57 het volgende:

[..]

De overheid kan genoeg doen om het risico te beperken maar ze willen niet. In dit land heerst de privacy-Taliban die er alles aan doet de rechten van de dader te beschermen. Dat is het kromme van de hele zaak.
Ik zou er niet aan moeten denken om onterecht op die lijst te komen eerlijk gezegt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ja, dan ben ik blij dat mijn privacy rechten hier in NL goed geregeld is.
  maandag 9 februari 2009 @ 10:24:30 #200
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_65873398
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:16 schreef ES57 het volgende:

[..]

ik ben het helemaal met je eens (en zal wel een van de weinigen zijn)
ook justitie maakt fouten, mensen worden onschuldig opgesloten en hebben hun hele verdere leven ook een naam. worden ook dan met de nek aangekeken.
ook anderen maken fouten, burgers, mensen bij de overheid en dus ook wel eens mensen van een dergelijke site.
dat men grondig vooronderzoek moet doen lijkt me duidelijk. maar als bewezen is dat men met een pedofiel te maken heeft lijkt het me meer dan duidelijk dat men de maatschappij dient te beschermen tegen dit soort monsters.

en vreemd is het wel, de gemiddelde fokker woont niet in een villawijk, maar gewoon in een rijtjeshuis in een gemiddelde buurt waar een gemiddelde kans bestaat dat een dergelijk figuur komt wonen.
ik wil de reactie wel eens horen als naast een fokker met kinderen een pedo komt wonen.
From feudal serf to spender.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')